ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۰
کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش به زودی مشخص می شود. آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش موفق به کسب نمره قبولی کتبی شده اند، می توانند ضمن مراجعه به سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش و اطلاع از جزئیات نمرات و امتیازات خود، به محض اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت این سازمان، ثبت نام نمایند. در این مقاله به خوبی با هدف از منتشر کردن این کارنامه ها و اخبار موجود آگاه خواهیم. اما برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام می توانید به این سایت مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس فرمایید.

 

 

 

جهت اطلاع با نحوه و زمان دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش و از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307(تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش چیست؟

 

سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش

 

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین روش های جذب نیرو در این سازمان، چند سالی است که افراد بسیاری را به شغل شریف معلمی می رساند.

در این میان به علت ظرفیت محدود پذیرش، با وجود اینکه بسیاری از داوطلبان نمره حد نصاب را کسب می کنند، اما در نهایت قبول نمی شوند.  این افراد که بر اساس نمره کتبی حاصله در آزمون ماده 28 قبول محسوب شده، اما به دلایلی همچون وجود رقبای با امتیاز بالاتر نتواسته اند پذیرش نهایی شوند. اما نکته قابل توجه دیگر این است که برخی از ظرفیت های به سبب انصراف بعضی از قبول شدگان خالی مانده است.

بر اساس آخرین آمار، حدود 33 ردیف شغلی خالی در سازمان آموزش و پرورش وجود دارد. بخشی از این ردیف های شغلی خالی را می توان به افراد دارای کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش اعطا کرد. اما اینکه چگونه و چطور، در ادامه خواهیم دید.

 

 

برای آشنایی با روند اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

هدف از منتشر  کردن کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اغلب رشته های استخدامی آموزش و پرورش تک ظرفیتی هستند. این در حالی است که در دعوت به مصاحبه سه برابر ظرفیت می باشد، یعنی به ازای هر ظرفیت سه نفر برای مصاحبه فراخوانده می شوند. بنابراین، حتی اگر نفر اول از نفرات بعدی تنها چند درصد یا یکی دو امتیاز بالاتر باشد، باز هم احتمال قبولی وی بیشتر خواهد بود.

با این وجود، در برخی موارد ممکن است که افراد پذیرفته شده نهایی به دلایل مختلف، اجبارا یا اختیاری از این موقعیت استفاده نکرده یا منصرف شوند. همین اکر باعث می شود که یک یا چند جای خالی به وجود آید.

در چنین شرایطی هدف از منتشر کارنامه سبز آزمون استخدام اموزش و پرورش و اعلام تکمیل ظرفیت ضروری است. یکی کمبود نیروی انسانی است که آموزش و پرورش با آن مواجه است، و دیگری اعطای شانسی دیگر به داوطلبانی که طبق سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام اموزش و پرورش ، حائز رتبه و شرایط لازم هستند.

اگر چنین امری صورت گیرد، نه تنها بخشی از کسری معلمان در مدارس جبران می شود، بلکه افراد شایسته ایی که زحمات شبانه ریزی برای کسب امتیازات بالا کشیده اند، می تواند به آنچه که سزاوار آن هستند دست یابند.

 

 

جهت اطلاع از  رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی لینک مشخص شده را لمس کنید 

 

 

قوانین سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام اموزش و پرورش

 

 

هدف از منتشر کردن کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش

 

طبق آنچه که نائب رئیس کمیسیون آموزش اعلام نموده است، دارندگان کارنامه سبز بر اساس مواردی همچون رشته، جمعیت و منطقه ایی انتخاب خواهند شد. از این رو، یکی از مهمترین ملاک های جذب داوطلبان بومی گزینی می باشد. طبق این اخبار، در صورت موافقت 10 هزار کارنامه سبزها به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

مسئولین مربوطه ضمن توضیح در مورد نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش ، اشاره کرده اند اسامی پذیرفته شدگان هر کدام استان ها را شناسایی خواهند نمود تا چنانچه تمایلی به کار در استان یا شهر محل سکونت خود نداشتند، سهمیه مورد نظر به نفر بعدی برسد.

 

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

زمان دریافت کارنامه سبز استخدامی

طبق روال استاندارد و قانونی، مسلما زمان انتشار کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون قبلی خواهد بود. اما متاسفانه هنوز سازمان سنجش تاریخ دقیقی را این منظور و دریافت کارنامه سبزهای ۱۴۰۳ اعلام نکرده است. البته بر اساس اطلاعیه نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، مجوزهای لازم برای جذب کارنامه سبزها صادر شده است. سامانه ایران تحصیل، به محض روشن شدن زمان انتشار، این مطلب را به روزرسانی خواهد کرد و جدیدترین اخبار را در اختیار همه داوطلبان عزیز قرار خواهد داد.

 

 

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش

حال که در مورد هدف از منتشر کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه دادیم، یک سوال مهم این است که در کجا می توان آن را دریافت کرد.

به طور کلی سازمان سنجش را می توان مجری اصلی همه مراحل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اعم از نام نویسی، سنجش و گزینش داوطلبان و برگزاری جلسات آزمون دانست. از این رو، سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش نیز احتمالا همان سامانه سازمان سنجش خواهد بود. اما در مورد نحوه دریافت می بایست مراحل زیر طی گردد:

  • وارد کردن آدرس اینترنتی سایت سازمان سنجش به نشانی org
  • کلیک بر روی اطلاعیه نحوه دریافت کارنامه سبز ازمون استخدام آموزش و پرورش و یا منوی ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی”
  • وارد نمودن همه اطلاعات خواسته شده در فرم های نمایش داده شده
  • وارد شدن به صفحه اصلی و مشاهده کارنامه سبز

 

 

برای اطلاع از نحوه و زمان اعلام نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

آیا کارنامه سبزهای سال های قبل نیز جذب می شوند؟

یکی از مواردی که توسط مسئولین مربوطه در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مطرح شد، به کارنامه سبزهای سال های گذشته اختصاص داشت.

از آنجا که وزارت آموزش و پرورش در بخش نیروی انسانی با مشکل جدی روبرو است، بنابراین یکی از بهترین راه ها و هدف از منتشر کردن کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش را می توان استخدام پذیرفته شدگان ادوار گذشته دانست که از صلاحیت لازم برخوردارند. چرا که این قشر نیز در شرایط دشواری توانسته اند با تلاش و دانش به نمرات خوبی دست یابند و نباید از قابلیت های آن ها چشم پوشید.

خبر خوب آنکه، مقرر شده است تا ظرفیت های باقی مانده سال های قبل هم جهت جذب کارنامه سبزهای داوطلبان همان سال تحت بررسی قرار گیرد. بدین ترتیب، می توان گفت که ظرفیت های سال های 98 و 99 با یکدیگر تداخلی نخواهند داشت.

 

 

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون استخدامی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

اعتراض کارنامه سبزهای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به دنبال مشخص نشدن تکلیف دارندگان کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش ، در روز 19 اردیبهشت جمعی از قبول شدگان آزمون 99 که در مصاحبه رد شده بودند، روبروی ساختمان مجلس به نشانه اعتراض تجمع کردند. این افراد دلیل اعتراض خود را ناحق بودن فرایند مصاحبه نامیدند.

تعدادی از این معترضین، بیان کردند که هدف سازمان آموزش و پرورش جذب نیروی کارآمد و با سواد علمی بالاست، بنابراین نباید از کارنامه سبزها غافل شود. آن ها خواهان رساندن صدای معترضین به گوش مسئولین بودند. معترضان از همه شهرهای کشور بوده و تصمیم داشتند تا 4 روز به انجام کار بپردازند.

امید است که جوانان لایق و اندیشمند ما که علاقه مند به شغل مقدس معلمی نیز هستند، به حق و خواسته خود دست یابند و سازمان آموزش و پرورش در جهت کمبود نیرو گام های مثبتی بردارد.

 

 

برای اطلاع از بهترین کلاس های آمادگی آزمون های استخدامی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و هدف از منتشر کردن کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش پرداخیتم و دیدیم که برای دریافت آن باید به کدام سایت مراجعه نمود.

با توجه به اینکه هنوز زمان و فرایند جذب کارنامه سبزها، مشخص نشده و حتی استخدام این افراد به قطعیت کامل نرسیده، بسیاری از دارندگان آن نگران و خواهان مشخص شدن وضعیت خود می باشد. تیم ایران تحصیل همواره سعی دارد تا جدیدترین اطلاعات را در تمام زمینه های تحصیلی در اختیار عزیزان قرار دهد. بنابراین، با مراجعه به این سامانه و یا تماس از طریق شماره های زیر در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 تا 1 شب می توانید اخبار به روز را دریافت کنید.

 

 

به منظور دریافت اخبار استخدام کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش و سایت ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307(تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بهترین منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیقی برای این منظور تعیین نشده است، اما به محض روشن شدن این مسئله سایت ایران تحصیل مطالب را به روزرسانی خواد کرد.

سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام اموزش و پرورش چیست؟

برای دریافتاین کارنامه بایستی به سامانه سنجش مراجعه فرمایید.

هدف از منتشر کردن کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش چیست؟

این کارنامه به منظور اطلاع داوطلبان قبول شده در مرحله اول از نمرات و امتیازات خود است.

آیا دارندگان کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش استخدام می شوند؟

مجوز جذب کارنامه سبزها صادر شده است، اما باید منتظر اخبار بعدی ماند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش»

  1. Avatar photo سمیرامختاری گفت:

    من هم امسال تومصاحبه ردشدم واقعا بی انصافیه بدون هیچ دلیلی ردت کنن خییییییلی ناراحتم …یه فکری به حال ماکنید؟؟؟

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه نمره مصاحبه را کسب نکرده اید.

      1. Avatar photo شبنم گفت:

        ایا برای ازمون امسال اموزش وپرورش تکمیل ظرفیت خواهد بود یاخیر

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          تکمیل ظرفیت هر ساله نیست و بستگی به شرایط پذیرش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور