ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. لیست تمامی رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند و همچنین نحوه ثبت نام و … را در این دفترچه قابل مشاهده می باشد.

در دفترچه کنکور  شرایط و ضوابطی که داوطلب بر اساس آن مجاز به ثبت نام و همچنین انتخاب رشته می‌باشند، درج گردیده است. لذا داوطلبان عزیز می‌توانند بر اساس همین شرایط در زمان مقرر مدارک خود را تهیه و آماده نموده و فایل اسکن شده را در ثبت نام ضمیمه نمایند. بدیهی است که این شرایط شامل شرایط عمومی و اختصاصی می‌باشد.

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به شرکت در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌باشند نیز، با توجه به دفترچه کنکور کارشناسی ناپیوسته می‌توانند رشته‌های بدون کنکور را ملاحظه نمایند. لذا در همین دفترچه خوشبختانه علاوه بر ثبت نام، لیست تمامی رشته‌ها نیز، قابل مشاهده خواهد بود.

 

اطلاعیه

برای سربازهایی که دارای غیبت اولیه هستند به هیچ وجه معافیت تحصیلی صادر نمی گردد.

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی شامل رشته‌های بدون کنکور دانشگاه نیز می‌شوند و میتوان در این رشته‌ها ثبت نام نمایند. چنانچه قصد شرکت در این رشته‌ها را دارید، حتماً لازم است در رابطه با شهریه رشته‌های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اطلاع یابید. بنابراین ابتدا به صورت دقیق دفترچه را مطالعه نموده و پس از آن، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.

همچنین اگر مایل به شرکت در رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی باشید نیز، می‌توانید در رشته‌های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شرکت نمایید. شایان ذکر است بدانید دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی و دفترچه علمی کاربردی به صورت جداگانه منتشر خواهد گردید.

 

اطلاعیه

برای دانلود فایل PDF سوالات کنکور سراسری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 

شرایطی که در دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی برای ثبت نام کلیه داوطلبان گرامی مشخص شده است شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می‌باشد. آن دسته از داوطلبانی که مایل هستند در این آزمون شرکت کنند باید واجد شرایط باشند. در غیر این صورت امکان شرکت آن ها در این آزمون وجود نخواهد داشت. در رابطه با دانشجویان کاردانی نیز همانطور که در دفترچه کنکور  آمده است، آن دسته از داوطلبانی که تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیل می‌شوند می توانند در رشته‌های کاردانی به کارشناسی شرکت نمایند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم داوطلبانی که در بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند نیز، در رشته‌های نیمسال دوم یا همان بهمن ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. یکی از موارد بسیار مهم در مورد آقایان مبحث (خدمت سربازی) است به همین دلیل بهتر است بدانید داوطلبان آقا که مدت زمان خدمت سربازی را سپری نکرده اند و یا اینکه معاف از خدمت نیستند، حتماً باید نسبت به اخذ معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی اقدام نمایند.

با توجه به ضوابط موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی، در رشته‌های پزشکی و فنی و مهندسی، پذیرش صرفاً بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد. در نتیجه آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شوند، به سادگی می توانند در رشته مورد نظر خود به تحصیل بپردازند.

 

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی

 

رشته های مندرج در دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 

در ادامه به برخی از رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی اشاره خواهیم نمود. با توجه به گرایش و ضوابط و همچنین منابع هر یک از دروسی که در دفترچه آزمون کارشناسی ناپیوسته قابل مشاهده می باشد، داوطلبان می توانند خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که لیست ارائه شده شامل تمامی رشته های مورد نظر نمی باشد.

رشته های مندرج در دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 

آموزش زبان انگليسي مترجمي زبان انگليسي آموزش علوم تجربي روان شناسي وآموزش

كودكان استثنائي

تربيت معلم قرآن كريم علوم انتظامي علمي – كاربردي مديريت امور فرهنگي – روابط عمومي

احياء مرمت و بناهاي تاريخي

 علوم آزمايشگاهي دامپزشكي

 بهداشت مواد غذايي

سامانه دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی

کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل ، نسبت به کلیه اطلاعات و قوانین موجود در دفترچه کنکور  اطلاعات لازم را کسب نمایند. اطلاع از ضوابط موجود به دلیل لزوم تبعیت از آن بسیار ضروری می باشد. زیرا چنانچه مغایرتی با مواد موجود در دفترچه با ثبت نام داوطلب مشاهده شود، امکان ادامه تحصیل از داوطلب سلب خواهد گردید.

برای کسب اطلاع دقیق از لیست تمامی رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی، می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. همچنین انجام انتخاب رشته اصولی و یا راهنمای در رابطه با انتخاب رشته برای تمامی داوطلبان در هر گروه آزمایشی با استفاده از این سامانه قابل انجام خواهد بود.

سامانه دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی

سامانه دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی

شرایط نظام وظیفه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

یکی از مشکلاتی که همیشه آقایان به آن دست و پنجه نرم می کنند خدمت سربازی می باشد در نتیجه آقایان به علاوه بر شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ باید دارای شرایط مربوط به ثبت نام نظام وظیفه که در دفترچه کنکور مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت شده است هم باشند. در قسمت زیر چند نمونه از این شرایط مهم را ذکر خواهیم کرد پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

  1. در گام اول بهتر از ذکر کنیم افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند اما در غیبت به سر می برند مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند در این صورت اگر در کنکور قبول شوند دانشگاه مجاز به ثبت نام آنها نیست و به هیچ وجه معافیت تحصیلی برای آنها صادر نمی گردد.
  2. مبحث دوم مربوط به دانشجویان اخراجی دانشگاه ها است که تا پایان خدمت دوره ضرورت یا دریافت کارت معافیت دائم خدمت سربازی امکان استفاده از شرایط معافیت تحصیلی را نخواهند داشت.
  3. یکی از موارد بسیار مهم که هر شخص باید نسبت به آن مطلع باشد این است که افراد فارغ التحصیل شده در مقاطع کارشناسی مجوز حضور و شرکت مجدد در این آزمون را ندارند.
  4. سرباز در حین خدمت مجاز به تحصیل به صورت همزمان در هنگام انجام خدمت سربازی نیست. توجه داشته باشید که سربازان در صورتی که در دانشگاه قبول شوند و اگر دارای غیبت اولیه نباشند می‌توانند برای ادامه تحصیل از خدمت سربازی مرخصی بگیرند و بعد از پایان دوران تحصیل به خدمت سربازی بازگردند.

 

برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

اخبار پیرامون دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی

به گزارش سازمان نظام وظیفه سربازان وظیفه که علاقه دارند به صورت همزمان با دوران خدمت سربازی به تحصیل بپردازند می توانند در دوره های تک پودمان دانشگاه علمی کاربردی سال جاری شرکت کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال آینده، احتمالا دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در خرداد ماه منتشر می شود.

 

اطلاعیه

سرباز در حین خدمت مجاز به تحصیل به صورت همزمان در هنگام انجام خدمت سربازی نیست

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت دفترچه کنکور سال ۱۴۰۳ در اختیار شما قرار داده شده است و در حال حاضر شما به راحتی می توانید در این مقاله به دانلود سوالات کنکور سراسری بپردازید. لازم به ذکر است بدانید شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی برای عموم مردم و حتی شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی برای سربازان وظیفه را هم مورد بررسی قرار دادیم که میتواند به سربازانی که قصد تحصیل کردن را دارند کمک شایانی کند.

از سوی دیگر رشته های مندرج در دفترچه کنکور را هم به شما معرفی کردیم که در این صورت شما به راحتی می‌توانید برای دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند در هنگام دانلود دفترچه و استفاده از آن به شما کمک کند.

 

 

برای دانلود فایل PDF دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

2.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی از چه سایتی امکانپذیر است؟

همانطور که در مقاله اشاره کرده ایم، دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش امکانپذیر است. البته ما دفترچه را در مقاله آپلود کرده ایم

ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی در چه زمانی است؟

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اواخر خرداد ماه صورت میگیرد.

در دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی وجود دارد؟

در دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی تمام شرایط و ضوابطی که داوطلب بر اساس آن مجاز به ثبت نام و همچنین انتخاب رشته می‌باشند، درج گردیده است، لذا برای هر داوطلب الزامیست که به مطالعه کامل آن اقدام کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

    ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل

    آیا قصد دارید در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنید؟ توجه داشته باشید سازمان سنجش هر سال در فصل تابستان یک کنکور به صورت جداگانه برای متقاضیانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند برگزار می کند. ...
  • انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

    انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100

    زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می توانند در موعدهای مقرر شده نسبت به ثبت نام و درج اولویت...
  • کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

    کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از داوطلبان به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ هستند. توجه داشته باشید ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی در سه ماه اول سال بر روی سایت رسمی سازمان سنجش...
  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

    زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از افراد به دنبال زمان ثبت نام و تمدید آن هستند. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید آن دسته از...
تماس با مشاور