ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پر طرفدارترین رشته های کنکور هنر ۱۴۰۳

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر رشته هنر به عنوان یک رشته شناور در آزمون سراسری یاد می شود و داوطلبانی که در گروه های اصلی تجربی، ریاضی و انسانی شرکت می کنند، می توانند در کنکور سراسری هنر نیز ثبت نام نمایند. پذیرش در دانشگاه ها در بسیاری از رشته های هنری کار ساده ای نیست چرا که کسب نمره قبولی در برخی از رشته های کنکور هنر تنها ملاک پذیرش نمی باشد و داوطلبان می بایست پس از ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر، در مرحله عملی نیز شرکت نمایند.

 

معرفی پر طرفدارترین رشته ها در کنکور هنر

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر طبق رشته های انتخاب شده توسط افراد قبول شده در دانشگاه ها در گروه آزمایشی هنر ، به ترتیب اولویت به شرح زیر می باشد:

  • سینما
  • طراحی صنعتی
  • بازیگری
  • عکاسی
  • نقاشی
  • گرافیک

 

رشته سینما در کنکور هنر

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر رشته سینما است که دارای گرایش های فیلمنامه نویسی ، تدوین ، فیلمبرداری و کارگرانی می باشد. در هر یک از آن این گرایش ها ویژگی هایی مانند علاقه ، استعداد ، تخصص و تجربه می توانند بر آینده شغلی افراد و درآمد آن ها تاثیر بسیاری داشته باشند. شما به عنوان فارغ التحصیل در رشته سینما می توانید در هر حوزه ای مرتبط با سینما که به آن علاقه مند هستید فعالیت نمایید.

بسیاری از کسانی در رشته سینما درس می خوانند سودای بازیگری ندارند و به کارگردانی، تدوین، فیلم نامه نویسی و … علاقه مندند. بازار کار این رشته برای کسانی که خلاق و علاقه مند هستند بسیار خوب است. این شمایید که می توانید با تحصیل در رشته سینما آینده شغلی مناسبی برای خود رقم بزنید یا خیر. نه اینکه این رشته شما را ثروتمند کند. اما به طور کلی این رشته اینده شغلی نسبتا مناسبی دارد.

  • نویسنده فیلمنامه و برنامه‌های تلویزیون
  • طراحی گریم
  • تولید برنامه‌های تلویزیون و سینما
  • کارگردانی
  • طراحی صحنه
  • دستیار کارگردان و …
  • دروس مشترک گرایش‌های رشته سینما

 

رشته سینما در کنکور هنر

رشته سینما و کارگردانی در کنکور هنر

 

رشته طراحی صنعتی در کنکور هنر

شاید بتوان گفت یکی از رشته های پر در آمد هنر رشته طراحی صنعتی باشد. رشته ای که تلفیق هنر و صنعت است. البته هستند صنعتگرانی که حاضر نیستند برای طراح یمحصولات جدید خود هزینه زیادی بدهند و به کپی طرح های خارجی اکتفا می کنند. اما ان گروه های صنعتی که به موفقیت خود اهمیت می دهند و موفقیت در صنعت آینده سهم آن هاست، برا یکار خود ارزش بسیاری قائلند و از هنر طراحی صنعتی به صورت یونیک و منحصر به محصول خود بهره می برند.

طراحان صنعتی می توانند در کارخانجات صنعتی ، ماشین آلات ، ماشین های ساختمانی و… مشغول به کار شوند. حضور در شرکت های طراحی داخلی یا طراحی صنعتی ، دفاتر تبلیغاتی و همچنین مدل سازی کامپیوتری می توانند از دیگر موقعیت های شغلی طراحی صنعتی باشد.

دروس اصلی رشته طراحی صنعتی

  • الکتریسیته و نور
  • مبانی سینماتیک
  • ارزیابی تولیدات صنعتی
  • مهندسی عوامل انسانی
  • جامعه شناسی صنعتی
  • مواد و روش‌های ساخت

 

رشته بازیگری در کنکور هنر

موفقیت در رشته بازیگری به عوامل مختلفی مانند میزان توانایی ، شهرت ، تجربه و…بستگی دارد. یک سوپر استار و بازیگر درجه 1 دستمزد قابل توجهی برای بازی در یک فیلم یا حضور در برنامه های مختلف دریافت می کند . البته در آمد بازیگران در دوره های مختلف بازیگریشان متفاوت است و بسته به اینکه چه مدت روی بورس بمانند در آمدی متغیر دارند. به همین دلیل بسیاری از آن ها برای داشتن امنیت مالی بیشتر در کنار بازیگری مشاغل آزادی نیز برای خود دارند.

 

رشته عکاسی در کنکور هنر

رشته عکاسی از دسته رشته های هنری است که مسب درآمد های خیلی خوب از طریق آن امکان پذیر است.

فارغ التحصیلان عکاسی می توانند در روزنامه ها و مجلات ، شرکت های تبلیغاتی ، استودیوهای عکاسی و… مشغول به کارتخصصی خود باشند. هم چنین فعالیت در زمینهعکاسی صنعتی نیز می تواند درآمد نسبتا بالایی را به همراه داشته باشد. حوزه عکاسی صنعتی یا تجاری به چهار بخش معماری ، صنعتی ، محصولات و تبلیغاتی تقسیم می شود.

 

 

برای کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور هنرستان وارد شوید.

 

 

 

رشته نقاشی در کنکور هنر

بر خلاف برخی که تصور می کنند نمی توان با هنر نقاشی در آمد قابل اعتنایی کسب کرد، هستند نقاشان بسیاری که صرفا از طریق نقاشی زندگی خوبی می گذرانند. برگزاری نمایشگاه ها، کلاس های عمومی و خصوصی، فروش تابلو ها و … نمی تواند منبع درآمد نا مناسبی برای یک نقاش خبره باشد.

فارغ التحصیلان این رشته می توانند به تدریس در آموزشگاه های آزاد و یا دانشگاه ها بپردازند و یا در فرهنگسراها ، نشریه های و مطبوعات ، صدا و سیما ، سازمان میراث فرهنگی ، شهرداری ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کنند. طراحی صحنه تئاتر ، پوسترسازی و ساخت انیمیشن (پویانمایی) از دیگر زمینه های شغلی هنرمندان نقاش می باشند.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر کلیک کنید.

رشته گرافیک (ارتباط تصویری) در کنکور هنر

رشته گرافیک از جمله رشته های هنر است که گرچه تحصیل در آن براای دانشجویان با هزینه های بیشتری نسبت به سایر رشته ها همراه است اما کسب در آمد از طریق این رشته حتی از دوران دانشجویی نیز امکان پذیر است. نیاز روز افزون انواع صنایع و تجارت ها به گرافیک و ارتباط تصویری باعث می شود این رشته همیشه روی بورس و دارای بازار کار مناسب باشد.

در شرکت های تبلیغاتی می تواند از جمله موقعیت های شغلی مناسب گرافیست ها باشد. طراحی لوگو ، صفحه آرایی روزنامه ها و مجلات ، طراحی جلد و صفحات کتب، طراحی پوستر از جمله حوزه های فعالیت فارغ التحصلان گرافیک می باشند.

 

رشته های پرطرفدار در کنکور هنر

رشته های پرطرفدار در کنکور هنر

 

رشته های زیرگروه 1 کنکور هنر

هنرهای تجسمی هنرهای صناعی
کاردانی عکاسی خبری ارتباط تصویری
نقاشی کاردانی گرافیک
کاردانی گرافیک رایانه صنایع دستی
طراحی پارچه کاردانی هنر سفالگری
طراحی و ساخت طلا و جواهر طراحی لباس
عکاسی مجسمه سازی

 

جهت مشاوره کنکور هنر روی لینک کلیک کنید

رشته‌های دانشگاه بین‌الملل هنر

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر در دانشگاه بین الملل هنر موارد بسیاری می باشد که به برخی از آن ها اشاره شده است:

آموزش ارتباط تصویری نوازندگی موسیقی جهانی موسیقی ایرانی، نظامی، نوازندگی آهنگسازی، موسیقی
باستان‌شناسی   نقاشی  هنرهای صناعی، طراحی پارچه هنرهای دیجیتالی
نمایش عروسکی موزه مرمت بناهای تاریخی احیای بناهای تاریخی طراحی صحنه
کارگردانی ادبیات نمایشی سینما صنایع‌دستی کتابت و نگارگری

 

رشته های دانشگاه آزاد بدون نیاز به کنکور هنر 

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ،بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، رشته های هنر با تنوع بسیار به صورت بدون کنکور ارائه می گردد. واحدهای متعددی ارائه دهنده این رشته ها می باشند

تعدادی از رشته های بدون کنکور هنر به شرح زیر است:

عکاسی ، گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و لباس، طراحی بافت و پارچه، ارتباط تصویری ، فرش، صنایع دستی، بازیگری و کارگردانی

 

رشته های هنر و بازار کار

رشته های هنر و وضعیت بازار کار

تقریبا هیچ گوشه ای را نمی توان یافت که از هنر بی نیاز باشد. نقاشی، موسیقی، سینمما، مجسمه سازی، گرافیک، هنر های تصویری و… سرتان را به هر سو که بگردانید، اثری از آثار هنری خواهید دید. قطعا هر اثری که می بیند برای آفریننده ی آن موقعیت شغلی نیز فراهم کرده و یا می کند. بسته به اینکه هنرمند در کنار ذوق هنری چه میزان از هوش مالی هم برخوردار باشدف می تواند با هنر خود بسیار خوب کسب در آمد کند. در ادامه به بررسی برخی از رشته های پردر آمد هنر و بازار کار آن ها می پردازیم.

 

شرایط ادامه تحصیل رشته های هنر در خارج از کشور

هنر یک زمینه گسترده از چندین رشته مختلف می باشد که می توان به رشته هایی مانند موسیقی، نقاشی، طراحی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و … اشاره داشت. رشته گرافیک یکی از رشته های پر تقاضای هنر می باشد و این حوزه به دلیل انتقال ایده ها از طریق رسانه های تصویری و متنی به سرعت در حال تغییر است. ظهور رسانه های دیجیتال و اینترنت فرصت های شغلی بسیار زیاد و جدیدی را در طراحی گرافیک ایجاد کرده است.

از دیگر رشته های پر تقاضای هنر بین دانشجویان، رشته موسیقی می باشد که این رشته بسیار گسترده و پویا است. آهنگساز ها، خواننده ها، تنظیم کننده های موسیقی، رهبران ارکستر، نوازندگان و… جز مشاغلی است که تحصیل کرده های هنر موسیقی می توانند انتخاب نمایند. مد و فشن یکی دیگر از رشته های هنری است که علاقه مندان زیادی به خصوص در بین جوانان دارد.

مد معمولا با طراحی همراه می باشد اما علاوه بر شغل طراحی، فرصت های شغلی مانند بازاریابی از طریق مدلینگ، تولید، خرده فروشی و… را ایجاد می نماید. یکی از پر درآمد ترین صنعت های حال حاضر دنیا صنعت فیلم و سینما است که با هنر آمیخته است و تقریبا در اکثر کشورهای دنیا این صنعت رشد چشمگیری داشته است و بخشی از تولیدات ناخالص داخلی کشور ها از طریق صنعت سینما می باشد

 

 جهت مشاهده نکات مربوط به دفترچه انتخاب رشته هنر روی لینک کلیک کنید

 

 برترین دانشگاه های حوزه هنر در ایران

۱)دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه هنر اصفهان یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی) ایران می‌باشد که در استان اصفهان واقع شده است.در حال حاضر این دانشگاه برترین دانشگاه کشور در زمینه رشته های تخصصی هنر بشمار می رود.«دانشگاه هنر اصفهان» به عنوان محور آموزش عالی رشته‌های هنری در استان اصفهان در ابتدا با نام «دانشکده پردیس اصفهان» و به سال ۱۳۵۵ با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی تأسیس شد و به عنوان اولین مرکز آموزش عالی ایران در زمینة مرمت، فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی باستان شناسی، نقاشی، معماری داخلی، ساختمان، شیمی و نساجی را به عنوان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مرمت ابنیه و کارشناسی ارشد مرمت آثار تاریخی پذیرش نمود.

 

۲)دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است که در سال ۱۳۵۸ در پی ادغام پنج مؤسسه آموزش عالی هنر: دانشگاه فارابی، دانشکده هنرهای تزئینی، دانشکده هنرهای دراماتیک، هنرستان عالی موسیقی و هنرکده موسیقی ملی بوجود آمد.این دانشگاه در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی نیز گامهایی مؤثر برداشته است که از اهم آنها می‌توان به برنامه ریزی و برگزاری دوره دکترای پژوهش هنر برای اولین بار در کشور توسط این دانشگاه اشاره کرد.

دانشگاه در حال حاضر دارای پنج دانشکده است که در شهرهای تهران و کرج واقع شده‌اند و در مجموع شامل ۱۶ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکترا می‌باشد.

 

۳)دانشگاه هنر تبریز

دانشگاه هنر اسلامی تبریز یکی از دانشگاه‌های شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است. این دانشگاه، که اولین دانشگاه تخصصی ایران در حوزه هنرهای اسلامی است، در مهرماه سال ۱۳۷۸ خورشیدی با پذیرش ۲۴۱ نفر دانشجو در رشته‌های تحصیلی طراحی صنعتی و فرش و معماری تأسیس شده و شروع به فعالیت نمود.

دانشگاه هنر اسلامی تبریز هم‌اکنون در یک رشتهٔ تحصیلی در مقطع کاردانی، دوازده رشتهٔ تحصیلی در مقطع کارشناسی، دوازده رشتهٔ تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشتهٔ تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

 

۴) دانشگاه هنر شیراز

مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است دانشگاه هنر شیراز چهارمین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران و نخستین در جنوب کشور است. جذب اعضای هیئت علمی آن از افراد با تجربه صورت گرفته و با مراکز پژوهشی دانشگاه‌ها، میراث فرهنگی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی نیز دانشگاه تفاهم نامه‌هایی را منعقد کرده است.

راه اندازی این دانشگاه از جمله طرح‌های مصوب سفر آیت الله خامنه‌ای به استان فارس در سال ۸۷ است. این دانشگاه از مهرماه سال ۱۳۹۲ در سه رشته کارشناسی مرمت، فرش و موزه داری دانشجو می‌پذیرد. در برنامه ۱۰ ساله دانشگاه هنر شیراز، ۱۰ دانشکده با ۵۰ کد رشته در نظر گرفته شده است.

 

۵) دانشگاه هنر سوره

دانشگاه سوره (نام پیشین: موسسه آموزش عالی سوره) در بهمن ۱۳۷۲ توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شد. پس از دو سال پذیرش آزاد، از سال ۷۴ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش دانشجو را در ۱۱ رشته آغاز کرد.

این موسسه با جذب دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در رشته‌های صنایع دستی، موسیقی، تئاتر، سینما، معماری، مجسمه‌سازی، گرافیک و نقاشی شروع به فعالیت نمود و هم اکنون دارای رشته‌های مهندسی معماری، روابط عمومی، روزنامه نگاری، مدیریت فرهنگی هنری، نقاشی، گرافیک، صنایع دستی، هنر اسلامی، کتابت و نگارگری، نمایش (تئاتر) و سینما در مقطع کارشناسی است.

 

۶) دانشگاه صدا وسیما

دانشگاه صدا و سیما یک دانشگاه دولتی در تهران و وابسته به سازمان صدا و سیمای ایران است که در سال ۱۳۴۸ خورشیدی در ایران تأسیس شد. نخستین بار تحت عنوان «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» شروع به فعالیت کرد. سپس در سال ۱۳۶۱ به «دانشکده صداوسیما» و در ۱۵ مهر ۱۳۹۱ از سوی شورای گسترش آموزش عالی از دانشکده صداوسیما به دانشگاه صداوسیما ارتقاء درجه یافت. هم اکنون این دانشگاه از طریق آزمون سراسری و آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد. پردیس اصلی دانشگاه صدا و سیما در خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش واقع است.

 

۷) دانشگاه هنر سمنان

دانشکده هنر دانشگاه سمنان در نیمسال دوم سال ۸۱- ۸۰ بنا به اقتضای هویت فرهنگی استان و شهرستان و نیز کمبودهای منطقه با تنها رشته کارشناسی صنایع دستی تأسیس و درسال۸۲ به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارتباط تصویری اقدام نمود و در سال ۱۳۸۸ رشته های کارشناسی فرش، طراحی صنعتی و نقاشی و در سال ۸۹ رشته های کارشناسی عکاسی- طراحی و چاپ پارچه راه اندازی شد.

رشته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد از مهرماه سال ۸۹  و همچنین رشته کارشناسی ارشد ارتباط تصویری از مهرماه ۹۱ موفق به بذیرش دانشجو شد. که  تعداد رشته های کارشناسی به ۷ رشته و تعداد رشته کارشناسی ارشد به ۲ رشته ارتقاء یافت و درحال حاضر این دانشکده با ۲۰ نفر عضو هیأت علمی ثابت و ۵ نفر بورس دکتری و همچنین با ۷۰۰  نفر دانشجوی کارشناسی و ۶۷ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در حال فعالیت می باشد.

دانشکده هنر سمنان

معرفی دانشگاه هنر سمنان

۸) دانشکده هنر دانشگاه الزهرا

مرکز اولیه و اصلی دانشکده هنردر سال ۱۳۴۳ با گشایش رشته طراحی لباس به وجود آمد و در سال ۱۳۴۵ به موازات آن رشته هنر و تزیین داخلی تأسیس گردید. سپس جهت تکمیل رشته های تحصیلی مدرسه عالی دختران و بطور اخص در رشته های هنر و تزئینات داخلی با تغییر و تکمیل برنامه به رشته معماری داخلی تبدیل گردید که دروس طراحی پارچه نیز به دلیل مناسب نزدیک با دکوراسیون، تعدادی از واحدهای آنرا شامل می‌شد.

آموزش هنر به شکل فوق تا خردادماه ۱۳۵۹ ادامه و سپس با شروع انقلاب فرهنگی متوقف گردید. دانشکده هنر با برنامه ریزی جدید توسط مسئولین آن در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۱ اولین بازگشایی را پس از  انقلاب فرهنگی در سطح ایران در برداشت و جزء محدود دانشکده های مشغول به کار در آن زمان محسوب می شد. درخواست توسعه و گسترش هنر با ۵ رشته و برنامه ریزی کامل آن در دانشکده در مهر ماه ۱۳۶۲ به وزارت علوم و آموزش عالی فرستاده شد و سرانجام در سی و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی مورخ ۲۷/۱۰/۶۴ برنامه های جدید آموزشی دوره های کارشناسی نقاشی، گرافیک، صنایع دستی به تصویب رسید.

 

۹)دانشگاه تهران مرکز

دانشکده هنر ومعماری دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکز در مقطع تحصیلی کارشناسی رشته و گرایشهای ارتباط تصویری عمومی، طراحی صنعتی، عکاسی، مهندسی معماری، موسیقی، نقاشی عمومی، نمایش (ادبیات نمایشی، بازیگری، صحنه آرایی و کارگردانی) در مقطع کارشناسی ارشد رشته و گرایشهای (ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، پژوهش هنر، تصویر سازی، طراحی صنعتی، کارگردانی نمایش، نوازندگی ساز جهانی، مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی، مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی، معماری، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری و نقاشی) می‌باشند.

 

۱۰) دانشگاه علوم تحقیقات

دانشکده هنر و معماری در سال ۱۳۸۳ تأسیس و علاوه بر دوره های دکتری تخصصی معماری و شهرسازی با پذیرش اولین گروه دانشجویان در رشته های معماری و طراحی شهری در مقطع کارشناسی ارشد و سپس اضافه شدن رشته های برنامه ریزی شهری و برنامه ریزی منطقه ای در مقطع کارشناسی ارشد توسعه پیدا کرد.

در حال حاضر علاوه بر رشته های مذکور کارشناسی ارشد در رشته های مرمت (مرمت اشیاء و آثار و مرمت بنا و بافت)، پژوهش هنر، هنر های تجسمی (ارتباط تصویری و تصویر سازی و نقاشی و طراحی صنعتی) و هنرهای نمایشی (کارگردانی و ادبیات نمایشی) نیز در این دانشکده دائر می باشد.

دانشگاه های برتر ایران در زمینه هنر

۱۰ دانشگاه برتر ایران در حوزه هنر

 

خلاصه مطلب

هر رشته و هر دانشگاهی را که برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنید باید با توجه به علاقه شما باشد.

پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر سینما در صدر و بعد از آن طراحی صنعتی و بازیگری جای دارد.

کنکور یک آزمون بزرگ تحصیلی برای هر داوطلبی است. اما پس از کنکور مسیر جدید و تازه‌ای پیش روی شما خواهد بود که دشواری‌های خاصی دارد.

داوطلبان باید متناسب با روحیات و اهداف خود حد متوسطی از این عوامل را برای تصمیم گیری بهتر به کار گیرند و لذا توجه به یک عامل بدون توجه به عوامل دیگر نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

 

3.2/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کدام داوطلبان مجاز به ثبت نام در کنکور هنر هستند؟

ثبت نام در کنکور هنر برای داوطلبان محدودیتی ندارد. همه داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم در رشته های فنی و حرفه ای، کاردانش، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم ریاضی هستند می توانند در این آزمون نام نویسی کنند.

لیست رشته های ارائه شده در هر یک از زیرگروه های کنکور هنر از چه طریقی قابل دسترسی می باشد؟

این رشته ها به همراه ضرایب آن در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و متن این مقاله به چشم می خورد.

برنامه ریزی مطالعه برای کنکور هنر می بایست بر چه اساسی صورت گیرد؟

ابتدا رشته  مورد علاقه خود را انتخاب کرده و متناسب با آن برای کنکور هنر برنامه ریزی نمایید. توجه به ضرایب دروس تخصصی متناسب با رشته مورد علاقه، اساسی ترین مسئله ای است که در برنامه ریزی می بایست به آن توجه شود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1403 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1403 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور