ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403+ تغییر مشخصات | sanjesh

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که علاقه مند هستند در آزمون دکتری ثبت نام کنند باید در زمان مقرر وارد سایت سازمان سنجش شوند و اطلاعات خود را وارد نمایند. در برخی از مواقع داوطلبان اطلاعات خود را به دلایل مختلف همچون بی دقتی و عدم آگاهی به اشتباه وارد می کنند که این مسئله می تواند در ادامه مسیر برای آن ها مشکل ساز شود. از سوی دیگر داوطلبانی هستند که نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403 نمی دانند و برای ویرایش اطلاعات به کافی نت مراجعه می کنند. توجه داشته باشید برای ویرایش اطلاعات  3 دوره زمانی توسط سازمان سنجش تعیین شده است که شما می توانید در هر یک از دوره های زمانی برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید.

در مجموع اگر در هنگام ثبت نام اطلاعات مورد نیاز را به اشتباه وارد کرده اید بهتر است بدانید ویرایش آن اصلا کار سختی نیست در نتیجه اگر این مقاله را تا پایان با دقت مطالعه کنید می توانید با استفاده از کامپیوتر شخصی خود اطلاعات را ویرایش کنید. همچنین اگر به دلایل مختلف موفق به انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام  خود نشدید، کافی است با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و این کار را به ما بسپارید. در ادامه همراه ما باشید.

انواع ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403

اولین مسئله ای که باید مورد بررسی قرار بگیرد مربوط به دوره زمانی ویرایش اطلاعات دکتری است که باید هر داوطلب از آن مطلع باشد. این نکته را در نظر داشته باشید در ۳ دوره زمانی امکان تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نام توسط سازمان سنجش کشور وجود دارد که لینک های مربوطه در سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود. بازه های ذکر شده عبارتند از:

✔️ هنگام ثبت آزمون دکتری

✔️ هنگام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

✔️ هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

شاید برای شما سوال پیش بیاید اگر در بازه زمانی ویرایش اطلاعات را انجام ندهیم چه اتفاقی رخ می دهد و آیا می توانید در خارج از بازه زمانی اطلاعات را ویرایش کنیم یا خیر؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم چنانچه متقاضی پس از گذشت بازه های مذکور در بالا، تصمیم به تغییر اطلاعات و رفع مشکلات احتمالی دارد، می بایست درخواست ویرایش خود را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به انجام برساند. همان گونه که پیش تر اشاره شد، داوطلبان می توانند در هنگام ثبت نام و یا تمدید مهلت در سایت سنجش توسط لینک قرار شده به منظور ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند اما در هنگام دریافت کارت ممکن است برای انجام برخی از تغییرات و اصلاحات بخش هایی از فرم ثبت نام از طریق باجه های رفع نقص اقدام نمایند.

🔔  اطلاعیه 🔔

هر یک از داوطلبان حداکثر 5 بار مجاز به ویرایش فرم ثبت نام خود در ثبت نام آزمون دکتری می باشند.

 

انواع ویرایش اطلاعات ثبت نام

برای آشنایی با اشتباهات انتخاب رشته دکتری و روش های حل آن روی لینک کلیک کنید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1403

افرادی که در آزمون دکتری 1403 شرکت می نمایند، اگر به دلایل مختلفی برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشند می توانند در زمان مقرر برای ویرایش اطلاعات دکتری اقدام نمایند، در غیر این صورت ثبت نام آن ها پذیرفته نخواهد شد.

افراد برای ویرایش اطلاعات  باید وارد سامانه سنجش شده و اطلاعات نادرست خود را صحیح نمایند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری در سه مرحله متفاوت است که زمان آن ها را برای شما شرح خواهیم داد:

🔶 ویرایش اطلاعات دکتری در زمان ثبت نام

تاریخ ویرایش اطلاعاتدر زمان ثبت نام در سال جاری هنوز مشخص نشده است ولی در سال گذشته 22 تا 29 آبان، افراد فرصت داشتند تا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری خود اقدام نمایند.

🔶 ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری در زمان مهلت تمدید

افرادی که به دلایل مختلف در زمان ثبت نام موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات ث خود را انجام دهند.

ویرایش اطلاعات در زمان مهلت تمدید در سال گذشته 29 آبان تا 3 آذر بوده است، که با توجه به سال گذشته احتمال می رود در سال جاری نیز در همین محدوده زمان باشد.

🔶 ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

آخرین فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد که افراد می توانند اطلاعات خود را تصحیح کرده و برای آزمون آماده شوند.

زمان کارت ورود به جلسه در سال گذشته 8 الی 10 اسفند ماه بوده است که تمامی زمان ها به محض اطلاع رسانی به روز خواهد شد. همچنین می توانید جهت اطلاعیه های جدید در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

📌 جهت کسب اطلاعات نسبت بهثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

کدام اطلاعات ثبت نام دکتری را می توان ویرایش کرد؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که امکان ویرایش تمامی اطلاعات وجود دارد. این نکته را در نظر داشته باشید ویرایش برخی از اطلاعات برای شما امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است بدانید در قسمت زیر اطلاعات قبل ویرایش و اطلاعات غیر قابل ویرایش را ذکر خواهیم کرد تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل برای ویرایش اطلاعات اقدام کنید.

 

اطلاعات قابل ویرایش در ثبت نام آزمون دکتری 1403

در گام اول اطلاعاتی را ذکر خواهیم کرد که امکان ویرایش آن برای شما امکان پذیر می باشد این نکته را در نظر داشته باشید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، معدل دوره كارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، معدل مقطع كارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، هیات علمی ( مربی، آموزشی، رسمی ) و نیز دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری امکان پذیر می باشد.

چنانچه داوطلبان در هر یک از اطلاعات درج شده، تفاوت و تناقضی مشاهده کرد، می بایست جهت رفع آن ها به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کرده تا ایرادات مشاهده شده را رفع و تغییرات لازم را به انجام برسانند. به منظور انجام عمل مذکور می بایست متقاضی پس از ورود به سایت سازمان سنجش به واسطه لینک ” کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 1403 ” کارت خود را مشاهده نموده و در صورت وجود تناقض در هر یک از اطلاعات به ویرایش آن بپردازد.

 

اطلاعات قابل ویرایش در زمان دریافت کارت آزمون دکتری 1403
نام و نام خانوادگی کد موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی
سال تولد معدل مقطع کارشناسی ارشد
شماره شناسنامه تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد
کد ملی کد موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد
معدل مقطع کارشناسی هیأت علمی
تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی کد و عنوان موسسه محل خدمت

 

کال تو اکشن تماس

اطلاعات غیر قابل ویرایش در ثبت نام آزمون دکتری 1403

همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم برخی از اطلاعات قابل ویرایش نیست. اگر بخواهیم مواردی که قابل ویرایش نیست را به شما معرفی کنیم باید به مواردی همچون جنسیت، نوع معلولیت، عکس و زبان خارجی اشاره نماییم.

اطلاعات قابل ویرایش در ثبت نام آزمون دکتری

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403

مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1403 در زمان ثبت نام و تمدید ثبت نام به شرح زیر است:

📚 در زمان ثبت نام و یا تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست لینک ” دکتری تخصصی ” را انتخاب کنند.

📚 سپس روی لینک ” ثبت نام آزمون دکتری 1403 ” کلیک کنند.

📚 داوطلبان می توانند روی گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی ” کلیک کنند که این لینک در منو سمت راست صفحه ثبت نام آزمون دکتری موجود است.

توجه! لازم به ذکر است تا بدانید که امکان تغییر حوزه امتحانی توسط سازمان سنجش وجود دارد که به منظور رفاه حال دانشجویانی که در شهری غیر از محل زندگی خود امتحان می دهند را فراهم کند. ویرایش حوزه ثبت نامی تحت شرایط خاص نظیر آزمون دکتری سال 99 که به دلیل شیوع بیماری کرونا، داوطلبان امکان سفر به نقاط دور دست را نداشتند فراهم شده بود.

 

جهت کسب اطلاعات درباره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403

مطمئنا اگر بخواهید اطلاعات ثبت نام دکتری را ویرایش کنید وجود یک راهنمای تصویری به شما کمک خواهد کرد تا مراحل را به درستی طی کنید. برای ویرایش اطلاعات  می توانید راهنمای زیر را دنبال کنید:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه دکتری تخصصی.

انتخاب گزینه دکتری تخصصی

  • انتخاب لینک ” ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 143″

 ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری

 

  • کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات در سمت راست.

ویرایش اطلاعات

  • وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در محل تعیین شده.

شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در محل تعیین شده.

  • ورود به صفحه ویرایش اطلاعات و ایجاد تغییرات مورد نظر.

📌 برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون دکتری ، کلیک کنید.

نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

  • ورود به سایت سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه “دکتری تخصصی” از منوی موجود در سمت راست صفحه.
  • انتخاب لینک فعال ” کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری phd (نیمه متمرکز) سال 1403″ ( عکس زیر مربوط به سال های گذشته می باشد.)
  • ورود با یکی از 4 روش پیشنهاد شده و انتخاب گزینه جستجو

ورود با یکی از 4 روش پیشنهاد شده و انتخاب گزینه جستجو

  • انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات

 

انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات

نکات مهم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1403

⭕️ لازم به ذکر است تا به یاد داشته باشید که برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری نیازی به پرداخت هزینه مجدد جهت خرید کارت مربوط به هزینه ثبت نام آزمون دکتری نمی باشد.

⭕️ شما عزیزان باید معدل کارشناسی ارشد خود را به درستی وارد کنید؛ در غیر این صورت، با مشکیل جدی رو به رو خواهید شد.

⭕️ اگر ترم آخر هستید و هنگام ثبت نام اولیه میانگین نمرات کارشناسی ارشد خود را وارد نموده اید، بایستی معدل قطعی و نهایی خود را در هنگام دریافت کارت آزمون به درستی وارد نمایید.

⭕️ شما داوطلبان گرامی در صورت هرگونه اشتباه و مغایرت اطلاعات هویتی خود در کارت آزمون اگر قابل ویرایش نبود با حضور به موقع در باجه های رفع نقص کارت، می توانید آن را تصحیح کنید.

⭕️ در صورت پایان یافتن زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر شما متوجه اشتباهی در اطلاعات کارت آزمون خود شدید، تنها راه موجود ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش خواهد بود تا نسبت به اصلاح کارت ورود به جلسه اقدام نمایید.

 

خلاصه مطلب

هر ساله در زمان ثبت نام آزمون دکتری، افرادی هستند که اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده اند و خواستار ویرایش این اطلاعات هستند. ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403 در طول زمان ثبت نام و در زمان تمدید شده برای ثبت نام و ویرایش امکان پذیر است، در نتیجه تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامم به ویرایش اطلاعات خود نمایند. در مقاله فوق نحوه ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 1403 به طور کامل توضیح داده شد.شما میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات با کارشناسان ما به اشتراک گذاشته و یا با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

📥  برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید.  📥

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری 1403 چند نوبت می باشد؟

داوطلبان در ۴ مرحله می توانید فرم ثبت‌نام آزمون خود را ویرایش کنند.

در زمان ثبت‌نام چه اطلاعاتی را می توان ویرایش کرد؟

داوطلبان پیش از اتمام مهلت نام نویسی همه موارد را می توانند اصلاح کنند.

آبا امکان تغییر حوزه امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد؟

خیر داوطلبان فقط تا پیش از اتمام مهلت ثبت‌نام می توانند حوزه انتخابی را تغییر دهند.

نظرات

34 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1403+ تغییر مشخصات | sanjesh»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    با سلام و احترام
    میخواستم ببینم امکان ویرایش مکان آزمون وجود داره ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      درخواست تغییر محل برگزاری ازمون در این بازه زمانی امکان پذیر نمی باشد

  2. Avatar photo Zahra Faramarzi گفت:

    سلام من ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ رو انجام دادم منتهی کد سهمیه ایثارگری ک تو ارشد استفاده کرده بودم رو وارد کردم باید چیکار کنم الان؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید برای دریافت کد جدید اقدام نمایید و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه سهیمه خود را ویرایش کنید

      1. Avatar photo آرمان گفت:

        آیا امکان تغییر سهمیه در بازه دریافت کارت وجود داره؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          در زمان انتخاب رشته سهمیه تان را اعمال کنید

  3. Avatar photo خسرو گفت:

    سلام من سهمیه ایثارگری داشتم استفاده نکردم و قبول هم نشدم ایا امکانش هست با مراجعه به سازمان سنجش و سازمان ارتش از سهمیه استفاده کنم؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      خیر.

  4. Avatar photo حسن گفت:

    سلام امروز وقتی داشتم کارنامه انتخاب رشته دکتری و میدیدم متوجه شدم سیستم تاریخ فارغ التحصیلی ارشدم و ۳۰ بهمن زده چون موقع ثیت نام دانشحوی سال اخر بودم،و معدلی که وارد کردم موقع ثبت نام با موقع دریافت کارت ورود به جلسه که فارغ التحصیل بودم یکی بود و درست وارد کروه بودم بنابرین ویرایش نکردم و توی کارت معدل با انچه در گواهی فارغ التحصیلی بود یکی بود بنابرین ویرایش نکردم ،بخاطر همین همون تاریخ ۳۰ بهمن سیستم برام تو کارت موند و ویرایش نکردم درصورتی که من ۱۱ بهمن فارغ التحصل شدم توی مصاحبه ها هم دانشگاه ها چیزی نگفتن ، چون معدل کارنامه با معدل گواهی فارغ التحصیلی یکی بود ،بخاطر ویرایش نکردن تاریخ فارغ التحصیلی که مشکلی نیست؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      داخل سامانه ی سنجش ثبت وضعیت کنید

  5. Avatar photo مصطفوی گفت:

    سلام. من برای آزمون دکترای 1402، تاریخ فارغ التحصیلی مو بهمن 1401 زدم، اما تحصیلم طولانی شد و افتاد شهریور 1402. دو تا سوال دارم. هنوزم امکان ویرایش تاریخ فارغ‌التحصیلی هست؟ و اینکه اگر امکانش نباشه و ویرایش نکنم، در صورت قبولی نهایی، از ثبت نام امسال و سال بعد محروم میشم؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . امکان ویرایش نیست متاسفانه

  6. Avatar photo دیانا گفت:

    سلام
    من امروز کتوجه شدم تاریخ فارغ التحصیلیم رو‌اشتباه وارد کردم ایا امکان ویرایش هست؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان وجود ندارد

  7. Avatar photo مرتضی. گفت:

    سلام ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری که می زنم به مشکل می خورم میشه راهنمایی نمایید

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هیچ اطلاعیه ای در این زمینه اعلام نشده است.

  8. Avatar photo ستاره. گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری در سال جاری مطابق سال گذشته است؟؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هیچ اطلاعیه ای در این زمینه اعلام نشده است.

  9. Avatar photo محمد گفت:

    سلام. بخش ویرایش اطلاعات کارت دکتری مشکل داره برای همه یا فقط برا من اینجوریه؟ دکتری ۱۴۰۲

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      چه مشکلی برای ویرایش دارید ؟ سامانه درست است و در حال حاضر امکان ویرایش دارد.

  10. Avatar photo Mahi گفت:

    روزتون بخیر باشه.
    واسه ویرایش موسسه فارغ التحصیلی قبلیم(واسه کنکور دکترا) به سایت سنجش مراجعه کردم و ویرایش تایید شد.بعد از ۱ساعت مجددن رفتم هنوز همون قبلی بود و دیگه اجازه ویرایش رو نمیداد.تایید ویرایش زمان میبره؟یا اینکه اصلا تایید نشده؟واقعا نگرانش شدم😢

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . به باجه های رفع نقص مراجعه بفرمایید .

  11. Avatar photo ثریا گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    بنده از ثبت نام دکتری جا مانده ام ،ایا امکان ثبت نام با مراجعه به باج های رفع نقص وجود دارد؟ متشکرم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی شما باید به سازمان سنجش درخواست بدین.
      جهت انجام با داخلی113 تماس بگیرین.

  12. Avatar photo ماهی گفت:

    متشکرم بابت سایت خوب و اهمیت دادن به کامنتا🌹🌸.
    سوالی ذهنمو درگیر کرده.اینکه واسه کنکور دکترا قسمت استعداد تحصیلی بهمون برگه ی سفید هم میدن؟آخه بخش تحلیلش واقعا نیاز به چرک نویس داره🥴

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خواهش میکنم
      خیر

  13. Avatar photo Mahi گفت:

    سلام.وقتتون بخیر باشه.من موقع ثبت نام آزمون دکترام موسسه فارغ التحصیلی ارشدم اشتباه درج شده.ایا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه امکان تغییرش رو دارم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله شما امکان ویرایش اطلاعات رو در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دارید.

  14. Avatar photo پریسا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید من میخوام حوزه امتحانیم را عوض کنم آیا اینموضوع جزو موارد ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری می باشد؟ ممنون از پاسخگویی

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام وقتتون بخیر، خیر متاسفانه، عوض کردن حوزه امتحانی جزو مفاد ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری نمی باشد.

      1. Avatar photo بهاره گفت:

        سلام وقت بخیر، متاسفانه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری نتونستم زمان فارغ التحصیلی ارشد رو اصلاح کنم. بعدا مشکلی پیش میاد؟

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر . باید به باجه های رفع نقص مراجعه کنید .

  15. Avatar photo صادق گفت:

    سلام خسته نباشید. یه سوال داشتم من تو این مدتی که ثبت نام کردم نظرم راجع به رشته ثبت نامیم عوض شد. امکان تغییر رشته آزمون تو زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری نیست؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، برخی از موارد اساسی ثبت نام مانند رشته، حوزه امتحانی و … جزو مواردی که می توان در مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری آن ها را تغییر داد نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور