ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان + متن درخواست

اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز آموزشی، هر ساله پذیرای دانشجویان زیادی می باشد. فرآیند پذیرش در این دانشگاه، از دو مرحله کتبی (کنکور سراسری) و آزمون شفاهی، تشکیل شده است. یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان دانشگاه فرهنگیان، قبولی در مرحله مصاحبه می باشد. پس از برگزاری آزمون کنکور و اعلام نتایج، افرادی که قصد دارند در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند باید در مصاحبه فرهنگیان شرکت کنند و در صورتی که در این مصاحبه قبول شوند می توانند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند. اما ممکن است برخی افراد در این مصاحبه رد شوند و بخواهند اعتراض خود را نسبت به این نتیجه اعلام کنند. اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان مراحلی دارد که در ادامه عنوان می شود. 

شما می توانید فرآیند ثبت اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان را به عهده مشاوران ایران تحصیل بسپارید. تنها کافی است با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید. 

مصاحبه فرهنگیان

امکان اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان در صورتی که از اعلام نتایج چند روز گذشته باشد وجود دارد. در صورتی که اطلاع کافی از شرایط دانشگاه های فرهنگیان مانند تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه شاهد، دانشگاه شهید مطهری و مانند آنها نداشته باشید احتمال رد شدن در مصاحبه فرهنگیان وجود دارد. از این رو باید پیش از شرکت در مصاحبه فرهنگیان، دفترچه راهنما و شرایط و ضوابط پذیرش در این دانشگاه ها و رشته های موجود در آنها را مطالعه کنید. با مشاهده این شرایط و انتخاب هر یک از دانشگاه ها، در صورتیکه رتبه کنکور شما در محدوده مجاز برای مصاحبه باشد، به مصاحبه دعوت خواهید شد. نتیجه مصاحبه فرهنگیان همراه با اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام می شود و متقاضیان می توانند از این طریق نسبت به نتیجه مصاحبه آگاه شوند. پس از مشاهده نتایج می توان نسبت به نتیجه مصاحبه اعتراض کرد که در ادامه روش اعتراض به گزینش آموزش و پرورش توضیح داده خواهد شد.

زمان اعتراض به رد شدن در مصاحبه کنکور ۱۴۰۲

برخی از دانشگاه های برای ورود دانشجویان و پذیرش آنها به دانشگاه مربوطه، یک مرحله مصاحبه را به سایر مراحل آزمون اضافه می کنند تا داوطلب از جنبه های دیگری نیز مورد سنجش قرار گیرد. در این رشته ها پس از اعلام رتبه کنکور سراسری، با ثبت رشته مورد نظر و در صورت قبولی باید در مصاحبه نیز شرکت کرد. نتیجه مصاحبه در زمان اعلام نتایج کنکور اعلام می شود و اگر داوطلب اعتراضی نسبت به این نتایج داشته باشد ( داوطلب اصلا قبول نشده و یا در دانشگاه رده پایین تری برخلاف انتظار، پذیرفته شده باشد) می تواند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نماید.

زمان این اعتراض بلافاصله پس از اعلام نتایج مصاحبه کنکور می باشد. در این مدت چند روزه امکان ثبت اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان وجود دارد اما باید توجه داشت ثبت اعتراض در سامانه باید حتما پیش از اتمام مهلت ثبت نام حضوری دانشگاه مقصد صورت گیرد.

هر زمان که سازمان سنجش کشور اطلاعیه های مربوط به زمان اعتراض به گزینش آموزش و پرورش و به طور کلی مصاحبه های کنکور سراسری را اعلام کند در سایت منتشر خواهد شد از این رو داوطلبانی که نسبت به نتایج مصاحبه اعتراض دارند باید پیگیری های لازم را انجام دهند.

برای ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان ، کلیک کنید.

نحوه درخواست اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان 1402

 شرکت در مصاحبه های دانشگاه فرهنگیان دو مرحله دارد. ابتدا پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و در صورت مجاز بودن رتبه ی داوطلب ، باید برای دعوت شدن به مصاحبه درخواست کرد. در صورتیکه داوطلب به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشود به معنای این است که رتبه وی برای شرکت در مصاحبه مجاز نیست. در این مرحله امکان اعتراض به گزینش آموزش و پرورش و اعتراض به عدم قبولی در مصاحبه وجود ندارد. متن اعتراض به گزینش فرهنگیان که در این مرحله عنوان شود بدون پاسخ خواهد ماند.

داوطلبان توجه داشته باشند که تمام مراحل ثبت اعتراض به صورت غیرحضوری انجام می شود لذا مراجعه حضوری به سازمان سنجش کشور تاثیری در روند اعتراض داوطلب نخواهد داشت. داوطلبان می بایست برای ثبت اعتراض خود به صورت اینترنتی مراحل زیر را طی کنند.

  • در مرحله اول داوطلبان باید به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش کشور مراجعه کنند که نشانی آن در زیر آورده شده است.

darkhast.sanjesh.org

  • در فرمی که مشاهده می کنید اطلاعاتی از شما خواسته می شود شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر و شماره تلفن همراه.
  • این اطلاعات باید به طور دقیق وارد شوند و مسئولیت هر گونه مغایرت با اطلاعات واقعی بر عهده داوطلب می باشد. پس از وارد کردن اطلاعات گزینه ثبت را انتخاب نمایید.

 

darkhast.sanjesh.org

 

 

  • حال یک کد به شماره ی وارد شده در مرحله قبل ارسال می شود که باید در کادری که مشاهده میکنید وارد کنید. سپس مجددا بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.
  • در مرحله آخر از مراحل اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان لازم است داوطلب متن اعتراض به گزینش فرهنگیان تنظیم کرده و در قسمت متن اعتراض از سایت وارد کند. همچنین داوطلب می تواند فایل و مدارکی شامل فایل تصویری، پی دی اف و … نیز ضمیمه متن اعتراض به گزینش فرهنگیان خود نماید و پس از اتمام این مراحل گزینه تایید را انتخاب کند. با انتخاب این گزینه، یک شماره نامه و کد رهگیری برای وی ارسال می شود.

در سال 1402 نیز می توان پس از برگزاری کنکور سراسری، از زمان اعتراض نسبت به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان توسط سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش مطلع شد که راهنمای تصویری آن نیز متعقبا در سایت قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از مراحل ثبت نام دانشگاه فرهنگیان، با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

مشاهده جواب اعتراض به مصاحبه آموزش و پرورش

پس از ثبت اعتراض در سامانه الکترونیک سازمان سنجش، برای اطلاع از جواب اعتراض به مصاحبه آموزش و پرورش، می توانید به صفحه خود در سامانه مراجعه کنید. حدودا یک الی دو روز زمان می برد تا نتیجه اعتراض در سامانه الکترونیک سازمان سنجش اعلام شود. در واقع داوطلب با استفاده کد رهگیری دریافت شده به سامانه “rahgiri.sanjesh.org” مراجعه کند و پس از وارد کردن کد رهگیری و شماره نامه از وضعیت اعتراض خود مطلع شود.

 

پیگیری مکاتبات اداری

 

خلاصه مطلب

مصاحبه فرهنگیان از جمله مراحل ضروری پیش از قبولی در دانشگاه فرهنگیان است که داوطلبان دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم موظف اند در این مصاحبه شرکت نمایند. در صورت عدم قبولی در مصاحبه فرهنگیان داوطلب می تواند نسبت به اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان، اقدام نماید. توضیحات بیشتر در خصوص ثبت اعتراض و جواب اعتراض به مصاحبه آموزش و پرورش، در متن بالا آمده است.

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان، امکانپذیر است؟

بله، امکان ثبت اعتراض به نتایج مصاحبه فرهنگیان، برای همه داوطلبان میسر می باشد.

چگونه می توان نتایج ثبت اعتراض به مصاحبه فرهگیان را مشاهده کرد؟

برای اطلاع از نحوه مشاهده وضعیت درخواست اعتراض، مقاله فوق را مطالعه کنید.

برای ثبت اعتراض به رد شدن در مصاحبه فرهنگیان، باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

برای انجام این کارف لازم است به سایت darkhast.sanjesh.org، مراجعه کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)