ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد + معرفی سامانه تلفنی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف برای انجام کلیه امور آموزشی، پژوهشی و مالی خود باید از طریق  سامانه جامع آموزشیار اقدام نمایند که گاهی این افراد برای انجام امور خود دچار مشکل می شوند. به همین دلیل پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربرانی که قصد ورود به این سامانه را دارند، در نظر گرفته شده است.

بدین منظور، دانشجویان و اساتید گرامی می توانند از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به پشتیبانی سایت آموزشیار مشکلات خود را مطرح نمایند که در ادامه با نحوه انجام این کار آشنا خواهیم شد. همچنین، در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را کسب نمایید. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی است که هیچ ارتباط سازمانی با سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ندارد.

معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد و همچنین پراکندگی مراکز آموزشی این دانشگاه ها در سطح کشور نیاز، به یک سیستم جامع و آنلاین برای ارتباط دانشجویان، اساتید و پرسنل نیاز بود که به همین منظور سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد تاسیس شد تا امور اینترنتی و آنلاین دانشجویان، اساتید و پرسنل به آسانی انجام شود.

قبل از ایجاد این سامانه هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد تحت نظر سامانه آنلاین سیدا فعالیت می‌کردند، اما امروزه تمامی این واحدها به صورت منسجم و یکپارچه از طریق سامانه آموزشیار فعالیت می‌کنند. دانشجویانی که با مشکل فراموشی رمز آموزشیار مواجه هستند، می‌توانند با مشاوران ما در ایران تحصیل، با شماره 9099075307 تماس بگیرند.

اطلاعیه

کلیه امور مربوط به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir انجام می گیرد.

امکانات سامانه آموزشیار

یکی از امکانات سامانه آموزشیار مشاهده نمرات دانشگاه آزاد است. برای اطلاع از خدمات و امکانات دیگر به موارد زیر توجه نمایید:

  • امکان انجام امور دانشجویی اعم از انتخاب واحد، ارزشیابی اساتید، آگاهی از زمان دقیق برگزاری امتحانات، پرداخت شهریه و …
  • یکپارچه سازی همه فرایندهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد
  • امکان برقراری ارتباط انلاین و یا تماس با شماره تلفن پشتیبانی آموزشیار که مشکلات را در زمان کوتاه برطرف می کند.
  • مشاهده برنامه هفتگی
  • برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی
  • ثبت نمرات و صدور کارنامه
  • انجام امور فارغ التحصیلی
  • مشاهده نمرات کارنامه و ثبت اعتراض به آن ها
  • درخواست پایان نامه
  • انتخاب واحد
  • مشاهده چارت درسی و دروس ارائه شده هر ترم

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام در آموزشیار کلیک کنید.

ضرورت پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

یکی از سامانه های بسیار بزرگ و کاربردی دانشگاه آزاد که خدمات گوناگونی را نیز ارائه می دهد، سایت آموزشیار است. البته در گذشته این دانشگاه سامانه های دیگری را نیز در اختیار داشت، اما برخی از نیازهای مهم و جدید باعث شد تا چنین وب سایتی طراحی گردد. سامانه آموزشیار 4 نوع کاربر اعم از دانشجو، استاد، پرسنل و پرسنل آموزشی را پوشش می‌دهد.

از سوی دیگر خدمات آموزشی بسیاری را در این سایت قابل ارائه هستند که باعث شده است این سایت به یکی از پر ترافیک ترین سیستم های دانشگاه آزاد تبدیل شود. پر واضح است که چنین ابزاری به یک پشتیبانی قوی برای رفع مشکلات و پاسخ به سوالات نیازمند است. پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد این وظیفه را بر عهده داشته و سعی در بهبود روند اجرای موارد مختلف دارد.

از این رو، کاربران می توانند از طریق پشتیبانی سایت آموزشیار و یا شماره تلفنی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، مسائل خود را مطرح کنند. عده زیادی در نحوه انتخاب واحد در آموزشیار مشکل دارند، بنابراین کافی است با پشتیبانی این سامانه برای حل مشکل خود تماس بگیرند. در ادامه برخی از مشکلات قابل حل از طریق پشتیبانی آموزشیار برای مشاهده شما عزیزان نوشته شده است.

  • مشکل در فرایند انتخاب واحد دانشگاه آزاد
  • مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه
  • فراموشی نام کاربری و رمز عبور
  • مشکل در مشاهده لیست دروس و برنامه هفتگی
  • مشکل در ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی
  • مشکل در مشاهده منوی سامانه
  • مشکل در ورود به سایت و اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور

اطلاعیه

پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با پشتیبانی وادانا و دانان تفاوت دارد. سامانه های دانان و وادانا برای برگزاری کلاس مجازی این دانشگاه و برگزاری آزمون های آنلاین هستند اما سامانه آموزشیار مربوط به امور پرداخت شهریه، انتخاب واحد و… است.

شماره تلفن پشتیبانی آموزشیار دانشگاه آزاد

یکی از تدابیر بسیار خوبی که پشتیبانی سایت آموزشیار پیش بینی کرد، این است که علاوه بر اخذ راهنمایی به صورت آنلاین، دانشجویان و اساتید می توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن نیز در میان بگذارند. بدین ترتیب، آن دسته از افرادی که به دنبال دریافت سریع راهنمایی هستند، نیز می توانند از این راه ارتباطی استفاده نمایند.

شماره تلفن پشتیبانی سامانه آموزشیار

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

راهنمای پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

علاوه بر ارتباط با شماره تلفن پشتیبانی مرکز آموزشیار، کاربران می توانند با روش آنلاین نیز به کارشناسان دسترسی داشته باشند. اقدام از این طریق بسیار ساده بوده و تنها با گذراندن مراحل زیر میسر خواهد بود.

  • وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه آموشیار به نشانی edu.iau.ac.ir
  • کلیک بر روی گزینه پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد که در بالای صفحه قرار دارد.
  • واحد دانشگاهی خود را تعیین کرده و سپس، شناسه (کد ملی) و رمز عبور (شماره دانشجویی) خود را وارد نمایید.
  • حال مشکل یا سوال خود را در کادرهای مربوطه نوشته و به ثبت برسانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار کلیک کنید.

بررسی سوالات متداول در ارتباط با پشتیبانی مرکز آموزشیار

گرچه طراحی سامانه آموزشیار را می توان یک گام بزرگ در تسهیل انجام امور تحصیلی و یا دانشجویی دانست، اما متاسفانه این سامانه جامع در اوایل کار مشکلات زیادی را برای دانشجویان و اساتید آن ها به وجود آورد. به همین دلیل سوالات بسیاری برای برخی از دانشجویان بی پاسخ مانده است که قصد داریم به چند نمونه از آن ها پاسخ دهیم. البته چنانچه مسئله مورد نظر شما در این چند مبحث نبود، از طریق ارتباط با پشتیبانی مرکز آموزشیار ایران تحصیل می توانید به سرعت راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

چرا نمی توانم به سامانه آموزشیار وارد شوم؟

یکی از گله مندی های فراوان که توسط دانشجویان در تماس با شماره تلفن پشتیبانی آموزشیار مطرح می شود، این است که در هنگام ورود به سامانه آموزشیار با خطا مواجه می شوند که این مشکل ممکن است از موارد گوناگونی ایجاد شده باشد.

برای برطرف شدن مشکل ورود دانشجویان یا اساتید دانشگاه آزاد به این سامانه در صورت نمایش پیغام “کلمه عبور صحیح نمی باشد.” باید چک شود که آیا کلمه عبور از کدملی تغییر پیدا کرده است یانه که در صورت تغییر آن، باید کلمه عبور جدید وارد شود. اما در صورتی که کلمه عبور فراموش شده باشد می بایست بر لینک فراموشی کلمه عبور کلیک کرد تا امکان بازیابی کلمه عبور فراهم شود.

برای اطلاع از مشکل ورود به سامانه آموزشیار روی لینک کلیک کنید.

اما در صورت اطمینان از صحت کلمه عبور و مشاهده پیغام “نام کاربری صحیح نمی باشد.” باید در ابتدای نام کاربری خود کد واحد دانشگاهی را درج کنید و همین مورد مشکل ورود بسیاری از افراد به سامانه آموزشیار است. علاوه بر این در بخش نام کاربری و رمز عبور اعداد حتماً باید به انگلیسی نوشته شوند.
همچنین در صورت برطرف نشدن مشکل بهتر است کوکی مرورگر مورد استفاده پاک شود و یا از مرورگر دیگری استفاده کنید. به عنوان مثال اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید بهتر است مرورگر فایرفاکس را نیز امتحان نمایید. نکته مهم دیگر عدم استفاده از فیلتر شکن است که فیلتر شکن باید چند دقیقه قبل از ورود به سامانه آموزشیار غیرفعال گردد تا آی دی شما برای سامانه آموزشیار ناشناس نباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حذف و اضافه در سامانه آموزشیار کلیک کنید.

چرا کد یک بار مصرف ورود به سامانه آموزشیار ارسال نمی شود؟

برای ورود به سامانه آموزشیار، وارد کردن کد یکبار مصرفی که به شماره همراه فرستاده می شود الزامی است. اما برخی از کاربران در پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اعلام کردند که چنین کدی برایشان ارسال نشده و قادر به ورود نمی باشند.

توصیه می شود که بررسی کنید تا حتما شماره تلفن ثبت شده در سامانه آموزشیار با شماره اکانت آیگپ یکسان باشد. در غیر این صورت، برای یکی کردن شماره های تلفن می بایست به آموزش واحد دانشگاهی خود مراجعه کنید. اما اگر از جانب شماره تلفن مشکلی وجود ندارد، شاید بهتر باشد که اتصال خود به آیگپ را بررسی و از برقراری آن مطمئن شوید.

سامانه تلفنی آموزشیار دانشگاه آزاد

آیا تقسیط شهریه در سامانه آموزشیار امکان پذیر است؟

برای بسیاری از دانشجویان پرداخت یکجا شهریه دشوار است و در پشتیبانی سایت آموزشیار به دنبال قسط بندی آن هستند که خوشبختانه در این سامانه امکان ارسال درخواست تقسیط شهریه نیز فراهم است.

پس از ثبت درخواست تقسیط شهریه توسط دانشجویان، این درخواست ابتدا به حوزه امور مالی ارجاع داده می شود که در صورت داشتن شرایط لازم و تایید آن ها، قسط بندی شهریه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشکل انتخاب واحد آموزشیار کلیک کنید.

برای تغییر رمز عبور سامانه آموزشیار چه باید کرد؟

از جمله متداول ترین سوالات پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نحوه تغییر رمز عبور مربوط می شود. برای این منظور، مسئولین مربوطه امکانی را فراهم کرده اند تا مدیر فناوری و اطلاعات هر کدام از واحدهای دانشگاهی بتوانند برای تغییر عبور دانشجویان، اساتید و پرسنل اقدام نمایند.

سامانه آموزشیار آزاد

آیا می توان از طریق سامانه آموزشیار به اخذ میهمانی پرداخت؟

با توجه به آنکه اخذ میهمانی و انتقالی نیاز به مراجعات حضوری زیادی دارد، در هنگام ارتباط با پشتیبانی مرکز سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد این سوال برای برخی از دانشجویان مطرح می شود که آیا می توان به صورت غیر حضوری به اخذ میهمانی پرداخت؟ که باید پاسخ دهیم دانشگاه آزاد با یکپارچه سازی همه سرفصل های این دانشگاه در تمامی واحدها، انجام این کار را ساده تر از گذشته کرده است. بنابراین، دیگر شاهد مشکلاتی همچون معدل سازی نیز نخواهیم بود.

اخبار پیرامون پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

راه اندازی سامانه ارتباط با پشتیبانی آموزشیار

مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد سامانه ای را با عنوان “ارتباط با پشتیبانی سامانه آموزشیار” به نشانی pasokh.iau.ac.ir راه اندازی کرده است که هدف آن پاسخگویی بر خط به سوالات احتمالی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
به همین منظور واحدهای دانشگاهی می‌بایست به عنوان شناسه، کد ملی و به عنوان رمز عبور شماره شناسنامه خود را وارد کنند. دانشجویان گرامی نیز می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه و رمز عبور به این سامانه ورود پیدا کنند و به طرح سوال یا درخواست خود بپردازند.

راه اندازی سامانه ارتباط با پشتیبانی آموزشیار

خلاصه مطلب

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد و همچنین پراکندگی مراکز آموزشی دانشگاه آزاد در سطح کشور نیاز به یک سیستم جامع و آنلاین برای ارتباط دانشجویان، اساتید و پرسنل مورد نیاز بود که به همین منظور سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد تاسیس شد تا امور اینترنتی و آنلاین دانشجویان، اساتید و پرسنل به آسانی انجام شود.

در این مقاله پس از معرفی سامانه آموزشیار و بررسی امکانات آن، در مورد پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد توضیح دادیم که به صورت تلفنی و برخط قابل دسترسی می باشد. همچنین به تعدادی از سوالات مهم و متداولی که در خصوص پشتیبانی این سایت مطرح می شوند، پاسخ دادیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما اگر با وجود روش های توضیح داده شده فوق همچنان موفق به برطرف کردن مشکل خود نشده اید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان دریافت پشتیبانی تلفنی برای سامانه آموزشیار وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شماره تلفن پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه های آزاد در این مقاله درج شده است.

شناسه و رمز عبور برای ورود دانشجویان به سایت ارتباط با پشتیبانی سامانه آموزشیار چیست؟

دانشجویان می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه و رمز عبور به این سامانه ورود پیدا کنند.

آیا پشتیبانی سامانه آموزشیار با پشتیبانی سامانه های دانان یا وادانا یکسان است؟

خیر پشتیبانی سامانه آموزشیار با پشتیبانی دو سامانه دانان و وادانا تفاوت دارد.

نظرات

36 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد + معرفی سامانه تلفنی»

  1. Avatar photo مهتاب گفت:

    سلام وقت بخیر من دو ماه که در وبسایت آموزشیار درخواست ریزنمرات قابل ترجمه دادم ولی هنوز برای من پست نشده.هرچی با آموزشیار تماس میگیرم کسی پاسخ نمیده..ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بهتر است حضوری به دانشگاه مراجعه کنید

  2. Avatar photo فرانک گفت:

    سلام من چند روزه برای مهمانی همزمان می‌خوام درخواست بدم ولی کد دانشگاهی که می‌خوام و هر چقدر میزنم نمیاره ترم آخر هستم کلاس ها شروع شده نگرانم چیکار باید کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تایم تقاضای درخواست نقل و انتقال دانشگاه ازاد به اتمام رسیده است

  3. Avatar photo آرزو گفت:

    سلام وقت بخیر . من 4 روزه از سایت آموزشیار دارم درخواست صدور فرم مهمانی ترم کامل میزنم، تو قسمت واحد سازمانی کد و اسم دانشگاه رو میزنم میگه جستجو نتیجه ای در بر نداشت. چیکار باید بکنم؟ الان چهارمین ترمه مهمانی دایمم هستش ترم های پیش اینجوری نبود اصلا.

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور