ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۱
دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در رشته های پزشکی، رشته های پیراپزشکی و رشته های علوم پایه فارغ التحصیل شده اند و علاقه مند هستند در ارگان های وابسته به وزارت بهداشت مشغول به کار شوند باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنند. برای شرکت در این آزمون باید در گام اول دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام کنید. در این صورت می توانید شانس خود را برای استخدام امتحان نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید برای ثبت نام و پذیرش نهایی در این آزمون داوطلب باید دارای شرایط تعیین شده باشد و تمامی مدارک مورد نیاز را هم داشته باشد.

اکثر داوطلبانی که قصد دارند در ارگان های وابسته به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استخدام شوند اطلاعات کاملی نسبت به زمان انتشار دفترچه استخدام وزارت بهداشت، سامانه ای که باید دفترچه آزمون استخدامی را از آن دانلود کنند و بسیار از موراد دیگر را در اختیار ندارند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله بخش های مختلف دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید اطلاعات کاملی نسبت به محتویات این دفترچه به دست بیاورید. از سوی دیگر لیست رشته های استخدامی وزارت بهداشت را هم این محتوا به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم مراحل ثبت نام برای استخدام در ارگان های وابسته به وزارت بهداشت به شما آموزش داده خواهد شد. در نتیجه اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به موارد ذکر شده به دست بیاورید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما در وبسایت ایران تحصیل همراه باشید.

 

اطلاعیه

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ احتمالا در بازه دی ماه منتشر می شود.

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی است؟

دقت داشته باشید که دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت به طور معمول در تاریخ مشخص و از قبل تعیین شده ای برای داوطلبان و افراد متقاضی شرکت در این آزمون منتشر می شود.

در مورد زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت باید بگوییم که در سال جاری این دفترچه در شهریور ماه انتشار یافت و در دسترس داوطلبان و متقاضیان قرار گرفت.

ولی در رابطه با انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای آزمون سال آینده در حال حاضر نمی توان تاریخ مشخصی را اعلام کرد و همچنان باید منتظر اعلام سایت مربوطه در این رابطه جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت بمانیم.

 

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در چه سامانه ای منتشر می شود؟

همان طور که می دانید دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت هر ساله به صورت اینترنتی در دسترس داوطلبان و افراد متقاضی قرار می گیرد. اما این که دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در کدام سامانه منتشر می شود مسئله ای است که بسیاری از داوطلبان از آن مطلع نیستند. توجه داشته باشید برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید به سایت رسمی سنجش آموزش کشور مراجعه کنید.

 

اطلاعیه

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید به سایت سنجش مراجعه کنید.

 

آیا محتوای دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با دفترچه های دیگر ارگان ها فرق دارد؟

شاید این پرسش برای شما دوست عزیز هم مطرح شود که آیا محتوای دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با دفترچه های دیگر ارگان های دولتی از جمله سازمان آموزش و پرورش متفاوت است یا نه؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما عرض کنیم که خیر دفترچه منتشر شده برای ثبت نام جهت استخدام در وزارت بهداشت با دفترچه انتشار یافته برای دیگر سازمان ها هیچ تفاوتی ندارد و کاملاً یکسان است.

به عبارت دیگر، دفترچه ثبت نام منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام تمامی ارگان ها و سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

بررسی محتویات دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در هر یک از بخش های آن می توانید محتوای متفاوتی را مشاهده و مورد مطالعه قرار دهید.

در ادامه باید ذکر کنیم توضیحاتی کلی در رابطه با هر یک از بخش های مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار خواهیم داد.

بخش های مختلف دفترچه ثبت نامی آزمون وزارت بهداشت ۱۴۰۳
بخش اول تعریف های مربوط به ارگان و داوطلبان
سهمیه های مورد پذیرش
بخش دوم شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون اختصاصی وزارت بهداشت به تفکیک هر رشته
بخش سوم منابع و مواد آزمون استخدامی وزارت بهداشت
بخش چهارم سهمیه های مورد پذیرش در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، امتیازها و تسهیلات در هر سهمیه
بخش پنجم توضیح در رابطه با زمان ثبت نام، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و زمان آزمون و نحوه ثبت نام در آزمون
بخش ششم نحوه پذیرش و نحوه برگزاری مصاحبه ها

 

تعریف های مربوط به ارگان و داوطلبان و سهمیه های مورد پذیرش (بخش اول)

در قسمت اول از دفترچه امتحان استخدامی وزارت بهداشت می توانید اطلاعاتی را در رابطه با موارد مختلفی از جمله دستگاه های اجرایی و همین طور سهمیه ایثارگران پیدا کنید و توضیحات مفصلی را در رابطه با آن ها مطالعه بفرمایید.

شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون اختصاصی وزارت بهداشت (بخش دوم)

در بخش بعدی دفترچه راهنمای استخدام وزارت بهداشت می توانید به اطلاعات خوبی در رابطه با شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای استخدام نیرو در وزارت بهداشت دست پیدا می کنید و از شرایط لازم در نظر گرفته شده مطلع شوید.

 

برای مشاهده نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منابع و مواد آزمون استخدامی وزارت بهداشت (بخش سوم)

در این بخش از دفترچه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانید به سادگی از منابع مورد نیاز برای مطالعه جهت قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع شوید. البته این منابع در دو دسته عمومی و اختصاصی در این دفترچه منتشر شده اند.

سهمیه های مورد پذیرش در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، امتیازها و تسهیلات در هر سهمیه (بخش چهارم)

در بخش چهارم از دفترچه راهنمای استخدام وزارت بهداشت می توانید در رابطه با امتیازات و سهمهیه قانونی اختصاص یافته به افراد متقاضی ثبت نام برای استخدام در وزارت بهداشت مطالبی را مطالعه کرده و در رابطه با آن ها بدانید.

از میان این سهمیه ها می توان به سهمیه ایثارگری اشاره کرد که افراد در صورت داشتن شرایط لازم امکان استفاده از آن را دارند.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

زمان ثبت نام، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و زمان آزمون و نحوه ثبت نام در آزمون (بخش پنجم)

در پنجمین قسمت از دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت می توانید در مورد فرآیندها و مراحل لازم برای ثبت نام اطلاعاتی را مورد مطالعه قرار داده و در رابطه با آن ها بدانید. از میان این مراحل می توان از نحوه بارگذاری و آپلود عکس و موارد مهم دیگر یاد کرد که الزاماً‌ در زمان ثبت نام باید برای این منظور اقدامات لازم را انجام دهید.

نحوه پذیرش و نحوه برگزاری مصاحبه ها (بخش ششم)

در بخش ششم دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانید در رابطه با کلیه مراحل لازم در رابطه با استخدام در وزارت بهداشت اطلاعاتی را بدست آورده و در مورد آن بدانید.

البته اگر مایل به کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج استخدام در ارگان وزارت بهداشت هستید می توانید در رابطه با این موضوع در بخش ششم از دفترچه بخوانید.

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام (بخش هفتم)

در بخش آخر دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت یا همان قسمت هفتم از دفترچه راهنمای ثبت نام می توانید به اطلاعات مهمی از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام دسترسی داشته باشید و علاه بر این جداولی را نیز مشاهده بفرمایید.

جداولی حاوی اسامی مشاغل مورد نیاز برای استخدام و همین طور لیست رشته های تحصیلی که می توانید به طور دقیق آن ها را مورد مطالعه قرار دهید و از این موارد مطلع شوید.

رشته های استخدامی وزارت بهداشت

در این بخش بررسی دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت تصمیم داریم رشته های استخدامی وزارت بهداشت را در اختیار شما قرار دهیم. در قسمت زیر یک جدول قرار داده ایم که میتواند شما را نسبت به رشته های استخدامی وزارت بهداشت آگاه کند در نتیجه پیشنهاد می کنیم جدول زیر را با دقت مطالعه کنید.

رشته های استخدامی وزارت بهداشت
کارشناس توانبخشی فيزیکی (در هر یک از رشته های کار درمان، گفتار درمان و فیزیوتراپ) مترجم
کارشناس حراست نيروی انسانی کارشناس راهبری حراست
کارشناس معماری بازرس
پزشک متخصص در تخصص های متفاوت (مانند متخصص عفونی، متخصص ریه و بیماری های مرتبط، متخصص قلب و عروق، متخصص ارتوپد و …) کارشناس برنامه ریزی
کارشناس روابط بين الملل کارشناس امور دینی
کارشناس امور پژوهشی کارشناس امور فوق برنامه
کارشناس آزمایشگاه تشخيص طبی کارشناس امور اجرایی سلامت
کارشناس پرتو شناسی کاردان هوشبری
کارشناس بهداشت خانواده کارشناس اتاق عمل
کارشناس پيشگيری و مبارزه با بيماری ها ماما
کارشناس بهداشت حرفه ای بهيار
کارشناس بهداشت محيط پرستار
کاردان بهداشت محيط دندانپزشک
کاردان اتاق عمل کارشناس امور آموزش
کارشناس تحليلگر سيستم کارشناس امور ورزشی
کارشناس بينایی سنجی حسابدار
کارشناس امور فرهنگی داروساز
کارشناس تجهيزات پزشکی کارشناس آزمایشگاه غذا، دارو و بهداشتی
پزشک عمومی کارشناس امور اداری
کارشناس تعالی سازمانی سلامت کارشناس تغذیه
مددکار بهداشتی و درمانی کارشناس روابط عمومی
کارشناس برنامه و بودجه کارشناس شبکه
كارگزین طب اورژانس
کارشناس پزشکی هسته ای متصدی امور دفتری
مسئول دفتر کاردان بهداشت خانواده
مهندس برق کارشناس امور دانشجویان
کاردان بهداشت حرفه ای مهندس تاسيسات
کارشناس حقوقی کارشناس بررسی اسناد و مدارک
کارشناس آمار موضوعی کارشناس بالينی فوریت های پزشکی
کاردان بهداشت دهان کاردان بالينی فوریت های پزشکی
کارشناس تریاژ تلفنی کاردان پروتز دندانی
کارشناس سلامت روان کارشناس فراورده های آرایشی و بهداشتی
کارشناس پيشگيری، درمان و كاهش آسيب اعتياد کارشناس مواد خوراكی و آشاميدنی
کارشناس حشره شناسی و مبارزه با ناقلين كارآزمای سلامت سالمندی
كارآزمای سلامت و رسانه كارآزمای امور بين المللی سلامت
کارشناس فناوری اطلاعات سلامت کارشناس پرتودرمانی
کارشناس هوشبری کارشناس راه و ساختمان

 

پذیرش در آزمون استخدامی وزارت بهداشت با شگردهایی جادویی

قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیزی است که برای بسیاری از افراد داوطلب و متقاضی تبدیل به یک رؤیا و آرزو شده است. زیرا هر فرد در صورت پذیرش می تواند شغلی دولتی را در پیش بگیرد و حقوق مناسبی هم در هر ماه داشته باشد.

اما از قدیم گفته اند هر که فیل خواهد جور هندوستان کشد. در نتیجه اگر می خواهید قبولی را از آن خود کنید باید روش هایی خاص را در پیش بگیرید. به این ترتیب که درس خواندن را با برنامه ریزی جلو ببرید و علاوه بر این از کمک مشاورانی آگاه در این رابطه کمک بخواهید.

مشاوری که با اصول برنامه ریزی درست آشنایی دقیق داشته باشد و از طرفی بداند که بهترین منابع موجود برای قبولی چه منابعی هستند.

 

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

مطمئنا می دانید قبل از اقدام برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید اطلاعات کاملی نسبت به شرایط ثبت نام در این آزمون در اختیار داشته باشید. توجه کنید در این بخش از مقاله بررسی دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت قصد داریم اطلاعات کاملی نسبت به شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اختیار شما قرار دهیم. ابتدا باید ذکر کنیم فردی که قصد دارد در این آزمون شرکت کند باید دارای سلامت روحی و جسمی باشد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم داوطلبانی که دارای سن ۲۰ الی ۳۵ سال هستند می توانند با مدرک کاردانی در این آزمون شرکت کنند. از سوی دیگر متقاضیانی که سن آنها بین ۲۰ الی ۴۰ سال است باید دارای مدرک کارشناسی باشند.

شایان ذکر است بدانید افرادی که بیش از ا سال سن دارند هم میتوانند برای استخدام وزارت بهداشت اقدام کنند. توجه داشته باشید اگر سن شما بین ۲۰ الی ۴۵ سال است بهتر است بدانید که برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید. شرایط دیگری همچون داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم سربازی مختص به آقایان وجود دارد که باید این مسئله را در اولویت قرار دهید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم اگر در حال تحصیل در مقاطع مختلف همچون کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و غیر هستید امکان ثبت نام در این آزمون برای شما وجود دارد. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون نباید در دستگاه های اجرایی دیگر و ارگان های دولتی مشغول به کار باشد یا بازنشسته شده باشند در انتها هم بهتر است به این نکته اشاره کنیم داوطلبانی که قصد دارند برای استخدام در فوریت های پزشکی اقدام کنند باید حداقل قد آن‌ها ۱۶۵ سانتیمتر باشد.

 

اخبار پیرامون رشته های پزشکی

پیگیری جذب 20 هزار نیروی وزارت بهداشت ظرف یک تا دو ماه آتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید جلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما کمبود نیروی انسانی و هم نیروی انسانی داوطلب برای استخدام هم داریم، امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آتی مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر صادر شود، چون مسیر آزمون، مصاحبه و بررسی‌های عمومی و بررسی‌های علمی زمان بر است و در جلسه روز یکشنبه یا سه‌شنبه موضوع مجوز جذب نیروی انسانی نظام سلامت مجدد در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شود.

درخواست جذب ۱۰۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت / آغاز توزیع پزشکان طرحی در سال جاری

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت درباره وضعیت استخدام‌های وزارت بهداشت، پیگیری برای جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو در این وزارتخانه و نحوه امتیازبندی پرسنل بهداشت و درمانی برای استخدام، توضیح داد.

جزئیات پذیرش زنان در رشته «فوریت های پزشکی» برای اولین بار

شرایط پذیرش رشته «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» در دو مقطع «کاردانی» و «کارشناسی» در کنکور ۹۹ برای هر دو جنس زن و مرد اعلام شد و در پاسخ به پرسش رشته فوریت پزشکی برای خانم ها خوبه؟به گزارش خبری اینگونه بیان شده است که کشور نیاز به خانم ها در این رشته دارد.

 خلاصه مطلب

مطمئنا تا به امروز اطلاعات کاملی نسبت به دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اختیار نداشته‌ اید. اما درحال حاضر می دانید که دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در بازی زمانی دی ماه منتشر می شود. از سوی دیگر اطلاعات کاملی نسبت به بخش های مختلف دفترچه ( تعریف های مربوط به ارگان و داوطلبان، شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون اختصاصی وزارت بهداشت به تفکیک هر رشته، منابع و مواد آزمون استخدامی وزارت بهداشت، سهمیه های مورد پذیرش در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، امتیازها و تسهیلات در هر سهمیه، توضیح در رابطه با زمان ثبت نام، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و زمان آزمون و نحوه ثبت نام در آزمون ،نحوه پذیرش و نحوه برگزاری مصاحبه ها) به دست آوردید.

در ادامه بهتر است بیان کنیم اگر تصمیم دارید برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام کنید باید بدانید برای ثبت نام در این آزمون افراد بین ۲۰ الی ۴۵ ساله می تواند اقدام کنند که مدارک تحصیلی آنها متفاوت می باشد. برای مثال افرادی که بین 20 الی 35 سال سن دارند با مدرک کاردانی، افرادی که 20 الی 40 سال سن دارند با مدرک کارشناسی و افرادی که 20 الی 45 سال سن دارند با مدرک کارشناسی ارشد می توانند در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنند.

اگر روند ثبت نام به صوت اینترنتی را بلد نیستید اصلا نگران نباشید. توجه کنید برای ثبت نام اینترنتی برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت باید وارد سایت سنجش شوید. در ابتدا بر روی آزمون های استخدامی کلیک کنید. در ادامه گزینه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی را انتخاب کنید و با خرید کارت اعتباری در این آزمون ثبت نام نمایید. در نهایت امیدواریم اطلاعات موجود در این مقاله بتواند در هنگام دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و ثبت نام در این آزمون به شما کمک شایانی کند.

 

برای دانلود فایل PDF این محتوا بر روی لینک قرمز نگ کلیک کنید.
1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه مطالبی را می توان مطالعه کرد؟

از میان مطالب مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت می توان از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام اشاره کرد.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت در کجا منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ احتمالا در بازه دی ماه منتشر می شود.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo لیلا گفت:

    با سلام ایا مددکار اجتماعی مجاز به ثبت نام در رشته وزارت بهداشت به عنوان کارشناس روابط عمومی میباشد؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      برای بررسی دفترچه لطفا با ما تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور