ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی، همانند سایر دانشگاه های دیگر برای آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پذیرفته شده خود را ندارند،  امکان پذیر است. همچنین با توجه به شرایط، این نقل و انتقال به صورت دائم برای دانشجویان فراهم شده است تا بتوانند به راحتی از مهمانی دائم و یا انتقالی استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحکیم بنیان خانواده و همچنین جهت ایجاد تسهیلات بیشتر برای کلیه دانشجویان امکان انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی آنان را فراهم نموده است.

هر یک از دانشجویان با استفاده از این روش بدون دغدغه تکمیل تحصیلات و افزایش دانش خود، میتوانند در طول تحصیل یکبار از این فرصت استفاده کنند. دانشحویان گرامی جهت ثبت درخواست انتقالی و میهمانی از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099075307 مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگیرند.

بنر کال تو اکشن

نحوه درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی ۱۴۰۳

دانشگاه های مختلف برای ثبت نام مهمانی و انتقالی می تواند در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. هر یک از دانشحویان می توانند با توجه به شرایط تعیین شده به نزدیک ترین محل سکونت خود برای نقل و انتقال درخواست دهند. مطابق با تعریفی که در آئین نامه دانشگاه آزاد از “میهمانی” شده است؛ در واقع میهمانی نوعی است که تحصیل دانشجو به طور موقت در واحد مقصد را موجب می شود.

 

کلیه دانشجویان می توانند با استفاده از سامانه منادا در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی اقدام نمایند. با توجه به درخواست دانشجویان مبنی بر ارائه زمان بیشتر برای ثبت درخواست خود، دانشگاه آزاد تصمیم خود را مبنی بر اینکه دانشجویان بتوانند در سامانه منادا اقدام به ثبت درخواست نمایند تمدید نموده است. تمدید این زمان در مرداد ماه می باشد و پس از ثبت درخواست دانشجویان در سامانه مذکور می توانند اقدام نمایند تا به نحوه درخواست آنان رسیدگی خواهد نمود.

 

ثبت درخواست برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به محل زندگی اولین قدم برای انتقالی می باشد. دانشگاه آزاد با توجه به شرایط تعیین شده و همچنین مدارک موجود ، به درخواست هر یک از داوطلبان رسیدگی خواهد نمود. به همین دلیل پذیرش درخواست دانشجویان با استفاده از شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد که در آئین نامه های مختلف تعیین شده است مورد تائید یا عدم تائید قرار خواهد گرفت.

اطلاعیه 

برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی  ابتدا لازم است به صورت الکترونیک درخواست خود را ثبت نمایید و در صورت کامل بودن مدارک ، به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.

 

نحوه درخواست انتقال دانشجویان

 

بری کسب اطلاع از شرایط نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

زمان انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی ۱۴۰۳

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی به صورت اینترنتی از طریق سامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ac.ir  می باشد که هر سال دو بار این سامانه اجازه ثبت درخواست انتقالی به دانشجویان را می دهد. تمامی اطلاعیه ها در خصوص زمان باز شدن سامانه و قوانین جدید در سامانه منادا قابل مشاهده می باشد.

انتقال دانشگاه آزاد به محل زندگی در نیم سال اول در مرداد ماه انجام شد و در نیم سال دوم تحصیلی در 20 آذر ۱۴۰۳ سامانه باز و امکان ثبت درخواست به وجود آمد و به محض اطلاع از باز شدن سامانه در سال 1403 در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد و یا با تماس با مشاورین ایران تحصیل می توانید از آن ها مطلع شوید.

برای آشنایی با جزئیات شرایط انتقالی دانشگاه آزاد روی لینک بزنید.

نکات مهم انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی

برای رسیدگی به درخواست دانشجویان شرایطی در نظر گرفته می شود که با توجه به این شرایط امکان موافقت با درخواست ثبت می شود. علاوه بر شرایطی که در ادامه برای شما ارائه خواهیم نمود، ماده تبصره های دیگری وجود دارند که لازم است از آن اطلاع یابید. بنابراین چنانچه قصد ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی را دارید، حتما ابتدا از تمامی این شرایط مطلع شوید و پس از طی آن برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

 

☑️ آن دسته از دانشجویانی که مایل به دریافت انتقالی و یا میهمانی می باشند، در صورتی می توانند برای این درخواست اقدام نمایند که هیچ گونه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند و همچنین شرایط آنان مطابق با آئین نامه های موجود باشد.

☑️ دانشجویان عزیز تنها در هر سال یکبار می توانند مطابق با شرایط تعیین شده نسبت به انتقال دائم اقدام نمایند. به هیمین دلیل در صورتی که برای انتقالی قبلا ثبت نام نموده اند ، در حال حاضر این فرصت را برای ثبت درخواست نخواهند داشت.

☑️ دانشجویانی که ترم آخر تحصیل می باشند درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی آنان ممنوع می باشد.

☑️ آن دسته از دانشجویانی که جزو خانواده های محترم شهدا و ایثارگران می باشند و یا اینکه متاهل هستند و یا فرزند و یا همسر هیات علمی می باشند می توانند برای ثبت درخواست اقدام نمایند. همچنین در صورتی که دانشجوی ممتاز سما هستند ، مطابق با جدول و تبصره های آئین نامه می توانند نسبت به ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

☑️ انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی برای دانشجویان مطابق جداول همترازي، چند دانشجويي، فوت و كاركنان دولت پس از گذشت یک نیمسال از سال تحصیلی و در صورتی که شرایط مندرج در آئین نامه ها را داشته باشند، امکان پذیر خواهد بود.

☑️ در صورتی که دانشجویان واجد شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد باشند، در صورتی با درخواست آنان موافقت خواهد شد که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه مقصد نیز وجود داشته باشد در غیر این صورت دانشگاه مورد نظر از پذیرش این درخواست معذور خواهد بود.

 

☑️ متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که همانطور که ذکر گردید برخی از تبصره ماده ها برای هر یک از قوانین ذکر شده وجود خواهد داشت که ممکن است با استفاده از آنان بتوانید انتقالی خود را برای دانشگاه مورد نظر بگیرید. بنابراین برای اطلاع دقیق از تمامی تبصره ها می توانید با کارشناسان انتقالی دانشگاه آزاد ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

مدارک متقاضیان انتقالی چند دانشجو در يك خانواده

همانطور که ذکر گردید، در صورتی به درخواست هر یک از متقاضیان رسیدگی خواهد شد که کلیه مدارک خود را مبنی بر درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی را ارائه نمایند.و چنانچه هر گونه مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد و یا مدارک شما تکمیل نباشد، هرگز با درخواست شما برای انتقالی موافقت نخواهد شد.

مدارک متقاضیان انتقالی چند دانشجو در يك خانواده

اصل گواهي مبني بر پذيرش و اشتغال به تحصيل دانشجو از واحد مبدأ با ذكر سال ورود و ممهور به مهر واحد مبدأ
تصوير برابر اصل شده از تمامي صفحات شناسنامه دانشجويان و والدين، ضمن رويت اصل شناسنامه ها
اخذ فرم تعهدنامه مربوط به صحت مدارك مثبته از دانشجو

 

مدارک متقاضیان انتقالی چند دانشجو در يك خانواده

جهت اطلاع از تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن دانشگاه آزاد کلیک کنید

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مدارک متقاضیان انتقالی فوت والدین یا همسر

مدارک متقاضیان انتقالی فوت والدین یا همسر

متقاضیان لازم است مدارکی همچون اصل گواهي فوت که از طرف ثبت احوال صادر شده است را به همراه داشته باشند.
آن دسته از دانشجویانی که همسر آنان فوت شده است، لازم است از تمامی صفحات شناسنامه وی کپی برابر اصل تهیه نمایند و این مدارک را به همراه داشته باشند.
 حکم سرپرستی اصلی که با نام قیم نامه یا همان برگه کفالت می باشد و به تائید مراجعه مربوطه رسیده است را باید به همراه داشته باشند. همچنین اصل شناسنامه برای متقاضیان عزیز و به هرماه داشتن آن الزامی خواهد بود.
فرم مبتی بر تعهدنامه مربوط به صحت مدارک فوق از طرف خود دانشجویان الزامی خواهد بود و هر یک از این دانشجویان لازم است که مدارک خود را ابه هنگام ثبت ناماراده نمایند.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

مدارک انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی – ازدواج

مدارک انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی – ازدواج

 اصل شناسنامه زوجین به همراه کپی برابر اصل آنان الزامی می باشد. همچنین این کپی باید از صفحات اول و دوم شناسنامه صورت پذیرد.
کپی برابر اصل تمامی صفحات اول تا پنجم سند ازدواج ضمن اینکه خود اصل سند ازدواج به هنگام درخواست الزامی می باشد.
گواهی محضر با مهر برجسته ای که مربوط به ازدواج از محضری که عقد نموده اند الزامی می باشد.
ارائه مدرک گواهی اشتغال به کار همسر یا سکونت خانواده که متقاضی انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی می باشند الزامی خواهد بود.
دریافت فرم تعهد نامه که مربوط به تعیین صحت مدارک  دانشجو می باشد الزامی خواهد بود.

جهت اطلاع دقیق از رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد  کلیک کنید.

شرایط انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی ۱۴۰۳

برای انتقال گرفتن در دانشگاه آزاد باید باید از تمامی شرایط عمومی و اختصاصی آگاهی یابیم و سپس برای این درخواست اقدام نماییم. برخی از این شرایط به شرح زیر است:
شرایط عمومی انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی 

انتقالی تنها برای دانشجویان که با آزمون پذیرفته شده اند امکان پذیر است.

انتقالی در صورتی اماکن پذیر است که رشته و گرایش در واحد مقصد وجود داشته باشد.

انتقالی در سال آخر تحصیلی امکان پذیر نمی باشد.

انتقالی و یا مهمانی برای دانشجویانن الکترونیکی مقدور نمی باشد.

انتقالی و یا مهمانی برای دانشجویان پژوهش محور ممکن نیست.

شرایط اختصاصی انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی 

اگر متقاضی پس از ثبت نام ازدواج و یا جدا شده باشد اماکن پذیر است. 

انتقال برای دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران و .. مقدور است

اگر دانشجو باردار و یا بیماری صعب العلاج داشته باشد

انتقالی بر اساس ضوابط چند دانشجویی

انتقالی بر اساس فوت اقوام درجه یک دانشجو

شرایط انتقال دانشجویان

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشجویانی که واجد شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد می باشند ، می توانند نسبت به درخواست انتقالی خود اقدام نمایند. هر یک از این داوطلبان می توانند در زمان مقرر برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی اقدام نمایند. پیگیری درخواست هر یک از داوطلبان با توجه به نظر و بررسی داوران مربوطه و همچنین در صورت انتقالی پزشکی با توجه به پزشکان معتمد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

هر یک از متقاضیان  می توانند با توجه به شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد که به صورت موارد مختلفی می باشد، می توانند برای درخواست  انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که برخی از دانشگاه ها در همان ابتدا قید می نمایند که به هیچ عنوان اجازه انتقالی را به دانشجویان نخواهند داد. لذا توجه به این موارد به هنگام ثبت نام بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد و همچنین اطلاع دقیق از نحوه انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما خدمات لازم را به شما ارائه نمایند.

جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه دولتی روزانه و شبانه روی لینک مربوطه کلیک کنید

اخبار پیرامون انتقال دانشگاه آزاد به محل زندگی

✅ نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تنها از طریق سامانه منادا

مهران صلواتی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سامانه منادا به‌نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.

✅ راه اندازی سامانه پیامکی منادا

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سامانه پیامکی منادا به‌منظور اطلاع‌رسانی بموقع به متقاضیان راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست خود، از طریق پیامک از تمامی مراحل نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.

خلاصه مطلب

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی یکی از امکانات دانشگاه آزاد برای دانشجویان فراهم آورده است. افرادی که به هر دلیلی نمی توانند در دانشگاه قبول شده تحصیل بنمایند و باید به محل زندگی خود بازگردند در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند امکان جا به جایی برای آن ها فراهم شده است. ما در این مقاله تلاش کردیم شرایط انتقال دانشگاه آزاد به محل زندگی را برای شما شرح دهیم. اما در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص و شرایط انتقالی دانشجویان به محل زندگی  می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ یا ارسال کامنت در زیر این مقاله با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ دهند.

برای دریافت پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که هیچ یک از شرایط خاص انتقال دانشگاه آزاد را ندارند، بر چه اساسی می توانند درخواست میهمانی یا انتقالی دهند؟

این دسته از داشنجویان می توانند بر اساس جدول همترازی دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست میهمانی و انتقالی خود اقدام کنند.

مهمان و انتقالی از دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام می شود؟

به صورت اینترنتی و از طریق سایت monada.iau.ir.

دانشجویانی که به صورت بدون آزمون پذیرفته شده اند، می توانند برای انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی درخواست دهند؟

 خیر، طبق آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد که در این مقاله ارائه شده است انتقالی و میهمانی این دسته از دانشجویان مجاز نمی باشد.

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حسینی گفت:

    با سلام وقتتون بخیر من دانشگاه آزاد کرج آوردم ممکنه از همین ابتدا انتقالی بگیرم و بیام آزاد رشت؟( رشته ی روانشناسی)

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز باید با خود دانشگاه صحبت کنید.

  2. Avatar photo بیتا گفت:

    سلام من درخواست مهمانی دائم دختر رو دادم
    بعد موقع وارد کردن اطلاعات سند خونه ی ما گرو بانک هست
    دو صفحه برگه سندی که دستمون هست رو وارد سایت میکنم
    صفحه اول اسم مالک و اینا هست
    صفحه دوم مشخصات خونه هست که در گرو بانک و اسمی از مالک آورده نشده
    من هر دو صفحه رو بارگزاری کردم
    بعد الان بعد ثبت درخواست هرچی نگاه کردم صفحه دوم مشخصات که فقط ادرس هست و تایید که در گرو بانک هست خونه رو تو سایت میزنه
    چند بار هم انصراف زدم دوباره وارد کردم چیا رو اما قسمت وارد کردن عکسا که میرم
    تیک همه ی مشخصات خورده شده
    و نمیشه برداشت و دوباره وارد کرد
    رو قسمتی که برای سند نوشته chose file من چندبار اون صفحه اول هم وارد کردم اما باز سایت درست نشد
    بنظرتون مشکلی داره؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای رفع مشکل با ما تماس بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان آغاز شد. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد. لذا کلیه...
  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)