ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ امروزه گرفتن کارت بسیج فعال نسبت به قبل بسیار ساده تر شده است و شما می توانید در طی مدت کوتاهی کارت بسیج فعال خود را دریافت کنید. در گذشته اگر قصد داشتید که کارت بسیج فعال را بگیرید باید حتما به مدت ۶ ماه عضو عادی بسیج می بودید و سپس با گذراندن دوره میدان تیر و شرکت در حلقه های صالحین موفق به دریافت کارت بسیج فعال می شدید. اما با توجه به تغییر قوانین مربوط به بسیج فعال امروزه برای نیاز به سپری کردن ۶ ماه برای تبدیل شدن به بسیج فعال نیست و تبدیل عضویت شما از عادی به فعال تا حد زیادی بستگی به نظر فرمانده شما در پایگاه بسیج دارد.در کنار ما در این مقاله عکس کارت بسیج فعال جدید و تغییرات آن را به طور کامل بیان کردیم.

کارت بسیج فعال ، شامل مزایای قابل توجهی می شوند که از این جمله می توان به بیمه خدمات درمانی کادر بسیج، شرکت در دوره های تکمیلی مختلف، کسری خدمت سربازی، قرار گرفتن در الویت استخدام سازمان های دولتی و دریافت امریه سربازی اشاره کرد.ما در این مقاله دو روش اخذ سریع گرفتن کارت بسیج فعال را توضیح داده ایم. در این مقاله با ایران احصیل همراه باشید.

تمام این بسیجیان به چهار دسته زیر تقسیم میشوند:

بسیجی عادی بسیجی فعال
بسیجیان ویژه بسیجیان کادر

بسیجی عادی: عموم قشرها معتقد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند که پس از گذراندن دوره آموزش عمومی به عضویت بسیج درآمده و سازماندهی می‌گردند.

بسیجی فعال: آن دسته از بسیجیان عادی داوطلب هستند که واجد شرایط لازم بوده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی سازمان دهی شده و با سپاه همکاری می‌کنند.این افراد میتوانند با ایت درجه کسری خدمت دریافت کنند.

بسیجیان ویژه: این گروه که به پاسدار افتخاری هم شناخته می‌شوند افرادی هستند که صلاحیت‌های یک پاسدار را دارا می‌باشند و پس از گذراندن آموزش‌های لازم در این زمینه سازماندهی می‌گردند. بسیج ویژه مربوط به یک گردان میباشد و در واقع یک امتیاز محسوب میشود. افرادی که دارای درجه هستند (با توجه به مدرک تحصیلی) و حقوق دریافت میکنند میبایست هر روز در حوزه حضور پیدا کنند. یک نوع استخدام 3 الی 5 ساله در سپاه محسوب میشود. این قانون در همه استان ها میباشد.

بسیجیان کادر: که بسیجیان فعال پس از گذراندن دوره‌های خاص به این سطح از عضویت می‌رسند.

برای اطلاع از نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت بسیج فعال

در پاسخگویی به سوال چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ امروزه گرفتن کارت بسیج فعال نسبت به قبل بسیار ساده تر شده است و شما می توانید در طی مدت کوتاهی کارت بسیج فعال خود را دریافت کنید.

در گذشته اگر قصد داشتید که کارت بسیج فعال را بگیرید، باید حتما به مدت ۶ ماه عضو عادی بسیج می بودید و سپس با گذراندن دوره میدان تیر و شرکت در حلقه های صالحین، موفق به دریافت کارت بسیج فعال می شدید.

با توجه به تغییر قوانین مربوط به بسیج فعال امروزه برای نیاز به سپری کردن ۶ ماه برای تبدیل شدن به بسیج فعال نیست و تبدیل عضویت شما به فعال، تا حد زیادی بستگی به نظر فرمانده شما در پایگاه بسیج دارد.

اگر فرمانده صلاح بداند، می تواند در مدت کوتاهی شما را برای اخذ کارت بسیج فعال واجد شرایط کند، اما هنوز هم نیاز است تا دوره میدان تیر و حلقه های صالحین را سپری کنید.

البته دقت داشته باشید که برای گرفتن کارت بسیج فعال شرایط سنی وجود دارد و شما باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید در غیر این صورت فقط می توانید عضو عادی بسیج باشید.

به طور خلاصه اگر بخواهیم مراحل دریافت سریع کارت بسیج فعال را توضیح دهیم، ترتیب آن بدین شرح است:

1- ابتدا باید به عضویت عادی بسیج در بیایید.

2- سپس باید در حلقه های صالحین شرکت فعال و مستمر داشته باشید.

3 -در صورت صلاح دید فرمانده پایگاه خود برای تبدیل عضویت شما از عادی به فعال به میدان تیر فرستاده می شوید.

4 -پس از گذراندن آموزش های لازم گواهی دوره مقدماتی بسیج به شما اعطا می گردد.

5- پس از آن در صورت تایید مسئول حفاظت پایگاه به عنوان عضو فعال شناخته خواهید شد.

اطلاعیه

دقت داشته باشید تایید صلاحیت شما توسط فرمانده پایگاه به وسیله فرمی انجام می شود که استعلام حفاظتی نام دارد؛ که در آن شما به طور کامل باید مشخصات خود را وارد کنید.

چگونه سریع کارت بسیج فعال بگیریم؟

دریافت کارت بسیج فعال دانشگاهی

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ثبت فعالیت بسیج دانشگاه، اهمیت فوق العاده ایی داشته و امری ضروری به شمار می رود و میزان حضور برای اعضای عادی 6 ساعت در ماه و برای اعضای فعال 6 ساعت در هفته میباشد .

شرایط اخذ سریع فعال شدن در بسیج دانشگاهی

پایگاه بسیج دانشگاهی برای جایگزین شدن افراد فعال خود عضو می‌پذیرد تا طی گذراندن دوره مربوطه و شرایط لازم به عضویت فعال در آیند و از مزایای آن استفاده کنند این افراد از میان کسانی که معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و رعایت شئونات اسلامی را دارا باشند انتخاب شده و از عادی به فعال تبدیل می‌شوند:
1 ـ کارکنان رسمی یا پیمانی یا قراردادی دانشگاه باشند.
2 ـ حداقل 5 سال از خدمت آنان گذشته و یا 6 ماه عضو عادی بوده باشند.
3 ـ آمادگی جسمی و روحی جهت فعالیت در بسیج بصورت فعال باشند.
4 ـ آموزشهای مقدماتی و تکمیلی بسیج را بگذارنند.
5 ـ آمادگی عضویت در گروههای صالحین و آموزش مربوطه را هر 15 روز یکبار داشته باشند.
6 ـ‌ آمادگی جهت شرکت در کلاسهای دفاع شخصی را داشته باشند.
7 ـ در هفته دوبار و جمعا هفته‌ای 4 ساعت در بسیج خدمت نمایند.
8 ـ آمادگی جهت تکمیل پرونده عقیدتی و نماز و قرآن و حفاظت را داشته باشند.
9 ـ فرمهای مربوطه را پر نموده و مدارک لازم عکس و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت در اسرع وقت را تحویل دهند.

اطلاعیه

 فعالیت در بسیج داوطلبانه بوده و بسیجیان با ساعتهای های مختلف در بسیج فعالیت می نمایند لذا میزان ارتباط با رده های مقاومت در واقع اعلام آمادگی جهت پذیرش مسئولیت و ماموریت های محوله محسوب میشود.

مدارک لازم برای دریافت کارت بسیج فعال

1- دو قطعه عکس 4*3

2- کپی شناسنامه

3- کپی کارت ملی

4- کپی آخرین مدرک تحصیلی

5- کپی حکم کارگزینی

6- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (برادران)

7- مراجعه به دفاتر بسیج و تکمیل فرم ها

مزایای کارت بسیج فعال

در پاسخ به سوال چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟و یا گرفتن کارت بسیج فعال مزیتی هم دارد باید بگوییم که مزایای کارت بسیج بسیار است. ما آن ها را توضیح مبدهیم

  • امتیازات درمانی ویژه بسیجیان

۱- بیمه خدمات درمانی بسیجیان فعال با حداقل ۲ سال فعالیت و همچنین رزمندگان دارای سه ماه سابقه جبهه در قالب طرح بیمه شفاء و ماده ۲۰۱ (ق ا س) اقدام می گردد.

۲- دستورالعمل و نحوه چگونگی استفاده از بیمه خدمات درمانی در اختیار نواحی می باشد.

۳- ارائه خدمات درمانی مستقیم در مراکز درمانی تابعه.

۴- ارائه خدمات مدد کاری به بسیجیان.

  • کسری خدمت بسیج فعال دانش آموزی

۱) مراجعه به حوزه مقاومت بسیج محل عضویت بسیج

2)بررسی پرونده توسط نیروی انسانی بسیج حوزه

3)در صورت تکمیل بودن ارجاء پرونده به ناحیه مقاومت بسیج

4) پس از تایید نیروی انسانی بسیج ناحیه و تکمیل فرم مخصوص کسری خدمت ، و ارسال آن به سپاه استانی

5) تایید پرونده و ارسال فرم تایید شده کسری خدمت. دانش آموزانی که درس آمادگی دفاعی سوم راهنمایی و دوم دبیرستان را گذرانده و در یکی از رده های مقاومت بسیج نیز آموزش های تکمیلی را سپری کنند، از خدمت سربازی آنها 2 ماه کسر خواهد شد.

اطلاعیه

دانش آموزانی  که درس آمادگی دفاعی را در سال سوم راهنمایی و سال دوم دبیرستان می گذرانند، مشروط بر اینکه دوره آموزشی تکمیلی را نیز در یکی از رده های مقاومت بسیج بگذرانند، 2 ماه از خدمت دوره آموزشی سربازی این دسته از دانش آموزان کسر می شود؛ به عبارتی 2 ماه کفایت از آموزش حساب می شود.

  • کسری خدمت بسیج فعال

بسیجیانی که در بسیج فعال،فعالیت دارند به آنها حداکثر شش ماه کسر خدمت تعلق می گیرد .جهت دریافت کسری خدمت بسیج فعال می بایست مراحل زیر را طی نمایید. در ابتدا می بایست حضورا به حوزه مقاومت بسیج محل عضویت بسیج مراجعه نمایید .و پس از اینکه پرونده در خواستی شما توسط نیروی انسانی بسیج حوزه بررسی گردید، در صورت تکمیل بودن، پرونده به ناحیه مقاومت بسیج ارجاء خواهد شد و پس از تایید نیروی انسانی بسیج ناحیه ،می بایست فرم مخصوص کسری خدمت خود را پر نموده و آن را به سپاه استانی ارسال نمایید ،پس ار اینکه پرونده تایید گردید می بایست فرم تایید شده کسری خدمت خود را ارسال نمایید .

  • گذراندن دوره های کاربردی

از وقتی که وارد بسیج می شوید و زمانی که به عضویت فعال بسیج در می آیید، برای شما دوره های متعددی در زمینه های مختلف برگزار می شود که می توانید از هر نظر پیشرفت کنید.

به عنوان مثال دوره میدان تیر یکی از آموزش های نظامی است که در طی یک روز برگزار می شود و شما با مفاهیم نظامی آشنا می شوید. علاوه بر مهارت های نظامی بر روی مهارت های اجتماعی، تحصیلی و فردی شما هم برنامه ریزی هایی انجام می شود و کارگاه هایی در این مورد برگزار می شود.

  • بیمه بشیر

در چند سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین برای اعضای فعال بسیج بیمه ای را تحت عنوان بیمه بشیر در نظر گرفته است.

این بیمه برای کسانی که حداقل به مدت ۲ سال سابقه عضویت فعال بسیج را دارند، تعلق می گیرد و خدمات درمانی را در مراکز درمانی تحت قرارداد با بسیج ارائه می دهد.

  • استفاده از دوره تکمیلی

فقط افرادی که دارای کارت بسیج فعال هستند می توانند برای گذراندن دوره تکمیلی بسیج درخواست بدهند. (دوره تکمیلی بسیج دوره ای شبیه به دوره آموزش نظامی خدمت می باشد ولی به مراتب از آن آسان تر می باشد)

 عکس کارت بسیج فعال جدید را در ادامه مقاله مشاهده می نمایید. 

مزایای کارت بسیج فعال

مزایای کارت بسیج فعال بانوان

برخی از مزایای کارت بسیج فعال برای بانوان :

1-صدور گواهی 100 امتیازی مخصوص سهمیه دانشگاه آزاد با مزایای کارت بسیج فعال برای بانوان)

2-صدور گواهی اولویت استخدام (مزایای کارت بسيج فعال برای بانوان)

3-اگر در نیروهای مسلح استخدام شوید فیش حقوقی شما از مابقی هم خدمتی هایتان بیشتر خواهد بود مزایای کارت بسیج فعال برای بانوان)

4-می توانید از انواع گواهی های عضویت و معرفی نامه ها استفاده کنید

5-با یک کپی از کارت فعال و یک قطعه عکس می توانید در بیشتر کتابخانه های عمومی کشور به صورت رایگان عضو شوید.

6-می توانید از وام های قرض الحسنه و وام های اشتغال بسیج استفاده نمایید

7-می توانید از خدمات فروشگاههای بسیجیان استفاده نمایید.

8-از خدمات بیمه تکمیلی در صورت وجود تسهیلات می توانید بهرمند شوید

9-از خدمات پایگاهی که در آن فعالیت می کنید میتوانید بهرمند شوید. (شامل اردوهای مختلف و تسهیلات ویژه آن پایگاه و…)

برای اطلاع از سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال کلیک کنید.

شرایط تمدید کارت بسیج فعال

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ در ابتدا برای این که بتوانید کارت بسیج فعال دریافت کنید، ملزم هستید در پایگاه بسیج فعالیت کنید و در برنامه های مختلف شرکت کنید.

باید این نکته را بدانید که پس از دریافت کارت بسیج فعال به این گونه نمی باشد که بدون هیچ کاری عضویت فعال شما تمدید شود؛ بلکه برای این که سابقه بسیج فعل شما زیاد شود، باید به طور مستمر فعالیت داشته باشید.

برای این که عضویت فعال بسیج شما باطل نشود (در بسیج از اصطلاح راکد شدن استفاده می شود)، بایستی حداقل در هفته به مدت ۶ ساعت در پایگاه بسیج فعالیت داشته باشید.

کارت های بسیج فعال با استفاده از برچسب هایی و به مدت ۲ سال تمدید می شوند. البته ملاک اصلی میزان فعالیت شما کارت شما نمی باشد، بلکه میزان سابقه شما در سامانه “ناب” می باشد که مخصوص سازمان بسیج است.

در آخر باید بگویم که علاوه بر مواردی که به عنوان مزیت در بسیج ذکر شد، تعالی شخصیتی مهم ترین مزیت و دلیل برای عضویت در بسیج می تواند باشد؛ زیرا همانطور که گفته شد علاوه بر فعالیت های نظامی، فعالیت های عمده ای در زمینه های فرهنگی برای افراد صورت می گیرد.

مزایای کارت بسیج جدید

از امکاناتی که در عکس کارت بسیج فعال جدید هوشمند قرار دارد ویژگی‌های بیومتریکی صاحب کارت است.
عکس و اثر انگشت صاحب کارت به صورت الکترونیکی در کارت ذخیره می‌شود و به این ترتیب امنیت استفاده از کارت به‌طور قابل ملاحظه‌ ای بالا می‌رود.
اطلاعات درون کارت بسیج فعال جدید هوشمند ملی به صورت رمزنگاری‌ شده نگهداری می‌شوند و خود کارت از دسترسی‌های غیرمجاز به آن جلوگیری می‌کند.
در واقع یکی از مزایای اصلی کارت بسیج جدید هوشمند نسبت به کارت ملی کاغذی فعلی، شکل عکس کارت بسیج فعال جدید هوشمند است که  امنیت بالای آن‌چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ دیجیتالی است.
به این ترتیب می‌توان اطلاعات محرمانه‌تری را با ضریب اطمینان بالاتر روی کارت هوشمند نگهداری کرد.
از جمله مهم‌ترین مزایای این کارت بسیج جدید، شناسایی در حوزه دیجیتال، امکان تصدیق هویت بر اساس رمز عبور، رمزنگاری و بیومتریک است.
کاربرد اصلی «شناسایی» «تصدیق هویت» و «امضای دیجیتال»

عکس کارت بسیج فعال جدید به صورت زیر می باشد:

عکس کارت بسیج فعال

اخبار پیرامون کارت بسیج فعال

اطلاعیه ثبت نام بسیجیان فعال نسبت دریافت کارت های هوشمند فعال

به گزارش روابط عمومی بسیج کارکنان و خبر دریافتی از حوزه بسیج ادارات کل کارکنان شهید رجایی تغییر وضعیت کارت های فعال بسیج کنونی به کارت های هوشمند صورت خواهد پذیرفت.

مهلت تکمیل فرم مربوطه تا 30 شهریور ماه میباشد.

لازم به ذکر است ارائه تسهیلات ویژه اعم از طرح بشیر ،معرفی جهت خدمت در حرم رضوی و تسهیلات ویژه فرزندان و خانواده و دیگر موارد استفاده از کارت فعال منوط به دریافت کارت هوشمند بوده و کارت های قدیم فاقد اعتبار میشوند.

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطلب

چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ برای دریافت امتیاز بسیج فعال، اگر فرمانده مربوطه صلاح بداند، می تواند در مدت کوتاهی شما را برای اخذ کارت بسیج فعال واجد شرایط کند، اما هنوز هم نیاز است تا در برخی از دوره ها شرکت نمایید. عضویت و دریافت کارت بسیج جدید مزایای زیادی دارد ما در این مقاله عکس کارت بسیج فعال جدید هوشمند را برای شما قرار دادیم.

برای پاسخ به سوال چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟ مشاوران ما در ایران تحصیل اطلاعات کاملی در این زمینه دارند و می توانند شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند. برای برقراری ارتباط با آن ها کافی است تا با ما تماس گرفته و یا رد زیر این مقاله کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان یاری خواهند رساند. 

3.8/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای برخورداری از امتیاز بسیج فعال چه اقدامی باید انجام داد؟

با توجه به تغییر قوانین مربوط به بسیج فعال امروزه برای نیاز به سپری کردن ۶ ماه برای تبدیل شدن به بسیج فعال نیست و تبدیل عضویت شما به فعال، تا حد زیادی بستگی به نظر فرمانده شما در پایگاه بسیج دارد.

مزایای برخورداری از امتیاز بسیج فعال چیست؟

بیمه بشیر، استفاده از دوره تکمیلی، کسری خدمت سربازی، امکانات رفاهی و… .

تفاوت کارت بسیج فعال قدیمی با هوشمند چیست؟

مهمترین تفاوت در  شناسایی در حوزه دیجیتال، امکان تصدیق هویت بر اساس رمز عبور، رمزنگاری و بیومتریک است.

نظرات

31 دیدگاه دربارهٔ «چگونه کارت بسیج فعال بگیریم؟»

  1. Avatar photo مجتبی اردلان گفت:

    سلام وقت بخیر من می‌خوام استعلام بگیرم که آیا عضو بسیج هستم یا خیر چطور امکانش هست

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      از طریق سایت وسیستم به صورت غیر حضوری نمیتوانید استعلام بگیرید
      باید به پایگاه های بسیج سر بزنید.

  2. Avatar photo Ni گفت:

    سلام من میخام کارت بسیجی بگیرم باید کجا برم مکانشو نمیدونم میشه راهنمای،کنید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      پایگاه مقاوت نزدیک محل سکونت خود

  3. Avatar photo ali گفت:

    با گرفتن کارت فعال از طریق رفتن به میدون تیر پایه دهم ، کسری سربازی داده میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالش پایین میباشد

  4. Avatar photo مسعود گفت:

    سلام. روش دریافت فیش حقوقی ، برای ضمانت وام ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره 909075307 تماس بگیرید راهنماییتان میکنند.

  5. Avatar photo ۶۷ علیرضا عزیز پور گفت:

    سلام خسته نباشید من ۳۵ سالم هست میخواستم بدونم میشه عضو بسیج شد بدون اینکه خدمت سربازی رفته باشی .والا آنقدر دوست دارم اینکارو حاضرم صبح تا شب سر خدمت باشم .ولی متاسفانه سر پدر ام نتونستم برم خدمت سربازی و تا الان اینجوری مونده ساکن منطقه یک تهران هستم باشگاه رو شروع کردم برای آمادگی جسمانی نه واسه بسیج در کل شروع کردم و شغلم هم فعلا راننده هستم به خاطر پدرم که بیمار هست نمیتونم ثابت یک جا کار کنم باید بیاد به پدر سر بزنم ۱۸ سال از عمرم به خاطر پدرم رفته نه جوانی کردیم نه چیزی حداقل یه کار مفید برای جامعه انجام بدیم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت عضویت در بسیج به پایگاه های بسیج باید مراجعه فرمایید

  6. Avatar photo علیرضا عزیز پور67 گفت:

    سلام آیا بدون کارت پایان خدمت هم میشه عضو بسیج شد من متولد ۱۳۶۷ هستم در منطقه ۱ خیلی علاقه دارم خدمت کنم به طوری که صبح تا شب در خدمت باشم و شغل ام‌الان راننده هستم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله میتوانید

  7. Avatar photo سید پرهام گفت:

    با سلام من الان ۲۱سالمه داره میرم ۲۲ ساله چه کار کنم ۶ ماه بسبج بگیرم شهر دیگری افتادم سربازی و میخواهم سربازی از دوسال ۶ ماه بسیج کمه بشه
    چه کار کنم زود بگیرمش ۶ ماه بسیج باید داهنمایی کنید؟؟

    شهری دیگری دارم خدمت میکنم زود تمام میشه

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام برای دریافت بسیجی فعال باید از حوزه مقاومت بسیج منطقه تون اقدام کنید

  8. Avatar photo الهام گفت:

    سلام من متولد ۸۴ هستم که سال ۹۳ گواهی اموزش بسیج عادی گرفتم و الان گواهی رو گم کردم خواستم بدونم تو سیستم ثبت شده که دوباره بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله حضورن برید مجدد کارت میدند بهتان.

  9. Avatar photo Mh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من میخوام بسیجم رو انتقال بدم و هنوز ساکن نشدیم
    انتقالش چجوریه . چون ساکن بشیم دیگه سمت اینور نمیام
    از تهران میره استان گلستان . از همونجا میشه اقدام کرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پایگاه مقاومت بسیج پیگیری نمایید.

      1. Avatar photo روهنده گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        من از سایت ثبت نام کردم. ولی قرار بود از طریق ایمیل لینک ارسال شه ولی نشده راهنمایی می کنید لطفا

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          برای پیگیری کارت بسیج از طریق یکی از پایگاه مقاومت بسیج اقدام نمایید.

  10. Avatar photo رضا عراقی گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    در مورد نحوه ی عضویت داوطلبانه سوال داشتم که آیا فقط میتوان با مراجعه حضوری به پایگاه و تکمیل فرم شروع به فعالیت نمود یا اقدامات دیگری هم به صورت اینترنتی میتوان انجام داد؟
    با تشکر

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام گرفتن کارت فعال بسیج بصورت اینترنتی امکان پذیر نمیباشد باید به صورت حضوری به پایگاه های بسیج مراجعه بفرمایید

      1. Avatar photo سینا گفت:

        سلام از سال۸۴ فعال بسیج هستم هیچ گونه تسهیلات یا همکاری تا کنون دریافت نکرده ام حتی بیمه چکار باید بکنم

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر
          در سایت صندوق ذخیره بسیجیان ثبت نام فرمایید جهت دریافت تسهیلات

        2. Avatar photo محمد جواد گفت:

          سلام من الان دانشگاه افسری نیروی انتظامی ثبتنام کردم
          میخام کارت بسیج ثبتنام کنم بنظرتون میرسه تا اون موقع دستم؟؟؟

          1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

            سلام وقت بخیر استعلام این موضوع رو از اداره بسیج محل سکونتتون بگیرید

    2. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      باید حضورا مراجعه کنید و مراحل عضویت را پیش ببرید.

      1. Avatar photo سید پرهام گفت:

        با سلام چند روز میشه روی هم کارت بسیج فعال گرفت؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          با عرض سلام خدمت شما.
          سوالتان مبهم میباشد.لطفا سوالتان را به صورت دقیق بپرسید.

          1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

            سلام وقت بخیر
            هرگونه مشکل جسمی عدم استخدام در مشاغل نظامی را به همراه دارد

  11. Avatar photo parham گفت:

    بسبج دانش آموز برای کسری دوره سربازی استفاده میشود؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)