ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تحصیل در ترکیه بدون کنکور

تحصیل در ترکیه بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تحصیل در ترکیه بدون کنکور جزء آسان ترین و بهترین روش های تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و حتی مقاطع و مدارک بالاتر است. با تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تحصیل در ترکیه با شرط معدل و سایر شرایط در نظر گرفته شده در بهترین رشته ها و دانشگاه ها مشغول شوید. اما در این میان سؤالات زیادی برای متقاضیان تحصیل در ترکیه بدون کنکور مطرح می شود. از جمله این سؤالات می توان به این موضوع اشاره کرد که آیا تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان امکان پذیر است یا خیر؟

 

در این نوشته، در رابطه با تمامی مطرح شده در بالا با شما صحبت مفصلی می کنیم. بعلاوه، به علت نیاز بسیاری از شما دوستان به اطلاع از تحصیل ترکیه دبیرستان اطلاعات دقیق و کاملی را در این رابطه در اختیار شما دوستان گرامی قرار می دهیم. امیدواریم مطالب مندرج در این مقاله بتواند اطلاعات زیادی در زمینه تحصیل در دانشگاه ها و مدارس ترکیه در اختیارتان قرار دهد.

 

 

جهت آشنایی با نحوه ورود بدون آزمون به دانشگاه های ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

 

 

چرا تحصیل در ترکیه بدون کنکور همواره بهترین راه حل است؟

در آغاز این بخش باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که انواع دانشگاه های موجود در شهرهای مختلف ترکیه تنها به سه طریق یعنی ادامه تحصیل بدون کنکور، آزمون مشهور SAT و همین طور آزمون YOS داوطلبان را جذب و پذیرش می کنند.

ولی از بین این سه روش مذکور تحصیل در ترکیه بدون آزمون را می توان بی دغدغه ترین و آسان ترین روش ورود به انواع مراکز دانشگاهی در ترکیه در نظر گرفت.

فقط توجه داشته باشید که جهت تحصیل در ترکیه بدون کنکور اطلاع از این موضوع که آیا تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و یا تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان البته به صورت بدون آزمون برای من میسر است یا خیر برایتان ضروری است.

البته در این میان اطلاع از شهریه تحصیل در ترکیه بدون کنکور نیز فراموش نشود. به این موضوع هم دقت کنید که حتی ممکن است نتوانید نمره خوب و بالایی را در آزمون YOS و یا SAT بدست آورید.

در نتیجه، به مراتب نمی توانید ثبت نام خود را در دانشگاه های ترکیه انجام دهید و سال تحصیلی را آغاز کنید.

ولی در صورت یافتن فرصت تحصیل ترکیه بدون کنکور دیگر به هیچ وجه نیازی به شرکت در این آزمون های شناخته شده نیست.

پس می بینید که تحصیل در ترکیه بدون آزمون بسیار آسان تر از شرکت در آزمون های مذکور برای ورود به دانشگاه است.

 

 

 

در صورتی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید تحصیل در دانشگاه های ترکیه می تواند بهترین

گزینه برای شما باشد

 

 

تحصیل در ترکیه بدون کنکور با چه مزیت هایی همراه است؟

شاید این جمله به گوشتان خورده باشد که جهت انجام هر فعالیت و کاری مطمئن ترین روش بهترین روش است.

 در رابطه با ادامه تحصیل در انواع مراکز دانشگاهی ترکیه هم باید عرض کنیم که همیشه بهترین روش تحصیل ترکیه بدون کنکور است.

اما این که چرا روش تحصیل در ترکیه بدون آزمون بهترین روش برای هر فرد دانشجو است و چه مزیت هایی را می تواند برای هر شخص در پی داشته باشد بحثی است که همیشه مورد بحث شماری از متقاضیان ادامه تحصیل در انواع دانشگاه های کشور ترکیه است.

اول این که، برای قبولی در آزمون های یوس و اس ای تی باید حداقل نمره را بدست آورید. در غیراینصورت، هرگز امکان تحصیل و راه یابی به دانشگاه های ترکیه را ندارید.

از این موضوع هم غافل نشوید که امکان دارد افراد بسیاری مؤفق به کسب نمره بالایی در آزمون های مذکور شده باشند و دیگر از ظرفیت خالی در دانشگاه ها خبری نباشد.

اما در صورت تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید با طی فرآیندهای لازم و البته تحویل مدارک مورد نیاز تحصیل ترکیه بدون کنکور را بدون هیچ دغدغه و مشکلی آغاز کنید.

دوم این که، قبولی در آزمون های YOS و SAT چندان کار ساده ای هم نیست و نیاز به آمادگی زیادی دارد.

به عبارت دیگر، کار هر مرد نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن. حال این آمادگی چگونه بدست می آید؟

خب معلوم است ابتدا باید هزینه هنگفتی را بپردازید و سپس در کلاس های آمادگی آزمون ها شرکت کنید.

تازه این خبر را هم باید به شما بدهیم که اگر به زبان انگلیسی و زبان ترکی مسلط نباشید باید قید شرکت در آزمون SAT و YOS را بزنید.

زیرا سؤال های آزمون YOS به زبان ترکی استانبولی و سؤال های آزمون SAT به زبان انگلیسی برای متقاضیان آورده می شوند.

اما اگر امکان تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و سایر مدارک تحصیلی بالاتر به صورت بدون کنکور را پیدا کنید و بتوانید تحصیل در ترکیه با شرط معدل و دیگر شروط را بدست آورید و دیگر نیاز مبرمی به تسلط به این دو زبان را ندارید.

زیرا به راحتی می توانید در کلاس های آمادگی زبان که به مدت 6 ماه هم برگزار می شود در همان دانشگاه محل قبولی شرکت کنید.

 

 

تحصیل ترکیه بدون آزمون در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است؟

اگر شما هم جزء متقاضیان تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد آن هم به شکل بدون آزمون باشید حتماً این سؤال برایتان ایجاد شده که امکان تحصیل ترکیه بدون کنکور در کدام یک از مرکز دانشگاهی این کشور میسر است؟

در پاسخ باید خدمت شما بگوییم که تحصیل در ترکیه بدون کنکور فقط در مراکز دانشگاهی خصوصی برای هر متقاضی امکان پذیر است.

از آن جایی که ممکن است آشنایی زیادی با دانشگاه های خصوصی ترکیه نداشته باشید در ادامه شماری از این دانشگاه ها را خدمتتان معرفی می کنیم.

 

 

 

 

دانشگاه یدی تپه استانبول

دانشگاه یدی تپه یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی در کشور ترکیه به حساب می آید. دانشگاهی که سال ها قبل یعنی در سال 1996 در شهر استانبول احداث شد.

اکثر رشته های مورد تدریس در این دانشگاه به زبان انگلیسی خدمت دانشجویان ارائه می گردند. البته باید عرض کنیم که رشته هایی مثل ارتباطات بین الملل و علوم سیاسی به زبان فرانسه تألیف شده اند.

اما با این حال زبان انگلیسی زبان تدریس غالب در دانشگاه یدی تپه برای افرادی است که تمایل به تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و همین طور مدارک مقاطع دانشگاهی از جمله مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه دارند. 

 آیا می دانید کدام یک از رشته های ارائه شده در این مرکز دانشگاهی مورد تأیید وزارت بهداشت و همین طور وزارت علوم است؟

 شما به عنوان یک ایرانی امکان تحصیل ترکیه با مدرک دیپلم و انواع مدارک مقطع مختلف دانشگاهی را در کدام رشته های دانشگاه یدی تپه را دارید؟ 

جهت اطلاع دقیق از این که در چه رشته هایی امکان تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم، ارشد و حتی دکتری را در این دانشگاه را دارید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ایران تحصیل می توانند شما را در رابطه با تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و با مدرک ارشد برای تحصیل در مقطع دکتری در این دانشگاه راهنمایی کنند. 

 

 

دانشگاه سابانجی ترکیه

به جرأت می توان گفت که دانشگاه سابانجی ترکیه جزء بهترین دانشگاه های خصوصی در ترکیه به شمار می رود.

دانشگاهی که فاصله آن با شهر استانبول در حدود 40 کیلومتر است و در سال 1999 اولین دوره پذیرش دانشجو در دانشگاه سابانجی ترکیه شروع شد.

شهریه مناسب و مقرون به صرفه این مرکز دانشگاهی موجب شده که عده زیادی از متقاضیان ایرانی سابانجی را جهت تحصیل در ترکیه بدون آزمون انتخاب کنند.

سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که با توجه به نیاز به داشتن مدرک زبان برای ورود به دانشگاه های مختلف دنیا آیا می توان به تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان در دانشگاه سابانجی پرداخت؟

یا باید کفش آهنی پوشید و در انواع کلاس های زبان انگلیسی یا ترکی شرکت کرد و مدارک مورد نیاز را قبل از عزیمت به ترکیه و شروع تحصیل اخذ کرد؟

در این صورت، باید فکر تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان را از سر بیرون کنید و حتی به آن فکر هم نکنید.

اگر مایل به اطلاع از این موضوع هستید که آیا تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان در این دانشگاه برایتان امکان پذیر است یا خیر با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این موضوع که آیا تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان امکان پذیر است یا خیر در اختیار شما قرار دهند.

 

 

آیا از شرایط پذیرش بدون آزمون درترکیه مطلع هستید؟

آیا می دانید شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور چیست؟ آیا از شرایط در نظر گرفته شده برای تحصیل در ترکیه بدون آزمون مطلع هستید؟

آیا تحصیل در ترکیه با شرط معدل برای هر فرد متقاضی تحصیل بدون آزمون همراه است؟ در صورت امکان تحصیل در ترکیه با شرط معدل آن هم به شکل بدون آزمون برای هر مقطع چه معدلی در نظر گرفته شده است؟

اگر نیاز به اطلاع از تحصیل در ترکیه با شرط معدل هستید با مشاورانی خبره در حوزه تحصیل و مهاجرت در این رابطه مشورت بفرمایید تا اطلاعاتی جامع و کامل را در رابطه با تحصیل در ترکیه با شرط معدل در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

 

در کدام یک از رشته های دانشگاه ترکیه می توان به صورت بدون آزمون تحصیل کرد؟

 حتماً این سؤال هم برای شما دوستان عزیز مطرح شده است که آیا می توان به تحصیل در ترکیه بدون کنکور در تمامی رشته های دانشگاهی ترکیه پرداخت؟

در پاسخ باید عرض کنیم که در رابطه با تحصیل در ترکیه بدون آزمون در انواع رشته های تحصیلی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

حتی در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری هم می توان به صورت بدون آزمون به تحصیل پرداخت.

جهت اطلاع از انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های ترکیه که به صورت بدون آزمون هم می توان به تحصیل در آن ها پرداخت با مشاورانی خبره مشورت بفرمایید.

 

 

در مورد تحصیل در ترکیه دبیرستان چه می دانید؟

به جز تحصیل در ترکیه بدون کنکور ممکن است بحث تحصیل در ترکیه دبیرستان هم برای شما جذابیت داشته باشد.

به هر حال هر چه باشد ترکیه از نظر سیستم آموزشی بسیار قوی عمل کرده است و مشکلی از این بابت ندارد.

در حال حاضر، افراد بسیاری مایل به ادامه تحصیل در ترکیه دبیرستان هستند. دبیرستان هایی که با فراهم آوردن بهترین امکانات آموزشی و تفریحی امکان تحصیل را برای دانش آموزان فراهم می کنند.

در صورت نیاز به اطلاع از شرایط تحصیل در ترکیه دبیرستان و همین طور نحوه ثبت نام در این مدارس جهت گذراندن دوران تحصیل در ترکیه دبیرستان با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه صحبت کنید.

مشاوران این مجموعه پاسخگوی تمامی سؤالات شما در رابطه با تحصیل در ترکیه دبیرستان هستند.

 

 

جهت اطلاع از هزینه دانشگاه های غیرانتفاعی ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان

تحصیل در خارج از کشور

بورسیه تحصیلی در هلند

بورسیه تحصیلی در اتریش

بورسیه تحصیلی کانادا

پزشکی بدون کنکور در روسیه

بورسیه تحصیلی آلمان

تحصیل بدون کنکور در روسیه

تحصیل در ترکیه بدون کنکور

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل ترکیه بدون کنکور برای من وجود دارد؟ 

در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید به ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های این کشور مشغول شوید.

آیا امکان تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم به صورت بدون آزمون برای من وجود دارد؟ 

در صورتی می توانید اقدام به این امر کنید که شرایط شرکت در این دوره را داشته باشید. برای اطلاع از شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آيا تحصیل در ترکیه با شرط معدل برای دوره های بدون آزمون همراه است؟ 

تحصیل در بسیاری از دانشگاه های دنیا نیاز به داشتن معدلی بالا دارد. جهت کسب اطلاعاتی دقیق در این مورد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان برای من فراهم است؟ 

جهت کسب اطلاعاتی موثق در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

تحت چه شرایطی امکان تحصیل در ترکیه دبیرستان برای فرزند من وجود دارد؟ 

جهت اطلاع دقیق از شرایط ادامه تحصیل ایرانیان در دبیرستان های ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • داروسازی ترکیه بدون کنکور

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023، از جمله اهداف بسیاری از دانشجویان است که مایل به گذراندن دوران دانشگاه خود در کشوری خارجی هستند در این مقاله سعی داریم تمامی مراحل و روند اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی و خصوصی...
  • پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور 2023 + شرایط و رشته ها

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور از جمله مطمئن ترین و آسان ترین راه های ادامه تحصیل در این کشور در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به شمار می آید. البته این موضوع در رابطه با ورود بدون آزمون...
  • ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2023

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2021برای کلیه علاقمندان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه آغاز شد. در این زمان، اطلاع از نحوه گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه ضرورتی تام و تمام دارد. با توجه...
  • تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه امتیاز مهم و قابل توجهی است که شمار زیادی از افراد و دانشجویان به دنبال آن هستند. در حال حاضر، تحصیل در ترکیه بدون آزمون البته در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور برای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)