ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس – زمان اعزام به خدمت سربازان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس همواره یک تاریخ مشخصی می باشد که مشمولین از طرف دفاتر پلیس +10 همواره فراخوانده می شوند. مشاوران ایران تحصیل راهنمایی های لازم و مشاوره تخصصی نظام وظیفه را می توانند به شما در خصوص تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس ارائه نمایند.

جهت اطلاع ازنحوه  تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس  جهت خدمت سربازی یا استخدام در سپاه اصفهان و چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس چه روزی است؟

در حال حاضر مدت زمان انجام خدمت سربازی برای مناطق غیرنظامی 21 ماه ،‌مناطق عملیاتی  و درگیر با شرایط سخت 18 ماه خواهد بود و چنانچه فردی امریه سربازی بگیرد مدت زمان انجام خدمت سربازی اش 24 ماه خواهد بود و مدت خدمت سربازی در سال 97 به همین شکل می باشد. احتمال می رود با توجه به شرایط تغییراتی در این خصوص صورت گیرد.

اعزام به خدمت سربازی چه برای افرادی که امریه دارند و چه دیگر افراد شرایط یکسانی دارد و تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس برای هر دو گروه یکسان می باشد. تنها مدت زمان خدمت آنان تغییر خواهد کرد.

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس بر این اساس خواهد بود که اگر مشولین لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری باشند تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس اول ماه های زوج خواهد بود مثلا اول اردیبهشت ،‌یا اول تیر یا اول شهریور و …  می باشند. و اگر فوق دیپلم،‌ دیپلم یا زیر دیپلم باشند 19 هرماه خواهد بود. بر همین اساس نیز ماه های اعزام به خدمت سپاه نیز به همین شکل می باشد.

تاریخ اعزام به خدمت و شرایط آن به چه صورتی است؟

مدت زمان خدمت سربازی برای افراد لیسانس بر اين اساس  است که سازمان نظام وظیفه ، خدمت وظيفه عمومي را سي سال قرار داده است. و مراحل آن براي کليه مشمولان به شرح ذيل است:
الف – مدت دوره ضرورت دو سال و در صورتيکه مشمولان مازاد بر نياز باشند در صورت تصويب فرمانده معظم کل قوا مي تواند اين مدت را تا هجده ماه تقليل دهد.
ب – دوره احتياط هشت سال.  ج – دوره ذخيره اول ده سال.   د – دوره ذخيره دوم ده سال.

تاريخ شروع و پاياني خدمت در مراحل احتياط و ذخيره از تاريخ پايان خدمت ضرورت محاسبه مي گردد و در هر حال تاريخ خاتمه آن سن پنجاه سالگي تجاوز نخواهد کرد. بر اساس تبصره  اين قانون در مواقع ضرورت و بسيج همگاني ممکن است افراد مشمول اين قانون تا سن شصت سالگي نيز احضار شوند.

تاریخ اعزام و سن اعزام به خدمت مشمولان

هر فردی ذکوری که در فروردين ماه سالي که طي آن وارد سن نوزده سالگي مي شوند قر ار بگبرد باید وضعیت مشمولیت خودش را مشخص کند. بر اين اساس  سال احضارهر فرد ذکور ایرانی همان سال تولد 18 سالگی اش می باشد. به عنوان مثال کسي که متولد سال 1367 است ، سال اعزامش 1385  مي باشد. بنابراین اشخاصی که برای انجام خدمت دوره ضرورت بلامانع تشخيص داده شوند در طي سالي که به سن نوزده سال تمام مي رسند به خدمت دوره ضرورت اعزام خواهند شد. در تعيين سن مشموليت براي احضار و اعزام روز يا ماه تولد تاثيري نخواهد داشت. و کليه افراد مذکور متولد در يک سال شمسي (از اول فروردين ماه تا پايان اسفند ماه) متولد همان سال تلقي شده و از لحاظ مشوليت در يک طبقه قرار خواهند گرفت. برای اطلاع از تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس می توانید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

فراخوان تعیین وضعیت مشمولیت چگونه است؟

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس و فراخوان تعیین وضعیت مشمولیت همواره از سوی سازمان نظام وظیفه اعلام می گردد. از سوي ديگر کليه مشمولان احضار شده باید براي تعيين تکليف و نحوه خدمت خود و  وضع مشموليت در موعد مقرر خود را به مراکزي که از طرف معاونت وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در رسانه هاي گروهي اعلام مي شود معرفي نمايند. که همان دفاتر پلیس +10 می باشند.

اقدامات لازم برای اعزام مشمولین به خدمت

ابتدا افراد موظفند تا دفترچه خدمت سربازی را تهیه کنند ، سپس مطالعه کامل دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومی بر عهده آن ها می باشد. تقاضای مورد نظر خود را بر اساس آن چیز که می خواهند بیان کنند و در خصوص آن اقدامات لازم را انجام بدهند. سپس  برگ تعیین وضعيت خود را  گردآوري کرده و آن را تکمیل کنند و سپس مدارک مورد نياز مطابق با تقاضاي مربوطه را تهیه کنند. پس از تکمیل آن باید مدارک را تحویل دفاتر پلیس +10 بدهند.  و پس از آن پیگیری های لازم برای تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس انجام بدهند.

تاريخ اعزام مشمولان چگونه محاسبه مي شود

افراد بر اساس مدرک تحصيلي و ماه تولد خودشان، در يکي از روزهاي سال اعزام، مطابق برنامه زير به خدمت اعزام مي شوند. در صورتي که تاریخ اعلامی تعطیل باشد،  باید یک روز پس از تاریخ تعطیلی خود را معرفی کنند.

 مشمولان زير ديپلم باید در روزهاي نوزدهم ماه تولد در سال اعزام می شوند.

مشمولان فوق ديپلم :  روزهاي اول ماه زوج يعني يکم ارديبهشت ماه ،  يکم تيرماه،  يکم شهريور ماه ، يکم آبان ماه،  يکم ديماه  و يکم اسفند ماه اعزام مي شوند. اما این قانون جدیدا تغییر کرده و این دسته از افراد نیز همراه مشمولان دیپلم به خدمت اعزام می گردند.
تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس و فوق ليسانس و دکتري  هم  روزهاي اول ماه هاي زوج يعني ارديبهشت ماه، اول تيرماه، اول شهريور ماه، يکم آبان ماه،  يکم ديماه  و يکم اسفند ماه اعزام مي شوند.

 

جهت اطلاع ازنحوه  تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس و پذیرش سپاه  جهت خدمت سربازی یا استخدام در سپاه اصفهان و چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

کانال تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

کانال تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

مطالب مرتبط :

انواع معافیت های سربازی

کفالت سربازی

معافیت پزشکی سربازی

جدیدترین تغییرات خدمت نظام وظیفه

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

شرایط خرید خدمت

سوالات پذیرش سرباز در سپاه

پروژه کسری خدمت عمران

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس – زمان اعزام به خدمت سربازان»

  1. Avatar photo عارف گفت:

    سلام، من مدرک کارشناسی دارم امروز هم کمیسیون داشتم که متاسفانه معاف نشدم، گفتن سه چهار روز دیگه برو پلیس +10 برگه اعزام رو بگیر، به نظرتون شهریور اعزام میشم یا آبان ماه؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo عبدالرضاممقلی من دوترم دیگرلیسانس حقوقم رامیگیرم بعدبایدبروم سربازی یامیتوانم بروم دانشگاه وفوق لیسانس حقوق بخوانم باتشکر گفت:

    من عبدالرضاممقلی دوترم دیگرلیسانس حقوقم رامیگیرم بعدبایدبروم سربازی یامیتوانم بروم دانشگاه وفوق لیسانس حقوق بخوانم باتشکر

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر میتوانید برای هر دو اقدام بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور