ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آغاز استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 + شرایط aja.ir

استخدام نیروی دریایی ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زمان و شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 برای آن دسته از افرادی که مایلند به استخدام این سازمان درآیند، بسیار اهمیت دارد. سازمان ارتش جمهوری اسلامی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود با برگزاری آزمون استخدامی تصمیم به استخدام نیروهای مورد نیاز کادر خود گرفته است. افراد متقاضی می توانند در زمان اعلام شده از سوی این سازمان برای انجام فرایند ثبت نام استخدام نیروی دریایی اقدام کنند و در صورت کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری در نیروی دریایی مشغول به کار شوند. زمان ثبت نام برای آزمون استخدامی درجه داری پیمانی نداجا آغاز شده و تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد.

ارتش جمهوری اسلامی یکی از سازمان های مهم کشور است که از چهار بخش نیروی هوایی، نیروی زمینی، نیروی دریایی و پدافند غیر عامل تشکیل شده است و هر کدام از این بخش ها در صورت نیاز، نیروهای واجد شرایط استخدام نیرو دریایی ارتش را پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری جذب می کنند.

آزمون های مربوط به هر بخش، حداقل سالی یکبار برگزار می شود. از آنجا که ممکن است شما متقاضیان عزیز در ارتباط با سایت نیرو دریایی ارتش آشنایی نداشته باشید، می توانید برای کسب اطلاع بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش 1403

👈 سازمان ارتش جمهوری اسلامی یکی از مهمترین نهادهای کشور می باشد که از چهار بخش تشکیل شده و هر کدام از بخش های نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند غیر عامل در صورت نیاز به نیروی انسانی مورد نیاز خود، آزمون استخدامی برگزار می‌کنند. واجدین شرایط استخدام نیرو دریایی ارتش می‌توانند در زمان اعلام شده از سوی سازمان برای ثبت نام در این آزمون از طریق سایت نیرو دریایی ارتش اقدام نمایند. آزمون استخدام نیروی دریایی معمولاً دارای مراحل مختلفی است که شامل آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و انجام معاینات پزشکی است.

👈 داوطلبان پس از انجام این مراحل می توانند جذب نیروی دریایی ارتش شوند. نکته ای که داوطلبان باید در نظر داشته باشد این است که استخدام نیروی دریایی برای افرادی امکان پذیر است که شرایط اعلام شده از سوی سازمان را داشته باشند. داوطلبان باید شرایط لازم را به طور کامل مطالعه کنند و اقدامات بعدی را انجام دهند. اما در ادامه لازم است در ارتباط با زمان استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 و شرایط نام نویسی توضیح دهیم.

 آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش

 زمان استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی 1403

👈 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی معمولا انتشار اعلامیه، فراخوان دعوت به همکاری خود را صادر می‌ کند. آن دسته از افرادی که علاقه مند به ثبت نام استخدام ارتش هستند، می توانند پس از مطالعه شرایط برای تکمیل فرایند ثبت ‌نام اقدام کنند.

زمان استخدام نیروی دریایی معمولاً از سوی خود سازمان ارتش اعلام می‌شود. داوطلبان باید در بازه زمانی که از سوی سازمان اعلام می‌شود، مراحل اسم نویسی را تکمیل کنند، چرا که بعد از پایان مهلت تعیین شده، افراد امکان اسم نویسی را نخواهند داشت.

👈  افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام را دارند، باید از زمان استخدام نیروی دریایی به طور کامل مطلع شوند و در موعد مقرر ثبت نام خود را از طریق سایت نیرو دریایی ارتش انجام دهند. در حال حاضر استخدام درجه داری پیمانی نداجا سال 1403 آغاز شده و تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد.

 زمان استخدام نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی

📣 اطلاعیه 📣

در صورتی که قصد استخدام در نیروی دریایی ارتش 1403 را دارید، باید در زمان مقرر از سوی سازمان ارتش مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنید، چرا که بعد از آن مهلت مجدد اسم نویسی وجود ندارد. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام می توانید با مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

سوال داری؟

شرایط استخدام نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی 1403

👈 همانگونه که اشاره شد برای شرکت در آزمون استخدام نیروی دریایی افراد باید همانند استخدام نیروی هوایی ارتش شرایط ویژه ای داشته باشند. بنابراین باید به صورت کامل موارد لازم را مطالعه کنند و در صورت احراز شرایط استخدام نیرو دریایی ارتش، نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام نمایند، چرا که عدم داشتن شرایط هر مرحله باعث لغو کل فرایند ثبت نام می شود و نمی توانید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروی دریایی به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی استخدام نیروی دریایی ارتش

شرایط عمومی استخدام نیروی دریایی ارتش

✔️ اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام

✔️ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن و عدم داشتن سابقه تابعیت بیگانه)

✔️ داوطلب استخدام نیروی دریایی باید به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایمان داشته و آماده فداکاری برای تحقق اهداف آن باشد.

✔️ داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقة فقیه.

✔️ نداشتن محکومیت موثر کیفری (عدم سوء پیشینه موثر و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران)

✔️ عدم عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و ارگان های سیاسی.

✔️ نداشتن معروفیت به فساد اخلاقی براساس ضوابط گزینش.

✔️ افرادی که به عنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی می ‌پیوندند، باید جهت رزمنده شدن وارد این ارگان شوند و برای ماموریت در هر منطقه، پایگاه یا حوزه ماموریت نداجا آماده باشند.

✔️ شاخصه‌ های انقلابی بودن و تدین جزو شرایط اصلی بوده و در همه مراحل استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۳ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

✔️ استخدام افراد بر اساس مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نیست و استخدام بر پایه نیاز سازمان می‌باشد.

✔️ در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثارگری و فداکاری توجه خواهد شد.

✔️ ارائه تعهد محضری برای پرداخت ۲ برابر هزینه‌ های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج براساس قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.

✔️ داشتن حداقل سن ۱۷ سال تمام و حداکثر ۲۳ سال برای متقاضیان استخدام نیروی دریایی ۱۴۰۳ (بدون احتساب خدمت سربازی) الزامی خواهد بود.

تبصره: فرزندان شاهد، افراد جانباز از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از داشتن شرط سن و معدل معاف خواهند بود.

✔️ برخورداری از سلامت جسم و روان (براساس آیین ‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح)

تبصره: حداقل قد برای تمام داوطلبان ۱۶۵ سانتی‌ متر و دید چشم حداقل ۸.۰ است.

شرایط اختصاصی استخدام نیروی دریایی ارتش

✔️ ارائه تعهد محضری براساس ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.

✔️ داشتن مدرك تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته ‌های زیر جهت استخدام نیروی دریایی 1403 لازم است:

رشته‌ های نظری (علوم انسانی، ریاضی – فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی)، فنی ‌حرفه‌ای و دریانوردی، رشته های مهارتی کاردانش به غیر از رشته های شاخه کشاورزی و زیر مجموعه آن با حداقل معدل كل 13

✔️ قبولی در آزمون‌ های علمی، مقاومت جسمانی، معاینات پزشکی و صلاحیت ‌های گزینشی.

✔️ عدم داشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به سایر ارگان های دولتی و خصوصی.

✔️ دانشجویان در حال تحصیل در سایر دانشگاه ‌ها، در صورت احراز شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند برای اسم نویسی استخدام نیروی دریایی اقدام کنند.

تبصره: از افراد پذیرفته شده که دانشجوی دانشگاه ‌های دیگر هستند، با ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت ‌نام نهایی به عمل خواهد آمد.

✔️ افرادی که معافیت پزشکی دارند، نمی توانند در این سازمان استخدام شوند.

✔️ استخدام مشمولان وظیفة عمومی، مستلزم ارائه مدرکی برای رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی خواهد بود.

شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

 سامانه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش 1403

👈 پس از اعلام سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با زمان نام نویسی افراد می‌ توانند برای ثبت نام استخدام نیروی دریایی اقدام نمایند. معمولا در همه ارگان ها برای تسهیل فرایند ثبت نام، سامانه ای برای اسم نویسی اینترنتی داوطلبان راه اندازی شده است.

👈 اما برای استخدام در سازمان ارتش جمهوری اسلامی شما باید تمام مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهید. تنها برای اطلاع از فراخوان جذب نیرو و اطلاع از مکان های تعیین شده از سوی سازمان برای ثبت نام حضوری می توانید به نشانی اینترنتی aja.ir مراجعه نمایید. در ادامه به چگونگی ثبت نام برای آزمون استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403 اشاره خواهیم کرد.

🔗 برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک کلیک نمایید.

 نحوه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش 1403

👈 همانگونه که اشاره شد سازمان نیروی دریایی ارتش بر خلاف سازمان‌ های دیگر که سامانه آنلاینی برای تکمیل فرایند اسم نویسی جهت شرکت در آزمون استخدامی را اعلام می کنند، در این ارگان افراد باید به صورت حضوری برای اسم نویسی اقدام کنند و داوطلبان می توانند برای اطلاع از آزمون هایی که در حال برگزاری است به آدرس اینترنتی aja.ir مراجعه نمایند و پس از کسب اطلاعات لازم برای ثبت نام حضوری اقدام کنند.

👈 در رابطه با فرآیند نام نویسی در آزمون استخدامی درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403 باید گفت که افراد باید با داشتن مدارک لازم به مراکز تعیین شده از سوی این سازمان به صورت حضوری مراجعه کنند. شاید یکی از دلایل اسم نویسی به صورت حضوری در این سازمان، مسائل امنیتی و بررسی شرایط اولیه و مدارک داوطلبان باشد.

👈 امکان اسم نویسی برای ثبت نام داوطلبان به این صورت است که هر فرد باید با همراه داشتن مدارک لازم به مکان هایی که از سوی این سازمان برای هر استان تعیین شده است، مراجعه نمایند. برای اسم نویسی در آزمون استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش، محل های مشخصی در استان‌ های مختلف کشور در نظر گرفته شده که داوطلبان باید به این مراکز مراجعه کنند.

در ادامه مکان های اعلام شده جهت اسم نویسی آزمون استخدامی درجه داری نیروی دریایی 1403 در استان های مختلف در جدول زیر ارائه شده است که شما می توانید مانند فرایند پیدا کردن محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش، پس از بررسی استان مورد نظر خود به نشانی اعلام شده برای تکمیل فرایند ثبت نام آزمون استخدامی نیروی دریایی به مراکز اعلام شده مراجعه نمایید.

آدرس مراکز ثبت نام حضوری جهت استخدام نیروی دریایی 1403
لیست استان ها نشانی مرکز ثبت نام شماره تلفن مرکز
تهران میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، معاونت نیروی انسانی نیروی دریایی ۰۲۱۷۷۲۲۶۰۰۳-۷
اراک خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، جنب امامزاده، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۸۶۴۴۲۴۸۰۴۴
اردبیل شورآبیل، جنب نمایشگاه بین المللی، سازمان همیاری شهرداری طبقه اول، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹
اصفهان خیابان ارتش، سه راه حکیم نظامی، خیابان صفه، نرسیده به اتکا، جنب کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، مرکز جذب و استخدام ۰۳۱۳۶۲۰۲۱۴۶
بجنورد خیابان امام خمینی، امام خمینی 24، خیابان اطلس، اطلس 8، ساختمان استانداری قدیم، طبقه دوم ۰۵۸۳۲۲۶۲۱۷۱
بوشهر پایگاه نیروی دریایی، درب دوم دژبان، نیروی انسانی، مرکز گزینش و استخدام ۴۲۵۲۴۰۳۳-۱۹ داخلی ۳۰۳۶
بندرعباس بلوار پاسداران (جاده اسکله شهید باهنر)، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، نیروی انسانی، مرکز گزینش و استخدام ۰۷۶۳۳۴۲۳۰۰۹ داخلی ۲۰۵۵
بندرجاسک جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انسانی، مرکز گزینش و استخدام ۰۷۶۴۲۵۲۰۶۸۲
تبریز خیابان آزادی، کنار بیمارستان ارتش، مرکز گزینش و استخدامی نداجا ۰۴۱۳۵۴۱۴۱۳۶
چابهار کنارک، منطقه 3 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، جنب درب دژبان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ۰۵۴۳۱۲۴۲۰۰۶
۰۵۴۳۱۲۹۲۲
۰۵۴۳۱۲۱۴۵
خرم آباد خیابان 60 متری، پل مدیریت، نبش افلاک 8، ساختمان بنیاد ملی نخبگان (طبقه همکف)، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۶۶۳۳۲۱۳۵۸۶
خرمشهر پایگاه نیروی دریایی، جنب درب ورودی، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۶۱۵۳۵۳۱۸۳۵
رشت پل عراق، خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، کنار مجتمع باران، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۱۳۳۳۳۳۹۹۷۵
سمنان بلوار ولی‌ عصر (عج)، رو به روی پارک سنگی، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۲۳۳۳۳۳۱۵۲۸
سنندج میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره 3 استانداری، طبقه اول، مرکز  گزینش و عضویابی نداجا ۰۸۷۳۳۲۴۶۶۴۶
سیرجان بلوار امام رضا (ع)، آمادگاه ناوگان جنوب نداجا، درب لنگر، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۳۴۳۲۰۳۵۶۷
شهرکرد گودال چشمه، بلوار 13 آبان، سازمان دانش آموزی، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۳۸۳۳۳۵۴۹۴۱
شیراز میدان قائم (اطلسی)، نبش خیابان فروغی، رو به روی بانک سپه، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۷۱۳۲۲۸۶۳۱۳
کرمانشاه سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۹۳
گرگان به سمت جاده آق قلا،جنب ترمینال،پشت جایگاه سی ان جی، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۱۷۳۲۶۸۶۰۲۳
مشهد انتهای کوه سنگی هشتم، مجتمع زائر سرای تشریفاتی میلاد نداجا، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۱۱
۰۵۱۳۸۵۹۸۳۰۰
نوشهر خیابان شهید عمادالدین کریمی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۱۱۵۲۳۵۳۰۸۳
یزد امام شهر، میدان انقلاب، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک 2، مرکز گزینش و عضویابی نداجا ۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰

 

 فرایند گزینش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

 فرایند گزینش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی 1403

👈 علاقه مندان شرکت در آزمون استخدام نیروی دریایی می توانند به آدرس مرکز ثبت نام استان خود مراجعه کنند و پس از ارائه مدارک لازم و بررسی شرایط، در آزمون استخدامی شرکت نمایند. اما بسیاری این سوال را دارند که مراحل گزینش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به چه شکل است؟ در ارتباط با فرایند گزینش نیروی دریایی تا الان از سوی سازمان اطلاعاتی ارائه نشده است، اما بر اساس روال سال های گذشته می توان فرایند گزینش نیروی استخدام نیروی دریایی ارتش را به شکل زیر شرح داد:

حضور در آزمون کتبی

👈 اولین مرحله برای استخدام نیروی دریایی جمهوری اسلامی، شرکت در آزمون کتبی می باشد. داوطلبان با مراجعه حضوری به دفاتر تعیین شده باید برای ثبت نام در آزمون استخدامی درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403  اقدام و سپس در آزمون کتبی شرکت کنند. محل برگزاری و زمان آزمون نیز به داوطلبان اطلاع داده می شود.  همچنین راه های اطلاع رسانی برای آگاهی داوطلبان از منابع آزمون در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. شرکت کنندگان پس از کسب اطلاعات در مورد زمان آزمون، باید به حوزه محل برگزاری مراجعه نمایند و در آزمون شرکت کنند.

شرکت در مصاحبه حضوری

👈 پس از اینکه نتایج آزمون کتبی اعلام شد و تکلیف قبولی یا عدم قبولی شرکت کنندگان تعیین شد، افرادی که نمره لازم در آزمون کتبی را برای به دست آورده و مرحله اول استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403 را با موفقیت گذرانده باشند، می‌توانند به مرحله مصاحبه حضوری راه پیدا کنند. زمان برگزاری مصاحبه حضوری پس از پایان آزمون کتبی اعلام خواهد شد. این افراد باید در زمان مقرر به مکان برگزاری مصاحبه مراجعه نموده و در مصاحبه حضوری شرکت کنند. در این مرحله چند مصاحبه مختلف از جمله مصاحبه عقیدتی – سیاسی برگزار می شود که شرکت در همه آنها برای داوطلبان الزامی می باشد.

انجام معاینات پزشکی

👈  پس از حضور در مصاحبه استخدام نیروی دریایی ارتش، داوطلبان باید مورد معاینه پزشکی قرار بگیرند. آزمایش‌های پزشکی شامل بررسی کامل جسمی و روانی افراد می باشد. افرادی که مراحل قبل را به خوبی پشت سر گذاشته اند، از نظر روحی و روانی نباید مشکلی داشته باشند. سلامت گوش، چشم و استخوان و مفاصل نیز مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد. این مرحله شامل چند تست  می شود که داوطلبان باید همه آنها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

👈 پس از اینکه افراد به خوبی از این مرحله عبور کنند، می توانند به استخدام سازمان نیروی دریایی ارتش درآیند. اما در ادامه به بررسی حقوق و مزایای استخدام نیروی دریایی جمهوری اسلامی بپردازیم تا دید کاملی نسبت به حقوق و مزایایی که در این سازمان خواهید داشت، به دست آورید.

🔗 برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک کلیک نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش 1403

داوطلبان آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش 1403 برای تکمیل هر یک از مراحل اسم نویسی خود از طریق سایت نیرو دریایی ارتش، باید در زمان مقرر مدارکی را ارائه کنند. مدارک لازم برای استخدام نیروی دریایی ارتش شامل موارد زیر می باشد:

✔️ارائه دو قطعه عکس پشت نویسی شده 4*3

✔️ارائه اصل شناسنامه و سه سری کپی از تمام صفحات آن

✔️ارائه اصل کارت ملی و 3 سری کپی از آن یا ارائه ابلاغیه شماره ملی

✔️ارائه اصل مدرک دیپلم یا دریافت گواهی موقت قبولی دیپلم (این مدرک باید به تایید وزارت آموزش و پرورش محل تصحیل داوطلب رسیده باشد) به همراه ارائه 3 سری کپی از مدرک

✔️ ارائه اصل ریز نمرات مدرک دیپلم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش محل تحصیل داوطلب

✔️خانواده های درجه یک جانبازان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح، شهدا، بسیجیان، آزادگان و شهدا باید در زمان ثبت نام اصل نامه معتبر خود را از سازمان مربوطه خود برای بهره مندی از امتیازهای تصویب شده، ارائه نمایند، در غیر این صورت، هیچ امتیازی برای فرد محاسبه نمی گردد.

✔️ارائه کردن اصل نامه اشتغال به خدمت داوطلب یا دریافت نمودن معرفی نامه از سوی کانون بازنشستگان والدین برای فرزندان کارمندان سازمان نیروهای مسلح

✔️ارائه مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه فرد باشد از جمله ارائه اصل کارت پایان خدمت سربازی یا داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یا ارائه کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا برخورداری از برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت

اصل مدارک مذکور تنها برای بررسی و رویت مسئولین دفاتر برای تکمیل فرایند ثبت نام می باشد و بعد از بررسی کلیه مدارک به داوطلبین بازگردانده خواند شد.

شرایط ثبت نام کارمند علمی نیروی دریایی ارتش برای خدمت در تهران 1403

نیروی دریایی ارتش کارمندان علمی جهت خدمت در تهران را به صورت پیمانی همرزم .پذیرش خواهد کرد. نام نویسی داوطلبان به صورت حضوری انجام می شود و افرادی که مدارک خود را با پست ارسال کرده اند، نمی توانند فرایند ثبت نام را تکمیل کنند. در سال گذشته برای ثبت نام، داوطلبان باید از ۵ خرداد ماه تا ۲۵ خرداد به محل سکونت خود در یکی از مراکز استخدام نیروی دریایی استان محل سکونت خود مراجعه می‌ کردند.

شرایط استخدام کارمند علمی نیروی دریایی ارتش

✔️برخورداری از شرایط عمومی استخدام ارتش

✔️برخورداری از مدرک تحصیلی در رشته هایی که در جدول رشته های موردنیاز ارتش اعلام شده است.

✔️عدم تعهد خدمت به دیگر ارگان‌ های دولتی و بخش خصوصی

✔️مشمولین وظیفه عمومی برای استخدام باید مدارکی که دال بر رسیدگی وضعیت مشمولان اداره وظیفه عمومی ناجا می باشند را ارائه دهند.

✔️ارائه تعهد خدمتی برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی

✔️افرادی که به صورت پیمانی در نیروهای مسلح خدمت کرده اند نمیتوانند مجدداً به شکل پیمان استخدام شوند.

✔️زمان قرارداد کارمندان پیمانی شش سال می باشد. بنابراین کارکنان پس از اتمام دوره پیمانی در صورت نیاز نداجا و احراز شرایط، بر اساس مقررات می توانند قرارداد خود را از پیمانی به رسمی تبدیل کنند.

✔️مدت آموزش داوطلبان هدف ۴۵ شبانه روز می باشد و در این مدت تمام هزینه‌ ها از جمله خوراکی، هزینه بهداشت و درمان،  وسایل کمک آموزشی بر عهده نیروی دریایی خواهد بود. علاوه بر این ماهیان مبلغی به عنوان حقوق برابر قوانین و مقررات به آنها پرداخت خواهد شد.

تبصره: در صورت اعطا نمودن امتیازات مربوط به عائله تحت تکفل کارکنان، براساس ضوابط جاری اقدام می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام کارمند علمی نیروی دریایی ارتش 1403

✔️ارائه مدرک تحصیلی مرتبط با گواهی موقت پایان تحصیلات

✔️ارائه اصل شناسنامه و ارائه یک سری کپی از همه صفحات آن

✔️ارائه اصل و کپی کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی

✔️ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت یا ارائه گواهی اشتغال به خدمت یا برگه اعزام به خدمت

✔️خانواده های درجه یک آزادگان، جانبازان، شهدا، بسیجیان و فرزندان نیروهای مسلح باید هنگام ثبت نام اصلی و کپی نامه معتبر از مراجع ذیصلاح را ارائه کنند.

✔️پرداخت مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به شماره حساب 5151579007008 در بانک سپه و ارائه اصل فیش واریزی هنگام ثبت نام

فهرست رشته های کارمند علمی نیروی دریایی پیمانی ارتش

  فهرست رشته ها برای ثبت نام کارمند علمی نیروی دریایی ارتش (پیمانی)
رديف رشته مورد نیاز محل خدمت مدرک تحصيلي قابل پذیرش تعداد ظرفیت جنسیت توضیحات مربوطه
1 رشته مدیریت منابع انسانی شهرستان تهران دکتری 4 نفر مرد
  1. آشنــــــایی با فنون ارزیابی و مرحله مصاحبه رفتاری
  2.  در صورت احراز شرایط و ضوابط لازم، بعد از استخدام فرد امــکان ارتقاء به عضو هیئت علمـــــــی میسر خواهد یود.
2 رشته روانشناسی شهرستان تهران فوق لیسانس 1 نفر مرد
جمع 5 نفر

 

شرایط ثبت نام امور خدماتی نیروی دریایی ارتش برای خدمت در تهران 1403

افرادی که مایل به استخدام در امور خدماتی نیروی در ارتش برای خدمت در تهران هستند، باید شرایط لازم را برای تکمیل فرایند ثبت نام داشته باشند. شرایط اعلام شده برای این افراد در موارد زیر خلاصه می شود:

✔️اعتقاد به دین مبین اسلام

✔️داشتن تابعیت جمهوری اسلامی

✔️اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب و داشتن آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن

✔️التزام اعتقادی و عملی به ولایت مطلقه فقیه

✔️داشتن سلامت جسم و روان

✔️داشتن حداکثر ۴۰ سال سن

✔️عدم اعتیاد به مواد مخدر

✔️برخورداری از حداقل مدرک دیپلم

✔️عدم عضویت یا وابستگی از احزاب، گروه‌ ها و سازمان‌ های سیاسی

✔️عدم معروف به فساد اخلاقی بر اساس ضوابط گزینش سازمان ارتش

✔️ارائه کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت های که در قانون خدمت وظیفه عمومی اعلام شده است.

 مدارک لازم برای ثبت نام امور خدماتی نیروی ارتش 1403

✔️ارائه کپی از همه صفحات شناسنامه

✔️ارائه کپی کارت ملی

✔️ارائه یک قطعه عکس ۳ در ۴

✔️ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی

✔️ارائه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت سربازی غیر پزشکی

مزایای استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403

👈 افرادی که در آزمون استخدام درجه داری نیروی دریایی سازمان ارتش شرکت کنند و همه مراحل مصاحبه حضوری و آزمایش‌ های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت به استخدام این سازمان در می آیند. اما این افراد پس از استخدام از حقوق و مزایای ویژه برخوردار خواهند شد. افرادی که داوطلب شرکت در آزمون استخدام نیروی دریایی هستند، می‌خواهند بدانند که چه مزایا و حقوقی در آینده خواهند داشت. مهم‌ترین مزایایی که به عنوان یک امتیاز برای داوطلبان محسوب می‌شود شامل موارد زیر می باشد:

✔️ دوره آموزش متقاضیان استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش 1403  به صورت شبانه ‌روزی و در آموزشگاه خواهد بود مخارج داوطلبان از جمله وسایل كمك آموزشی، پوشاك، خوراک، بهداشت و درمان بر عهده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود و ماهانه مبلغی به ‌عنوان كمك هزینه تحصیلی به این افراد پرداخت می شود.

✔️ متقاضیان استخدام نیروی دریایی، بعد از پایان دوره آموزش براساس مقررات ارتش جمهوری اسلامی، ترفیع می ‌گیرند و از مزایای شغلی مربوط برخوردار خواهند شد.

✔️ دانش آموختگان از تسهیلات ارائه شده از سوی سازمان، کارت اعتباری حکمت و دیگر امکانات رفاهی براساس مقررات و ضوابط موجود برخوردار می شوند.

✔️ در صورت ازدواج متقاضیان استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش پس از پایان دوره آموزش اولیه، همسر و فرزندان این افراد به ‌عنوان افراد تحت تكفل شناخته می شوند و از تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر براساس ضوابط برخوردار خواهند بود.

برای اطلاع از نحوه استخدام نیروی زمینی ارتش روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام نیروی دریایی ارتش

📌 استخدام نیروی دریایی راهبردی ارتش در تهران

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به برای تامین بخشی از نیروی انسانی خود در امور خدماتی (مهمانداری، نظافت اماکن و فضای سبز) برای استخدام در تهران به شکل قراردادی با توجه به شرایط اعلام شده در ماده ۳۷ قانون آجا نیرو می پذیرد.

📌 استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش از طریق دانشگاه افسری

برای استخدام در هرکدام از بخش های نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند غیر عامل، افراد می توانند از طریق سایت آجا برای ثبت نام خود اقدام کنند. به این صورت که فرد متقاضی با داشتن شرایط لازم از طریق سایت گزینش ارتش جمهوری اسلامی آجا به نشانی  gozinesh.aja.ir می توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام نیروی دریایی ارتش

📣 اطلاعیه 📣

سازمان ارتش جمهوری اسلامی برای افرادی که به استخدام این نهاد دولتی درآیند، حقوق و مزایایی درنظر گرفته که افراد می توانند از این امکانات بهره ببرند.

 خلاصه مقاله استخدام نیروی دریایی ارتش

در این مقاله به بررسی استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 و زمان ثبت نام، شرایط اعلام شده از سوی سازمان ارتش برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز این ارگان پرداختیم. هم اکنون استخدام درجه داری پیمانی نداجا سال 1403 آغاز شده و فرایند نام نویسی از طریق سایت نیرو دریایی ارتش تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد و افراد واجد شرایط استخدام نیرو دریایی ارتش می توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

مراحل پذیرش این سازمان شامل مرحله آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و انجام معاینات پزشکی خواهد بود.  افرادی که بتوانند از این سه مرحله با موفقیت عبور کنند، به استخدام این سازمان درمی آیند و در آینده از حقوق و مزایایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد، برخوردار خواهند شد. چنانچه در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

راهنمای لازم داری؟

🔗 برای دانلود پی دی اف مقاله استخدام نیروی دریایی ارتش کلیک کنید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 چه تاریخی است؟

زمان استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 آغاز شده و تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد.

شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش 1403چیست؟

نیروی دریایی ارتش برای جذب نیروی انسانی در سال 1403 شرایطی در نظر گرفته که در این مطلب به آنها اشاره شد.

مراکز ثبت نام حضوری آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش کدام اند؟

در این مقاله لیست مراکز ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش ارائه شده است.

نظرات

31 دیدگاه دربارهٔ «آغاز استخدام نیروی دریایی ارتش 1403 + شرایط aja.ir»

  1. Avatar photo علی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید 28سال سن دارم با مدرک دیپلم کامپیوتر رشته کاردانش و معدل13/85و کارت پایان خدمت نیرو زمینی ارتش دارم
    سوالم اینه اگر تاتو روی بدنم باشه میتونم استخدام نیرو دریایی ارتش بشم و از خاکم دفاع کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر با داشتن تتو نمیتوانید استخدام شوید

  2. Avatar photo آرتا گفت:

    سلام،خسته نباشید من ۱۸ سالمه و دیپلم فنی حرفه ای ماشین آلات کشاورزی دارم ، نیروی دریایی ارتش منو استخدام میکنه ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز فعلا ارتش از رشته های فنی استخدام ندارد.

  3. Avatar photo صابر جهانگیری گفت:

    سلام وقت بخیر من 24 سالمه می تونم استخدام شم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 23 سال (تا تاریخ 1402/08/01) و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)

  4. Avatar photo علی ن گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من 28 سالمه خدمت رفتم لیسانس حسابداری هم دارم و سه سال سابقه کار دارم
    از شهر های جنوبی به علت گرمای زیاد و آب و هوای بد خوشم نمیاد میتونم برای حسابداری انزلی شرکت کنم؟ چند سال بعد منتقل که نمیکنن به شهر های دیگه؟
    من الان تو شرکت خصوصی شاغلم با حقوق 13 تومن ، میخواستم بدونم حقوق حسابدار نیروی دریایی چقدر هست؟ میارزه برم شهر دور یا نه؟
    ماموریت داره؟ مرخصی هر چند وقت یکبار و چند روز میدن حدودا؟
    ساعت کاری از 7 تا 2 و دو شنبه ها و پنجشنبه ها تا 12 هست یا فرق میکنه؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر برای دریافت مشاوره کامل در خصوص استخدامی نیروهای مسلح میتوانید با مرکز مشاوره تماس بگیرید

  5. Avatar photo ابوالفضل ذوالفقاری گفت:

    سلام من الان سربازم نیروی زمینی ارتش هستم تا دوازدهم درس خوندم دیپلم ردی هستم می خواستم ببینم درجه داری می تونم برم یا افسری قبول میکنه حین خدمت دیپلم بگیرم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید نیروی انسانی قبولکنه

  6. Avatar photo علی گفت:

    سلام خسته نباشید میخاستم بدونم هیچ جای نادیده گرفتن قد نیس؟
    قد من ۱۵۹ هستش

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      خیر.

  7. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    من دانش آموز سال دوازدهم انسانی هستم و شهر یزد هستم میخوام بدونم برای برای این رشته دریانوردی تو بخش عملیاتی دریانوردی فقط باید دیپلم انسانی داشته باشم کا فی هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی اگر دیپلم دریانوردی داشته باشین خیلی بهتره براتون.

  8. Avatar photo Parham گفت:

    آقا من دارم میرم کلاس دوازدهم ۱۸ سال دارم و رشتم تجربی هست معدل دهم شد ۱۲.۸۹ و معدل یازدهم شد ۱۲ پدربزرگم هم ایثارگر هست میتونم وارد دانشگاه افسری یا درجه داری بشم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیرشرایط لازم را ندارید .

  9. Avatar photo طاها گفت:

    سلام من تازه نیروی دریایی قبول شدم و دانشجو هستم می خواستم بدون حقوق از کی می‌دهند و حقوق ش چقدر است

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از بدو ورود در نظر گرفته میشود .

      1. Avatar photo آرتا گفت:

        سلام ببخشید من ۱۸ سالمه دیپلم فنی حرفه ای رشته ماشین آلات کشاورزی دارم و معدلم شده ۱۷ ، نیروی دریایی منو استخدام میکنه ؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          با مدرک دیپلم میتوانید برای درجه داری اقدام نمایید.

  10. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    یر متاسفانه برای این رسته نظامی با توجه به حساس بودن و طاقت فرسا بودن این امکان وجود ندارد ولی برای سایر رسته ها بله

  11. Avatar photo اهورا گفت:

    با سلام و عرض ارادت به شما حضرت اقا
    من دینم الحق (یارسانی) یک شاخه از دین اسلام تو گزینش مشکلی برام ‌‌‌‌‌پیش نمیاد واس خاطر دینم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما برای استخدام باید تحت برسی قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  12. Avatar photo رضا گفت:

    با سلام ، من مهندس عمران هستم و چندسالی هست مغشول کار در پروژه های مختلف هستم سن من 28 سال هست ، می خواستم بدونم برای استخدام در نیروی دریایی ارتش بخش فنی و مهندسی چطوری میشه اقدام کرد آیا از همین مسیر باید اقدام کنم یعنی آزمون بدم و بعد برم بخش فنی و مهندسی ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر باید از طریق جذب کارمند تجربی با توجه به رشته تحصیلی خود اقدام بفرمایید

  13. Avatar photo علی گفت:

    سلام وخسته نباشید بنده می خواستم درناجاثبت نام کنم ولی به علت سابقه پدرم در زندان منو ثبت نام نکردن می خواستم ببینم آیا در نیروی دریایی ارتش می تونم ثبت نام کنم بااین شرایطم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی معمولا در صورت رد شدن در یکی از مراکز دیگه نمیتونید برای پذیرش اقدام کنید.

  14. Avatar photo Nima30 گفت:

    سلام این آزمون هریک سال یک بار انجام میشه؟؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      بله معمولا هر سال یکبار پذیرش صورت میگیرد

  15. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام یه سوال داشتم
    خواستم ببینم کسی میتونه هم آزمون نیرو دریایی و هم زمینی رو شرکت کنه؟؟
    مشکلی نداره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر شما فقط مجاز به شرکت در یک گروه آزمایشی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور