ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا 2023 + پولسازترین ها | ایران تحصیل

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید ، حتماً دوست دارید بدانید بهترین رشته های تحصیلی در دنیا چه مواردی هستند. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان بپردازیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با جذاب ترین رشته های دانشگاهی پاسخ دهیم. شاید علاوه بر رشته های پولساز دنیا ، شما نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با سخت ترین رشته های دنیا نیز داشته باشید که در ادامه به سوال شما در رابطه با این موضوع نیز پاسخ خواهیم داد. برای آشنایی با رشته های پولساز دنیا می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید

 

 

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا شامل چه مواردی می شوند؟

برای پاسخ به این سوال لازم است معیارهای خود را در رابطه با رشته های پولساز در دنیا تعیین کنید. به طور مثال ممکن است برای برخی دانشجویان ، رشته های پولساز دنیا مواردی باشد که خیلی زود به پول می رسد و نیازی به گذراندن سال های زیاد در تحصیل ندارد. اگر شما این عقیده را دارید ، رشته های گروه پزشکی را کنار بگذارید. برخی دانشجویان ممکن است رشته های پولساز دنیا را شامل مواردی بدانند که اجازه کار در حین تحصیل را به آن ها می دهد و چند بعدی هستند ، یعنی دانشجو می تواند همزمان با تحصیل با یادگیری مهارت هایی جدید در محیط کار نیز مجهز شود. اگر به این گونه رشته ها علاقه دارید ، به شما رشته های گروه مدیریت را توصیه می کنیم.  در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان ، بپردازیم.

به طور کلی می توان بهترین رشته های تحصیلی در دنیا را به صورت زیر دسته بندی نمود:

✔️ بهترین رشته های تحصیلی در دنیا از نظر بازار کار

✔️ از نظر فرصت شغلی

✔️ از نظر درامد

✔️ میزان پولساز بودن رشته

بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا طبق آخرین آمار جهانی

سازمان های معتبر جهانی هر سال یک سری رشته های دانشگاهی را معرفی می کنند که به عنوان پر امتیازترین رشته ها از نظر درآمد و بازار کار در نظر گرفته می شود. در ادامه ما به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان می پردازیم.

جذاب ترین رشته های دانشگاهی
رشته مدیریت  علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات مهندسی برق مهندسی عمران
طراحی روابط بین الملل زبان های خارجه پزشکی
معماری مهندسی هوافضا داروسازی بازاریابی

بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان به شرح زیر است:

☑️ رشته مدیریت

یکی از رشته های پر درآمد و پولساز جهان ، مدیریت است. رشته مدیریت ، شامل 11000 گزینه تحصیلی متفاوت در دانشگاه های مختلف جهان است و از جمله رشته های پولساز دنیا محسوب می شود. یکی از دلایل پولساز بودن این رشته چند بعدی بودن آن است. ما مدیرانی را می بینیم که کارشناس مالی ، کارشناس بازرگانی ، کارشناس حسابداری ، کارشناس منابع انسانی و… هستند و حتی می توانند به قسمت های مختلف سازمان مشاوره دهند. یکی از رشته های پر طرفدار این روزها نیز مدیریت آیتی است که برای علاقه مندان به رشته های چند بعدی کاملاً مفید خواهد بود. پس رشته مدیریت یکی از جذاب ترین رشته های دانشگاهی است که به شما توصیه می کنیم در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این حوزه را برای خارج از کشور دارید ، مدارک  BBA در کانادا ، مدارک BBA در استرالیا و مدارک BBA در هلند را نیز ضمیمه مدارک خود نمایید.

 

☑️ علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و تعجبی ندارد که هنگام  بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان ، با این رشته رو به رو شوید. علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات شامل تمامی علومی می شود که با این حوزه در ارتباط است از برنامه نویسی و طراحی سیستم های کامپیوتری تا امنیت در فضای مجازی و.. همگی در زیرشاخه های این رشته قرار می گیرند.  علوم کامپیوتر بر برنامه نویسی و نرم افزار تمرکز دارد ، در حالی که فناوری اطلاعات در مورد حفظ سیستم های رایانه ای و ایجاد شبکه ها و پایگاه های داده است. افرادی که این رشته را انتخاب می کنند می توانند در محیط کار به انجام اموری همچون تحلیل داده ، مشاور فناوری اطلاعات ، توسعه سیستم و توسعه بازی و.. بپردازند.

علوم کامپیوتر از جمله جذاب ترین رشته های دانشگاهی است و از جمله دانشگاه های مطرح در سراسر جهان که به تدریس این رشته می پردازند می توان به لیسانس علوم کامپیوتر در فنلاند ، لیسانس علوم کامپیوتر در آلمان و لیسانس علوم کامپیوتر در ایالات متحده ، اشاره کرد.

برای آشنایی با رشته های بورسیه دار علوم انسانی کلیک کنید.

☑️ مهندسی برق

مهندسی برق نیز از جمله سخت ترین رشته های دنیا  و رشته های پولساز دنیا محسوب می شود. این حوزه به نسبت دو مورد قبلی پیچیدگی بیشتری دارد و شامل موضوعاتی که با نوآوری ، طراحی ، ساخت ، نگهداری و تحقیقات در ارتباط است ، می شود. با تحصیل در این رشته می توانید تخصص لازم برای کار با هر دستگاه و سیستم برقی را پیدا کنید. در حال حاضر بهترین کشورهایی که می توانید برای ادامه تحصیل در این رشته انتخاب کنید شامل ، مهندسی برق در هلند ، انگلستان و ایالت متحده می شود.

 

☑️ مهندسی عمران

شاید با دیدن نام مهندسی عمران در لیست بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان ، کمی تعجب کنید ؛  زیرا در داخل کشور ما وضعیت این رشته خیلی خوب نیست و بازار به دست دلالان و یا اصطلاحاً بساز و بفروش ها است. اما در خارج از کشور وضعیت متفاوت است. مهندسی عمران از جمله جذاب ترین رشته های دانشگاهی است و درآمد بسیار خوبی را نیز دارد. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند به عنوان مشاور ، پیمانکار ، مهندس طراح و.. استخدام شوند. در حال حاضر این رشته به عنوان بهترین رشته دانشگاهی استرالیا ، ترکیه ، ایرلند و بسیاری کشورهای دیگر محسوب می شود.

 

☑️ پزشکی

پزشکی نیز می تواند از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود. زیرا جامعه همیشه به پزشکان نیاز دارد و این رشته هیچگاه از لیست بهترین رشته های تحصیلی در دنیا حذف نخواهد شد. البته در این رشته باید صبر زیاد داشته باشید و برای دریافت مدرک پزشک عمومی حداقل 5 الی 6 سال زمان مورد نیاز است. پس از ادامه تحصیل در این رشته می توانید در بیمارستان های دولتی ، بیمارستان های خصوصی و کلینیک ها به کار مشغول شوید. این رشته در کشورهای ایالت متحده ، انگلستان و ایرلند به بهترین نحوه ممکن ارائه می شود.

 

 

برای اطلاع از گرایش های مهندسی پزشکی وارد شوید.

 

بنر انتخاب رشته کنکور

☑️ معماری

معماری نیز از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود. توجه داشته باشید که اگر بدون علاقه وارد این رشته شوید ، تبدیل به یکی از سخت ترین رشته های دنیا خواهد شد. پس اگر فکر می کنید علاقه کافی به این رشته را دارید ، می توانید آن را به عنوان جذاب ترین رشته های دانشگاهی انتخاب کنید. امروز این حوزه از جمله رشته های پولساز دنیا نیز محسوب می شود ؛ زیرا بازار کار متنوعی برای این افراد وجود دارد و فارغ التحصیلان می توانند در مشاغلی همچون طراحی داخلی ، برنامه ریزی شهری ، توسعه دهنده املاک و… به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. از جمله بهترین کشورهایی که می توانید برای تحصیل در رشته معماری انتخاب کنید شامل ، اسپانیا ، ترکیه و ایالت متحده می باشد.

☑️ طراحی

رشته های هنری همیشه طرفداران خاص خود را دارند و تعجبی هم ندارد که طراحی از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا ، محسوب شود. منظور ما از طراحی هم طراحی داخلی و هم طراحی در رشته گرافیک می تواند باشد. اگر به ادامه تحصیل در رشته گرافیک علاقه دارید ، باید به شما بگوییم که بدون تحصیلات آکادمیک نیز می توانید در این رشته به کسب مهارت بپردازید ؛ اما اگر به طراحی داخلی علاقه مند هستید ، می توانید به صورت آکادمیک نیز این رشته را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهید. از جمله بهترین کشورهایی که می توانید برای طراحی انتخاب کنید ، شامل ایتالیا ، دانمارک و اسپانیا می شود.

☑️ روابط بین الملل

روابط بین الملل نیز از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود ؛ زیرا رشته ای ترکیبی و ادغام شده از انواع تخصص ها است. فارغ التحصیلان در این رشته با انواع علوم از جمله علوم سیاسی ، علوم اقتصادی و دیپلماسی آشنا خواهند شد. با ادامه تحصیل در این رشته می توانید به عنوان یک افسر تحقیقاتی دولتی ، مشاور عمومی ، دیپلمات یا کارشناس روابط عمومی ، استخدام شوید. کشورهایی که برای ادامه تحصیل در این رشته پیشنهاد می دهیم شامل ، استرالیا ، ایالت متحده و سوئیس می باشد.

☑️ زبان های خارجی

رشته زبان نیز از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود و با انتخاب این رشته می توانید در هر شرکتی  کار کنید. مشاغلی که می توانید با انتخاب رشته زبان در آن ها به ادامه تحصیل بپردازید شامل ، مترجمی ، خدمات دیپلماتیک ، کارمند توسعه بین المللی و مدیر تور و…. می شود. دانشگاه هایی که به شما برای مطالعه این رشته توصیه می کنیم شامل ، لیسانس زبان در هلند ، ایرلند و انگلستان می شود.

☑️ داروسازی

در میان رشته های پزشکی ، داروسازی نیز می تواند از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا باشد. این حوزه علاوه بر اینکه از جمله رشته های پولساز دنیا است برای بشریت نیز بسیار ضروری است و مکمل جامعه پزشکی است. اگر به ادامه تحصیل در این رشته بپردازید می توانید در مشاغلی همچون داروسازی اجتماعی، داروساز بیمارستانی، فارماکولوژیست و… مشغول به کار شوید.

برای آشنایی با بهترین رشته های پزشکی کلیک کنید.

☑️ مهندسی هوافضا

مهندسی مهندسی هوافضا نیز می تواند هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور از جمله ، بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب شود. البته لازم است بدانید هوا فضا از جمله سخت ترین رشته های دنیا نیز محسوب می شود.

☑️ بازاریابی

بازاریابی یکی از رشته های بسیار پر کاربرد در دنیای امروز است. با انتخاب این رشته می توانید در هر شرکتی با هر حوزه کاری وارد همکاری شوید و تجارب بسیاری را بدست آورید. امروزه نه تنها بازاریابی سنتی از اهمیت بسیاری برخوردار است ؛ حوزه بازاریابی اینترنتی نیز بسیار پر تقاضا برای بازار کار است و طبیعی است که این حوزه از جمله ، جذاب ترین رشته های دانشگاهی محسوب شود. اگر به دنبال پیشنهاد نهایی ما برای انتخاب رشته های پولساز دنیا ، هستید، بازاریابی پیشنهاد ما به شماست.

بهترین رشته های مهندسی برای خانم ها کدام اند؟ برای اطلاع و مطالعه روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بنر انتخاب رشته

میزان درآمد بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

میزان درآمد بهترین رشته های تحصیلی در دنیا به طور میانگین درسال های گذشته به صورت زیر بوده است که برای اطلاع از مبلغ دقیق هر یک از رشته های پولساز جهان می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفت و حقوق و مزایای آن رشته را دریافت نمایید.

میزان درآمد بهترین رشته های تحصیلی در دنیا
رشته تحصیلی مهندسی نفت به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال : 94,500 دلار 

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال : 176,900 دلار

رشته تحصیلی مهندسی برق و علوم کامپیوتر به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 88,000 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 142,200 دلار

رشته تحصیلی اقتصاد و مدیریت کاربردی  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 58,900 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 140,000 دلار

رشته تحصیلی تحقیق در عملیات  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 77,900 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 137,100 دلار

رشته تحصیلی اقتصاد سیاسی  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 57,600 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 136,200 دلار

رشته تحصیلی ریاضیات  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 63,300 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 135,100 دلار

رشته تحصیلی مهندسی برق  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 72,400 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 134,700 دلار

رشته تحصیلی تجزیه و تحلیل تجارت  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 57,200 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 133,200 دلار

رشته تحصیلی داروخانه  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 79,600 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 132,500 دلار

رشته تحصیلی هوانوردی و فضانوردی  به طور میانگین با سابقه کاری کمتر از 5 سال: 73,100 دلار

به طور میانگین با سابقه کاری بیشتر از 5 سال: 131,600 دلار

تفاوت رشته‌های پردرآمد در ایران و دنیا

شاید پس از مطالعه پیشنهادات ما در رابطه با بهترین رشته های تحصیلی در دنیا ، این سوال را از خودتان بپرسید که واقعاً در داخل کشور خودمان نیز با ادامه تحصیل در این موارد به شرایط خوبی خواهیم رسید یا خیر. لیست فوق بیشتر برای داوطلبانی بود که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند ؛ اگرچه برای داوطلبان داخلی نیز نکات قابل تاملی ذکر کرده بودیم ؛ اما به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های پردرآمد داخلی از مشاوران کمک بگیرید ؛ زیرا شرایط و تقاضای جامعه ممکن است هر سال با سال گذشته متفاوت باشد و با ورود موجی جدید نیازهای جدیدی به وجود بیاید ؛ اما اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم در این دوره هر رشته ای که مرتبط با اینترنت و مدیا و همچنین عصر اطلاعات باشد ، قطعاً درآمد خوبی خواهد داشت.

اگر قصد کسب اطلاعات از شرایط تحصیل در آلمان دارید ، کلیک کنید.

جذاب ترین رشته های دانشگاهی از نظر درآمد

رشته های پولساز دنیا، همیشه افراد زیادی را به خود جذب می کند اما برخی سوال برایشان پیش خواهد آمد که رشته های پولساز دنیا کدامند؟

همان طور که می دانید رشته های مانند پزشکی و بازرگانی جز پر درآمدترین رشته ها می باشد و به همین تناسب، رشته های هنری، انسانی جز کم درآمد ترین رشته ها می توان نام برد.

اگر بخواهیم بهترین رشته های تحصیلی در دنیا از نظر درآمد را نام ببریم می توانیم به رشته های زیر نیز اشاره نماییم:

مهندسی نفت

 مهندسی معدن

 مهندسی مواد

آرچیتکت

مهندسی شیمی

معماری

 هوافضا

مهندسی مکانیک 

مهندسی برق

همچنین برخی از کم درآمدترین رشته های دنیا در حال حاضر رشت ههای کتاب داری، هنر های نمایشی و .. می باشد.

رشته های پولساز دنیا

مزایای تحصیل در رشته های پولساز دنیا

با تحصیل در رشته های پولساز دنیا، می توانید آینده خود را تضمین کرده و درآمد های بالایی را کسب نمایید. برای رسیدن به این رشته ها باید بسیار تلاش و کوشش نمایید. از مزایای تحصیل در رشته های پولساز دنیا می توان به مزایای یر اشاره نمود

زمانی که در رشته های پولساز دنیا، کسب مهارت نمایید می توانید تخصص خود را بالا برده و موقعیت عالی شغلی و اجتماعی برای خود فراهم آورید.

زمانی که در رشته های جذاب ترین رشته های دانشگاهی مشغول به تحصیل می شوید، روابط و شبکه ارتباطی شما بسیار شده و می توانید فرصت های شغلی بسیار خوبی پیدا کرده و از طریق این روابط اجتماعی شغل خود ر ایجاد و توسعه دهید.

با انتخاب جذاب ترین رشته های دانشگاهی که دارای درآمد بالایی هستند شما می توانید بازار کار پر رونقی داشته و می توان اینگونه بیان کرد که با وجود انتخاب رشته های پولساز دنیا به طور عادی شما دارای درآمد خوب و بالایی خواهید بود.

سخت‌ترین رشته‌های دنیا کدامند؟

زمانی که از واژه سخت استفاده می کنیم باید ببینیم منظور از شما از رشته سخت چیست به عنوان مثال برای برخی رشته های ریاضی سخت و پر استرس است و برای برخی از افراد رشته های هنری ملال آور و زجر آور است. اما اگر بخواهیم به طور کلی سخت ترین رشته های دنیا را بیان نماییم، باید بگوییم که با توجه به مطالعات انجام شده و تحقیقات می توان سخت ترین رشته های دنیا را به شرح زیر بیان نمود:

⚫️ بیولوژی سلولی و مولکولی

⚫️ مهندسی شیمی

⚫️ آرچیتکت 

⚫️ مهندسی نفت 

⚫️  مهندسی پزشکی

⚫️  مهندسی هوافضا

⚫️  بیوشیمی

⚫️  نجوم

⚫️  فیزیک

و ….

اما اگر خواهان تحصیل در این رشته ها می باشید در ادامه به ند توصیه ما توجه نمایید تا بتوانید در رشته انتخابی خود موفق بوده و بتوانید آینده شغلی خود را تضمین نمایید

سخت ترین رشته های تحصیلی در دنیا

❇️ علاقه خود را فراموش نکنید

زمانی که رشته های را بنا به دلایلی انتخاب نمایید که به آن علاقه نداشته باشید، بدانید انگیزه برای تحصیل را از دست داده و در آن رشته موفق نخواهید شد. با انتخاب اشتباه و بدون علاقه باعث می شود شما آینده شغلی مناسب را از دست داده و افرادی که قصد مهاجرت دارند، به مشکل بخوردند، پس در ابتدای امر علاقه خود را در نظر بگیرید.

❇️  توانایی خود را در زمان انتخاب رشته بسنجید

در زمان انتخاب رشته خود حتما توانایی های خود را بسنجید، زیرا اگر توانایی لازم در رشته مورد نظر خود را نداشته باشید نمی توانید در آن موفق شوید. به طور مثال فردی که رشته هنر را انتخاب می نماید باید حتما تجربه هنر و مهارت هنر را داشته باشد در غیر این صورت با شکست مواجه خواهد شد و فارغ التحصیلی برای آن فرد دشوار و ملالت بار می گردد.

❇️ به فکر اهداف خود باشید.

قبل از انتخاب رشته باید به اهداف خود فکر کنید و سعی کنید رشته ای را انتخاب نمایید که شما را به هدف هایتان نزدیک تر کند. اگر شما علاقه به موسیقی دارید و هدف شما در نهایت یک موزیسن معروف است نباید برای انتخاب رشته به سراغ رشته ریاضی بروید.

❇️ رشته و بازار کار آن را به خوبی بشناسید

قبل از انتخاب رشته تحصیلی خود در مورد آن بسیار تحقیق و مطالعه نمایید. برای تحقیق در خصوص رشته تحصیلی می توانید از دانشجویان سال بالاتر، اساتید رشته مورد نظر، آشنایان و … کمک بگیرید. همچنین بازار کار آن رشته را فراموش نکنید و قبل از انتخاب رشته در خصوص بازار کار و فرصت های شغلی آن رشته به خوبی تحقیق کنید .

فراموش نکنید شما با انتخاب رشته صحیح می توانید آینده شغلی و جایگاه اجتماعی خود را تضمین نمایید و باید برای این امر به خوبی تحقیق نمایید. برای مشاوره در خصوص رشته های مورد علاقه خود می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

? برای ورود به سامانه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی  کلیک کنید.

سخت ترین رشته های دنیا

اخبار پیرامون بهترین دانشگاه های جهان

بهترین دانشگاه‌های مد و فشن جهان

برخی دانشگاه‌ها معتبرترین انستیتو‌ها در جهان هستند و بستری برای پرورش طراحان لباس که برخی از آن‌ها در حال حاضر شهرت جهانی فراهم کرده‌اند.دانشگاه سنترال سنت مارتینز که یکی از بهترین دانشگاه‌های طراحی لباس در جهان به شمار رفته بخشی از دانشگاه هنر لندن (UAL) است.

بهترین کشور برای تحصیل هوش مصنوعی

زمانی که از کشورهای توسعه یافته صحبت به میان می‌آید، بی‌شک کشور کانادا در صدر لیست اسامی قرار می‌گیرد. این کشور در طی چندین دهه اخیر از نظر تکنولوژی، اقتصادی و فرهنگی رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است. گرایش‌های مختلف هوش مصنوعی نظیر رباتیک، شبکه عصبی، پردازش زبان طبیعی، سیستم‌های تخصصی، بینایی کامپیوتر، سیستم شناسایی صحبت و فراگیری ماشین در برترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا در حال تدریس هستند.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی بهترین رشته های تحصیلی در دنیا بپردازیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم. از آنجایی که مقوله انتخاب رشته بسیار حساس و تاثیرگذار در شرایط آینده تمامی داوطلبان خواهد بود ، به همین دلیل ما این موضوع را برای بررسی انتخاب کردیم. ما با بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان و همچنین معرفی جذاب ترین رشته های دانشگاهی ، به سوال شما در رابطه با این موضوع پاسخ دادیم. در این میان برخی از سخت ترین رشته های دنیا نیز بررسی گردید و فرصت های شغلی هر یک از رشته های پر طرفدار نیز معرفی شد. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با رشته های پولساز دنیا هستید ، توصیه می کنیم با کارشناسان ما با شماره 9099075307 در تماس باشید.

برای مطالعه و دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دندان پزشکی از بهترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود؟

بله این رشته در گروه رشته های پزشکی است و می تواند جزء بهترین ها باشد.

آیا معماری جزء سخت ترین رشته های دنیا محسوب می شود؟

بله این رشته به دلیل داشتن واحدهای عملی متعدد جزء سخت ترین ها است.

آیا بازاریابی اینترنتی جزء رشته های پولساز دنیا است؟

بله این رشته جزء رشته های جدید و  پولساز است.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «بهترین رشته های تحصیلی در دنیا 2023 + پولسازترین ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo عباس گفت:

    سلام .. آیا رشته روانشناسی واسه ادامه تحصیل خوبه ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      قطعا رشنه خوبی خواهد بود اما بستگی به علاقه شما دارد
      چون در کنار مزایا
      شرایط کاری دیگر هم دارد
      برای مشاوره بیشتر و کامل تر با شماره 9099075307 داخلی 109 خانم امینی تماس بگیرید.

  2. Avatar photo محمد شاهان گفت:

    سلام و درود.. رشته هتلداری بیشتر در چه کشورهایی متقاضی داره؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      عمدتا کشور و شهرهای توریست پذیر کاربرد بیشتری دارد.

  3. Avatar photo شارون گفت:

    سلام. وقت بخیر
    پرطرفدارترین رشته های مهندسی در کشورهای عربی نظیر قطر و امارات کدام رشته ها هستند؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  4. Avatar photo میثم. گفت:

    سلام وقت بخیر
    رشته های پولساز دنیا را می توان داخل ایران هم تحصیل کرد و آیا تمامی این رشته ها در کشو ما هستند یا باید برای خواندن این رشته ها مهاجرت کنیم؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر، به خیلی موارد بستگی دارد مثل مهارت شما و محل زندگی و …

  5. Avatar photo محمدی. گفت:

    بهترین دانشگاه ها برای تحصیل بهترین رشته های تحصیلی در دنیا کدمند؟ ممکن چند داشنگاه خوب را نام ببرید؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر،لطفا رنکینگ دانشگاه ها بر اساس qs را سرچ کنید.

  6. Avatar photo شهرام میر زاوند نشریه اگاهی گفت:

    ا زدیدگاه من تمام رشته ها در جای خود مهم است الان جامعه از بعد بازار کار و سود به رشته ها تحصیلی نگاه می کند خوب تامین مالی هم مهم است ولی بعضی ها به ساختن جامعه و انسانها نگاه می کنندکه این نگرش کرچه سود مدار ی کمتری دارد اما به نظر ما سود اخلاقی و اجتماعی و حتی اخرتی و انسانی دارد که اگر این ابعاد را از زندگی بگیریم سود انسان ناقص است واثر ان می تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد و همیشه وجود خواهند داشت

    1. Avatar photo مردم گفت:

      اره ولی حیف شکم گرسنه نمیفهمه آخرت چیه !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-1403

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)