ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روز ها بسیاری از داوطلبان به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ هستند. توجه داشته باشید ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی در سه ماه اول سال بر روی سایت رسمی سازمان سنجش فعال می شود در نتیجه متقاضیان می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید برخی از رشته‌ ها دارای آزمون هستند و برخی دیگر بدون آزمون می‌باشند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم اطلاعات دقیق نسبت به زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در اختیار شما قرار دهیم.

از سوی دیگر نحوه دریافت کارت ورود به جلسه را هم ذکر خواهیم کرد. توجه داشته باشید در ادامه بخشی از این مقاله را به رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه اختصاص خواهیم داد که می‌تواند به شما کمک شایانی کند. نهایتا پیشنهاد می کنیم برای مطلع شدن از موارد ذکر شده تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

 

اطلاعیه

بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

اینترنت این روزها نقش بسیار مهمی در زندگی مردم ایفا می کند، این نقش در آینده دانشجویان پر رنگتر است. توجه داشته باشید دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی در سال ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می‌باشد. در واقع شما به راحتی میتوانید با استفاده از لپ تاپ، کامپیوتر و حتی تلفن همراه هوشمند وارد سایت رسمی سازمان سنجش کشور شوید بعد و برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. سازمان سنجش چهار روش را برای داوطلبان در نظر گرفته است تا هر داوطلب بتواند با استفاده از روش دلخواه خود، کارت ورود به جلسه را دریافت کند.

در تصویر زیر چهار روش مشخص شده است که تصمیم داریم شما را با این 4 روش آشنا کنیم. روش اول دریافت کارت ورود به جلسه با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام است. در روش دوم شما میتوانید با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، کارت ورود به جلسه را دریافت کنید.

روش سوم برای اکثر افراد آسان تر است زیرا در این روش می توان با استفاده از شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کرد. آخرین روش برای دریافت کارت ورود به جلسه استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد. در نهایت امیدوارم بتوانید با کمک یکی از روش های موجود در تصویر زیر برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ اقدام کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

ورود سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تعریف شده است. با استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه حضوری به کافی نت‌ها و همچنین واحدهای دانشگاهی وجود نخواهد داشت. در واقع داوطلبان با استفاده از شبکه های اینترنتی قادر خواهند بود تا با استفاده از سامانه مورد نظر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

توجه داشته باشید کلیه داوطلبان می توانند جهت ورود به سامانه ابتدا به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از ورود به صفحه اصلی از قسمت دوم لینک های کمکی سمت راست صفحه نمایش خود وارد قسمت کاردانی به کارشناسی شوند، سپس وارد اطلاعیه صدور کارت شده و با ورود اطلاعات داوطلبی خود نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند. شایان ذکر است بدانید سامانه دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی همزمان با انتشار اطلاعیه مبنی بر صدور کارت وورد به جلسه قبل از آزمون که در واقع حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون باز می‌باشد، امکان پذیر خواهد بود. لذا داوطلبان در این زمان لازم است نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

این نکته مهم را رد نظر داشته باشید زمان امتحان و همچنین حوزه انتخابی در این کارت قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبان با توجه به کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ، اطلاعاتی همچون کاره پرونده و شماره داوطلبی را دریافت خواهند کرد. این اطلاعات با ورود به سامانه، قابل دریافت می باشد.

 

اطلاعیه

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی با استفاده از سامانه سنجش امکان پذیر خواهد بود.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ همچنان منتشر نشده است. اما می‌توان با تجربه ای که نسبت به سال های گذشته وجود دارد زمان دریافت کارت ورود به جلسه را به صورت حدودی تخمین زد. در سال گذشته طبق روال هر سال، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چند روز قبل از برگزاری کنکور در وب سایت رسمی سازمان سنجش کشور منتشر شد.

به همین دلیل می‌توان به این استنباط رسید که در سال ۱۴۰۳ هم زمان دریافت کارت ورود به جلسه چند روز قبل از تاریخ برگذاری آزمون منتشر شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید که زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی درذ سال ۱۴۰۳ دقیقا چه تاریخی است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم کنکور کاردانی به کارشناسی توسط سازمان سنجش مشخص می شود و این آزمون در سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه با استناد به این موضوع می‌توان تشخیص داد داوطلبان می توانند از یک شهریور سال ۱۴۰۳ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، ما در وب سایت ایران تحصیل زمان و لینک برای دریافت کارت ورود به جلسه را در این محتوا قرار خواهیم داد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه

با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کلیه داوطلبان می توانند با استفاده از همین سامانه به راحتی و با استفاده از تنها یک تماس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید. با توجه به مراجعه به کافی نت ها و مشکلاتی که داوطلبان عزیز در این رابطه داشته اندف ما برآن شدیم که سامانه مذکور را برای دریافت کارت ورود به جلسه راه اندازی نماییم.

لازم به ذکر است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی کلیه اطلاعات خود را بررسی نموده و چنانچه این اطلاعات اشتباهی دارند، حتما به رفع آن اقدام نمایید. زیرا در صورت هر گونه مغایرت با مدارک شماف در آنیده دچار مشکل خواید شد و همچنین در برخی موارد حتی در صورت پذیرفته شدن نیز، امکان ادامه تحصیل از شما سلب خواهد گردید.

برای استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته ، کلیه داوطلبان عزیز می توانند با متخصصین کنکور کاردانی به کارشناسی ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. همچنین با استفاده از همین سامانه علاوه بر دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند.متخصصین ما همه روزه و درهر ساعت از شبانه روز در خدمت شما خواهند بود.

 

برای مطلع شدن از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

اگر قصد دارید کارت ورود را ویرایش کنید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید زیرا بخشی از این مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. لازم به ذکر است بدانید که سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات را برای متقاضیان در نظر گرفته است. در نتیجه داوطلبان می‌توانند در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش کشور برای ویرایش اطلاعات وارد شده اقدام نمایند.

در ادامه بهتر است بدانید که تمام اطلاعات قابل ویرایش نیستند و شما می‌توانید به بخشی از اطلاعات مانند شماره سریال شناسنامه، محل تولد، معدل دوره، سهمیه که در اختیار شما قرار دارد مثل سهمیه ایثارگران، خانواده شهدا، سهمیه رزمندگان و به موارد دیگر همچون وضعیت اشتغال برای ویرایش دسترسی دارید. در واقع ویرایش موارد مهمی همچون گروه آزمایشی، عکس، حوزه آزمون و غیره را نمیتوان تغییر داد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

همانطور که میدانید بسیاری از داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی متوجه می شوند که برخی از اطلاعات موجود در کارت اشتباه می باشد. لازم به ذکر است بدانید این مشکل میتواند باعث به چالش کشیده شدن متقاضیان زیادی شود. به همین دلیل سازمان سنجش کشورمدت زمانی را برای رفع نواقص در نظر گرفته است تا داوطلبان بتوانند اشتباهات را تصیح کنند. این نکته مهم را در نظر داشته باشید باجه های رفع نقص در تمام استان ها وجود دارد.

در ادامه بهتر است به سراغ افرادی برویم که نتوانستند با مراجعه به وب سایت رسمی سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. توجه داشته باشید این مسئله بسیار نادر است و به ندرت پیش می آید اما در مجموع امکان بروز چنین مشکلی وجود دارد در نتیجه بهتر است ذکر کنیم که داوطلبان در این صورت میتوانند به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

 

برای دسترسی به منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بر روی لینک قرمز کلیک کنید.

 

اخبار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

بر اساس اعلام سازمان سنجش داوطلبانی که به اطلاعات خود دسترسی نداشته اند و یا آن ها را گم کرده‌اند، می توانند از طریق سیستم ارسال درخواست به سازمان سنجش، اطلاعات خود را مجددا بازیابی کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش افرادی که موفق نشده اند به صورت آنلاین کار ورود به جلسه را دریافت کنند میتوانند با مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. 

بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

اطلاعیه

در صورت وجود نقص و اشتباه در کارت ورود به جلسه میتوانید به باجه رفع نقص که در هر استان وجود دارد به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعات دقیق نسبت به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی، نحوه ورود به سامانه، ویرایش اطلاعات ثبت شده را در اختیار شما قرار داده ایم. در واقع شما می توانید در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایید. در ادامه بهتر از ذکر کنیم یک راه حل برای افرادی که نتوانستند از طریق سایت رسمی سازمان سنجش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند ارائه دادیم که بر اساس این راه حل داوطلب می توانند با مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه این مشکل را مرتفع سازد.

 

برایدانلود فایل PDF کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

برای کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی میتوانید به وب سایت رسمی سازمان سنجش مراجعه کنید و کارت ورود به جلسه را به صورت الکترونیکی دریافت نمایید.

اخذ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

آزمون در 4 شهریور ۱۴۰۳ برگذار می شود در نتیجه میتوان به این استنباط رسید که برای دریافت کارت ورود به جلسه باید از 1 الی 4 شهریور ماه اقدام کنید

اطلاعات ثبت نام کنکور را فراموش کرده ام چگونه میتوانم کارت ورود به جلسه را دریافت کنم؟

سازمان سنجش شرایطی را فراهم کرده است که شما به سادگی میتوانید اطلاعات گم شده را بازیابی کنید. این مسئله در محتوا ذکر شده است.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر؛ من یه سوال داشتم اونم این که دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 به چه صورت است؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روزتون بخیر؛ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی صرفا از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

    2. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

    ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل

    آیا قصد دارید در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنید؟ توجه داشته باشید سازمان سنجش هر سال در فصل تابستان یک کنکور به صورت جداگانه برای متقاضیانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند برگزار می کند. ...
  • انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

    انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100

    زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می توانند در موعدهای مقرر شده نسبت به ثبت نام و درج اولویت...
  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

    زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از افراد به دنبال زمان ثبت نام و تمدید آن هستند. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید آن دسته از...
  • دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. لیست تمامی رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به...
تماس با مشاور