ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی + تغییر مشخصات و موبایل | tamin.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای تغییر شماره موبایل در تامین اجتماعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برخی از افراد پس از وارد نمودن اطلاعات خود ممکن است متوجه اشتباه بودن اطلاعات خود شوند و به همین دلیل برای ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی اقدام نمایند. ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی به صورت حضوری انجام می شود و امکان ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی در این سامانه وجود ندارد.

ویرایش  اطلاعاتی مانند تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی را می توان از طریق این سامانه انجام داد. برای اطلاع از ویرایش تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی

افرادی که تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و قصد استفاده از خدمات سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی را دارند، ملزم به ابتدا ثبت نام و ارائه اطلاعات خود در سایت این سازمان می‌باشند. که ثبت نام دارای شرایط ثبت نام بیمه تامین اجتماعی می‌باشد.

اطلاعاتی که از افراد در این سامانه ثبت می‌شود از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین، در صورت متوجه شدن افراد از نادرستی اطلاعات خود، می‌بایست به سرعت اقدام به ویرایش اطلاعات خود در سامانه بیمه سازمان تامین اجتماعی نمایند.

مراحل ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی به صورت حضوری صورت می‌گیرد، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی آن‌ها در سایت سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.

در صورت تمایل به غییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی، امکان ویرایش آن به صورت غیر حضوری وجود دارد. اما اگر قصد ویرایش دیگر اطلاعات خود را دارید، می‌بایست با داشتن مدارک مورد نیاز مانند کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه و مراحل ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی را انجام دهید.

جهت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی آنلاین با کدملی و شماره بیمه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی

نحوه تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی

با توجه به اهمیت بسیاری که شماره تلفن همراه ثبت‌شده‌در سایت سازمان تامین اجتماعی برای تمامی اشخاص دارد و اطلاع رسانی‌های مربوط به سایت سازمان از طریق شماره تلفن به اطلاع اشخاص خواهد رسید، لازم است که اگر شماره تلفن همراه افراد تغییر یافته یا به هر دلیل دیگری این شماره به اشتباه در سامانه وارد‌شده‌باشد، افراد باید به سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنند و مراحل ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی و تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی  را از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی انجام دهند.

تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی

ضمنا برای ویرایش و تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی در این سامانه، ضروری است که افراد حتما گذرواژه تامین اجتماعی خود را به خاطر داشته باشند.

برای دسترسی به بخش ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی، ابتدا باید به سیستم خدمات الکترونیک سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir ورود نمایید.

سپس پس از ورود به سیستم خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، بر روی گزینه تامین اجتماعی من در بالای سایت کلیک کنید.

مرحله اول نحوه تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی

در مرحله بعدی، از بین گزینه‌های نشان داده شده، روی گزینه تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی کلیک نمایید.

مرحله دو نحوه تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی

در مرحله بعدی، شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را برای ویرایش شماره تلفن همراه خود در سایت سازمان تامین اجتماعی وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در ضمن برای اطلاع از سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

الزام ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی

در سال‌های گذشته، سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در امور بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های مختلفی جهت ارائه خدمات غیر حضوری نموده است.

واجدین صلاحیت برای استفاده از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی tamin. ir وارد نمایند. در صورت فراموشی گذرواژه می‌توانید برای بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی از طریق پیامک و سامانه اقدام کنید.

پس از تکمیل تمامی مراحل ثبت نام در این سامانه، اشخاص مجاز هستند که با نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور تعیین‌شده‌خودشان از خدمات مختلف سایت سازمان تامین اجتماعی استفاده نمایند.

از آنجا که ثبت نام کاربران در سایت سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از خدمات غیر حضوری این سازمان الزامی است و لازم است که اطلاعات اشخاص به‌طور دقیق در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت گردد، اشخاص موظفند که اطلاعات خود را به درستی در این سامانه وارد نمایند.

ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی

در صورتی که اطلاعات که در سامانه سازمان تامین اجتماعی وارد می شود غلط باشد امکان استفاده از امکانات غیر حضوری سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی برای اشخاص وجود نخواهد داشت و ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی تنها به صورت حضوری میسر است.

بنابراین، تبعات مربوط به اشتباه وارد کردن اطلاعات در سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی بر عهده خود فرد خواهد بود.

با توجه به الزام ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی، توصیه می‌شود افرادی که اطلاعات خود را به هر دلیلی به‌طور اشتباه وارد کرده‌اند، مراحل ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی خود را انجام دهند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی

برای اطلاع از ثبت گواهی اشتغال به تحصیل تامین اجتماعی کلیک نمایید.

نکاتی در خصوص سازمان تامین اجتماعی تغییر شماره موبایل

با توجه به اهمیت شماره تلفن همراه ثبت‌شده‌در فرم ثبت نام سازمان بیمه تامین اجتماعی، توصیه می‌شود که افراد در صورت وارد کردن اشتباه شماره تلفن و یا تعویض آن، اقدام به ویرایش و تغییر شماره تلفن در بیمه خدمات درمانی خود کنند تا از مشکلات مختلفی در استفاده از خدمات غیر حضوری سایت سازمان تامین اجتماعی جلوگیری شود.

نکات مهم در تغییر اطلاعات لطفا به یاد داشته باشید که پس از انجام ویرایش، اطلاعات شما به حالت قبلی باز خواهد گشت و تغییرات اعمال‌شده‌در سامانه ثبت نخواهد شد.

همچنین، قبل از تایید نهایی اطلاعات خود در سامانه تامین اجتماعی، می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید. در مرحله ثبت نام، از شما خواسته خواهد شد که اطلاعات خود را تایید یا اصلاح کنید و در صورت نیاز می‌توانید اصلاحات خود را اعمال کنید.

تغییر شماره موبایل برای بیمه شدگان ضروری است:

تغییر شماره موبایل برای بیمه شدگانی که شماره ثبت‌شده‌در سیستم به نام خودشان نیست یا پیام مبنی بر ضرورت تغییر شماره تلفن همراه از طریق سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده اند، ضروری است.

بیمه شدگانی که سیم کارتی به نام خود ندارند، برای رفع مشکل خود به صورت حضوری به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند.

مشاوره در خصوص ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی

در زمان ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی توجه نمایید که اطلاعات وارد‌شده‌جهت استفاده در سامانه یکپارچه سازمان تامین اجتماعی برای شناسایی شما قرار خواهد گرفت.

شماره تلفن همراه وارد‌شده‌باید به‌طور اختصاصی متعلق به شما باشد.

در صورت عدم تطابق شماره تلفن همراه وارد‌شده‌با شما، لازم است شخصا با داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمایید.

حال اگر برای ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی نیاز به راهنمایی دارید می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

سازمان تامین اجتماعی تغییر شماره موبایل

برای اطلاع از سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه کلیک نمایید.


خلاصه مقاله ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی

ویرایش اطلاعات هویتی تامین اجتماعی تنها از طریق مرحعه حضوری امکان پذیر می باشد و سازمان تامین اجتماعی تغییر شماره موبایل را از طریق سامانه تامین اجتماعی مقدور کرده است. در این مقاله تلاش نمودیم تا نحوه ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی و تغییر شماره تلفن برای شما توضیح دهیم. در صورتی که مشکلی در رابطه ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی دارید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf کلیک نمایید.

پادکست صوتی مقاله

3.7/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای تغییر شماره موبایل در تامین اجتماعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم برای ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی اقدام نماییم؟

ابتدا لازم است برای ورود به سیستم تغییر شماره تلفن موبایل در سوابق بیمه کلیک کنید و پس از آن اطلاعات خود را درج نمایید تا به قسمت ویرایش دسترسی پیدا کنید.

برای تغییر شماره موبایل در تامین اجتماعی چه اطلاعاتی لازم است؟

برای تغییر شماره می توانید از دو روش استفاده نمایید. در روش اول بر روی بازیابی از طریق پیامک اقدام نمایید و در روش دوم از طریق سوالات امنیتی می توانید اقدامات لازم را به انجام برسانید.

برای تغییر شماره تلفن در سوابق بیمه آیا باید عضو سیستم باشیم یا اینکه انجام ثبت نام در مراکز بیمه تامین اجتماعی کافی است؟

ابتدا باید برای انجام ثبت نام در سیستم اقدام نمایید و پس از آن جهت ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی کلیک کنید.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی + تغییر مشخصات و موبایل | tamin.ir»

  1. Avatar photo سحر گفت:

    سلام‌ وقتتون‌بخیر…ممنون میشم در سامانه بیمه تامین من ..امکان ویرایش ایمیل رو اضافه کنید …

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  2. Avatar photo سیمین گفت:

    رمز سوابق بیمه یادم رفته امکان ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری هست؟ و اینکه نمیشه غیر حضوری بازیابیش کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به صورت غیر حضوری هم می توانید اقدام نمایید

  3. Avatar photo kiana گفت:

    سلام وقتتون به خیر برای درج محل دوم فعالیت پزشک باید از چه راهی وارد شد پزشک در سامانه تامین اجتامعی ثبت نام کرده الان میخوایم محل دوم فعالیتشون رو درج کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی باید حضورا به یکی از شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه فرمایید.

  4. Avatar photo سیروس گفت:

    سلام
    بنده تاالان به ایمیلم دقت نکرده بودم،الان متوجه شدم ایمیل یکی ازهمکارانم هست،ینی جاخوردم
    ممکن ایشون به سایت تامین اجتماعی من دسترسی داشته باشه

    1. Avatar photo JAVADI گفت:

      سلام وفت بخیر
      دوست گرامی اطلاعات شما باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیره
      جهت بررسی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرین.

    2. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر . معمولا از طریق تایید پیامکی می توان وارد سامانه شد

  5. Avatar photo ایرج پزشکی گفت:

    سلام
    خسته نباشید.من پست الکترونیکی ام تغیر کرده
    چطور میتونم عوضش کنم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام
      وارد سایت تامین اجتماعی شوید

  6. Avatar photo نسترن محسنی گفت:

    سلام من پست الکترونیکی ام تغییر کرده میخوام جدید رو وارد کنم چه کار کنم

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای ویرایش ادرس ایمیل باید حضوری برید از واحد نامنویسی شعبه انجام بدید

  7. Avatar photo شکوفه گفت:

    سلام موقع ثبت نام در سامانه غیر حضوری سایت متاسفانه شماره موبایل رو یه رقمشو اشتباه وارد کردم و کلا سایت هیچ حالت ویرایشی برام نذاشته منم تأیید زدم و پیغامی که داده اینه حساب کاربری شما ایجاد شده ولی غ فعال است باید چیکاکنم؟؟؟؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای ویرایش اطلاعات به نزدیکترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید

  8. Avatar photo ولدان گفت:

    با سلام پست الکترونیکی من در سامانه اشتباه است و در صفحه هم گزینه ای به نام تغییر پست الکترونیکی وجود ندارد
    چکار باید بکنم

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی باید همراه با مدارک به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور