ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

گرفتن پاسپورت با معافیت موقت + شرایط خروج ۱۴۰۳

گرفتن پاسپورت با معافیت موقت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه گرفتن پاسپورت با معافیت موقت چگونه است؟ برای خروج از کشور با معافیت موقت چیکار باید کنیم؟ شرایط خروج از کشور با معافیت موقت چیست؟ به کمک کدام معافیت‌های موقت می‌توانیم پاسپورت بگیریم؟

کسانی که قصد دارند بدون دریافت کارت پایان خدمت خود از کشور خارج شوند باید بر اساس شرایط گرفتن پاسپورت با معافیت موقت اقدام کنند. این معافیت شرایط و ضوابطی را برای خود دارد که تمام مشمولین خدمت باید آن‌ها رعایت کنند. در غیر این صورت آنها نمی توانند از کشور خارج شوند.

حال اگر به دنبال جواب سوال آیا با گرفتن پاسپورت با معافیت موقت می‌توان از کشور خارج شد؟ هستید می توانید این مقاله را دنبال کنید تا با کسب اطلاعات بیشتر در این مورد اقدام کنید.

آیا خروج از کشور با معافیت موقت امکان‌پذیر است؟

در حال حاضر سازمان نظام وظیفه برای برخی از مشمولین خدمت که قصد دارند با گرفتن پاسپورت از کشور خارج شوند، موقعیتی را فراهم کرده است. آن‌ها برای این کار باید شرایط و مدارکی را به همراه داشته باشند که معافیت موقت یکی از آن‌ها است. در واقع مشمولین خدمت باید معافیت موقت خود را دریافت کنند تا بتوانند پاسپورت دریافت کنند. از آنجا که دریافت پاسپورت با معافیت موقت نیاز به ضمانت‌نامه بانکی دارد. بنابراین مشمولین خدمت باید ضمانت‌نامه بانکی خود را با هماهنگی امور مالی سازمان نظام وظیفه ارائه دهند. میزان ضمانت‌نامه بانکی با توجه به نوع سفر و هدف آن متغیر خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد معافیت سربازی تکرر ادرار روی لینک کلیک کنید.

خروج از کشور با معافیت موقت
خروج از کشور با معافیت موقت

شرایط گرفتن پاسپورت با معافیت موقت ۱۴۰۳

تمام مشمولین خدمتی که قادر به دریافت معافیت موقت هستند می‌توانند با استفاده از این معافیت پاسپورت خروج از کشور بگیرند. برای این کار آن‌ها باید شرایطی را داشته باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مشمولین خدمت باید فاقد غیبت باشند.
  • وضعیت تحصیلی آن‌ها مشخص شده باشد.
  • وثیقه مورد نیاز را به سازمان وظیفه عمومی پرداخت کنند.
  • گواهی اشتغال به تحصیل یا درخواست مجوز خروج از کشور را ارائه دهند.
  • مهلت معرفی مشمولان فارغ‌التحصیل به پایان نرسیده باشد یا این که دارای برگ اعزام به خدمت بدون غیبت باشند.

حال اگر وضعیت تحصیلی مشمولین خدمت به صورت کامل مشخص نشده باشد، در این صورت آن‌ها باید چیکار کنند؟ شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط دریافت پاسپورت با معافیت موقت ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای طلاق توافقی برای معافیت کفالت روی لینک کلیک کنید.

مراحل گرفتن پاسپورت با معافیت موقت ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که شما باید جهت دریافت پاسپورت با معافیت موقت انجام دهید این است که تمام مراحل آن را به صورت اصولی طی کنید تا مدارک شما برای دریافت پاسپورت با معافیت موقت کامل شوند. در زیر این مراحل را بیان می‌کنیم:

  • نامه اشتغال به تحصیل را با ذکر بازه زمانی جهت خروج از کشور دریافت کنید.
  • به حوزه نظام وظیفه استان مراجعه کنید تا معرفی‌نامه سازمان نظام وظیفه به بانک را بدهد و بر اساس آن ضمانت‌نامه را اجرا کنید.
  • سپس به حوزه نظام وظیفه رفته و ضمانت‌نامه بانکی خود را به آن‌ها ارائه دهید.
  • به پلیس به اضافه ۱۰ بروید و درخواست صدور گذرنامه خود را ثبت کنید.

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

البته پیش از این‌ها لازم است، شما معافیت موقت خود را دریافت کنید تا بر اساس آن‌ها مراحل بالا را طی کنید. حال اگر نمی‌دانید چگونه معافیت موقت دریافت کنید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا آن‌ها شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

مراحل گرفتن پاسپورت با معافیت موقت
مراحل گرفتن پاسپورت با معافیت موقت

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر معافیت پزشکی کم خونی روی لینک آبی کلیک کنید.

 

 

چگونه معافیت موقت خروج از کشور بگیریم؟

شاید یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که به ذهن مشمولین خدمت می‌رسد این است که چگونه معافیت موقت دریافت کنند؟ در حال حاضر راه‌های زیادی برای دریافت معافیت موقت وجود دارد که یکی از آن‌ها معافیت ۶ ماهه پزشکی می‌باشد. در این روش شما با توجه به بیماری، نقص عضو و مشکلات جسمی و روحی که دارید می‌توانید معافیت موقت پزشکی بگیرید. البته این مشکل خود را باید ثابت کنید و تحت نظر معاینات پزشکی قرار بگیرید.

البته به غیر از معافیت موقت پزشکی می‌توانید معافیت‌های موقت دیگری نیز دریافت کنید که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این خصوص شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاع از نحوه پیگیری پاسپورت با کد ملی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

میزان وثیقه مشمولان خدمت جهت گرفتن پاسپورت با معافیت موقت ۱۴۰۳ چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مشمولین خدمت جهت خروج از کشور با معافیت موقت انجام دهند، ارائه یک وثیقه بانکی به سازمان نظام وظیفه می‌باشد تا بر اساس آن بتوانند از کشور خارج شوند. میزان این وثیقه بانکی با توجه به نوع سفر و اهداف آن‌ها متفاوت خواهد بود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سفرهای علمی، هشت میلیون تومان
  • سفرهای زیارتی،(عراق و عربستان) سه میلیون تومان
  • سفرهای سیاحتی،(غیر زیارتی، غیر علمی) پانزده میلیون تومان
  • سفرهای مطالعاتی،هشت میلیون تومان
  • سفر جهت ادامه تحصیل، (معافیت تحصیلی خارج از کشور،بیست میلیون تومان
  • سفر دوره‌های مشترک، پانزده میلیون تومان

البته این رقم ممکن است برای سال ۱۴۰۳ تغییر کرده باشد که برای دریافت جدیدترین اطلاعات در مورد وجهه بانکی خروج از کشور با معافیت موقت می‌توانید با سامانه ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

برای معافیت سربازی دررفتگی مفاصل روی لینک کلیک کنید.

 

 

مشمولین خدمت برای خروج از کشور می‌توانند چه سفرهایی را داشته باشند؟

مشمولین خدمتی که قصد دارند با گرفتن پاسپورت با معافیت موقت از کشور خارج شوند باید نوع سفر خود را مشخص کنند. آن‌ها معمولا با معافیت موقت می‌توانند سفرهای علمی، زیارتی، سیاحتی (غیر علمی، غیر زیارتی)، ورزشی، مطالعاتی، کاری، مأموریتی و سفرهای شرکت در دوره‌های مشترک بروند.

 

سفرهای شامل خروج از کشور با معافیت موقت
سفرهای شامل خروج از کشور با معافیت موقت

 

جهت دریافت مشاوره در مورد گرفتن پاسپورت با معافیت موقت، خروج از  کشور با معافیت موقت، شرایط دریافت پاسپورت با معافیت موقت، مراحل دریافت معافیت موقت، انواع معافیت‌های موقت،مدت زمان خروج از کشور مشمولین خدمت با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

جهت معافیت پوکی استخوان روی لینک کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله، با توجه به این که متقاضیان زیادی جهت دریافت پاسپورت با معافیت موقت وجود دارند، در مورد گرفتن پاسپورت با معافیت موقت صحبت کردیم. به مراحل و شرایط دریافت پاسپورت با معافیت موقت ۱۴۰۳ اشاره کردیم. هم‌چنین در مورد ضمانت‌نامه بانکی، انواع سفرها و شرایط دریافت معافیت موقت نیز توضیح دادیم. حال اگر شما به مباحث بیشتری در این خصوص داشته باشید می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

جهت دانلود این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورتی که مشمولین خدمت با گرفتن پاسپورت با معافیت موقت از کشور خارج شوند ولی در زمان مقرر شده به کشور مراجعه نکنند، با آن‌ها چگونه رفتار می‌شود؟

وثیقه بانکی آن‌ها ضبط و اجرا می‌کنند و در صورت بازگشت به کشور ممنوع الخروج خواهد شد.

مشمولین خدمت برای خروج از کشور با معافیت موقت چه کارهایی را باید انجام دهند؟

آن‌ها در ابتدا باید معافیت موقت را دریافت کنند و با قرار دادن ضمانت‌نامه بانکی در سازمان نظام وظیفه مراحل بعدی آن را طبق دستورات آن‌ها انجام دهند.

مشمولین خدمت به کمک کدام معافیت‌ها می‌توانند از کشور خارج شوند؟

در حال حاضر مشمولین خدمت می‌توانند جهت خروج از کشور با معافیت‌های موقت زیادی اقدام کنند که معافیت تحصیلی، پزشکی، کفالت، رهبری و غیره از جمله آن‌ها است. حال شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تمدید معافیت تحصیلی

    تمدید معافیت تحصیلی + ورود به سایت صدور

    قوانین جدید مربوط به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان اعلام شد. پس از پایان سن 18 سالگی، تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی می شوند و می بایست برای انجام وظیفه خود هر چه سریع تر اقدام کنند؛ در غیر این صورت...
  • قوانین جدید معافیت سربازی

    قوانین جدید معافیت سربازی در سال 1403

    با اطلاع از قوانین جدید معافیت سربازی، می توانید برای دریافت انواع معافیت ها اقدام کنید. سربازی برای کلیه مردان بالای 18 سال اجباری است و از آنجایی که بسیاری ممکن است مشمول دریافت معافیت باشند، یک سری قونین برای...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
  • خبر خوش سربازی

    خبر خوش سربازی + تصویب قانون جدید تسهیل خدمت 1403

    از آخرین خبر خوش سربازی متأهلین مطلع هستید؟ این روزها درباره سربازی خبر‌هایی تازه اعلام شده است که بسیاری از مشمولین از موثق بودن آن‌ مطمئن نیستند. از این‌ رو تصمیم گرفتیم در این مقاله از ایران تحصیل درباره این...
تماس با مشاور