ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین هتل های تبریز را قبل از رزرو، مقایسه کنید

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چقدر از انتخاب های شما در مورد اقامتگاه حاصل مقایسه هتل ها با یکدیگر است؟ مثلا وقتی به شهری مثل تبریز سفر می کنید و پای فاکتورهایی مثل قیمت، آدرس و امکانات به میان می آید؛ در نهایت چند هتل در لیست مورد علاقه شما قرار می گیرند؟ از بین آنها چطور دست به انتخاب می زنید؟ جااینجاس کار را برای شما راحت کرده و بهترین هتل های تبریز(https://jainjas.com/tabriz) را با هم مقایسه کرده؛ البته از بُعد موقعیت جغرافیایی و هزینه. بد نیست برای تکمیل اطلاعات خود، این مطلب را هم بخوانید.

بررسی و مقایسه موقعیت مکانی بهترین اقامتگاه های تبریز

شکی نیست که مقصد سفر شما هر کجا باشد، دوست دارید اقامتگاه تان در کمترین فاصله ممکن با دیدنی های آن باشد. به هر حال هم وقت کمتری صرف رفت و آمد و هم هزینه کمتری از جیبتان خارج می شود! حالا که می دانید بهترین هتل های تبریز کدامند، شاید بد نباشد موقعیت مکانی این هتل های محبوب را با هم مقایسه کنید و بعد به سراغ رزرو آنها بروید.

  • هتل لاله پارک در اتوبان پاسداران است. خوشبختانه این لوکس ترین هتل تبریز، موقعیت مکانی ایده آلی هم دارد. فقط 19 دقیقه از فرودگاه شهر دور است، شانه به شانه مرکز خرید لاله پارک قرار گرفته، با مرکز خرید رشدیه 10 دقیقه فاصله دارد و بالاخره اینکه پارک جنگلی باغمیشه تنها 6 دقیقه از آن فاصله دارد،
  • هتل پارس ائل گلی درست در همسایگی پارک ائل گلی قرار گرفته و این یعنی فقط چند قدم تا پارک معروف شاه گلی.
  • آدرس هتل شهریار ابتدای بلوار ائل گلی است که یکی از بهترین موقعیت های مکانی را برای هتل به ارمغان آورده است. نخست اینکه در فاصله 5 دقیقه ای از پارک مینیاتور قرار گرفته، دوم اینکه فقط 12 دقیقه از مرکز خرید لاله پارک دور است و تا مراکز خریدی چون برج بلور و اطلس نیز 5 دقیقه راه دارد،
  • هتل گسترش در چهارراه آب رسان به عینالی؛ یکی از محبوب ترین تفرجگاه های شهر؛ نزدیک است. ضمن اینکه این هتل چهارستاره لوکس فاصله 4 دقیقه ای با مرکز خرید جواهر دارد. اگر با هواپیما به تبریز سفر کرده اید، مسافت 17 دقیقه ای هتل تا فرودگاه را هم به مزیت های گسترش اضافه کنید،
  • هتل کاسپین در خیابان شهید بهشتی از جمله هتل های خوش موقعیت تبریز به شمار می رود. دلیل؟ فاصله 17 دقیقه ای تا فرودگاه، فاصله 4 دقیقه ای با مرکز خرید جواهر و فاصله 5 دقیقه ای تا خیابان تربیت،
  • هتل آزادی در خیابان امام خمینی واقع شده و بیشتر به جاذبه های تاریخی شهر نزدیک است. مثلا تا مسجد کبود و ارگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

مقایسه قیمت بهترین هتل های تبریز

اغراق نیست اگر ادعا کنیم قیمت هتل تبریز برای بیش از 70 درصد مسافران یک عامل کلیدی است, حتی اگر قرار باشد در لوکس ترین هتل های شهر بمانند. حالا که می دانید این هتل های محبوب در کجای تبریز هستند، شاید بد نباشد هزینه اقامت در آنها را هم با یکدیگر مقایسه کنید. همانطور که می دانید از میان لیست ما؛ سه تا از هتل ها پنج ستاره، سه هتل دیگر چهارستاره و یک هتل نیز سه ستاره است. خوب! هتل های پنج ستاره قطعا گران تر از هتل های 4 و 3 ستاره هستند. پس هر کدام از هتل ها را با اقامتگاه های هم ردیف خود مقایسه می کنیم:

هتل های پنج ستاره: کمترین قیمت در لاله پارک متعلق به اتاق های دلوکس یک تخته(شبی در حدود 560 هزار تومان) و بیشترین از آنِ سوئیت های رویال دوتخته(یک شب در حدود 2 میلیون و 760 هزار تومان) است

در شهریار هزینه متفاوت است. به طوری که برای یک شب اقامت در اتاق های یک تخته باید تقریبا 340 هزار تومان و برای سوئیت های پرزیدنتال دونفره VIP حدود 2 میلیون تومان پرداخت کنید.

دیگر هتل این لیست هم ائل گلی است؛ این هتل اتاق های یک تخته خود را با شبی حدود 332 هزار تومان و سوئیت های دوخوابه اش را با شبی 855 هزار تومان در اختیار مهمان ها قرار می دهد.

هتل های چهارستاره: کمترین قیمت در گسترش متعلق به اتاق های یک تخته(در حدود 278 هزار تومان) و بیشترین هم متعلق به سوئیت های رویال پنج نفره با تقریبا 1 میلیون و 292 هزار تومان است.

آزادی اتاق های یک تخته خود را شبی 264 هزار تومان به مهمان هایش اجاره می دهد و اتاق های سه تخته فامیلی روم را شبی 690 هزار تومان.

در هتل تبریز نیز حداقل هزینه برای اتاق های یک تخته(تقریبا 274 هزار تومان) و حداکثر از آن اتاق های سه تخته(570 هزار تومان) است.

هتل سه ستاره کاسپین اتاق یک تخته ندارد. اما اتاق های دوتخته دبل و توئین، ارزان ترین واحدهایش هستند(شبی 242 هزار تومان) و اتاق های سه تخته گران ترین آن(شبی 300 هزار تومان).

سئوالات متداول

 

*رزرو هتل ها و هتل آپارتمان های تبریز در جااینجاس

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هتل های قیمت مناسب تبریز کدامند؟

خوشبختانه در "شهر اولین ها" شما هم هتل های لوکس خواهید دید و هم هتل هایی که قیمت آنها نسبت به امکاناتشان مناسب است. از آن جمله می توان به هتل های کاسپین، آذربایجان، فرید، اهراب و بهبود اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم اطلاعات بیشتر را در این مقاله کسب کنید: هزینه اقامت در هتل های قیمت مناسب تبریز چقدر است؟

بهترین هتل آپارتمان های تبریز کدامند؟

علاقه خاصی به اقامت در هتل آپارتمان دارید؟ خبر خوب برای شمایی که به تبریز سفر کرده اید، این است که هتل آپارتمان های خوب در شهر کم نیستند. نام هتل آپارتمان های بهبود، استقبال، ائل آی، کسری و آتا را به خاطر بسپارید. اگر می خواهید بیشتر از آنها بدانید خواندن مطلب بهترین هتل آپارتمان های تبریز؛ امکانات و نظرات مسافران درباره آنها خالی از لطف نخواهد بود.

بهترین هتل های سه ستاره تبریز کدامند؟

اقامتگاه های سه ستاره از آن دست اقامتگاه هایی هستند که به دلیل هزینه و امکانات مناسب طرفدار دارند. در سالم ترین شهر ایران هم از این دست هتل ها کم نیست. هتل های اهراب، آزادی، کاسپین و فرید در کنار هتل آپارتمان استقبال را می توان در زمره بهترین 3 ستاره های شهر به شمار آورد.

 

چگونه در جااینجاس به رزرو هتل تبریز بپردازیم؟

با اطلاعاتی که در مورد هتل های بالا در اختیار شما قرار دادیم، کار رزرو آسان تر به نظر می رسد. البته اگر بخواهید خارج از این لیست هم اقامتگاهی را برای خود انتخاب کنید، کافیست سری به صفحه رزرو هتل تبریز در جااینجاس بزنید. همه چیز از نرخ تا تصاویر، آدرس و خدمات هتل ها به تفکیک در اختیار شما قرار گرفته است. اگر زمان برایتان مهم است، در استفاده از فیلترهای جستجو دریغ نکنید و اگر در جستجوی تجربه های اقامت سایر مسافران هستید؛ خواندن کامنت کاربران را از قلم نیندازید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
تماس با مشاور