ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام ارتش 1403 + زمان، مدارک و شرایط گزینش aja.ir

استخدام ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ارتش جمهوری اسلامی جهت تامین نیروهای مورد نیاز خود، اقدام به جذب نیرو از بین جوانان علاقه مند و متعهد به جمهوری اسلامی می نماید. در همین راستا کلیه امور ثبت نام استخدام ارتش برای نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، درجه های افسری، درجه داری، پدافند، حفاظت، سازمان فاوا، نیروی دریایی و عقیدتی سیاسی برای تمامی واجدین شرایط پس از انجام مراحل مربوطه در سامانه استخدام افسری و درجه داری ارتش انجام می گیرد. برای اطلاع از شرایط استخدام دانشگاه افسری ارتش و همچنین شرایط استخدام ارتش با دیپلم در ادامه همراه ما باشید.

توجه داشته باشید که ممکن است شرایط استخدام درجه داری ارتش، استخدام نیروی دریایی ارتش و استخدام حفاظت ارتش، با یکدیگر متفاوت باشد که در ادامه همه این موارد را بررسی خواهیم کرد.  ضمنا متقاضیان ثبت نام می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط و رتبه قبولی کنکور برای دانشگاه های افسری ارتش با شماره های مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرند.

درجه داری ارتش

درجه داری ارتش به سیستمی گفته می‌شود که بر اساس آن، افراد نظامی بر اساس سطح مسئولیت‌ها و وظایف خود، درجات و رتبه‌های مختلفی را کسب می‌کنند. این سیستم به منظور سازماندهی، هماهنگی و اجرای فرماندهی به صورت موثر در نیروهای مسلح به کار می‌رود.

درجات نظامی معمولا از پایین‌ترین سطح به عنوان درجه‌دار ساده یا سرباز شروع‌شده‌و به ترتیب به سمت درجات بالاتر مانند ستوان، سرگرد، سرهنگ، امیرالای و در نهایت به مقام‌های عالی‌رتبه نظیر سرلشکر و ارتشبد منتهی می‌شود.

درجه داری ارتش می‌تواند شامل دو بخش اصلی باشد: درجه‌های افسری و درجه‌های غیر افسری. افسران معمولا وظایف فرماندهی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی را بر عهده دارند، در حالی که درجه‌داران و سربازان غیر افسر بیشتر در عملیات‌های اجرایی و وظایف میدانی نقش دارند.

ارتقائ درجه در ارتش بر اساس شایستگی، تجربه، آموزش‌های گذرانده و سوابق خدمتی افراد صورت می‌گیرد. همچنین هر درجه نظامی با نشان‌ها و علایم خاصی همراه است که بر روی یونیفرم نظامیان نصب می‌شود و نمایانگر سطح رتبه و مسئولیت‌های آن‌هاست.

در نهایت، درجه‌داری ارتش نقش مهمی در تعیین سلسله مراتب، انضباط و نظم درونی نیروهای مسلح دارد و به تضمین اجرای دقیق دستورات و حفظ ساختار فرماندهی کمک می‌کند.

 

سوال داری؟

استخدام درجه داری ارتش

استخدام درجه داری ارتش یکی از مهمترین مراحل ورود به خدمت در نیروهای نظامی کشور است. این فرایند از تست‌های فیزیکی, ذهنی و تخصصی تا آموزش‌های اولیه و پیشرفته‌ای که به سربازان ارتش داده می‌شود، شامل می‌شود.

هدف اصلی این فرایند، انتخاب و آموزش افرادی است که بتوانند به بهترین شکل ممکن وظایف و مسئولیت‌های خود را در نیروهای مسلح اجرا کنند. این مقاله به بررسی این فرایند و اهمیت آن در تأمین نیروی انسانی ارتش می‌پردازد. در ادامه نحوه ثبت نام استخدام ارتش را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

زمان ثبت نام استخدام دانشگاه افسری ارتش 1403-1404

استخدام درجه داری ارتش تنها در یک حوزه نبوده و در بخش های مختلفی داوطلبان را استخدام می نماید. بخش های مختلف ارتش شامل نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوایی، پدافند هوایی و فرماندهی ارتش هستند.

آزمون ها و روند استخدام در هر کدام از بخش های مختلف ارتش، متفاوت است و هر کدام مراحل خود را دارند. از این رو داوطلبان باید یکی از این بخش ها را انتخاب نموده و زمان ثبت نام مربوط به آن بخش را بررسی نمایند.

در حال حاضر ثبت نام استخدام درجه دار پیمانی نیروی دریایی راهبردی ارتش شروع شده و تا تاریخ 20 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند در این بازه زمانی مدارک خود را در سایت آجا ارائه کنند.

برای کسب اطلاعات درباره مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا روی لینک کلیک کنید.

معرفی سایت استخدام ارتش جمهوری اسلامی

همه داوطلبانی که مایل به استخدام در نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و سازمان‌های تابعه ارتش هستند، باید از طریق سایت استخدامی این سازمان به آدرس www.aja.ir مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. از این رو جزئیات مربوط به پذیرش ارگان‌های مختلف نیز در همین سایت اعلام خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی به عنوان سازمان برگزارکننده آزمون استخدامی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش استخدام به عمل می‌آورد. استخدام ارتش در دو مقطع درجه‌داری و  افسری خواهد بود و شیوه پذیرش هرکدام از این دو با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

همه مراحل استخدام افسری ارتش به صورت آنلاین از طریق آدرس www.aja.ir انجام می‌شود و همه مراحل آزمون نیز از ثبت‌نام تا اعلام نتایج به صورت حضوری توسط مراکز گزینش ارتش و استخدام استان‌ها انجام می‌شود و اخبار و اطلاعیه‌های مهم نیز از طریق سایت ارتش اعلام خواهد شد. بر این اساس افراد متقاضی برای آگاهی از شرایط و ضوابط، زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون و آدرس دفاتر استخدامی ارتش باید به سایت مذکور مراجعه و پس از بررسی ضوابط لازم برای مراجعه حضوری فرآیند تکمیل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

معرفی سایت استخدام ارتش جمهوری اسلامی

نحوه ثبت نام استخدام ارتش در سال 1403-1404

جهت استخدام نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش ابتدا لازم است کارت اعتباری مربوط به آزمون را خریداری نمایید. پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سامانه استخدام لازم است با توجه به علاقه مندی خود، نیروی مورد نظر را انتخاب نمایید. بدیهی است که دارا بودن شرایط ثبت نام برای تمامی نیرو های ذکر شده الزامی می باشد.

آن دسته از متقاضیانی که در هر یک از نیروها عضویت دارند، لازم است فرم مربوط به عضویت را هنگام ثبت نام استخدام ارتش و خرید کارت اعتباری، عضویت خود را تعیین و انتخاب نمایند. در صورتی که کد رهگیری را دریافت نموده باشید، خرید شما با موفقیت انجام شده است.

تذکر: امکان تغییر در انتخاب های داوطلبان در مراحل مذکور به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. لذا نهایت دقت عمل را در وارد نمودن اطلاعات هنگام استخدام داشته باشید.

فرآیند ثبت نام برای استخدام ارتش به صورت دو مرحله ای انجام می گیرد. ابتدا شما باید کارت اعتباری آزمون را خریداری نمایید و پس از آن فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل کنید. در انجام مراحل مذکور نهایت دقت عمل را داشته باشید. پس از وارد نمودن اطلاعات و تائید نهایی، شماره پرونده مربوط به ثبت نام برای شما ارائه خواهد گردید.

استخدام ارتش با دیپلم 1403-1404

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا استخدام ارتش با دیپلم امکان پذیر است؟ لازم به ذکر است فارغ التحصیلان رشته های نظری و فنی حرفه ای از جمله تجربی، ریاضی، انسانی می توانند برای استخدام ارتش با دیپلم اقدام نمایند.

کلیه نیروهای ارتش از جمله نیروی زمینی، نیروی هوایی و … هر ساله در دفترچه آزمون استخدامی باید فهرست رشته های انتخابی خود را همراه با مدارک تحصیلی اعلامی جهت استخدام در هر رشته ارائه نمایند.

متقاضیان این امکان را دارند که رشته مربوط به زمینه تحصیلی خود را انتخاب کرده و در آزمون شرکت کنند.

مدرک دیپلم حداقل مدرک تحصیلی قابل قبول برای استخدام در ارتش است. با وجود این که بیشتر نیروهای ارتش رشته هایی برای مدرک تحصیلی دیپلم مد نظر دارند و فارغ التحصیلان دبیرستان را در این رشته ها پذیرش می نمایند، اما باید توجه داشت که نام نویسی در تمامی رشته های ارائه شده ارتش با مدرک دیپلم امکان پذیر نیست.

بسیاری از تخصص ها و رشته ها به مدرک های تحصیلی بالاتری نیاز خواهند داشت.با این حال باز هم جهت استخدام فارغ التحصیلان دبیرستان رشته های بسیاری در فهرست ارائه شده از سوی ارتش وجود دارد.

افرادی که قصد استخدام ارتش با دیپلم را دارند، باید دفترچه آزمون این ارگان را دریافت نموده و رشته هایی که با مدرک دیپلم قابل پذیرش هستند را پیدا کنند. عناوین شغلی زیادی برای همهرشته های نظری در نیروهای مختلف ارتش ارائه می شود.

متقاضیانی که دیپلم خود را از هنرستان های فنی حرفه ای یا کاردانش اخذ کرده باشند نیز می توانند در برخی نیروهای ارتش آزمون دهند. به همه اطلاعات تکمیلی ارتباط با استخدام ارتش با دیپلم، در دفترچه آزمون اشاره شده است.

استخدام ارتش با دیپلم

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام استخدام ارتش 1403-1404

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام استخدام دانشگاه افسری ارتش ابتدا وارد سامانه ثبت نام شوید، پرداخت هزینه با توجه به کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. با توجه به اینکه برای خرید کارت اعتباری لازم است اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را وارد نمایید، لذا در وارد نمودن صحیح این اطلاعات، دقت کافی داشته باشید.

جهت انتخاب حوزه امتحانی برای برخی از استان ها به ترتیبی که در جدول زیر ارائه می شود باید حوزه خود را انتخاب نمایند.

نام استان نحوه انتخاب حوزه امتحانی
داوطلبان ساکن استان های تهران – قم – البرز (نام استان، تهران)
داوطلبان ساکن استان های اصفهان – یزد- چهارمحال بختیاری (نام استان، اصفهان)
داوطلبان ساکن استان های فارس – کهگیلویه و بویراحمد (نام استان، شیراز)

تذکر: اطلاعات فردی و تحصیلی، استان محل سکونت و حوزه امتحانی به هیچ عنوان قابل تصحیح نمی باشد لذا دقت لازم را در وارد نمودن اطلاعات مربوطه داشته باشید. برای اطلاع از شرایط استخدام ارتش و شرایط  استخدام در نیروی دریایی و هوایی می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

لیست داوطلبان محروم از ثبت نام استخدام ارتش 1403-1404

1️⃣ دانشجویانی که در سال های گذشته در استخدام دانشگاه افسری ارتش پذیرفته شده اند و به هر دلیلی از دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده اند حق ثبت نام در سامانه www.aja.ir را نخواهند داشت.

2️⃣ داوطلبانی که مشکلاتی از این قبیل دارند:

  • داوطلبانی که مشکلات جسمانی همانند تالاسمی مینور و غیره داشته باشند.
  • چاقی (BMI بالاتر از 30)
  • کور رنگی
  • سابقه جراحی های وسیع
  • مشکلات عمده ارتوپدی
  • سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  • هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
  • کلیه بیماری های صعب العلاج
  • هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
  • کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  • هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

داوطلبان محروم از استخدام ارتش

شرایط استخدام ارتش

برای استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران، متقاضیان باید مجموعه‌ای از شرایط و معیارهای خاص را دارا باشند. در این مقاله به بررسی شرایط استخدام ارتش می‌پردازیم.

شرایط عمومی:

  • تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سوئ پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی مناسب
  • عدم اشتغال به خدمت در سایر دستگاه‌های دولتی یا خصوصی

شرایط اختصاصی:

علاوه بر شرایط عمومی، شرایط اختصاصی بر اساس موقعیت شغلی و رده‌های نظامی متفاوت است. برخی از این شرایط عبارتند از:

  • حداقل و حداکثر سن مورد نیاز برای استخدام
  • حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز
  • گذراندن دوره‌های آموزشی و موفقیت در آزمون‌های مربوطه
  • قبولی در معاینات پزشکی و تست‌های ورزشی

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و آگاهی از فرآیند استخدامی و جزئیات بیشتر، توصیه می‌شود به وب‌سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنید یا با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

امتیازات استخدام درجه داری ارتش

نیروی زمینی ارتش، همانند سایر ارگان‌های دولتی، برای کارکنان خود یک سری امتیازات ویژه را در نظر گرفته است. افرادی که به عنوان کارکنان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران استخدام می‌شوند، از این امتیازات بهره‌مند می‌شوند. امتیازات استخدام کارکنان در نیروی زمینی ارتش به شرح زیر است:

۱- همسر و فرزندان کارکنان استخدامی به عنوان عائله تحت تکفل محسوب می‌شوند و طبق ضوابط و مقررات، از مزایای حکمت کارت، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر و حوادث و سایر تسهیلات رفاهی بهره‌مند خواهند شد.

۲- فرزندان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و نظامیان در صورت ارائه مدرک معتبر از امتیازات قانونی مصوبه مربوط برخوردار خواهند شد.

۳- حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی، در اولویت قرار خواهند گرفت.

۴- فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی (نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران)، از شرایط سن و معدل معاف می‌شوند.

امتیازات استخدام درجه داری ارتش

رشته های مورد نیاز برای استخدام قراردادی زمینی ارتش 1403-1404

ردیف تخصص مدرک تحصیلی
۱ مهندسی الکترونیک ( مخابرات جنگال ) کارشناسی
۲ مهندسی الکترونیک کارشناسی ارشد
۴ مهندسی رایانه ( نرم افزار ) کارشناسی
۵ مهندسی رایانه (سخت افزار) کارشناسی
۶ مهندسی مکانیک کارشناسی
۷ مهندسی مخابرات جنگال کارشناسی

 

ردیف تخصص مدرک تحصیلی جنسیت
۱ بینایی سنجی کارشناس مرد-زن
۲ پرستاری عمومی کارشناس مرد-زن
۳ مهندسی بهداشت حرفه ای کارشناس مرد
۴ مهندسی بهداشت محیط کارشناس مرد
۵ بهیار دیپلم بهیاری زن
۶ پزشک عمومی دکترا مرد- زن
۷ دامپزشکی عمومی دامپزشک مرد
۸ روانشناسی بالینی کارشناس ارشد زن
۹ پزشک طب کار پزشک متخصص مرد- زن
۱۰ علوم تغذیه کارشناس مرد
۱۱ مامایی کارشناس زن
۱۲ هوشبری کارشناس زن
۱۳ روانشناسی مشاوره کارشناس مرد- زن

بنر خرجش فقط یک زنگه

۱ آتش نشان متخصص دیپلم مرد
۲ آرایشگر دیپلم مرد
۳ آرماتور بند دیپلم مرد
۴ آشپز دیپلم مرد
۵ آهنگر و جوشکار دیپلم مرد
۶ بنا دیپلم مرد
۷ تراشکار ماهر دیپلم مرد
۸ تعمیرکار ترمز و کلاچ دیپلم مرد
۹ تعمیرکار دستگاه های آب شیرین کن دیپلم مرد
۱۰ تعمیرکار دستگاه های حرارتی دیپلم مرد
۱۱ تعمیرکار سیستم های حرارت مرکزی و تهویه مطبوع دیپلم مرد
۱۲ کمک کار بهداشتی دیپلم زن
۱۳ راننده خودرو بالابر(پایه یکم) دیپلم مرد
۱۴ راننده خودرو مخصوص لیفتراک دیپلم مرد
۱۵ راننده غلطک دیپلم مرد
۱۶ راننده ویژه پایه یک دیپلم مرد
۱۷ شوفاژکار دیپلم مرد
۱۸ کاربر جرثقیل ۲۰ تا ۳۰ تن دیپلم مرد
۱۹ کمک تعمیرکار موتور های بنزینی و دیزلی دیپلم مرد
۲۰ متصدی لباسشویی خشکشویی دیپلم مرد
۲۱ متصدی رادیاتور ساز دیپلم مرد
۲۲ مهماندار دیپلم مرد
۲۳ تعمیر کار برق سنگین دیپلم مرد
۲۴ تعمیرکار بدنه قایق ها ی فایبر گلاس دیپلم مرد
۲۵ تعمیرکار الکترونیک عمومی (برق سنگین) دیپلم مرد
۲۶ تعمیرکار جعبه دنده ماشین های سنگین دیپلم مرد
۲۷ تعمیرکار سیستم های برقی (برق سنگین) دیپلم مرد
۲۸ تعمیرکار ماشین های الکتریکی (برق سنگین) دیپلم مرد
۲۹ تعمیرکار و راهبر دیزل ژنراتور دیپلم مرد
۳۰ تعمیرکار موتور بنزینی و دیزلی دیپلم مرد
۳۱ تعمیرکار سیستم سکان و هیدرولیک دیپلم مرد
۳۲ تعمیرکار امور برقی تاسیسات و داکها (برق سنگین) دیپلم مرد
۳۳ تست کپسول فشار قوی دیپلم مرد
۳۴ تعمیر کار دستگاه های الکترونیکی ابزار دقیق دیپلم مرد
۳۵ تعمیرکار پمپ دیپلم مرد
۳۶ تعمیرکار توربین گاز شناورها دیپلم مرد
۳۷ متخصص سیستم نیوماتیکی فشار قوی دیپلم مرد

 

مدارک مورد نیاز برای استخدام نیروی زمینی ارتش 1403-1404

کلیه داوطلبانی که شرایط لازم برای ثبت نام جهت استخدام نیروی زمینی ارتش را دارند، لزومآً باید مدارکی را نیز برای ثبت نام آماده کنند و به این موضوع نیز توجه لازم را مبذول دارند. در این بخش، شماری از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام جهت استخدام نیروی زمینی را ذکر می کنیم:

✔️ ارائه کپی و همین طور اصل کارت پایان خدمت متقاضیانی که به خدمت سربازی رفته اند.

✔️ تحویل کپی و همین طور اصل کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام برای استخدام نیروی زمینی ارتش

✔️ ارائه سه قطعه عکس در اندازه 4×3 برای هر فرد متقاضی ثبت نام جهت استخدام نیروی زمینی

✔️ تحویل کپی از تمامی صفحات شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام برای استخدام و جذب در نیروی زمینی و همین طور اصل آن

✔️ تحویل کپی و همین طور اصل دفترچه اعزام  بدون مهر غیبت برای داوطلبین مشمول یکی از شرایط استخدام ارتش می باشد.

✔️ اگر فرد داطلب جز خانواده شهدا، ایثارگر،جانباز و .. می باشد باید از مراکز خود معرفی نامه معتبر ارائه نماید.

 

مدارک مورد نیاز برای استخدام در نیروی هوایی ارتش 1403-1404

باید خدمت شما دوست عزیز متقاضی عرض کنیم که برای ثبت نام و استخدام ارتش به وجود مدارکی هم نیاز دارید.

مدارکی که در صورت عدم وجود آن ها امکان ثبت نام در نیروی هوایی ارتش جهت پذیرش به هیچ وجه برای وجود ندارد.

آیا اطلاعی از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارتش دارید؟ در صورت نیاز به اطلاع دقیق از کلیه مدارک شخصی و همین طور تحصیلی لازم برای ثبت نام جهت پذیرش در این ارگان مهم نظامی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. اما برخی از مهمترین این مدارک به شرح زیر می باشد:

✔️ سه عدد عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ

✔️ اصل و کپی مدارک تحصیلی فرد داوطلب که باید حتما معدل در آن درج شده باشد.

✔️ ارائه گواهی موقت پایان تحصیل برای کارمندان علمی و افسران ضروری است و گواهی موقت نیز باید حتما دارای معدل باشد.

✔️ ارائه کارت ملی هوشمند و شناسنامه برای استخدام ارتش الزامی است.

✔️ اگر جز کارمندان تجربی هستید باید مدرک دیپلم خود را ارائه نمایید و در صورت نداشتن دیپلم باید شما گواهی مهارت از فنی حرفه ای را ارائه نمایید.

✔️ ارائه کارت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به خدمت برای ثبت نام الزامی می باشد.

✔️ ثبت نام برای استخدامی نیروی هوایی ارتش شامل هزینه است  که در سال پیش این مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال بوده که باید واریز کرده و فیش واریزی در زمان ثبت نام ارائه گردد. فراموش نکنید مدرک واریز شده قابل بازگشت نمی باشد.

✔️ اگر دارای سهیمه شهدا، جانبازان و .. هستید باید رد زمان ثبت نام مدرک معتبری از مراجع ذيصلاح ارائه نمایید.

✔️ اگر مشمول طرح می باشید در زمان ثبت نام باید گواهی اتمام طرح  و یا معافیت آن را نیز ارائه نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام استخدام پدافند ارتش

لازم به ذکر است که انجام ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش تنها در زمان تعیین شده و پس از مراجعه به مراکز مربوطه امکان پذیر است.

آدرس محل ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش 1403-1404

برای استخدام در نیروی دریایی ارتش نیز یک سری شرایط خاص وجود دارد که جهت اطلاع از این شرایط می‌توانید مقاله آن را از اینجا مطالعه کنید. جهت اطلاعات بیشتر از استخدام حفاظت ارتش با ما تماس بگیرید.

استان  نشانی و شماره دفاتر استخدام
تهران میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، مدیریت گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۷۷۲۲۶۰۰۳ و ۷۷۲۲۶۰۰۷ – ۰۲۱
بندرعباس جاده اسکله شهید باهنر، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، شعبه استخدام، تلفن ۳۳۴۲۳۰۰۹- ۰۷۶، داخلی ۲۰۵۵
بوشهر پایگاه دریایی بوشهر، درب دوم دژبان، شعبه استخدام، تلفن ۱۹- ۴۲۵۲۴۰۳۳ ، داخلی ۳۰۳۶
بندرجاسک جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران، دایره استخدام، تلفن ۴۲۵۲۰۶۸۲ – ۰۷۶
چابهار کنارک، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا، جنب درب دژبان، دفتر گزینش و استخدام نداجا، تلفن۳۱۲۱۴۵ و ۳۱۲۹۲۲ و ۳۱۲۴۲۰۰۶ – ۰۵۴
نوشهر خیابان شهید عمادالدین کریمی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دفتر استخدام، تلفن ۵۲۳۵۳۰۸۳ – ۰۱۱
رشت پل عراق، خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، جنب مجتمع باران، دفتر استخدام، تلفن ۳۳۳۳۹۹۷۵ -۰۱۳
خرمشهر پایگاه نیروی دریایی، نیروی انسانی، شعبه استخدام، تلفن ۵۳۵۳۱۸۳۵ – ۰۶۱
سیرجان بلوار امام رضا(ع) ، آمادگاه ناوگان جنوب نداجا، درب لنگر، شعبه گزینش و استخدام ، تلفن ۳۲۰۳۵۶۷ -۰۳۴
مشهد انتهای کوه سنگی هشت، مجتمع تشریفات میلاد نداجا، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۸۵۹۸۸۱۱ – ۳۸۵۹۸۳۰۰ – ۰۵۱
شیراز میدان اطلسی، نبش خیابان فروغی ، روبروی بانک سپه ، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۲۸۶۳۱۳ – ۰۷۱
اصفهان خ ارتش، سه راه حکیم نظامی، خ صفه، نرسیده به اتکاء جنب کانون بازنشستگان نیرو های مسلح، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، ۳۶۲۰۲۱۴۶-۰۳۱
کرمانشاه سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۸۳۹۵۰۹۳ -۰۸۳
تبریز خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۵۴۱۴۱۳۶- ۰۴۱
خرم آباد خیابان۶۰متری، پل مدیریت، نبش افلاک،ساختمان بنیاد نخبگان(طبق همکف)، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۲۱۳۵۸۶ – ۰۶۶
سنندج میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره ۳ استانداری، طبقه اول، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۲۴۶۶۴۶ – ۰۸۷
گرگان به سمت جاده آق قلا،جنب ترمینال،پشت جایگاه سی ان جی دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۶۸۶۰۲۳ -۰۱۷
شهرکرد گودال چشمه، بلوار ۱۳ آبان، سازمان دانش آموزی، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۳۵۴۹۴۱ – ۰۳۸
یزد امام شهر، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک ۲، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۵۲۳۶۳۹۰ – ۰۳۵
اراک خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) جنب امامزاده، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۴۴۲۴۸۰۴۴ – ۰۸۶
سمنان بلوار ولی عصر، روبروی پارک سنگی، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۳۳۱۵۲۸ – ۰۲۳
بجنورد خیابان امام خمینی (ره)، روبروی پمپ بنزین، خ ملاصدرا، بن بست اول سمت چپ، طبقه دوم، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۲۶۲۱۷۱ – ۰۵۸
اردبیل شورابیل نمایشگاه بین المللی اردبیل ساختمان همیاری شهرداری طبقه اول دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نداجا در استان اردبیل تلفن ۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹

آدرس محل ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش

اخبار مربوط ثبت نام استخدام ارتش 1403-1404

  • شرایط استخدام ستاد فرماندهی ارتش اعلام شد

برای ثبت‌نام در ستاد فرماندهی ارتش، داوطلبان می‌توانند مدارک خود را به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، جنب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز ستاد فرماندهی کل ارتش، معاونت نیروی انسانی، معاون مدیریت ارشد کارگزینی و دایره گزینش استخدام ارسال کنند.

  •  تاریخ استخدام دانشگاه افسری ارتش 1403

براساس اعلامیه سازمان ارتش جمهوری اسلامی، زمان ثبت‌نام دانشگاه افسری در سال گذشته یکم آبان ماه آغاز شد و تا ۱۷ آذرماه ادامه داشت. داوطلبان می‌بایست در این بازه زمانی نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام از طریق سایت aja.ir  اقدام کنند. در سال جدید هنوز اعلامیه‌ای در خصوص تاریخ استخدام دانشگاه افسری ارتش منتشر نشده است.

  • دفاتر عضویابی ارتش اعلام شد

دفاتر عضو یابی اجا در وبسایت gozinesh.aja.ir در دسترس قرار گرفت.

 

 

پادکست صوتی مقاله استخدام ارتش

 

خلاصه مقاله استخدام ارتش

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با شرایط ثبت نام استخدام ارتش و درجه داری ارتش مطالبی را به شما متقاضیان ارائه نماییم. با توجه به اینکه شرایط استخدام نیروی دریایی، هوایی و زمینی با یکدیگر متفاوت است، لذا به ارائه مختصر توضیحاتی در این رابطه بسنده نمودیم.

استخدام در ارتش شامل درجه ای، پیمانی یا درجه دار پیمانی است که متقضیان ثبت نام در ارتش میتوانند با توجه به شرایط و مراحل گفته شده اقدام به ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام حفاظت ارتش و همچنین سایر نیروهای مذکور می توانید با مشاوران استخدام ما در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

4.1/5 - (18 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام استخدام ارتش چگونه است؟

جهت انجام ثبت نام در سامانه استخدام افسری و درجه داری ارتش با توجه به اطلاعیه منتشر شده باید به سامانه مورد نظر مراجعه نمایید.

آیا می توان با مدرک دیپلم به استخدام ارتش دربیایم؟

برای استخدام در ارگان های مختلف شرایط متفاوتی تعیین شده است که داوطلبان برای برخی از سمت ها می توانند با همان مدرک دیپلم استخدام شوند.

نیروی زمینی ارتش در چه رشته هایی متقاضیان را استخدام می نماید؟

استخدام در سه گروه مهندسی، غیر مهندسی و گروه پزشکی امکان پذیر است.

نظرات

298 دیدگاه دربارهٔ «استخدام ارتش 1403 + زمان، مدارک و شرایط گزینش aja.ir»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام ارتش برا سال ۱۴۰۳ فراخوان داده؟؟
    میخواستم برم ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به مراکز گزینش مراجعه نمایید

  2. Avatar photo امیر گفت:

    سلام وقت بخیر بنده کاردانی مکانیک خودرو دارم درحال تحصیل هستم برای لیسانس مکانیک ثابقه کارم ۶ سال دارم ممکنه برای تعمیر کاری خودرو های نظامی استخدام شم و چطور و کجا باید برم برا اطلاع از استخدامی

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر 6 سال سابقه کار با بیمه دارین باید به صورت حضوری به مراکز گزینش مراجعه فرمایید.

  3. Avatar photo Sobhan گفت:

    سلام…سال ۱۴۰۲ با مدرک لیسانس ارتش نیرو می گیره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر میتونید برای ادامه تحصیل باید وارد دانشگاه افسری شوید

  4. Avatar photo مبین گفت:

    سلام راستی ارتش در دیماه پذیرش نیرو دارد یعنی میشه الان در سایت ثبت نام کرد

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. شما زمانی میتونید ثبت نام کنید که فراخوان نام نویسی شروع شده باشد.

  5. Avatar photo aa گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من متولد 86/9/7 هستم 16 سالمه میتونم شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام حداقل سن 17 سال تمام میباشد

  6. Avatar photo احمد گفت:

    سلام.
    فرزندان ایثارگر شرایط سنی رو ندارن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      قانون ثابتی ندارد باید اطلاعیه ها را مدام چک کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)