ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی رمز آموزشیار + بازیابی گذرواژه دانشجو edu.iau.ac.ir

بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای بازیابی رمز آموزشیاز

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای فراموشی رمز آموزشیار چه اقداماتی لازم است و به کجا باید مراجعه نمود؟ با راه اندازی سامانه آموزشیار، بستری برای دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده تا بتوانند بسیاری از اموری که پیش از این به صورت حضوری بود، توسط سامانه آموزشیار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند و از امکانات این سایت از جمله بازیابی رمز عبور آموزشیار و انجام دادن مراحل تغییر رمز آموزشیار بهره‌مند شوند.

گاهی پس از انجام مراحل ثبت نام، دانشجویان به دلایل مختلف رمز عبور خود را فراموش می‌کنند. افرادی که مشکل فراموشی رمز آموزشیار یا فراموشی نام کاربری آموزشیار برایشان پیش آمده، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری جهت بازیابی نام کاربری و رمز عبور آموزشیار اقدام کنند.

تغییر رمز عبور از طریق ورود به لینک بازیابی رمز آموزشیار انجام می‌شود. برای کسب اطلاع از نام کاربری و رمز عبور آموزشیار می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

ضرورت بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر با ایجاد سامانه‌های گوناگون، انجام بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی را برای دانشجویان آسان نموده است.

در این میان سامانه آموزشیار که یک نظام هوشمند و یکپارچه داده محسوب می‌شود، این امکان را فراهم آورده است تا دانشجویان بدون نیاز حضوری به دانشگاه یا سازمان‌های مربوطه، اموری همچون انتخاب ‌واحد، پرداخت شهریه، صدور گواهی‌های مورد نیاز دانشجویان، انتقالی دانشجویان، بازیابی رمز عبور آموزشیار و… را از طریق ورود به این سایت به انجام برسانند.

برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اطلاعاتی همچون نام کاربری، کلمه عبور لازم است. نام کاربری و کلمه عبور دانشجویان ورودی سال 1399 و پس از آن به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی آنهاست. اما پس از یک بار ورود به سامانه لازم است جهت افزایش امنیت پنل کاربری اقدام به ثبت رمز عبور جدید نمایید.

حال امکان دارد که برخی از دانشجویان به دلایل مختلفی با مشکل فراموشی رمز آموزشیار مواجه شوند و نتوانند وارد پرتال شخصی خود شوند. در این صورت مشاهده نمرات دانشگاه آزاد مثل دسترسی به امکانات دیگر امکان پذیر نمی‌باشد.

لازم به ذکر است که در صورت فراموشی رمز آموزشیار و نام کاربری نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نیست و در کمترین زمان ممکن، از طریق ورود به لینک بازیابی رمز آموزشیار، می‌توانید اقدام به بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار نمایید. بنابراین در ادامه مراحل بازیابی فراموشی رمز آموزشیار به طور گام به گام توضیح داده خواهد شد.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

نحوه بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

در صورت فراموشی رمز آموزشیار خود می‌توانید در کمترین زمان و با استفاده از لینک بازیابی، اقدام به تغییر رمز آموزشیار نمایید. در ادامه مراحل بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار به طور خلاصه آمده است. به موارد زیر توجه نمایید:

  • ورود به سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir
  • ورود به بخش فراموشی رمز عبور و درج اطلاعات خواسته شده نظیر شماره تلفن همراه و نام کاربری
  • کلیک بر روی لینک بازیابی رمز آموزشیار و دریافت رمز عبور موقت
  • درج نمودن رمز عبور جدید

نحوه بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

فراموشی نام کاربری آموزشیار

فراموشی نام کاربری آموزشیار برای دانشجویان به ندرت اتفاق می‌افتد، چرا که نام کاربری همان شماره دانشجویی سامانه آموزشیار است و دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی و مدارک دیگر، حتی در صورت فراموشی نام کاربری آموزشیار به راحتی می‌توانند آن را مجددا دریافت نمایند.

اما ممکن است ساخت نام کاربری یا همان شماره دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود سوال برانگیز باشد. به همین دلیل در ادامه مراحل بازیابی نام کاربری سامانه آموزشیار را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

☑️ ابتدا وارد سایت آموزشیار شده و بر روی گزینه “پذیرفته شدگان ورودی جدید” کلیک نمایید.

گام اول بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ حال لازم است کد ملی را وارد و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک نمایید.

گام دوم بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ در صفحه بعد، لیست رشته هایی که در آن ها پذیرفته شده اید را به همراه شماره موقت دانشجویی در مقابل آن قابل مشاهده خواهد بود. با کلیک بر روی منوی “ورود به آموزشیار” وارد سامانه می‌شوید.

گام سوم بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ با تیک موافقت و کلیک بر روی تایید مطالب ورود به آموزشیار، وارد مراحل اصلی ساخت نام کاربری و کلمه عبور سامانه آموزشیار خواهید شد.

گام پنجم بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ نام کاربری و کلمه عبور سامانه آموزشیار برای دانشجویان جدیدالورود همان شماره دانشجویی موقت 14 رقمی است که در زمان نام نویسی به آن ها نمایش داده می‌شود.

☑️ در گام بعد باید اطلاعات هویتی و دانشجویی خود را ثبت کنید.

گام ششم بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ با پر کردن اطلاعات فردی که در سامانه ذکر شده است، می‌توانید وارد سیستم اصلی شوید.

گام هفتم بازیابی نام کاربری آموزشیار

☑️ در صورت فراموشی نام کاربری آموزشیار، جهت ساخت نام کاربری جدید، بایستی کد محل قبولی قبل از شماره دانشجویی و edu@ بعد از آن ذکر شود. کلمه عبور نیز همان کد واحد قبولی و شماره دانشجویی است. البته دقت داشته باشید که از این پس دیگر نیاز به اضافه کردن edu@ نمی‌باشد.

نحوه تغییر رمز آموزشیار

در صورت فراموشی رمز آموزشیار با طی کردن مراحل زیر می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید و مجددا وارد پنل کاربری خود شوید.

  • آدرس سامانه آموزشیار به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  •  بر روی گزینه دانشجو که در صفحه اصلی قرار دارد کلیک نمایید.
  •  در این گام  عبارت “فراموشی/ باز شدن قفل رمز عبور” انتخاب نمایید.

گام اول بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

  • در این صفحه، پس از درج نام کاربری، شماره موبایل (منظور از شماره موبایل همان شماره موبایلی است که برای فعالسازی از آن استفاده کرده اید و در سیستم آموزشیار ثبت شده است.) و کد تصویر، بر روی عبارت تایید کلیک نمایید.

گام دوم تغییر رمز آموزشیار

  •  سپس عبور موقت برای شماره ثبت شده ارسال می شود و سپس با ورود اطلاعات نام کاربری و رمزعبور موقت دریافت شده و جایگذاری کد تصویر می توانید وارد مرحله ی بعدی شوید.

گام سوم بازیابی نام کاربری و رمز عبور آموزشیار

  • در این صفحه اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و با انتخاب دکمه “تایید” در صورتی که امنیت رمز وارد شده رعایت شده باشد(منظور از رمز عبور کنونی همان رمز موقت دریافت شده از طریق پیامک می باشد.)، رمز عبور جدید شما ثبت شده و پیام “تغییرات با موفقیت اعمال شد” نمایش داده می‌شود و با انتخاب دکمه “ورود” به صفحه اصلی سیستم هدایت می‌گردد.

گام چهارم بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

نکات مربوط به بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار

گرچه بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار کار چندان دشواری نیست، اما اگر اقدامات مناسبی انجام شود، دیگر نیازی به بازیابی نخواهد بود.

هنگام بازیابی رمز عبور آموزشیار، بهتر است از رمز عبوری استفاده کنید که آن را به راحتی به خاطر بیاورید و یا رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید تا در صورت فراموشی، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

رمزهای طولانی، و یا پیچیده باعث می‌شود که به زودی آن را فراموش کنید. از سوی دیگر، برای حفظ امنیت پنل کاربری خود، از ثبت رمزهای ساده نیز جلوگیری نمایید.

افرادی که با مشکل فراموشی نام کاربری آموزشیار مواجه هستند نیز می‌توانند از طریق سامانه برای ساخت نام کاربری جدید اقدام کنند.

در صورت لزوم و جهت بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار، به یاد داشته باشید که حتما زبان کیبورد خود را به خصوص در هنگام مراجعه با گوشی تلفن همراه، به زبان انگلیسی برگردانید. همچنین، رمز جدید شما می‌بایست از حروف و اعداد تشکیل شده باشد.

چنانچه هنگام تغییر رمز آموزشیار با مشکل مواجه شوید و نتوانید برای بازیابی آن اقدام کنید، می‌توانید برای پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با کارشناسان ما با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

نکات مربوط به بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار


خلاصه مقاله فراموشی رمز آموزشیار

در این مقاله تلاش کردیم به نحوه بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز آموزشیار اشاره کنیم. دانشجویان در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور آموزشیار می‌توانند اقدام به بازیابی آن نمایند. با توجه به بخش‌های متعدد سامانه آموزشیار اغلب دانشجویان از نحوه ورود به لینک بازیابی رمز آموزشیار آگاهی کافی ندارند.

در متن مقاله به طور گام به گام مراحل بازیابی رمز عبور آموزشیار و تغییر رمز آموزشیار توضیح دادیم. علاوه بر این، در صورت نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتر، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا شما دانشجویان را یاری کنند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای بازیابی رمز آموزشیاز

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای بازیابی نام کاربری و کلمه عبور سامانه آموزشیار به کجا باید مراجعه کرد؟

در مواقع فراموشی رمز عبور آموزشیار نیازی به مراجعه به دانشگاه نیست و از طریق وب سایت آموزشیار به راحتی می توان جهت بازیابی آن اقدام نمود.

در هنگام فراموشی رمز عبور آموزشیار چه مدارکی جهت دریافت مجدد رمز نیاز است؟

دانشجویان می بایست با ورود به بخش رمز عبور را فراموش کرده ام، شماره دانشجویی و شماره تلفن خود را وارد کنند.

نام کاربری سامانه آموزشیار چگونه بازیابی می شود؟

در این مقاله می توانید همه اطلاعات لازم در مورد نحوه بازیابی نام کاربری سامانه آموزشیار را کسب نمایید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «فراموشی رمز آموزشیار + بازیابی گذرواژه دانشجو edu.iau.ac.ir»

  1. Avatar photo سما گفت:

    سلام وقت بخیر
    من شماره ای که برای ثبت نام اموزشیار دادم رو اشتباه نوشتم و الان کد فعالسازی اموزشیار به شماره دیگه ای فرستاده میشه من باید چه کار کنم برای درست کردن شماره ام در اموزشیار.
    با تشکر ازتون میشه زود پاسخ بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به صورت حضوری به آموزش دانشگاه مراجعه کنید

  2. Avatar photo نوا عبدالهی گفت:

    من رمزمو گم کردم میشه الان حضوری برم دوباره رمز آموزشیارو از دانشگاه بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo الی گفت:

    سلام من مدام میزنه به دلیل وارد کردن بیش از حد کلمه عبور حق تغییر رمز را ندارید باید چیکار کنم؟!چقدر این اخطار طول میکشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      با واحد پشتیبانی سایت اموزشیار تماس برقرار کنید

  4. Avatar photo محمد گفت:

    سلام.وقت بخیر
    بنده دانشوی ترم آخر رشته روانشناسی بالینی مقطع ارشد هستم
    برای گرفتن وقت دفاع اول باید با امور مالی تسویه کنم
    ولی امروز هرکاری کردم که وارد سیستم آموزشیار بشم ارور میزد ومیگفت رمز اشتباه است
    واسه همین میزدم فراموشی رمز عبور و..
    و مینوشت رمز موقت رای شما ارسال شد
    ولی برا گوشیم اس ام اسش نمیومد
    هرچی ام سرچ کردم راه حلش نیومد
    اینکه چرا پیامک رمز موقت برام ارسال نمیشه؟
    بااینکه شماره ای که واردمیکنم دقیقاشماره ای هست که تو سامانه ثبتش کردم؟
    خاهشمندم پاسخ منو بدین چون اگه تافردا نتونم تسوبه کنم دفاعم میفته ترم بعد
    و واقعا سخته پبرام یک ترم دیگه هزینه کنم و خوابگاهم ندارم
    ممنون میشم پاسخ بدین واقعا

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تلفن همراه و اینترنت خود را بررسی کنید.در صورت عدم دریافت کد ورود با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  5. Avatar photo زهره گفت:

    سلام وقت بخیر من هم نام کاربری رو فراموش کردم هم رمز عبورم رو الان برا پرداخت شهریه باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز،نام کاربری یا کد ملی است و یا شماره دانشجویی برای بازیابی رمز عبور هم فراموشی رمز عبور رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور