ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice

استخدام درجه داری نیروی انتظامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد مهلت نام نویسی وجود ندارد و جاماندن از ثبت نام در مرحله دوم به معنای از دست دادن فرصت استخدام درجه داری ناجا در سال 1403 می‌باشد.

لذا به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از ثبت نام اشتباه و آشنایی سریع تر با شرایط ثبت نامی با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل فرمایید و ثبت نام خود را به کمک مشاورین با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهید. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی است که هیچگونه وابستگی به هیچ ارگان نظامی نداشته و تنها اطلاعات مندرج در اطلاعیه های این وبسایت را منعکس می کند.

زمان ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

✔ نیروی انتظامی به دو شیوه نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین می کند. در روش اول که از طریق ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی می باشد، داوطلبان مرد واجد شرایط در رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین و متقاضیان خانم نیز برای ثبت نام در دانشگاه افسری کوثر متقاضی شده و در صورت داشتن شرایط لازم پذیرفته می شوند.

✔ روش دوم استخدام نیروی انتظامی درجه داری و افسری می باشد و این ارگان در زمان های خاصی فراخوان جذب نیرو منتشر می کند. بدین ترتیب، متقاضیان می توانند با تکمیل فرم تقاضانامه نام نویسی را انجام دهند. نحوه جذب نیز یا از طریق آزمون کتبی و مصاحبه می باشد، یا صرفا از داوطلبان مصاحبه و گزینش گرفته می شود.

✔ بر اساس فراخوان جدید ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی، زمان ثبت نام فرآیند این دوره از تاريخ 1403/11/01 لغايت 1403/01/15 است و داوطلبان می توانند در این بازه زمانی در سامانه gozinesh.police.ir به ارائه و تکمیل اطلاعات خود بپردازند.

✔ گفتنی است که پس از اتمام این مهلت دیگر امکان ثبت نام جدید وجود ندارد و سایت ثبت نام درجه داری ناجا تنها برای تکمیل اطلاعات افرادی که قبلا نام نویسی نموده اند، باز می باشد. به همین دلیل، توصیه می شود که در مهلت در نظر گرفته شده، مدارک خود را در سامانه تکمیل کنید.

خرجش یک زنگه؟

سایت استخدام نیروی انتظامی 1403

سایت استخدام نیروی انتظامی 1403 یکی از منابع مهم جهت اطلاع‌رسانی درباره‌ فرآیند استخدام نیروهای انتظامی است. در این سایت به آدرس gozinesh.police.ir داوطلبان می توانند اطلاعات مرتبط با شرایط، مراحل و راهنمای ثبت‌نام در فرآیند استخدام نیروی انتظامی را کسب کنند.

سایت مذکور امکان ثبت‌نام آنلاین را برای افراد فراهم می‌کند و اطلاعات و راهنمای مربوط به مراحل ثبت‌نام را ارائه می‌دهد. قبل ذکر است که این سایت برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و از طریق گوشی تلفن همراه به صورت کامل قابل دسترسی نیست.

به علاوه، ثبت‌نام در این سایت برای داوطلبان رایگان است و برای هر کاربر یک حساب کاربری ایجاد می‌شود که می‌تواند از آن برای دسترسی به مراحل بعدی استخدام استفاده نماید.

مراحل ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی  1403

مراحل استخدام درجه داری ناجا

✔️بررسی شرايط عمومی و کلیک بر روی عبارت “پذيرش شرايط و ثبت نام”

✔️بررسی شرایط اختصاصی و سپس وارد کردن اطلاعات اوليه (کد ملی، نام و نام خانوادگی، پست الکترونيکی، شماره همراه و تصوير امنيتی) و کلیک بر روی عبارت “ثبت نام و ورود به سامانه”

✔️ایجاد نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه

✔️تغییر کلمه عبور و ورود مجدد به سامانه ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی

✔️تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری

راهنما تصویری ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

همانطور که اشاره شد ثبت نام استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا به صورت اینترنتی می باشد. به این منظور دو سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir و سامانه police.ir فعال می باشد. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به هرکدام از سایت‌های مذکور در زمان استخدام درجه داری ناجا نام‌نویسی خود را انجام دهند. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام را مشاهده خواهید نمود.

در صورت عدم دسترسی به امکانات لازم، کارشناسان ایران تحصیل فرآیند ثبت نام شما را در کمترین زمان ممکن و به صورت تلفنی انجام می دهند؛ کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

✔️ آدرس police.ir را در موتور جستجوگر خود را وارد کنید. بهتر است که از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس برای این این منظور استفاده شود. همچنین فیلتر شکن سیستم تان نیز بایستی خاموش باشد، در غیر این صورت صفحه برایتان باز نخواهد شد. در صفحه اصلی بر روی بخش گزینش کلیک نمایید.

گام اول در استخدام نیروی انتظامی

✔️در این مرحله کادری برای شما باز می شود که در آن عنوان سامانه ثبت نام متقاضیان استخدامی پلیس درج شده است. در ادامه برای ورود به بخش ثبت نام درجه داری ناجا گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

سامانه ثبت نام متقاضیان استخدامی پلیس

✔️ در مرحله بعد توضیحاتی مبنی بر ضرورت مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی گنجانده شده است. پس از مطالعه این مطالب جهت شروع نام نویسی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” را انتخاب کنید.

توضیحاتی مبنی بر ضرورت مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی

✔️در این مرحله می بایست اطلاعاتی همچون کد ملی، نام، نام خانوادگی، جنسیت، رشته، مقطع تحصیلی، استان، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه  و در نهایت عبارت امنیتی درج شود. سپس می توانید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

اطلاعاتی همچون کد ملی، نام، نام خانوادگی

✔️در این مرحله سامانه نام کاربری و کلمه عبور که همان کد ملی شما می باشد را برای شما تعریف می کند و  به پنل شخصی هدایت خواهید شد.

پنل شخصی درجه داری

✔️در پنل شخصی نیز اطلاعات خواسته شده درج و سپس بر روی گزینه تایید کلیک شود.

اطلاعات خواسته شده در پنل درجه داری

✔️یک پنجره حاوی چهار مرحله اعم از اطلاعات فردی، اطلاعات تکمیلی فرد، تایید و دریافت کد رهگیری و چاپ برای شما به نمایش در خواهد آمد. باید به ترتیب بر روی هر کدام از این موارد کلیک کرده و پس از از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز دکمه ذخیره را انتخاب کنید. مرحله اول که اطلاعات فردی می باشد، شامل چند مورد خواهد بود. توجه داشته باشید که  اگر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشید، می توان قبل از رفتن به مرحله بعد آنها را در بخش ویرایش اطلاعات فردی و شناسنامه‌ ای اصلاح نمایید.

اطلاعات فردی، اطلاعات تکمیلی فرد، تایید و دریافت کد رهگیری و چاپ

✔️ در مرحله بعد نوبت به وارد کردن ” اطلاعات تکمیلی فرد ” می رسد. توجه داشته باشید که وضعیت نظام وظیفه شما نباید دارای اشکال باشد. با وارد کردن اطلاعات هر بخش، ذخیره کردن را فراموش نکنید.

ذخیره اطلاعات تکمیلی فرد

✔️مرحله سوم با آپلود عکس همراه است. حجم و اندازه عکس باید استاندارد باشد.

آپلود عکس همراه استخدام نیرو انتظامی

✔️در نهایت با به تایید رساندن همه مراحل، یک کد رهگیری به شما تعلق می گیرد. با کلیک بر روی گزینه “چاپ” می توانید رسید را پرینت بگیرید و تا پایان پذیرش نزد خود نگه دارید.

کد رهگیری در ثبت نام درجه داری

شرایط استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند به عنوان افسر درجه دار در نیروی انتظامی فعالیت کنند، باید واجد شرایط استخدام نیروی انتظامی باشند. این ارگان نیز پس از بررسی مدارک و پرونده متقاضیان تصمیم به پذیرش افراد خواهد کرد. به دلیل اهمیت اطلاع، در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی را بیان خواهیم کرد.

شرایط عمومی درجه داری نیروی انتظامی

برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی لازم است تا افراد متقاضی دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در این بخش از مقاله به بررسی شرایط عمومی خواهیم پرداخت. شرایط عمومی جهت استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا عبارتند از:

✔️معتقد بودن به دین مبین اسلام و التزام عملی به آن

✔️ داشتن تابعیت ایران

✔️ تابعیت عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به ولی فقیه و آمادگی برای جان فشانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی

✔️نداشتن سابقه عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معاند و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

✔️نداشتن محکومیت یا محرومیت از خدمات دولتی در زمان استخدام درجه داری ناجا

✔️ عدم برخورداری از سوء پیشینه کیفری

✔️نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها

✔️ برخورداری سلامت جسمی و روانی قیمت انجام امور مربوطه

شرایط استخدام درجه داری ناجا

شرایط اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی

شرایط اختصاصی جهت استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا عبارتند از:

✔️داستان حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۵ سال

✔️تنها آقایان واجد شرایط  می توانند در ثبت نام درجه داری ناجا این دوره شرکت نمایند.

✔️داشتن مدرک دیپلم در یکی از رشته های نظری، فنی حرفه ایی یا کار و دانش

✔️قد داوطلب باید حداقل 170 باشد.

✔️داشتن حداقل دیپلم ۱۴ برای تمامی رشته ها

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

شرایط ارفاقی درجه داری نیروی انتظامی

داوطلبانی که مایل به استخدام درجه داری نیروی انتظامی هستند، باید واجد شرایط ویژه ای باشند تا در اولویت استخدام قرار گیرند. شرایطی که سازمان ناجا برای استخدام در نظر گرفته است، در سایت این سازمان به طور مفصل توضیح داده شده و افراد متقاضی می توانند شرایط اعلام شده را مطالعه کنند. بر این اساس افرادی که دارای شرایط زیر هستند، در اولویت ثبت نام می باشند:

✔️افرادی که کارت پايان خدمت سربازی دارند.

✔️خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی در اولویت می باشند.

✔️افرادی که عضو بسیج فعال یا پلیس افتخاری می باشند.

شرایط استخدام نیروی انتظامی با مدرک دیپلم

یکی از دغدغه های افرادی که داوطلب استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند، محدودیت مدرک و تحصیلات است. متقاضیان علاقه مند به پیوستن به نیروی انتظامی بایستی در بازه های زمانی انتشار فراخوان های استخدام، نسبت به مطالعه دقیق و دنبال کردن فراخوان اقدام کنند.

یکی از مدارک مورد قبول برای استخدام در ناجا، مدرک دیپلم می باشد. هر ساله افراد زیادی با داشتن مدرک دیپلم، جذب این ارگان می شوند و از مزایای کار در نیروی انتظامی بهره مند می شوند. پیشنهاد می شود پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط در نظر گرفته شده را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهید، چرا که ممکن است در سال های مختلف تغییراتی در شرایط جذب نیرو اعمال شود.

در حال حاضر همانطور که پیش از این گفته شد، قد متقاضیان، بازه سنی، معدل و مدرک تحصیلی از عوامل تاثیرگذار در جذب و گزینش داوطلبان است. همچنین داوطلبانی که مشمول شرایط ارفاقی ذکر شده می باشند، از اولویت بالاتری نسبت به سایر داوطلبان برخوردارند.

سوال داری؟

 

برای کسب اطلاع بیشتر از  شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی بر روی لینک کلیک نمایید.

مدارک لازم برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

متقاضیان برای ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی باید مدارکی را ارائه کنند. در ادامه به مهمترین مدارک ثبت نامی برای دوره پیش رو اشاره خواهیم کرد.

✔ارائه اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه

✔تهیه اصل و کپی هر دو سمت کارت ملی

✔ارائه عکس پرسنلی

✔اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی

✔ارائه کپی مدرک تحصیلی

✔تهیه تائیدیه معدل

✔ارائه فیش واریزی مبلغ ثبت نام

قابل ذکر است که این مدارک برای ثبت نام حضوری می باشد. برای نام نویسی از طریق سایت مرکز گزینش، به اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی ایمیل و شماره همراه نیاز است و مدارک دیگر نیز در صورت تائید اولیه و موقع مصاحبه باید ارائه شوند.

توجه داشته باشید که تنها به ثبت نام هایی رسیدگی می شود که مدارک لازم برای استخدام نیروی انتظامی را در بازه زمانی مورد نظر ارسال کنند.

رشته های مورد نیاز استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

در هر دوره استخدامی نیروی انتظامی، معمولاً انواع مختلفی از رشته‌ها و شغل‌ها برای پذیرش اعلام می‌شود. این مشاغل بر اساس نیازهای نیروی انتظامی و نوع استخدامی متغیر است. از جمله رشته‌ها و شغل‌های معمولی که در دوره‌های استخدامی نیروی انتظامی پذیرش صورت می‌گیرد را در جدول زیر ارائه کرده ایم.

رشته های مورد نیاز استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403
پلیس راهور مخابرات انتظامی
پشتیبانی مدیریت پشتیبانی انتظامی
کشف جرائم مهندسی ترافیک
عملیات راهور خدمات فنی راهور
فرماندهی و مدیریت انتظامی مدیریت عملیان انتظامی

دفترچه ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی 1403

نیروی انتظامی به داوطلبان واجد شرایط اعلام استخدام خود را تنها از طریق انتشار یک اطلاعیه اعلام می‌کند و دفترچه‌ای منتشر نمی‌شود. این اطلاعیه شامل اطلاعات مهمی برای استخدام در نیروی انتظامی 1403 از جمله بازه زمانی ثبت‌ نام، زمان ثبت‌ نام افسری و درجه‌داری، شرایط مورد نیاز برای استخدام، مدارک لازم، رشته‌های استخدام و تبصره‌های لازم و مهم در خصوص هر یک از این موارد است.

این اطلاعیه به داوطلبان اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد تا آنها بتوانند به راحتی و با دقت مراحل ثبت‌نام و استخدام در نیروی انتظامی را انجام دهند.

نکات مهم در خصوص ثبت نام درجه داری ناجا 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا را دارند لازم است که چند نکته را در نظر داشته باشند و بر اساس مراحل زیر عمل نمایند:

☑️قبل از اقدام برای نام نویسی حتما شرایط استخدام نیروی انتظامی را مطالعه نمایید.

☑️ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. هر داوطلب تنها یکبار میتواند ثبت نام نمایند.

☑️ پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز ز و اتمام مراحل، ارائه کد رهگیری به منزله موفقیت آمیز بودن فرایند نام نویسی خواهد بود.

☑️توصیه می‌ شود که برای ثبت نام از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید. چرا که انجام این کار از طریق تبلت یا تلفن های هوشمند با مشکلاتی همراه بوده و ممکن است اطلاعات به درستی وارد نشود. در چنین صورتی عواقب آن متوجه خود داوطلب می باشد.

☑️ثبت نام کاملاً رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی به صورت اینترنتی نخواهد بود. بنابراین از مراجعه به سایت هایی که جهت نام نویسی یا مشاوره هزینه دریافت می کنند خودداری نمایید.

☑️ از کد ملی به عنوان  کد ملی به عنوان کلمه عبور و نام کاربری استفاده شود.

☑️ به انجام رساندن مراحل ثبت نام به منزله استخدام نخواهد بود.

☑️در وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید.

☑️اگر کلمه عبور یا نام کاربری را فراموش کردید، می توانید با مدیریت گزینش استان تماس بگیرید.

 جهت آشنایی با سوالات استخدام نیروی انتظامی بر روی لینک کلیک نمایید.

مهم ترین مزایای استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403

بسیاری از داوطلبان به این دلیل مایل به استخدام در نیروی انتظامی هستند که بتوانند از مزایایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد، بهره ببرند. از مهم ترین مزایای استخدام در نیروی انتظامی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

☑️بهره مندی از حقوق ثابت در صورت قبولی در دوره

☑️برخورداری از امکانات مراکز رفاهی و خدماتی از جمله هتل و …

☑️برخورداری از بیمه و مزایای آن و امکانات ویژه درمانی

مهم ترین مزایای استخدام درجه داری نیروی انتظامی

آخرین اخبار استخدامی درجه داری ناجا

✔ اولویت پذیرش درجه داری نیروی انتظامی اعلام شد

اولویت استخدام درجه داری نیروی انتظامی با اشخاصی است که جزو خانواده شهدا و ایثارگر و یا در دسته نخبگان علمی و ورزشی باشند. علاوه بر این افرادی که کارت پایان خدمت دارند و اشخاصی که عضو فعال بسیج هستند، در اولویت پذیرش می باشند.

✔ نحوه اعلام نتایج استخدام نیروی انتظامی

متقاضیان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 پس از شرکت در مرحله مصاحبه و گزینش این ارگان، در انتظار اعلام شدن نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود هستند . طبق ثبت نام دوره های قبل نتایج استخدامی درجه داری نیروی انتظامی به صورت فراخوان با ارسال پیامک اعلام می شود.

 


خلاصه مقاله استخدام درجه داری نیروی انتظامی

هدف از نگارش این مقاله ارائه اطلاعات لازم در خصوص شرایط و زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی بود و از طریق راهنمای تصویری ارائه شده می توانید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. با توجه به این که ثبت نام درجه داری ناجا هر سال یک بار اتفاق می‌افتد، متقاضیان بایستی در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را داشته باشند و به موقع ثبت نام خود را تکمیل کنند. ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی از تاريخ 1403/11/01 لغايت 1403/01/15 می باشد.

افرادی می توانند فرایند ثبت نام جهت استخدام درجه داری نیروی انتظامی را انجام دهند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی سازمان ناجا باشند. لذا قبل از هر چیز داوطلبان باید شرایط تعیین شده را بررسی کنند. با توجه به اینکه ممکن است در ارتباط با زمان و نحوه نام نویسی جهت استخدام درجه داری نیروی انتظامی نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا به سوالات شما عزیزان در ارتباط با استخدام درجه داری ناجا، به پاسخ دهند.

برای دانلود پی دی اف مقاله استخدام درجه داری نیروی انتظامی کلیک نمایید.

 

پادکست صوتی مقاله

4.6/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام درجه داری نیروی انتظامی چه زمانی است؟

زمان استخدام درجه داری ناجا سال جاری از از تاریخ 1403/11/01 لغايت 1403/01/15 می‌باشد.

شرایط درجه داری نیروی انتظامی چیست؟

در  این مقاله می توانید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی استخدام درجه داری نیروی انتظامی را مطالعه فرمایید.

برای ثبت نام استخدام درجه داری ناجا به کجا باید مراجعه شود؟

به این منظور دو سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir و  سامانه police.ir فعال می باشد.

نظرات

49 دیدگاه دربارهٔ «استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    با سلام و وقت بخیر با معدل کل 13.74 رشته تجربی و دارای کارت بسيج فعال آیا امکان استخدام برایم هست؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط استخدام باتوجه به کادر استخدامی و نیاز شرکت و شرایط شما باید برسی شود برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo Rh گفت:

    سلام من قبلا برا نیرو انتظامی ثبت نام کردم الان دوباره میخام ثبت نام کنم میزنه کاربرغیرفعال باید برا رفع مشکل چیکارکنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام باید برای ثبت نام از طریق رایانه اقدام کنید موبایل همراه استفاده نکنید

  3. Avatar photo درجه داری گفت:

    سلام برج ۸ درجه داری اعزام میکنن چه رسته ای هست برای اعزام درجه داری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      باعرض سلام خدمت شما.
      قابل تشخیص نمیباشد.

  4. Avatar photo نیما گفت:

    درجه داری پلیس یعنی چی؟ نمیشه استخدام پلیس بدون درجه داری شد؟ فرقش چیه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      در ساختار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به پایین ترین رده نظامی پرسنل کادر،
      درجه‌دار می‌گویند که شامل درجات گروهبانی و استواری می‌شود. این رده بالاتر از سرباز و پایین‌تر از افسر می‌باشد.
      میتوانید افسری شرکت کنید که خب شرایط خاص خودشان را دارند.

  5. Avatar photo Parsa گفت:

    سلام خسته نباشید. برای درجه داری ناجا باید نمیشه فقط درسش رو خوند و استخدام نشد؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام برای ثبت نام میتوانید از طریق سایت گزینش پلیس برای درجه داری اقدام کنید

  6. Avatar photo مائده گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چند وقت پیش پروندمو تکمیل کردم واسه درجه داری
    وباهام تماس گرفتن که پرونده من رفته تهران من خودم شهرستانیم
    بعد امروز از تهران تماس گرفتن
    یه سری سوالات پرسیدن
    آیا بعد این من بازم مصاحبه دارم؟؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله

  7. Avatar photo محمد حسین حسینی گفت:

    سلام خسته نباشیدببخشیدکسانی که فرزندایثارگرهستندوبسیج فعال و….توی پزشکی ارفاق هم میکنند؟مثلابرای قد

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      بله مجموع شرایط شما بررسی میشود

  8. Avatar photo علی اکبرجرجندی گفت:

    سلام و درود.
    ببخشیدمیخواستم بدانم آیا بامدرک دیپلم شاخه کارودانش.رشته گرافیک رایانه‌ای می‌شود دانشگاه افسری نیروی انتظامی رفت؟
    بنده متولد۱۳۷۷/۱/۲هستم.
    کارت پایان خدمت هم دارم.
    اگرممکن هست راهنمایی ام کنید.
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای بررسی دقیق تر شرایط تون با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  9. Avatar photo عقیل گفت:

    سلام خسته نباشید میگم من پایان خدمت دارم رشتم کارودانش میتونم دانشگاه افسری ثبت نام کنم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای ورود به این دانشگاه محدودیتی ندارید.

  10. Avatar photo جواد گفت:

    سلام وقت بخیر ایا استخدام درجه داری رسمی ۳۰ ساله هست ؟ یا قراردادی 5 ساله ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای استخدام درجه داری شرایط سنی تا 26 سال میباشد. اما ممکن است شما شرایط خاصی داشته باشید که منجر به عدم در نظر گرفتن سن شما بشود. برای راهنمایی بیشتر میتونید با داخلی 108 تماس بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)