ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین زمان پست دفترچه سربازی + دوره طلایی اعزام

بهترین زمان پست دفترچه سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین زمان پست دفترچه سربازی کی است؟ چند ماه بعد از پست کردن دفترچه سربازی به خدمت اعزام می‌شویم؟ چگونه دفترچه سربازی خود را پست کنیم؟

معمولاً افرادی که قصد دارند به خدمت سربازی بروند می‌خواهند بدانند که اگر امروز دفترچه خود را پست کنند کی به خدمت اعزام می‌شوند؟ آیا رابطه‌ای میان تاریخ پست دفترچه سربازی با تاریخ اعزام آن وجود دارد یا خیر؟ این افراد به صورت کلی با در نظر گرفتن شایعات و خبرهایی در این مورد سعی می‌کنند دفترچه خود را زمانی پست ‌کنند که بتوانند از دوره طلایی آموزشی سربازی استفاده کنند. به همین دلیل در زیر ما قصد داریم به اطلاعات کافی در این مورد اشاره کنیم تا شما بتوانید دور هر شایعاتی را خط بکشید و با آگاهی کامل دفترچه خود را در بهترین زمان پست کنید.

 

شما جهت الان دفترچه پست کنم کی اعزام میشم؟ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد بهترین زمان پست دفترچه سربازی، دوره طلایی آموزشی سربازی، مراحل پست دفترچه سربازی، مدارک پست دفترچه سربازی، زمان پست دفترچه سربازی، هزینه پست دفترچه سربازی، پست نکردن دفترچه سربازی، مهلت پست دفترچه سربازی، فرصت پست دفترچه سربازی، ارسال دفترچه سربازی از شهر دیگر، مدت زمان پست دفترچه سربازی تا اعزام، مهلت ارسال دفترچه سربازی بعد از فارغ‌التحصیلی، چگونه دفترچه سربازی پست کنیم، راهنمای پست دفترچه سربازی، شرایط پست دفترچه سربازی، طریقه پست دفترچه سربازی و چه ماهی دفترچه سربازی پست کنیم با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

بهترین زمان پست دفترچه سربازی را چگونه تعیین کنیم؟

معمولاً پس از آنکه شما دفترچه خدمت سربازی خود را پست کردید، سازمان نظام وظیفه کشور با توجه به مقطع تحصیلی، تعداد درخواست‌ها، ظرفیت پادگان‌ها و غیره محاسباتی را انجام می‌دهد تا مکان و زمان اعزام به خدمت را تعیین کند. معمولاً این محاسبات چند ماه زمان می‌برد.

 

دوره طلایی آموزشی سربازی
دوره طلایی آموزشی سربازی

 

در حالت عادی باید در نظر بگیرید که گذراندن دوره آموزشی در فصل زمستان بسیار سخت است. بنابراین بهتر است آن را به ماه‌های دیگر موکول کنید. همچنین برخی از سربازان با توجه به شیوع ویروس کرونا قصد دارند در شرایط بهتری به خدمت اعزام شوند. از طرف دیگر اگر مشمولین خدمت سربازی به موقع دفترچه خود را پست نکنند، از غایبین خدمت می‌شوند و جریمه می‌شوند. در حال حاضر دوره طلایی آموزشی سربازی فروردین ماه و مهر ماه است. لذا شما باید دفترچه سربازی خود را در اسفند ماه و شهریور ماه پست کنید تا بتوانید در دوره طلایی آموزشی سربازی خدمت کنید. فروردین ماه به دلیل زیاد بودن تعطیلات و مهرماه نیز به دلیل معتدل بودن آب و هوا برای خدمت بسیار مناسب هستند.

هر چند که اعزامی‌های تیرماه و دی ماه بدترین شرایط را دارند. اما اگر شما در ماه رمضان دوره آموزشی خود را بگذرانید بسیار عالی است. زیرا در این ماه روزه می‌گیرید و فعالیت‌های بدنی سختی ندارید. هرچند که در حال حاضر داوطلبان زیادی قصد دارند در بهترین زمان، پست دفترچه سربازی خود را انجام دهند. لذا تعیین دقیق اعزام به خدمت کمی دشوار است. ولی کارشناسان ایران تحصیل با توجه به تجربه‌های خود در این زمینه می‌توانند بهترین زمان پست دفترچه سربازی را برای شما تقریب حدس بزنند.

 

شما جهت مدت زمان آموزشی سربازی ۱۴۰۳  و اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل پست دفترچه سربازی در دوره طلایی آن

سربازانی که پس از بررسی‌های لازم دوره طلایی آموزشی سربازی خود را تعیین کردند باید برای این کار در زمان مقرر شده دفترچه خود را پست کنند. برای پست کردن دفترچه اعزام به خدمت سربازی لازم است مراحل زیر را انجام دهند:

  • دفترچه راهنمای خدمت سربازی را دریافت کنند.
  • دفترچه را به صورت دقیق مطالعه کرده و هرگونه سوالی در مورد آن را داشته باشند می‌توانند از کارشناسان ایران تحصیل بپرسند.
  • تمام مدارک لازم را تهیه کرده و به دفتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس+10 ارائه دهند.
  • برگ وضعیت خود را تکمیل کرده و کلیه مدارک مورد نیاز جهت اعزام به خدمت را تهیه کنند.

 

شما جهت دفترچه سربازی از کجا بگیرم؟ و چگونه غیبت سربازی را پاک کنیم؟ روی لینک کلیک کنید.

 

بهترین زمان پست دفترچه سربازی و شرایط آن
بهترین زمان پست دفترچه سربازی و شرایط آن

 

  • درخواست اعزام به خدمت شما باید در سامانه وظیفه عمومی تایید و تقسیم‌بندی نیرو انجام بگیرد.
  • اگر شما برگ سبز را تکمیل کرده باشید، برای خدمت به سربازی عمومی آماده خواهید شد.
  • اگر شما برگ آبی را تکمیل کنید، آنگاه آماده خدمت در مراکز آموزشی نیروهای مسلح باشید.
  • در صورتی که برگ قرمز را تکمیل کرده باشید، شما غیبت داشته‌اید و تاریخ اعزام شما باید مجدداً تعیین و اعلام ‌گردد.
  • تمام مدارک مورد نیاز را از طریق پست ارسال کنید.
  • در زمان مقرر شده در مراکز عمومی حضور پیدا کنید تا بتوانید به خدمت اعزام شوید.

 

حال اگر در حین پست دفترچه اعزام به خدمت سربازی به هرگونه مشکلی برخورد کردید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت استعلام محل خدمت سربازی با کد ملی و محاسبه غیبت سربازیکلیک کنید.

 

چگونه دفترچه نظام وظیفه خود را تکمیل کنیم؟

مشمولان خدمت سربازی که پس از آنکه دفترچه خود را دریافت کردند باید تمام اطلاعات درج شده را به دقت ثبت کنند. سپس آن را به همراه مدارک لازم به پلیس+10 تحویل دهند. معمولاً در فرم شماره یک تمام مشخصات فردی را با توجه به اطلاعات شناسنامه و کارت ملی تکمیل کنند. فرم بعدی در مورد سوابق تحصیلی و اطلاعاتی در مورد آن‌ها است که در این فرم باید مهر دانشگاه یا مدرسه‌ای که در آن آخرین مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده‌اید را بگیرید. همچنین باید به همراه آن‌ها فرم واکسیناسیون را نیز تکمیل کنید برای این کار باید به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و تمام مراحل واکسیناسیون خود را انجام دهید. سپس با در نظر گرفتن آن‌ها این دفترچه و مدارک را در بهترین زمان پست دفترچه سربازی به پلیس+10 ارائه دهید.

برای اطلاع از خبر خوش سربازی کلیک نمایید.

چگونه می‌توان تاریخ اعزام به خدمت سربازی را تمدید کرد؟

معمولاً کسانی که بنا به دلایل موجه می‌خواهند تاریخ اعزام به خدمت خود را پس از تعیین بهترین زمان پست دفترچه سربازی تمدید کنند باید شرایط خاصی داشته باشند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تمدید
بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تمدید

 

  • درخواست تمدید مشمولان غیبت سربازی به هیچ وجه بررسی نمی‌شود.
  • کسانی که مدرک دیپلم و زیر دیپلم دارند می‌توانند حداکثر یک ماه خدمت خود را تمدید کنند.
  • کسانی که مدرک فوق دیپلم و بالاتر از آن دارند می‌توانند تا دو ماه تمدید خدمت کنند.
  • هر فرد تنها یک بار می‌تواند تمدید یا تعدیل خدمت خود را انجام دهد.
  • ثبت کردن تمدید اعزام به خدمت در واقع موافقت نهایی با این درخواست نمی‌باشد. بنابراین بعد از ثبت درخواست آن را جهت دریافت نتیجه پیگیری کنید.
  • کسانی که تاکنون از تسهیلات تعجیل و تمدید خدمت سربازی استفاده نکرده‌اند می‌توانند حداقل تا 40 روز قبل از تاریخ اعزام خود به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. معمولا نتیجه آن‌ها پس از یک هفته معلوم می‌شود.

 

شما جهت مشاوره نظام وظیفه آنلاین و شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

چه  کسانی  می‌توانند  از  تمدید در خدمت  سربازی استفاده  کنند؟

  • کسانی که دچار بیماری خاصی شدند با تایید پزشکی می‌توانند حداکثر تا دو ماه تمدید خدمت بگیرند.
  • اگر در صورتی که یکی از بستگان درجه اول مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند سرباز فوت کرده باشد، آنگاه تا دو ماه می‌تواند خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازد.
  • سربازانی که یکی از اعضای درجه یک خانواده آن‌ها بر اثر بلاهای طبیعی یا حوادثی دچار آسیب دیدگی شدیدی شدند می‌توانند بر حسب نوع حادثه و میزان خسارت دیدگی از یک تا شش ماه خدمت خود را به تعویق بیندازند.
  • در صورتی که مشمولین به صورت قطعی در دانشگاه پذیرفته شدند، آنگاه می‌توانند حداکثر تا 6 ماه   خدمت  خود را به  عقب بیندازند.
  • سربازانی که منتظر نتایج آزمون‌های پذیرش دانشگاه‌های در مرداد، شهریور و دی ماه هستند می‌توانند  تا  2 ماه خدمت خود را تمدید کنند.
  • مشمولی که در تیم  ملی کشور بازی می‌کنند برای شرکت در مسابقات و المپیک می‌توانند طبق نظر   فدراسیون کشور  تا  4 ماه خدمت خود را تمدید کنند.
  • سربازی که در مراحل نهایی استخدام  در نیروهای مسلح کشور هستند می‌توانند تا  6 ماه خدمت خود را به تعویق بیندازند.
  • سربازان متاهلی که در شرایط خاصی مانند بیماری همسر، تولد فرزند و غیره هستند می‌توانند تا  2 ماه   خدمت خود را به تعویق بیندازند.

 

شما جهت اطلاع از بیماریهایی که باعث معافیت سربازی میشود و معافیت سربازی روی لینک کلیک کنید.

 

بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تمدید آن
بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تمدید آن

 

  • سربازانی که می‌خواهند به حج تمتع بروند، می‌توانند تا 2 ماه خدمت خود را به تعویق بیندازند.
  • حال  اگر  سربازانی که جزو هیچ کدام از شرایط  بالا نباشند. اما در صورتی که رئیس سازمان نظام  وظیفه عمومی با درخواست آن‌ها موافقت کند می‌تواند از یک ماه تا یک سال خدمت خود را تمدید کنند.

شما  جهت دریافت تمدید  یا تعجیل در خدمت سربازی و بهترین زمان پست دفترچه خدمت سربازی می‌توانید   به پلیس+10 مراجعه  کنید تا آن‌ها شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

شما جهت لیست پادگان‌های آموزشی سربازی و قوانین جدید معافیت سربازی در سال ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد بهترین زمان پست دفترچه سربازی، دوره طلایی آموزشی سربازی، دفترچه سربازی چیست، دفترچه سربازی سپاه، دفترچه سربازی از کجا بگیرم، دفترچه سربازی از کجا باید گرفت، دفترچه اعزام سربازی، دفترچه امریه سربازی، دفترچه آموزشی سربازی، دفترچه بیمه سربازی ارتش، دفترچه بیمه سربازی، دفترچه بیمه سربازی شامل چه مواردی است، دفترچه بیمه سربازی دندانپزشکی، دفترچه بیمه سربازی سپاه، تمدید دفترچه بیمه سربازی، ابطال دفترچه بیمه سربازی، چه ماهی دفترچه سربازی پست کنیم، تعویض دفترچه سربازی، جواب دفترچه سربازی، سنوات دفترچه سربازی، صدور دفترچه سربازی، دفترچه سربازی کی می‌آید، دفترچه کفالت سربازی، دفترچه معافیت سربازی و خرید دفترچه مرخصی سربازی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه محاسبه تاریخ اعزام به خدمت چگونه است؟

هر چند که نمی‌توان به طور دقیق تاریخ اعزام به خدمت را پیش بینی کرد. اما شما می‌توانید بر اساس مدرک تحصیلی و ماه تولدتان تاریخ اعزام به خدمت را حدس بزنید:

  • اگر  شما مدرک تحصیلی زیر دیپلم داشته باشید، آنگاه در  19 ماه تولدتان به خدمت اعزام  خواهید  شد.

شما جهت خرید خدمت سربازی برای متاهلین ۱۴۰۳ و میزان حقوق سربازی سال ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تاریخ اعزام آن
بهترین زمان پست دفترچه سربازی و تاریخ اعزام آن

 

  • اگر مدرک دیپلم شما در خرداد ماه  صادر شده باشد، آنگاه بر اساس  شرایط  زیر به خدمت اعزام خواهید شد:
  1. سه ماه اول سال = 18 آبان
  2. 3 ماه دوم سال = 18 آذر
  3. سه ماه سوم سال = 18 دی
  4. سه ماه چهارم سال = 18 بهمن
  • اگر مدرک دیپلم را در شهریور ماه دریافت کرده باشید، آنگاه در  17 اسفند ماه به خدمت می‌روید. حال  اگر مدرک دیپلم خود را در آذر یا دی ماه دریافت کرده باشید، در  18 مهر ماه به خدمت اعزام می‌شوید.
  • اگر مشمولین خدمت جزو غایبین با مدرک دیپلم باشند، آنگاه در 18 همان ماه به خدمت اعزام می‌شوند.
  • اگر مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشید در این صورت در ابتدای ماه‌های زوج سال به خدمت اعزام  می‌شوید.
  • تمام  دارندگان مدرک لیسانس  و بالاتر در روز دوم ماه‌های زوج  به خدمت  اعزام  می‌شوند.
  • تمام  دارندگان مدرک فوق دیپلم به بالاتر گروه‌های پزشکی در روز سوم ماه‌های زوج سال به خدمت می‌روند.

 

حال اگر شما هر  گونه سوال در مورد تاریخ  اعزام به خدمت خود داشته باشید می‌توانید آن را از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید.

 

 

مطالب مرتبط:

سربازی در سپاه چگونه است؟

امریه سربازی سپاه ۱۴۰۳

شرایط افتادن سربازی در شهر خود

مجازات غیبت سربازی

دانلود دفترچه خدمت سربازی

بهترین زمان پست دفترچه سربازی + دوره طلایی اعزام

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سنی اعزام به خدمت سربازی چقدر است؟

معمولاً کلیه افرادی که به 18 سال تمام رسیدند باید به خدمت بروند. اما اگر آن‌ها بعد از 18 سالگی ادامه تحصیل دهند، آنگاه باید پس از فارغ‌التحصیلی، انصراف یا اخراج از تحصیل حداکثر یک سال وقت دارند تا خدمت سربازی خود را مشخص کنند.

چگونه  می‌توان  دفترچه  خدمت به  سربازی را   دریافت  کرد؟ 

شما برای این کار می‌توانید به دفتر  پلیس+۱۰ مراجعه کنید یا از طریق سایت الکترونیکی services.epolice.ir آن را دریافت  کنید.  

برگ سفید در خدمت سربازی چیست؟

برگ سفید یا معرفی‌نامه، برگه‌ای است که در آن مشمولین خدمت، تمام مشخصات خود را به همراه تاریخ، محل و آدرس اعزام به خدمت دریافت کرده تا در ساعات معین شده در آن جا حضور داشته باشند.

چه کسانی جزو غایبین خدمت سربازی می‌شوند؟

کسانی که بعد از رسیدن به سن 18 سال تمام در صورت نداشتن دلیل موجه خود را به پلیس +10 معرفی نکنند؛ جزو غایبین خدمت سربازی به شمار می‌آیند.

بهترین زمان پست دفترچه سربازی را چگونه محاسبه کنیم؟

هر چند که در بالا به صورت مفصل در مورد دوره طلایی آموزشی سربازی صحبت کرده‌ایم. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد آن‌ها داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید.

 

 

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «بهترین زمان پست دفترچه سربازی + دوره طلایی اعزام»

  1. Avatar photo امیر گفت:

    سلام من 29فروردین 1403معافیتم تموم میشه مدرک لیسانس دارم و این رو هم خدمتتون عرض کنم کنکور ارشد رو هم شرکت کردم و منتظر جواب اولیه هستم میخواستم بدونم میتونم دفترچه پست کنم و اینکه بعد از قبولی در کنکور معافیت تحصیلی بگیرم و ادامه تحصیل بدم؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید.

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله در صورت قبولی در ارشد ایست خدمت میخورید و بعد از تحصیل به سربازی میروید

  2. Avatar photo شهرام گفت:

    سلام مدرک من دیبلمه آلن پست کنم اعزامی کی میشم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      یک ماه زمان می برد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)