ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور 2023 + شرایط و رشته ها

پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور از جمله مطمئن ترین و آسان ترین راه های ادامه تحصیل در این کشور در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به شمار می آید. البته این موضوع در رابطه با ورود بدون آزمون به رشته های محبوب و پرطرفداری همچون پزشکی اهمیت بیشتری پیدا می کند. در حال حاضر، افراد بسیاری به دنبال تحصیل پزشکی در ترکیه بدون آزمون و همین طور اطلاع از هزینه تحصیل پزشکی ترکیه و شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه هستند.

 

 البته اطلاع از شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه و البته  هزینه تحصیل پزشکی ترکیه برای این قبیل از افراد کاملاً ضروری به نظر می رسد. در این نوشته، اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون آزمون در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید تا با اطلاع از نحوه و شرایط پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون آزمون بتوانید تصمصم منطقی تری در رابطه با ورود بدون کنکور به دانشگاه های این کشور بگیرید.

 

 

برای آشنایی با هزینه تحصیل در دانشگاه های ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تحصیل پزشکی در ترکیه بدون آزمون

 

 

چرا پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور بهترین راه است؟

در ابتدا باید عرض کنیم که دانشگاه های مختلف در ترکیه از سه طریق یعنی آزمون یوس، آزمون SAT و همین طور پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور اقدام به جذب و پذیرش دانشجویان می کنند.

اما در میان این سه روش می توان پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور را بهترین و مطمئن ترین روش ورود بدون آزمون به این دانشگاه ها دانست.

البته این اتفاق زمانی می افتد و وقتی می توانید پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور را داشته باشید که از شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه و دیگر رشته های ارائه شده در دانشگاه های ترکیه مطلع باشید.

اطلاع از شهریه دانشگاه های ترکیه و همین طور هزینه تحصیل پزشکی در ترکیه را نیز فراموش نکنید. از طرف دیگر، در صورت شرکت در آزمون SAT و یا YOS ممکن است نتوانید حد نصاب نمره را برای پذیرش و قبولی در دانشگاه کسب کنید.

از این رو به مراتب مؤفق به ثبت نام در دانشگاه در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه نمی شوید.

اما در صورت پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور دیگر نیازی به شرکت در این آزمون ها هم نیست.

در نتیجه، به آسانی می توانید وارد دانشگاه های ترکیه شوید.

 

 

با وجود بهترین دانشگاه ها و اساتید در ترکیه ادامه تحصیل در رشته هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری بدون آزمون در ترکیه دیگر یک رؤیا نیست

 

 

مزایای پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور چیست؟

حتماً‌ این جمله را شنیده اید که می گویند برای انجام هر فعالیتی همواره مطمئن ترین راه بهترین راه ممکن است.

در مورد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه هم همواره مطمئن ترین روش پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور است.

ولی این که چرا مطمئن ترین و بهترین راه پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور است و این کار چه مزایایی را می تواند برای هر فرد دانشجو به دنبال داشته باشد موضوعی است که همواره مورد بحث بسیاری از داوطلبان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه است.

ببینید دوستان هر کدام از دانشگاه های ترکیه جهت پذیرش دانشجو در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه نمره ای را به عنوان حداقل نمره از طریق آزمون مشخص کرده که هر فرد در صورت کسب آن نمره می تواند به دانشگاه راه پیدا کند.

البته این موضوع را هم همواره مدنظر داشته باشید که این امکان نیز وجود دارد که ممکن است افراد زیادی مؤفق به کسب نمره بالا شوند و ظرفیت دانشگاه ها تکمیل شود.

آنوقت شما می مانید و حوضتان و دیگر نمی توانید به دانشگاه مورد نظر حتی با نمره بالا وارد شوید.

در صورت اقدام جهت پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور بعد از انجام کلیه اقدامات لازم و همین طور ارسال مدارک لازم می توانید به تحصیل پزشکی در ترکیه بدون آزمون و سایر رشته های عالی ارائه شده در دانشگاه ها بپردازید.

البته به این موضوع توجه کنید که در هر ترم تحصیلی ارائه شهریه دانشگاه های ترکیه الزامی است.

از طرف دیگر، در صورت شرکت در یکی از آزمون های SAT و YOS جهت کسب آمادگی لازم برای قبولی در آن ها باید دوره های مخصوصی را بگذرانید.

این دوره ها بسیار می تواند برایتان پر هزینه و زمان بر باشد. اما پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون آزمون نیاز به داشتن آمادگی قبلی ندارد و حتی هزینه پذیرش در مقایسه با مبلغ پرداختی جهت کسب آمادگی برای قبولی در دو آزمون یاد شده کمتر است.

بعلاوه، سؤالات آزمون اس ای تی به زبان انگلیسی و پرسش های آزمون YOS به زبان ترکی استانبولی مطرح می شوند.

در نتیجه، برای شرکت در این آزمون ها تسلط به یکی از دو زبان الزامی است.

اما در صورت پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور نیازی به داشتن تسلط کامل به یکی از دو زبان انگلیسی و یا ترکی نیست.

حتمآً می پرسید چرا؟ در پاسخ باید این خبر خوش را به شما بدهیم که بعد از قبولی در دانشگاه های ترکیه به آسانی می توانید طی دوره های شش ماهه تسلط کافی را به این دو زبان پیدا کنید.

 

 

با تحقیق و بررسی های صورت گرفته آموزشگاه یا آکادمی یوسلند در ایران به صورت تخصصی در امر تحصیل در ترکیه شما را راهنمایی می کند

 

 

تحصیل بدون آزمون در کدام یک از دانشگاه های ترکیه میسر است؟

حتماً‌ این سؤال در ذهن شما دوست عزیز متقاضی تحصیل در دانشگاه های ترکیه هم به وجود آمده که پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور در کدام دانشگاه های این کشور امکان پذیر است؟

در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه آن هم به صورت بدون آزمون تنها در دانشگاه های خصوصی این کشور میسر است.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با این دانشگاه های خصوصی به معرفی شماری از این مراکز دانشگاهی برای شما می پردازیم.

 

 

معرفی شماری از دانشگاه های خصوصی مشهور کشور ترکیه

در حال حاضر شاهد ارائه انواع رشته های تحصیلی در دانشگاه های خصوصی ترکیه هستیم.

در نتیجه، تمامی دانشجویان متقاضی امکان دادن درخواست جهت تحصیل در رشته مورد علاقه و مورد نظرشان را دارند.

در این میان، تحصیل در دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می توانند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد تا بتوانید بدون نیاز به شرکت در کنکور  در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه اقدام به ثبت نام و ورود به دانشگاه کنید. 

به جهت درخواست بالای دانشجویان جهت پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور در این نوشته قصد داریم شماری از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های خصوصی این کشور را خدمت شما معرفی کنیم. 

به این ترنیب، در زمان ثبت نام دانشگاهای ترکیه اطلاعات دقیق تر و بهتری در رابطه با آن ها دارید. 

 

 

دانشگاه آیدین در ترکیه

دانشگاه آیدین از جمله دانشگاه های بسیار مطرح در کشور ترکیه است که فعالیت رسمی خود را از سال ها قبل جهت جذب دانشجویان مختلف شروع کرد.

در حال حاضر، تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند.

اگر به دنبال دریافت پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور هستید این دانشگاه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

 

 

دانشگاه اوکان در ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه از جمله فعال ترین و جدیدترین مراکز دانشگاهی در ترکیه به شمار می رود و فعالیت خود را جهت پذیرش دانشجو از سال 2003 آغاز کرده است.

باید عرض کنیم که امکان تحصیل در انواع مقاطع دکتری، ارشد و کارشناسی در دانشگاه اوکان برای متقاضیان وجود دارد.

هدف از راه اندازی این مرکز دانشگاهی ایجاد رابطه ای موثر بین بازار کار و تحصیل در دانشگاه است.

از میان امکانات دانشگاه اوکان می توان از رستوران، کافه تریا،‌ استخر و آزمایشگاه یاد کرد.

 

 

شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه

 

 

دانشگاه کوچ در ترکیه

دانشگاه کوچ در شهر استانبول ترکیه سال ها قبل یعنی در سال 1993 میلادی احداث گردید.

 نکته بسیار مهم در رابطه با این مرکز دانشگاهی غیرانتفاعی این است که دانشگاه کوچ در میان دانشگاه های ترکیه در حوزه تحصیل جذب دانشجویان رشته پزشکی رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

پس اگر قصد تحصیل پزشکی در ترکیه بدون آزمون را دارید بعد از اطلاع از هزینه تحصیل پزشکی ترکیه می توانید این دانشگاه را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها انتخاب کنید.

با توجه به گران بودن شهریه دانشگاه های ترکیه و همین طور دانشگاه کوچ بهتر است قبل از هر اقدامی جهت تحصیل در انواع رشته های تحصیلی این دانشگاه از مبلغ شهریه پرداختی و البته توانایی مالی خود جهت پرداخت شهریه تعیین شده در هر ترم تحصیلی مطمئن شوید.

 

 

تحصیل در کدام یک از رشته های دانشگاه های ترکیه به صورت بدون کنکور است؟

باید عرض کنیم که در تمامی رشته های ارائه شده در دانشگاه های ترکیه می توانید پذیرش دانشگاه های بدون کنکور ترکیه را داشته باشید و در این رابطه محدودیتی برای شما به عنوان یک دانشجو وجود ندارد.

در نتیجه، اگر به رشته ای همچون پزشکی علاقه دارید می توانید بعد از پرس و جو در رابطه با هزینه تحصیل پزشکی ترکیه برای تحصیل پزشکی در ترکیه بدون آزمون اقدام بفرمایید.

البته باید دقت داشته باشید که باید شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه را نیز داشته باشید.

اطلاع از شرایط پزشکی بدون آزمون ترکیه هم در کنار آشنایی با هزینه تحصیل پزشکی ترکیه بدون آزمون می تواند اهمیت بسیاری برای شما دانشجویان عزیز داشته باشد.

حتی امکان تحصیل بدون آزمون و گرفتن پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور در رشته هایی همچون پرستاری، داروسازی و دندانپزشکی نیز برای شما دوست عزیز متقاضی وجود دارد.

 

 

در رابطه با هزینه زندگی در کشور ترکیه چه می دانید؟

هزینه زندگی در ترکیه در صورت گرفتن پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور و در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه علاوه بر هزینه دانشگاه شامل مواردی از جمله هزینه پرداختی برای خورد و خوراک، اجاره مسکن، لباس و غیره هم می شود.

این ها موارد بسیار مهمی هستند که قبل از هر گونه اقدامی برای گرفتن پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور باید اطلاعات دقیق و موثقی را در مورد آن ها کسب کنید.

در این بخش، هزینه بخشی از مواد غذایی، لباس و اجاره مسکن را خدمت شما براساس واحد پول ترکیه در سال 2020 ذکر می کنیم.

البته دقت داشته باشید که با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا و از جمله در کشور ترکیه این قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و حتی امکان تغییر در آن ها توسط دولت ترکیه نیز وجود دارد.

از این رو، قیمت های ذکر شده در پایین به صورت حدودی ذکر می شوند.

 

 

هزینه مواد غذایی
تخم مرغ ( یک بسته 12 عددی) 10.9 لیر
شیر (1 لیتر) 4.59 لیر
سیب درختی (1 کیلوگرم) 5.00 لیر
پیاز ) 1 کیلوگرم) 3.21 لیر
پرتقال (1کیلوگرم) 5.04 لیر
پنیر محلی (1کیلوگرم) 34.53 لیر
برنج سفید ( 1 کیلوگرم) 8.98 لیر

 

 

هزینه لباس
یک دست لباس خنک تابستانی در فروشگاه های زنجیره ای                         157.08 لیر
یک جفت شلوار جین 225.96 لیر

 

 

هزینه اجاره مسکن در ترکیه
هزینه اجاره مسکن (آپارتمان سه اتاقه-خارج از مرکز شهر) 1.554.29  لیر
هزینه اجاره آپارتمان سه اتاقه در مرکز شهر 2.498.95 لیر
آپارتمان 1 تخته در مرکز شهر 1.435.16 لیر

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه چه زمانی است؟ 

آیا می دانید زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه چه زمانی است؟ اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام کاملاً ضروری به نظر می رسد. 

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

مشاوران تحصیلی مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیق و خوبی را ابن رابطه در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهند. 

 

 

جهت اطلاع از شرایط تحصیل بدون آزمون در ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

تحصیل در ترکیه بدون کنکور 

تحصیل داروسازی در ترکیه بدون کنکور 

تحصیل رایگان در ترکیه

تحصیل پزشکی بدون کنکور در ترکیه

شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان 2020

تحصیل در خارج از کشور

پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور برای من فراهم است؟ 

در صورت داشتن شرایط لازم بله. در صورت نیاز به اطلاع از شرایط و قوانین پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه در دوره های بدون آزمون و با آزمون کی است؟ 

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان تحصیل بدون آزمون پزشکی در ترکیه وجود دارد؟ 

هر فرد در صورت داشتن شرایط پزشکی بدون آزمون می تواند برای تحصیل بدون آزمون پزشکی در ترکیه اقدام کند.

هزینه تحصیل پزشکی در ترکیه چقدر است؟ 

برای اطلاع دقیق از هزینه تحصیل پزشکی در ترکیه با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • داروسازی ترکیه بدون کنکور

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023، از جمله اهداف بسیاری از دانشجویان است که مایل به گذراندن دوران دانشگاه خود در کشوری خارجی هستند در این مقاله سعی داریم تمامی مراحل و روند اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی و خصوصی...
  • ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2023

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2021برای کلیه علاقمندان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه آغاز شد. در این زمان، اطلاع از نحوه گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه ضرورتی تام و تمام دارد. با توجه...
  • تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور جزء آسان ترین و بهترین روش های تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و حتی مقاطع و مدارک بالاتر است. با تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تحصیل...
  • تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه امتیاز مهم و قابل توجهی است که شمار زیادی از افراد و دانشجویان به دنبال آن هستند. در حال حاضر، تحصیل در ترکیه بدون آزمون البته در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور برای...
تماس با مشاور