ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ابتدا باید شرایط این دانشگاه ها را بدانید. در واقع دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند و استخدام در این مراکز از طریق آزمون استخدامی خواهد بود. پس از آزمون نیز افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده اند باید به مصاحبه و یا گزینش وارد دانشگاه شده و در مراکز درمانی تحت نظارت و درمان قرار بگیرند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران و شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی را بررسی کنیم.

از آنجایی که علاوه بر آزمون برای استخدام در دانشگاه علوم پزشکی، باید در مرحله مصاحبه نیز پذیرفته شوید، پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم و پیش نیازهای مورد نیاز برای حضور در جلسه مصاحبه را به شما آموزش دهند. جهت مشاوره کافی است با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران  ۱۴۰۳

دانشگاه علوم پزشکی کشور برای تامین نیروی انسانی خود هر ساله از طریق برگزاری آزمون اقدام به استخدام می نماید.

نحوه برگزاری این آزمون بدین صورت است که هر سال یکبار و در بازه های زمانی مختلف به منظور جذب نیروهای قراردادی برگزار می گردد. تمامی داوطلبان استخدام علوم پزشکی ۱۴۰۳ ابتدا باید از شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت نام و استخدام نهایی اطلاعات لازم را بدست آورده و سپس تمامی داوطلبان باید در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش، مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی را تکمیل نمایند. زمان ثبت نام  از طریق مرکز آموزش پزشکی اطلاع رسانی شده و در اعلامیه ها ارائه می شود. در ادامه جدولی را که شامل زمان ثبت نام، تمدید مهلت، زمان کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری، زمان اعلام نتایج اولیه، زمان مصاحبه و زمان نتایج نهایی می شود می توانید ببینید.

اطلاعیه: ثبت نام استخدامی علوم پزشکی ۱۴۰۳ در زمان جداگانه ای از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ برگزار می گردد.

زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران
زمان ثبت نام آزمون 21 تا 31 شهریورماه ۱۴۰۳
تمدید مهلت ثبت نام  –
زمان انتشار کارت ورود به جلسه 25 مهرماه
زمان برگزاری آزمون 28 مهرماه
زمان اعلام نتایج اولیه اواخر آبان و آذر ماه
زمان مصاحبه استخدامی پس از اعلام نتایج اولیه
زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی اعلام نشده

 

زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت کلیک کنید.

دفترچه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳

تمامی علاقه‌مندان به اشتغال در دانشگاه‌های علوم پزشکی، می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و دانلود دفترچه استخدامی علوم پزشکی ۱۴۰۳ از شرایط این آزمون و ظرفیت‌های پذیرش رشته شغلی و منابع مورد نیاز مطلع گردند و سپس نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

در دفترچه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی تمامی فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی، قوانین و ضوابط شرکت در آزمون، زمان برگزاری، نحوه پذیرش، زمان اعلام نتایج اولیه، زمان برگزاری آزمون، رشته‌های مرتبط و… گنجانده‌شده‌است.

آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برگزار می‌گردد.

در دوره‌های اخیر به دلیل تغییراتی مانند تغییر ظرفیت‌ها، تغییر شرایط سازمان‌ها و یا برخی مغایرت‌ها در دفترچه استخدامی علوم پزشکی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اقدام به انتشار اصلاحیه در بازه‌های زمانی جداگانه خواهد کرد. فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، رشته‌های علوم پایه و سایر رشته‌های تحصیلی علاقه‌مند به اشتغال در دانشگاه‌های علوم پزشکی، می‌توانند در آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی شرکت نمایند.

ثبت نام و پذیرش نهایی در آزمون استخدامی ملزم به داشتن شرایط تعیین‌شده‌و ارائه مدارک لازم برای شرکت در این آزمون است. دفترچه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی همزمان با شروع نام‌نویسی آزمون از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی منتشر‌شده‌است.

در ادامه این بخش لینک دانلود دفترچه استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۴۰۳ قرار داده‌شده‌است.

دفترچه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی
لینک دانلود دفترچه

شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

سازمان‌ها و موسسات، طبق قوانین خود، مجموعه‌ای از شرایط را اعلام می‌نمایند و تمامی افراد موظفند که این شرایط را بپذیرند و اجرا نمایند. مجموعه شرایط معرفی‌شده‌در سازمان‌ها به عنوان شرایط عمومی و شرایط اختصاصی، در دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و یا اطلاعیه‌های استخدامی در دسترس داوطلبان قرار داده می‌شود.

به همین منظور، دانشگاه علوم پزشکی نیز مجموعه‌ای از قوانین موجود در این مرکز را با عنوان شرایط آزمون استخدامی در اطلاعیه‌های جذب نیرو در اختیار افراد متقاضی ثبت‌نام قرار داده است تا متناسب با این موارد افراد ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

در این قسمت همراه ما باشید تا شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی را در زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایرانبررسی نماییم.

برای آشنایی با روال استخدام دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شرایط عمومی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

✅تابعیت کشور ایران.

✅اعتقاد به‌ دین‌ مبین‌ اسلام یا یکی‌ از ادیان شناخته‌ شده  که مورد قبول قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران باشد.

✅التزام به‌ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران.

✅ارائه کارت خدمت‌ دوره ضرورت یا  کارت معافیت‌ قانونی‌ برای مردان.

✅داشتن‌ سلامت‌ جسمانی‌ و روانی‌ و توانایی‌ برای انجام کاری که‌ استخدام می‌شوند (به‌ تشخیص‌ شورای طب‌ کار یا کمیسیون پزشکی‌ دانشگاه).

✅عدم اعتیاد به‌ دخانیات و هرگونه مواد مخدر.

✅نداشتن‌ سوء سابقه‌ محکومیت‌.

✅عدم وجود هرگونه‌ ممنوعیت‌ استخدام در دستگاه‌های اجرایی‌ توسط‌ آراء مراجع‌ قضایی‌ و ذی‌صلاح.

✅داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت‌ و همچنین‌ بازنشسته‌ دستگاه‌های اجرایی‌ باشند.

برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات در آزمون استخدام وزارت بهداشت کلیک کنید.

شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

✅ شرایط‌ سنی‌ داوطلبان یکی از مواردی است مربوط به شرایط اختصاصی می شود و شامل موارد زیر خواهد بود.

داشتن‌ حداقل‌ ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولد شدگان از ۱۳۶۱/۰۶/۰۹ تا ۱۳۸۱/۰۶/۰۹) برای دارندگان مدرک تحصیلی‌ کاردانی‌، کارشناسی‌ و کارشناسی‌ ارشد و داشتن‌ حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی‌ دکتری و بالاتر (متولد شدگان از ۱۳۵۶/۰۶/۰۹ به‌ بعد) تا اولین‌ روز ثبت‌ نام.

✅ ضوابط‌ و مقررات پذیرش مشمولین‌ قانون خدمت‌ پزشکان و پیراپزشکان نیز مورد دومی است که بررسی خواهیم کرد.

برای مشمولین‌ قانون خدمت‌ پزشکان و پیراپزشکان در رشته‌های دارای طرح «اجباری» ارائه معافیت‌ یا گواهی‌ پایان انجام طرح خدمت‌ مربوطه‌ الزامی است.

✅برای مشمولین‌ قانون خدمت‌ پزشکان و پیراپزشکان در رشته‌‌های دارای طرح »اختیاری« که‌ طرح خود را در سایر موسسات تابعه‌ وزارت بهداشت‌ درمان و آموزش پزشکی‌ می‌گذرانند در صورت قبولی‌  ارائه‌ گواهی‌ موافقت‌ با انصراف از طرح در صورت پذیرش نهایی‌ از دانشگاه محل‌ انجام طرح خود در هنگام بررسی‌ مدارک اجباری است.

✅ تمامی افراد مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته‌های دارای طرح اجباری، مجاز به شرکت در این آزمون حین خدمت نمی‌باشند، مگر اینکه مدت طرح آن‌ها به اتمام رسیده باشد.

✅ شرایط پذیرش مشاغل فوریت‌های پزشکی به این شرح است که داوطلبان باید دارای قد حداقل ۱۶۵ سانتی‌متر و شاخص توده بدنی (BMI) باید کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ برای داوطلبان مرد، و کمتر از ۲۵ و بیشتر از ۱۹ برای داوطلبان زن باشد.

✅ علاوه بر این، متقاضیان باید گواهی‌نامه رانندگی با آمبولانس (ب۲ یا پایه دوم) نیز داشته باشند.

✅ شرایط پذیرش شغل نگهبان نیز به این صورت است که داوطلبان باید دارای قد حداقل ۱۷۵ سانتی‌متر و شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۲۷ و بیشتر از ۱۸.۵ باشند.

❌ همچنین، داوطلبان باید در آزمون آمادگی جسمانی قبول شوند. داوطلبان آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۴۰۳ باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی آزمون که در دفترچه ذکر‌شده‌است با دقت بررسی نمایند و سپس ثبت‌نام آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی را انجام دهند، زیرا عدم توجه به یکی از این شرایط می‌تواند منجر به لغو ثبت‌نام انجام‌شده‌شود.

شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

رشته های آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳

در این قسمت همراه ما باشید تا رشته های آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳ را در زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران بررسی کنیم.

  رشته های آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۳
نام رشته نام رشته ردیف نام رشته
متخصص آسیب شناسی کارشناس امور فرهنگی کارشناس طراحی و تحلیل نرم افزار کارشناس راه ، ساختمان و شهر سازی
بهیار کارشناس امور فوق برنامه کارشناس منابع انسانی کارشناس روابط بین الملل
پرستار کارشناس امور ورزشی کارشناس خرید کارشناس روابط عمومی
پزشک متخصص (ارتوپدی، اورولوژی، جراح مغز و اعصاب، اطفال، بیهوشی، پاتولوژی، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی، قلب) كارشناس امور اجرایی سلامت کارشناس امور مالی کارشناس سلامت روان
پزشک عمومی کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی مربی خدمات بهداشتی کارشناس شبكه
متخصص جراحی عمومی کارشناس آزمایشگاه غذا ، دارو و بهداشتی مددکار بهداشتی درمانی کارشناس شنوایی سنجی
داروساز کارشناس بالینی فوریت های پزشكی کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی کارشناس فرآورده های آرایشی و بهداشتی
كاردان بهداشت خانواده كاردان بهداشت محیط کارشناس تربیت بدنی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
کارشناس تریاژ تلفنی کارشناس بهداشت حرفه ای کارشناس فیزیوتراپی کارشناس مواد خوراكی و آشامیدنی
كاردان پیشگیری و مبارزه با بیماری ها کارشناس بهداشت خانواده کارشناس گفتار درمانی کارشناس هوشبری
كاردان فناوری اطلاعات سلامت کارشناس بهداشت محیط کارشناس علم اطلاعات و دانش شناسی متخصص زنان و زایمان
کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها کارشناس پرتو درمانی کارشناس شبکه ماما
کارشناس تجهیزات پزشكی کارشناس پرتوشناسی (رادیولوژی) کارشناس امور دانشجویان متصدی امور دفتری و بایگانی
کارشناس اتاق عمل کارشناس اسناد حراست کارشناس بررسی اسناد و مدارک مدد كار بهداشتی درمانی
کارشناس تعالی سازمانی سلامت کارشناس تغذیه کارشناس امور حقوقی کارشناس تاسیسات
کارشناس امور اداری کارشناس امور پژوهشی کارشناس حراست (فناوری اطلاعات) کارشناس امور آموزشی

تمامی رشته‌های شغلی که در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام ظرفیت کرده‌اند، هر ساله در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت‌شده‌و در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir قرار می‌گیرند که داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند آن را دریافت نمایند.

رشته های آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

سایت ثبت نام استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳

ثبت نام برای آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir صورت می‌گیرد.

متقاضیان باید در زمان استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مراحل ثبت نام خود را کامل کرده و در آزمون شرکت نمایند.

پس از ثبت نام، تمام مراحل از طریق همین سایت با نشانی مذکور انجام می‌شود.

این مراحل شامل زمان برگزاری آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج است.

متقاضیان باید شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی دریافت کرده و تا اعلام نتایج آن را حفظ نمایند.

جهت آشنایی با شرایط آزمون لیسانس به پزشکی کلیک نمایید.

نحوه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله با هدف تامین نیروی انسانی و تکمیل کادر درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌گردد. تمامی داوطلبان می‌توانند در زمان مقرر‌شده‌از سوی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc. ir نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

در ادامه راهنمای نحوه ثبت نام استخدام دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۳ ارائه می‌گردد.

مرحله اول: تمامی داوطلبان به منظور شرکت در آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی ابتدا باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و آموزش کشور به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه نمایند. در صفحه باز‌شده‌از بین گزینه‌های موجود صفحه آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی را انتخاب نمایند.

مرحله دوم: پرداخت هزینه را انتخاب نمایند.
مرحله اول استخدام دانشگاه های علوم پزشکی
مرحله سوم: سپس کد ملی و اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنند.

مرحله دوم استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

مرحله چهارم: پس از کلیک بر روی پرداخت، صفحه جدیدی باز می‌شود و داوطلبان بایستی هزینه ثبت نام را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند، بدین منظور پس از مطالعه اطلاعات آزمون گزینه ادامه را انتخاب نمایند.

مرحله پنجم: در صفحه بعد اطلاعات فردی درخواست‌شده‌را وارد کرده و گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار را انتخاب نمایند.

مرحله ششم: در صفحه پرداخت تمامی اطلاعات بانکی مورد نیاز را وارد کرده و گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

مرحله هفتم: پس از پرداخت هزینه ثبت نام مجددا به صفحه ثبت نام برگشته و کد ملی داوطلب و توکن ثبت نامی را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایند.

مرحله سوم استخدام دانشگاه های علوم پزشکی
مرحله هشتم: در این مرحله فرم تکمیل اطلاعات نمایش داده می‌شود. پس از پر کردن آن و ثبت اطلاعات یک کد رهگیری برای فرد متقاضی صادر می‌شود. لازم به ذکر است تمامی داوطلبان باید چند روز قبل از شروع آزمون به سایت hrtc. ir مراجعه کرده و در صفحه ثبت نام کارت ورود به جلسه را انتخاب کرده تا پس از نمایش از کارت، پرینت آن را تهیه کنند.

🟢 در صورتی که در مراحل ثبت نام آزمون در سیستم به مشکلی برخورد کردید باید مراحل را از ابتدا آغاز کنید.

🟢 در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود اجتناب کنید.

🟢 در صورت سوال می توانید با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از رشته های استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

آخرین اخبار استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

📢خبر 26 آذر ۱۴۰۳: اعلام نتایج آزمون در سال ۱۴۰۳

تاریخ اعلام نتایج آزمون دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات برای مراکز درمانی شهید بهشتی تهران، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون ایران (برگزار شده در تاریخ ۱۴۰۳/07/22) در سال ۱۴۰۳ فراهم گردید.

📢خبر 28 آذر ۱۴۰۳: درخواست استخدام 29 هزار نفر در وزارت بهداشت

وزیر بهداشت در این خبر اعلام کرده است که درخواست خود را در خصوص استخدام 29 هزار نیرو در وزارت بهداشت داده است.

📢خبر 14 آذر ۱۴۰۳: خبر کمبود حدود 60 هزار ردیف خالی در حوزه بهداشت کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت در این خبر خاطر نشان کرده است که در حال حاضر بیش از 130 هزار نفر در حوزه بهداشت کشور شاغل هستند و حدود 60 هزار ردیف هم در بهداشت ردیف خالی وجود دارد.

خلاصه مطلب استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

همانطور که می دانید آزمون های استخدام دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله با هدف تامین نیروی انسانی و تکمیل کادر فنی دانشگاه برگزار می شود. تمامی علاقمندان به شرکت در آن لازم است در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳ اقدام کرده و مراتب لازم را به انجام برسانند.

ما در این مقاله سعی کردیم موارد مربوط به زمان، نحوه و شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ به همراه جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آزمون را بررسی کنیم.

برای دانلود pdf مطلب استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا شرایط خاصی برای استخدام دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد؟

بله شرایط عمومی و اختصاصی در این رایطه تعیین شده است که ما در متن آورده ایم.

شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی در چه سایتی درج می شود؟

در سایت سنجش درج خواهد شد.

برای پیگیری اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

برای پیگیری اخبار باید به سایت سنجش مراجعه کنیم.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «استخدام دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo فهیمه گفت:

    سلام آیا رشته‌ی بهداشت مواد غذایی می‌تواند دراستخدام دانشگاه های علوم پزشکی شر کت کند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر در صورتی مدارک تحصیلی ارشد و دکتری در وزارت بهداشت و درملن باشد میتوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور