ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام نیروی انتظامی 1403 {شرایط،زمان} | gozineshpolice

استخدام نیروی انتظامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که واجد شرایط هستند را به عنوان نیروی انسانی بر می گزیند.

این ارگان، هم از طریق تحصیل در دانشگاه افسری و هم از طریق پذیرش در مقطع درجه داری، نیرو جذب می کند. کلیه داوطلبان واجد شرایط، می توانند در زمان استخدام ناجا، از طریق مراجعه به سامانه استخدام نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir برای ثبت نام، اقدام کنند.

با توجه به محدود بودن مهلت ثبت نام آزمون ناجا، شما می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل، فرآیند ثبت نام شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی است که هیچگونه وابستگی به هیچ ارگان دولتی و خصوصی ندارد و تنها اطلاعات مندرج در اطلاعیه های این وبسایت را منعکس می کند.

 

 

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403

هر ساله ثبت نام برای استخدام داوطلبان مقاطع درجه داری و دانشکده های افسری از طریق سایت مربوطه به نشانی (police.ir) منتشر می شود. داوطلبان و متقاضیان استخدام ناجا باید همواره پیگیر اخبار باشند تا از زمان استخدام ناجا و ثبت نام باخبر شوند.

پس داوطلبان باید بدانند که تاریخ دقیق از طریق سایت های مربوط اعلام می شوند. داوطلبان با در دست داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته های نظری و کاردانش و فنی و حرفه ای می توانند در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام فراخوان استخدام فراجا اقدام کنند.

نوع دیگر استخدام وجود دارد که بدون آزمون ممکن خواهد بود لذا داوطلبان باید از فراخوان نیروی انتظامی آگاهی داشته باشند. زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی سال 1403 از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱ می باشد و متقاضیان باید حتما در این بازه زمانی به سایت نام برده مراجعه کنند.

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی  در سال جاری هنوز مشخص نیست و به محض اطلاع در این مقاله اطلاع داده خواهد شد. همچنین ثبت نام استخدامی دانشگاه علوم انتظامی از 2 بهمن آغاز و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ تمدید و فراخوان جدید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند و از اخبار بروز در این مورد مطلع کنند.

 

سوال داری؟

روش های استخدام نیروی انتظامی

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد. ورود به ناجا از دو طریق امکان پذیر است که این دو، شامل موارد زیر می باشند:

1️⃣ ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی: دانشگاه های انتظامی امین هر ساله در مقطع افسری از طریق ثبت نام اینترنتی دانشجو جذب می نماید. داوطلبین مرد این دانشگاه وظیفه آموزش و تعلیم افسران پلیس مرد در ایران را برعهده دارد.

متقاضیان پلیس زن از طریق ثبت نام در دانشگاه انتظامی کوثر می توانند در مقاطع افسری اقدام نمایند.

2️⃣ گزینش ناجا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع استخدام درجه داری نیروی انتظامی و استخدامی افسری نیروی انتظامی از دو طریق “ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش” و همچنین “ثبت نام اینترنتی از طریق سایت police.ir” دعوت به همکاری می نماید

داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند؛

توجه داشته باشید که ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام ناجا محسوب نمی گردد، پس از تکمیل فرم ثبت نام از داوطلبین فراخوان به عمل خواهد آمد.

دفترچه استخدام نیروی انتظامی 1403

نیروی انتظامی با انتشار یک اطلاعیه، استخدام خود را به داوطلبان واجد شرایط اعلام می‌نماید. این نهاد بدون انتشار دفترچه استخدام و تنها با انتشار یک اطلاعیه، تمامی اطلاعات لازم را به داوطلبان علاقه‌مند اطلاع‌رسانی می‌نماید.

در این اطلاعیه موارد مهم و حیاتی برای استخدام در نیروی انتظامی 1403 همچون بازه زمان ثبت‌نام افسری و درجه‌داری، شرایط مورد نیاز استخدامی، مدارک مورد نیاز، رشته‌های استخدام و تبصره‌های لازم در خصوص هر یک از این موارد درج می‌شود.

اطلاعیه استخدام این نهاد به عنوان دفترچه استخدام نیروی انتظامی 1403 بوده و تمامی داوطلبان واجد شرایط، چه برای استخدام پلیس در بخش‌های مختلف این نهاد و چه برای ثبت‌نام در دانشگاه‌های انتظامی امین و کوثر می‌بایست در بازه زمان ثبت‌نام افسری و درجه‌داری اعلام‌ شده‌ به سایت گزینش پلیس مراجعه نموده و برای تکمیل مراحل بعدی در صورت داشتن تمامی شرایط، اقدام به ثبت‌نام و ارسال مدارک خود نمایند.

 

شرایط استخدام ناجا

شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403

سامانه نیروی انتظامی هر ساله برای تامین نیروی انسانی مورد نیازش متقاضیانی را پذیرش می کند. نحوه پذیرش بدین صورت می باشد که طی فراخوانی به کل کشور متقاضیان را از ثبت نام آگاه می کند. شرایط لازمه به طور کلی به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشند:

شرایط عمومی استخدام ناجا

✅ اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام

✅اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها

✅تابعیت جمهوری اسلامی (داوطلبان باید ایرانی اصیل باشند و بدین معناست که پدر و مادر هر دو دارای شناسنامه ایرانی و ایرانی اصیل باشند)

✅عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان استخدام ناجا

✅عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

✅نداشتن سو پیشینه کیفری

✅عدم اعتیاد به مواد مخدر

✅داشتن شرایط تحصیل و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نیاز

✅داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز به دلیل حساسیت بالای شغل نیروی انتظامی سلامت کامل الزامی است تا بتواند بدون هیچ مشکلی در شغل مورد نظر کار کند.

برای آشنایی با شرایط استخدام سرباز در ناجا، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط اختصاصی استخدام نیروی انتظامی 1403

به غیر از شرایط عمومی، شرایط اختصاصی نیز وجود دارد که داوطلبین باید آگاهی کامل نسبت به این شرایط نیز داشته باشند. پس بسیار مهم است که داوطلبان قبل از این که سراغ ثبت نام بروند از تمامی شرایط آگاه باشند و اطلاعات کامل در این خصوص داشته باشند.

شرایط اختصاصی استخدام فراجا به شرح زیر می باشد:

✅ داشتن سن حداقل ۱۸ سال و حداکثر سن ۲۵ سال

✅ داشتن معدل ۱۴ به بالا در هر یک از رشته ها الزامی است.

✅ داشتن حداقل مدرک دیپلم در یکی از رشته های نظری و با کاردانش و فنی و حرفه ای

✅ حداقل قد افراد متقاضی ۱۷۰ سانتی متر باید باشد.

✅ حداقل معدل دیپلم برای تمامی رشته ها ۱۴ باید باشد.

✅ متقاضیان فارغ التحصیل کاردانی و با بالاتر نمی توانند ثبت نام کنند.

داوطلبان که هر یک دارای شرایطی که در پایین نام برده می شود باشند زودتر جذب و پذیرش می شوند:

✔️ داشتن کارت پایان خدمت ( به استثنا کارت معافیت)

✔️ عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری

✔️ فرد از خانواده معظم شهدا باشد و ایثارگران و جانبازان و نخبگان عملی و ورزشی

لازم به ذکر است تا بدانید زمانی که رمز کلمه عبور را فراموش کردید کافی است کد ملی تان را از طریق تلفن همراه به مدیریت گزینش استان اعلام کنید.

علاوه بر این، داوطلبان فقط یکبار می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و شخصی که کد رهگیری دریافت می کند بدین معنا می باشد که ثبت نام او با موفقیت انجام شده است.

شرایط استخدام نیروی انتظامی

شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی خانم ها

پذیرش و استخدام نیروی انتظامی خانم ها کمی متفاوت تر از آقایان می باشد به طوری که طبق یک فراخوان جدا به کل کشور اعلام می شود و زمان فراخوان خانم ها با آقایان فرق دارد.

خانم ها در زمان فراخوان آقایان نمی توانند وارد سیستم نیرو انتظامی برای ثبت نام شوند و باید در بازه زمان تعببن شده برای خانم ها اقدام به ثبت نام کنند. متقاضیان خانم که قصد شرکت در ثبت نام نیروی انتظامی دارند باید بدانند که ثبت نام دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد.

شرایط از دو بخش نام برده تشکیل می شود شرایط عمومی استخدام فراجا برای خانم ها عبارت اند از موارد به شرح زیر است که شباهت زیادی به شرایط عمومی آقایان دارد.

☑️ اعتقاد داشتن متقاضیان به دین اسلام

☑️ داشتن تابعیت ایرانی برای داوطلبان اجباری می باشد به صورتی که مادر و پدرشان نیز باید دارای شناسنامه ایرانی اصیل باشند.

☑️ اعتقاد داشتن به ولایت فقیه و قانون اساسی و داشتن آمادگی برای فداکاری در راه ولایت فقیه و قانون اساسی

☑️ نداشتن سابقه عضویت در گروه های سیاسی به خصوص گروه های مخالف با جمهوری اسلامی ایران

☑️ نداشتن هیچ گونه وابستگی و سابقه عضویت در گروه های سیاسی در زمان ثبت نام برای نیروی انتظامی

☑️ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری موثر در پرونده خود

☑️ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری که فرد را از خدمات دولتی محروم کند.

☑️ نداشتن اعتیاد به مواد مخدر که جزو یکی از شرایط استخدام می باشد

☑️ دارا بودن شرایط جسمی و روحی سالم برای انجام خدمت های مورد نیاز نیروی انتظامی

☑️ داشتن شرایط لازم تحصیلی و تخصصی مورد نظر با شغل نیروی انتظامی

اطلاعیه

با توجه به نزدیک بودن تاریخ اتمام ثبت نام، شما می توانید برای کسب اطمینان از واجد شرایط بودن خود، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید و علاوه بر بررسی چک لیست شرایط کامل مورد نیاز برای استخدام نیروی انتظامی، ادامه فرآیند ثبت نام را نیز به کارشناسان مجرب ایران تحصیل بسپارید.

شرایط اختصاصی استخدام نیروی انتظامی بانوان

داوطلبان باید متوجه شده باشند که شرایط عمومی و اختصاصی برای استخدام خانم ها هم وجود دارد. در شرایط عمومی تقریبا با آقایان یکسان می باشند ولی در شرایط اختصاصی فرق دارند که این شرایط نیز در زمان ثبت نام اعلام می گردند. شرایط اختصاصی استخدام فراجا به طور معمول بدین شرح می باشد:

✔️ خانم ها باید حتما مدرک تحصیلی دیپلم در رشته های نظری و کاردانش و فنی حرفه ای داشته باشند. ثبت نام برای افرادی که مدرک کاردانی و بالاتر دارند امکان پذیر نمی باشد. اگر هم این دسته از افراد ثبت نام کنند بی اثر می باشد.

✔️ خانم ها باید حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۳ سال سن داشته باشند

✔️ داوطلبان باید معدل دیپلمشان بالای ۱۴ در تمامی رشته ها باشد.

✔️ شرط ثبت نام خانم ها در نیروی انتظامی داشتن قد حداقل ۱۶۰ سانتی متر می باشد.

نکته: حداقل معدلی که برای افراد دارای بسیجی فعال و خانواده های ایثارگر و جانباز و… در نظر گرفته شده است ۱۲ است. این شرط هم برای خانم ها و آقایان یکسان می باشد و تمامی افراد دارای معدل بالای ۱۲ داشته باشند، می توانند ثبت نام کنند.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان کلیک کنید.

رشته های مورد نیاز استخدام نیروی انتظامی

به منظور تامین نیروی مورد نیاز خود، نیروی انتظامی اقدام به انتشار اطلاعیه استخدامی خود می‌نماید. استخدام نیروی انتظامی در سطوح دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و در صورت نیاز در مقطع دکتری نیز امکان‌پذیر است.

معمولا سطوح تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در سطوح افسری و درجه‌داری اعلام‌شده‌و داوطلبان باید در صورت داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام اقدام نمایند.

این بخش از مقاله به بررسی رشته‌های مورد نیاز برای استخدام نیروی انتظامی 1403 پرداخته‌ شده‌ است. در هر فراخوان، رشته‌های مورد نیاز نیروی انتظامی اعلام‌شده‌و این اطلاعات با فراخوان‌های قبلی متفاوت خواهد بود.

رشته های مورد نیاز استخدام نیروی انتظامی
مدیریت عملیان انتظامی کشف جرائم عملیات راهور مهندسی ترافیک
خدمات فنی راهور پشتیبانی مدیریت پشتیبانی انتظامی مخابرات انتظامی

به محض اعلام رشته‌های مورد نیاز این نهاد، جدول بالا به‌طور کامل بروزرسانی خواهد شد.

رشته های مورد نیاز استخدام نیروی انتظامی

مدارک مورد نیاز برای استخدام نیروی انتظامی 1403

مدارک مورد نیاز برای استخدام نیروی انتظامی شامل اطلاعات هویتی از قبیل شناسنامه، کارت ملی و تاریخ تولد، اطلاعات تحصیلی از قبیل مدرک یا گواهینامه فارغ التحصیلی و معدل، و اطلاعات سکونت از جمله کد پستی و آدرس منزل است.

این موارد برای تمامی داوطلبان متقاضی استخدام نیروی انتظامی در حالت‌های مختلف مانند افسری و درجه‌داری و یا برای ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین و کوثر لازم است و داوطلبان باید پس از اطلاع از این مدارک، برای ارسال مدارک خود یا ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

سایت ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403

اشخاصی که شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 را دارا هستند، باید در زمان مقرر اعلام‌شده‌توسط نیروی انتظامی، ثبت نام خود را برای این آزمون انجام دهند. استخدام افسری و درجه‌داری 1403 به صورت آنلاین و از طریق سایت ثبت نامی انجام می‌شود. سایت مخصوص برای ثبت نام در این آزمون، سایت گزینش پلیس به آدرس gozinesh. police. ir است.

اشخاصی که قصد شرکت در استخدام نیروی انتظامی 1403 را دارند، باید در بازه زمانی مشخص وارد این سایت شوند. در مرحله اول، داوطلب باید دفترچه ثبت نام استخدام افسری و درجه‌داری را از طریق لینک موجود در سایت دانلود کند.

دفترچه آزمون‌های استخدامی شامل اطلاعات مهمی درباره زمان برگزاری آزمون، شرایط ثبت نام، مدارک لازم و غیره است. علاقه‌مندان می‌توانند در استخدام نیروی انتظامی ثبت نام کنند، تنها اگر تمامی شرایط عمومی و اختصاصی موجود در دفترچه را داشته باشند، چراکه در صورت عدم احراز شرایط لغو خواهد شد.

نحوه استخدام نیروی انتظامی ناجا 1403

نحوه استخدام ناجا

ثبت نام برای استخدام نیروی انتظامی ناجا به صورت آنلاین و از طریق ورود به سامانه های مشخصی همچون سامانه استخدام نیروی انتظامی افسری یعنی gozinesh.police.ir صورت می گیرد.

به عنوان نمونه مراحل ثبت نام در سامانه ذکر شده را خدمت شما عرض می کنیم.

⏪ ورود به سامانه گزینش ناجا به نشانی gozinesh.police.ir

⏪ کلیک کردن بر روی گزینه گزینش

⏪ فشردن کلید پذیرش شرایط و ثبت نام

⏪ کامل کردن کلیه فرم های ثبت نام

برای استخدام نیروی هوایی ارتش روی لینک کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام استخدام نیروی انتظامی

همان طور که در بخش پیشین مقاله بیان کردیم، هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در استخدام نیروی انتظامی، باید به صورت اینترنتی اقدام نمایند. برای این کار آن ها باید مراحلی را طی نمایند که این مراحل، به شرح زیر می باشند:

1️⃣ در مرحله اول، آن ها باید به نشانی الکترونیکی gozinesh.police.ir مراجعه کرده و از بین گزینه ها، گزینه «گزینش یا استخدام» را انتخاب نمایند. سپس، صفحه ای مقابل آن ها باز می شود که باید بر روی عبارت «ثبت نام» کلیک کنند.

امانه ثبت نام متقاضیان استخدام پلیس

2️⃣ در این مرحله از ثبت نام استخدام فراجا، متقاضیان باید تمامی شرایط و تذکرات را به خوبی مطالعه کرده و سپس گزینه «پذیرش شرایط و ثبت نام» را انتخاب نمایند.

ثبت نام در سامانه ناجا

3️⃣ در مرحله سوم، افراد باید تمامی اطلاعات خواسته شده اعم از: نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، رشته، مقطع تحصیلی، معدل، استان، تاریخ تولد، شماره موبایل، آدرس ایمیل و …. را به درست وارد نمایند.

در انتها، باید کد امنیتی که در کادر نمایش داده شده است را در بخش مربوطه به درستی وارد کرده و بر روی عبارت ثبت نام کلیک نمایند.

اگر تمامی اطلاعات به درستی وارد شده باشند، کد رهگیری به افراد داده می شود که این کد به منزله تکمیل فرایند ثبت نام است. آن ها باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

ثبت اطلاعات هویتی

مراکز گزینش استخدام فراجا

افرادی که توانسته اند آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر بگذارند، باید برای مصاحبه استخدام نیروی انتظامی و انجام معاینات پزشکی، انجام تست ورزش و… به مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا مراجعه کنند. در ادامه جدول مربوط به نشانی هرکدام از این مراکز ارائه شده است:

 مراکز گزینش استخدام فراجا
آذربایجان شرقی تبریز، میدان جهاد، کلینیک کوثر 2183765 – 041
آذربایجان غربی ارومیه، جاده سلماس، نیروی انتظامی ارومیه 2183223 – 044
اردبیل کمربندی دوم، محله شهریار طبقه 2 2183431 – 045
البرز کرج، میدان توحید، رو به روی بانک صادرات 21873081 -021
اصفهان خیابان آیت الله طبیب – ابتدای کوچه سرلت 2187168 – 031
ایلام بلوار شهید بهشتی، پشت ستاد فرماندهی مرکز 2182373 – 084
بوشهر میدان قدس، بلوار رئیس علی دلواری 33331645 – 077
تهران میدان فردوسی – نرسیده به خیابان نجات الهی، پلاک 250 73046974 – 021
چهارمحال بختیاری شهرکرد، جنب پلیس راهور مرکز استان 2182653 – 038
خراسان رضوی مشهد ، رضا شهر، جنب اداره آگاهی 2183822 – 051
خراسان شمالی بجنورد، بلوار ولایت، خیابان 24 متری زندان، کنار معاونت نظام وظیفه عمومی 24 واحدی ناجا، پلاک 1 2182623 – 058
خراسان جنوبی بیرجند، خیابان شهید بهشتی، تقاطع شهید نواب صفوی (20 متری دوم)، ضلع جنوبی ستاد مرزبانی 21822302 – 056
خوزستان فلکه ساعت، خیابان شهید فاطمی، کنار مجتمع انتظامی امام سجاد (ع) 2183044 – 061
زنجان بزرگراه 22 بهمن، ضلع جنوبی جنب معاونت وظیفه عمومی ساختمان امام رضا (ع) 21821644 – 024
سمنان میدان معلم، بلوار استقلال، نبش کوچه شهید شیرودی 2182455 – 023
سیستان و بلوچستان زاهدان، بلوار مطهری، خیابان جهاد، رو به روی فرمانداری 2183459 – 054
فارس شیراز، میدان ولی عصر (عج)، بلوار سلمان فارسی، رو به روی درب شمالی، ترمینال شهید کار اندیش 2182718 – 071
قزوین سه راه خیام، رو به روی خیابان ملک آباد، پلاک 160 2182339 – 028
قم خیابان امام خمینی، جنب کلانتری 17، طبقه 2، ساختمان معاونت اجتماعی 2182576 – 025
کردستان سنندج، خیابان ژاندارمری، کوچه انتظام، جنب معاونت آگاهی 2185914 – 087
کرمان خیابان قدس، خیابان معلم، جنب اداره کل آموزش و پرورش 2183124 – 034
کرمانشاه بلوار شهید شیرودی، پشت پارک فدک، کوچه 100، ساختمان سابق کلانتری کشمیر 34218863 – 083
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج، بلوار 60 متری امام خمینی (ره)، روبروی شهرداری، نبش گلستان 11، طبقه 2 2182728 – 074
گلستان گرگان، میدان بسیج، پل فتح باغ (انجیر آب)، کنار ستاد فرماندهی انتظامی استان 21821539 – 017
گیلان رشت، میدان مصلی، بلوار شهید آیت الله مدرس، کوچه شهید گلی پور 2183792 – 013
لرستان خرم آباد، میدان 22 بهمن (میدان کیو)، بلوار ولی عصر (عج)، ستاد انتظامی شهرستان خرم آباد، ضلع شمالی ستاد، ساختمان سابق کلانتری 15 2182739 – 066
مازندران ساری، میدان امام حسین، فرماندهی استان 2182506 – 011
مرکزی اراک، خیابان دانشگاه، ساختمان بنیاد تعاون، طبقه دوم 2186549 – 086
هرمزگان بندرعباس، خیابان آیت الله مطهری، مصلی، جنب دادسرای عمومی و انقلاب 21825454 – 076
همدان خیابان گلزار، ساختمان نیروی انتظامی (معاونت آموزش)، طبقه سوم 32182888 – 081
یزد خیابان سلمان شمالی، نرسیده به چهارراه آموزش و پرورش، کوچه 30 (رضا )، پلاک 538 2187210 – 035
گزینش ستاد میدان فردوسی، خیابان قرنی، نرسیده به نجات الهی، پلاک 250 73046865 – 021
آماد و پشتیبانی ناجا تهران، جاده مخصوص کرج، کنار بانک قوامین 48036272 – 021
پلیس پیشگیری ناجا تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان شوش، فرماندهی پلیس راه آهن 63984965 – 021
یگوپ ناجا تهران، بزرگراه بسیج، نرسیده به میدان پل شهید کلاهدوز، خیابان شهید علی حبیبی، جنب منازل سازمانی یاران ولایت 39949635 – 021
دانشگاه علوم انتظامی تهران، انتهای بزرگراه شهید همت غرب، پس از پل رودخانه کن، جنب بانک قوامین، مجتمع مدیران 48931152 – 021
گزینش شرق تهران ورامین، چهارراه اسفندآباد، شهید رجایی جنوبی، انتهای کوچه شهید سهرودی، کوچه سرسبز 2، پلاک 1 21863438 – 021
شرق تهران شهریار، شهرک اداری، خیابان دولت، بعد از فرمانداری، نبش میدان شهید باهنر 21875762 – 021

 

نکات مهم استخدام نیروی انتظامی

 

نکات مهم و تذکرات استخدامی نیروی انتظامی

سامانه ثبت نام فقط با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و امکان ثبت نام فقط با این سیستم ممکن خواهد بود. پس بدین ترتیب مهم است که متقاضیان برای ورود و ثبت اطلاعات خود برای ثبت نام با رایانه و ویندوز عامل ویندوز اقدام کنند.

در صورت اینکه از تلفن همراه و یا تبلت در هنگام ثبت نام استفاده کنید به دلیل اینکه اطلاعات به درستی ارسال نمی گردد و ثبت نام برای گزینش امکان پذیر نخواهد بود.

ثبت نام متقاضیان رایگان می باشد و لازم نیست داوطلبان هزینه ای از طریق اینترنت و یا درگاه های بانکی پرداخت کنند. پس داوطلبان هوشیار باشند که در هنگام ثبت نام هیچ وجهی پرداخت نمی گردد و سایت هایی که وجه دریافت می کنند تقلبی می باشند.

اگر داوطلبان مسئله و یا سوالی داشتن می توانند به واحد گزینش و استخدام استان و محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد ملی هر شخص به عنوان نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه در نظر گرفته شده است.

اگر داوطلبانی هستند که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند، می توانند تا اتمام مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل کرده و یا ویرایش دهند.

داوطلبان باید بدانند که ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام فراجا نمی باشد.

ملاک ثبت نام متقاضیان تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری می باشد. در این صورت داوطلبان باید در هنگام وارد کردن اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی، سال تولد، مدرک تحصیلی و مدل خود دقت بسیار زیادی داشته باشند. افرادی که اطلاعاتشان ناقص باشد برای آنها فراخوان صورت نمی گیرد.

شرایط ارفاقی استخدام فراجا

به طور حتم داوطلبان زیادی در فرآیند ثبت نام استخدام در نیروی انتظامی شرکت می کنند. اما این سازمان هر ساله لیستی را تحت عنوان شرایط ارفاقی منتشر می کند.

منظور از شرایط ارفاقی این است که افرادی که واجد شرایط ذکر شده باشند در شرایط برابر با دیگران، در اولویت جذب توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشند. این شرایط عبارتند از:

☑️ افرادی که کارت پایان خدمت دارند در اولویت جذب می باشند. (به استثنای کارت معافیت پزشکی)

☑️ داوطلبانی که عضو فعال بسیج باشند، در اولویت پذیرش هستند.

☑️ متقاضیان عضو یابی شده و پلیس افتخاری احتمال پذیرش بالاتری دارند.

☑️ خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان و نیروی های مسلح.

☑️ نخبگان علمی و ورزشی و استعداد های برتر در زمینه های مختلف، در اولویت استخدام فراجا می باشند.

استخدام نیرو های مسلح

برای کسب اطلاعات درباره ثبت نام استخدام ارتش روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار استخدام نیروی انتظامی

استخدام نیروی انتظامی برای بانوان در سال 1403

نیروی انتظامی به منظور تامین نیروی کار مورد نیاز خود در بخش زنان نیز اقدام به جذب زنان توانمند می‌نماید. فعالیت زنان در نیروی انتظامی هیچ تفاوت خاصی با فعالیت مردان ندارد، بنابراین شرایط استخدام و قوانین پذیرش این افراد نیز همانند شرایط پذیرش مردان در دو عنوان شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است.

نحوه پذیرش و استخدام نیروی انتظامی زن با توجه به نوع شغل (افسر زن، درجه‌دار زن، کارآگاه) متفاوت است.

ثبت نام نیروی انتظامی بانوان و پذیرش در رده کارآگاه‌های زن تنها از طریق آزمون‌های استخدامی برگزار‌ شده‌ انجام می‌شود، اما در خصوص استخدام زنان افسر و درجه دار، این ثبت نام هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌شود. ثبت نام حضوری نیازمند گذراندن آزمون‌های علمی اولیه، تست‌های ورزشی و پزشکی نیز است.

 

بنر خرجش فقط یک زنگه

خلاصه مقاله استخدام نیروی انتظامی

در این مقاله قصد بر این داشتیم که شما را با استخدام نیروی انتظامی آشنا کنیم و در مورد نحوه ثبت نام و تمامی شرایط که به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند، مطالبی درج کنیم.

شما متقاضیان عزیز بهتر است تا بدانید که تمامی شرایط اختصاصی در پذیرش آقایان با خانم ها فرق دارد ولی در شرایط عمومی تقریبا یکسان می باشند.

شما داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال مبنی بر زمان استخدام ناجا، استخدام فراجا و دیگر نیروی های مسلح شرایط و یا نحوه ثبت نام با کارشناسان و مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله استخدام نیروی انتظامی کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله استخدام نیروی انتظامی

 

4.4/5 - (33 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام نیروی انتظامی ناجا در چه زمانی انجام می شود؟

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی سال 1403 از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱ می‌باشد.

سامانه استخدام نیروی انتظامی افسری چیست؟

سامانه استخدام نیروی انتظامی افسری www.police.ir و gozinesh.police.ir است.

افراد برای استخدام نیروی انتظامی چه شرایطی باید داشته باشند؟

تمامی شرایط عمومی  و اختصاصی در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه کنید.

نظرات

237 دیدگاه دربارهٔ «استخدام نیروی انتظامی 1403 {شرایط،زمان} | gozineshpolice»

  1. Avatar photo مسعود گفت:

    سلام من سرباز وزارت اطلاعات اهواز بودم 27سالمه دیپلم دارم آیا میتونم ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به مراکز گزینش به صورت حضوری مراجعه نمایید

  2. Avatar photo مهران محمدی گفت:

    با سلام من بسیجی فعال هم هستم باید حداقل معدل دیپلم چند باشه بعد بابام هم یک سابقه زندان داره آقا میشه استخدام بشم و خدمتم رو همون جا انجام بدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی داره معدلتون چند باشه در مجموع ریسکش بالاست بهتره با کارشناسی اقدام فرمایید یا مقطع بالاتر

  3. Avatar photo محمدصادق گفت:

    سلام، من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم، متولد 1379 و در حال حاضر مشغول خدمت سربازی هستم،آیا میتونم در فراجا استخدام بشم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بعد از خدمت سربازی میتوانید برای استخدام اقدام بفرمایید

  4. Avatar photo ع ح ک ب گفت:

    سلام با دیپلم چه درجه ی می‌دهند نیروی انتظامی

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      درجه گروهبان اهدا می گردد

  5. Avatar photo Amin گفت:

    سلام وقت بخیر من روی ساعد دستم خالکوبی دارم خاستم بدونم اگه برم و درمان کنم و با لیزر تتو رو پاک کنم استخدام میشم یا بهم گیر نمیدن؟! جواب بدید لطفا

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      اگر مشخص نباشه منعی برای استخدام نخواهید داشت

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)