ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما | رشته ها، نظرات، حقوق و مزایا + معایب

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه صدا و سیما امکان پذیرش کلیه داوطلبان را در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم نموده است. حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما به معنای واقعی، تنها برای دانشجویان رتبه برتر خواهد بود. نظرات درباره دانشگاه صدا و سیما در برخی موارد مثبت و در برخی موارد دیگر منفی می باشد و این موضوع تا حدود زیادی به دیدگاه داوطلبان مربوط خواهد بود. اما به طور اختصاصی ما این مقاله را به موضوع همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما اختصاص داده ایم.

ظرفیت پذیرش در رشته های دانشگاه صدا و سیما اندک می باشد و به همین دلیل علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه باید از رتبه بسیار خوبی برخوردار باشند تا بتوانند در این دانشگاه پذیرفته شوند. برای کسب رتبه خوب در این دانشگاه، کلیه داوطلبان عزیز می توانند با مشاوران ما تماس حاصل نمایند تا اطلاعات لازم را برای قبولی در این دانشگاه، در اختیار آنان بگذارند. برقراری تماس با مشاوران ما از طریق شماره های زیر امکان پذیر است.

 

برای اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه صدا و سیما در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین رتبه قبولی در این دانشگاه از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

پذیرش در رشته های دانشگاه صدا و سیما تنها به صورت باآزمون امکان پذیر خواهد بود.

 

معرفی دانشگاه صدا و سیما

 

معرفی دانشگاه صدا و سیما 

دانشگاه صدا و سیما یکی از دانشگاه مورد علاقه داوطلبان گروه علوم ریاضی، علوم انسانی و هنر می باشد که علاوه بر تحصیل دروس تئوری، امکان یادگیری فنون و راهبردهای عملی هر یک از رشته ها را نیز فراهم می نماید به همین دلیل  داننشجویان پس از فارغ التحصیلی از این دانشگاه، به عنوان یک متخصص فارغ التحصیل می شوند.

پذیرش دانشگاه صدا و سیما منحصر به فرد می باشد و داوطلبان در صورت تمایل به تحصیل در این دانشگاه، لازم است در کنکور سراسری رتبه مورد نیاز را کسب نموده و همچنین واجد شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده این دانشگاه باشند. بدیهی است که همانند سایر دانشگاه های شرایط خاص، برای پذیرش داوطلبان مصاحبه های صورت می گیرد.

تنوع رشته های دانشگاه صدا و سیما همانند سایر دانشگاه های مشابه نخواهد بود چراکه در رشته های محدود و با توجه به نیاز بازار کار سازمان صدا و سیما تحصیل در رشته های مورد نظر در این دانشگاه وجود دارد. همچنین امکان استخدام دانشجویان پس از فارغ التحصیلی وجود خواهد داشت.

 

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط پذیرش در دانشگاه صدا و سیما

رشته های دانشگاه صدا سیما همانند دانشگاه های سراسری دیگر به صورت روزانه و در نوبت دوم شبانه امکان پذیرش و تحصیل داوطلبان را فراهم می نماید. همچنین پذیرش رشته های این دانشگاه، به صورت با آزمون می باشد. شرایط عمومی و اختصاصی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مواردی با یکدیگر متفاوت است اما به طور کلی ما به این شرایط اشاره خواهیم بود.

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و همچنین التزام به احکام اسلامی
  •  معتقد بودن به ولایت فقیه و رعایت عملی اعتقادات و اصل ولایت فقیه و همچنین پایندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
  •  داشتن تابعیت ایرانی
  •  عدم سوء پیشینه داوطلبان از زمان به ورود با توجه به تائید مراجع ذیصلاح
  •  مقید بودن به رعایت کامل مقررات آیین نامه ها و ضوابط تعیین شده از سوی دانشگاه
  •  کسب نمره لازم در مصاحبه حضوری تخصصی و صلاحیت عمومی
    •  پذیرفته شدگان اولیه این دانشگاه به صورت چند برابر ظرفیت اعلام می شوند. پس از بررسی و احراز شرایط به ترتیب اولویت در رابطه با امکان تحصیل و یا عدم تحصیل آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
  • کلیه دانشجویان این دانشگاه لازم است علاوه بر گذراندن دروس دانشگاه، در کارگاه ها و دوره های تعیین شده آن شرکت نمایند.
  •  حداکثر سن داوطلبان در مقطع کارشناسی ۲۵ سال با احتساب خدمت سربازی می باشد و برای داوطلبان کارشناسی ارشد حداکثر سن ۳۰ سال با احتساب دوران خدمت نظام وظیفه
  •  نداشتن تعهد استخدام و قرارداد رسمی پیمانی با ارگان ها در زمان‌های مختلف
  •  آن دسته از داوطلبان پسری که دوره خدمت خود را قبل از ورود به دانشگاه گذرانده باشند، می توانند در صورت دارا بودن شرایط در نظر گرفته به صورت امریه، خدمت سربازی خود را بگذرانند.
  •  چنانچه دانشجویی در طول دوران تحصیل خود به دلایل مختلفی همانند انتقالی، انصراف و اخراج از دانشگاه صدا و سیما و تحصیل از آن باز بماند، ملزم به پرداخت تمامی هزینه‌های تحصیلی خواهد بود.
  •  ادامه تحصیل برای آن دسته از فارغ التحصیلانی که به استخدام سازمان صدا و سیما در آمده‌اند و متعهد به خدمت می باشند، بلامانع است.
  •  دانشجویان دوره های روزانه به صورت کاملاً رایگان می توانند در این دانشگاه تحصیل نمایند. همچنین از کمک هزینه های تحصیلی به صورت وام و امکانات رفاهی و خوابگاه و استفاده از مزایای صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شود.
  •  در حال حاضر، امکانات رفاهی برای دانشجویان دوره نوبت دوم شبانه در نظر گرفته نشده است. همچنین دانشجویان لازم است در زمان تحصیل هزینه‌ای را بابت پرداخت شهریه به دانشگاه واریز نمایند.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

دانشکده های دانشگاه صدا و سیما

 

دانشکده های دانشگاه صدا و سیما

همانند تمامی دانشگاه های دیگر، این دانشگاه نیز دانشکده های مختلفی دارد که در هر یک از آنها رشته های خاصی امکان تحصیل را خواهند داشت. به طور کلی تمامی دانشگاه های این دانشکده شامل ۵ دانشکده به شرح زیر می باشد :

  • دانشکده تولید صدا و سیما
  •  دانشکده مهندسی رسانه و صدا و سیما
  •  دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما
  •  دانشکده صدا و سیمای قم

تحصیل دانشجویان در این دانشگاه از مقطع کاردانی تا دکتری وجود خواهد داشت که متناسب با هر یک از رشته ها و همچنین ظرفیت های تعیین شده دانشگاه صدا و سیما ،  داوطلبان و علاقه مندان می توانند تحصیلات خود را بگذرانند. در ادامه به طور تفکیکی به هر یک از رشته های مقاطع مختلف تحصیلی اشاره خواهیم نمود.

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

رشته های دانشکده ارتباطات و رسانه شامل :

  • در مقطع کارشناسی تنها در یک رشته روزنامه نگاری امکان تحصیل در این دانشگاه وجود دارد.
  •  پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده شامل : مدیریت در رسانه، تحقیق در ارتباطات، ژورنالیسم خبر ( روزنامه نگاری).

رشته های دانشکده تولید رادیو و تلویزیون شامل :

این دانشکده نیز در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلبان را پذیرش خواهد نمود که در شاخه های مختلف و چندین گرایش، امکان تحصیل علاقمندان وجود خواهد داشت.

  • در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی تلویزیون در دو گرایش نمایش و گرایش مستند امکان انتخاب رشته برای داوطلبان قرار داده شده است.
  •  در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته رادیو و تلویزیون امکان انتخاب رشته و ادامه تحصیل وجود دارد که در رشته رادیو در دو گرایش نویسندگی رادیو و تهیه کنندگی رادیو پذیرش داوطلبان میسر است.
  •  در مقطع کارشناسی ارشد رشته تلویزیون در سه گرایش تهیه کنندگی مستند، تهیه کنندگی نمایش و تهیه کنندگی آموزشی امکان ادامه تحصیل وجود خواهد داشت.

 

برای اطلاع از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل بر روی لینک کلیک کنید.

 

دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما

دانشکده هنرهای دیجیتال تنها در مقطع کارشناسی امکان پذیرش را در رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتال در دو گرایش گرافیک و گرایش انیمیشن ارائه می شود.

دانشکده فنی و مهندسی رسانه

تحصیل در دانشکده فنی درس مقطع کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است.

  • کاردانی رشته فنی الکترونیک
  •  در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق گرایش مخابرات
  •  در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش مخابرات سیستم
  •  در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صدا

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل اخذ امریه سازمان صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته های دانشگاه صدا و سیما ما در چه گروه های آزمایشی ارائه می شود؟

 

رشته های دانشگاه صدا و سیما ما در چه گروه های آزمایشی ارائه می شود؟

همانطور که ذکر شد، آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه ی کافی برای پذیرش در این دانشگاه شده باشند، می توانند در گروه های آزمایشی مختلف هنر ریاضی و فیزیک و علوم انسانی دانشگاه انتخاب رشته و ادامه تحصیل دهند. متناسب با هر یک از گروه‌های آزمایشی، رشته های خاصی ارائه خواهد شد به شرح زیر می باشد.

برای داوطلبان کنکور سراسری هنر، رشته کارگردانی تلویزیون و کارگردانی و هنرهای دیجیتال با دو گرایش انیمیشن و گرافیک رایانه ای وجود خواهد داشت. بر حسب علاقه مندی از داوطلبان و همچنین رتبه کسب شده می توانند نسبت به انتخاب رشته‌های مورد نظر خود اقدام نمایید و در صورت قبولی در مصاحبه می توانند ادامه تحصیل دهند.

در کنکور سراسری ریاضی و فیزیک داوطلبان می توانند در دو رشته مهندسی برق، مخابرات، کاردانی برق با سه گرایش فرستنده صدا برداری و صدا و تصویر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. داوطلبان کنکور سراسری علوم انسانی نیز تنها در رشته روزنامه نگاری  امکان تحصیل آن ها فراهم خواهد شد.

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

نظرات درباره دانشگاه صدا و سیما

نظراتی که دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دارند، به تناسب دیدگاه آنها و همچنین رشته تحصیلی و یا شرایط تحصیل شما می تواند متفاوت باشد. در واقع برای افراد مختلف، نظرات مثبت و منفی وجود خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت رضایت از این دانشگاه بیش از عدم رضایت آن خواهد بود.

یکی از مزایای بسیار بزرگی که دانشگاه صدا و سیما از آن بهره مند است، اینکه شما در طول دوران تحصیل خود با اساتید بسیار برتر در این حوزه آموزش می بینید و به همین دلیل، از نظر علمی بسیار سطح شما بالا رفته و همچنین به هنگام کار و استخدام به راحتی می توانیم از کلیه امور مربوط به رشته تحصیلی خود بر بیاید.

 

برای اطلاع از رشته سینما بدون کنکور ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه صدا و سیما

  • با توجه به نظرات درباره دانشگاه صدا و سیما می توان گفت از مزایای تحصیل در این دانشگاه، رایگان بودن امکان تحصیل برای داوطلبان دوره روزانه می باشد و از معایب آن، غیر رایگان بودن و پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره نوبت دوم شبانه خواهد بود.
  •  دانشجویان روزانه در صورت کسب صلاحیت های علمی، امکان استخدام را پس از فارغ التحصیلی با توجه به نیاز مرکز خواهند داشت و از معایب آن عدم تعهد استخدام و یا مسئولیتی در قبال دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره شبانه می باشد.
  •  امکانات رفاهی همانند خوابگاه، تغذیه، ایاب و ذهاب برای کلیه دانشجویان روزانه به صورت کاملاً رایگان می‌باشد. از معایب آن عدم ارائه خوابگاه و قبول مسئولیت برای دانشجویان دوره شبانه و همچنین پرداخت کلیه هزینه های تحصیلی می باشد.
  •  ارائه وام های دانشجویی و همچنین تسهیلات ویژه برای نخبگان و رتبه های برتر در دوره روزانه. برای دوره شبانه این خدمات ویژه در بسیاری از موارد وجود نخواهد داشت و یا به میزان خیلی کمی می توانند دانشجویان این دوره از آن بهره‌مند شوند.
  •  از مزایای تحصیل در این دانشگاه، عملی بودن دروس و برگزاری کارگاه های مختلف علاوه بر دروس تئوری برای یادگیری عملی دروس می باشد. تمامی این خدمات به صورت رایگان برای دوره‌های روزانه خواهد بود. اما برای دوره شبانه لازم است هزینه های هر یک از واحدها را پرداخت نمایید.
  • از جمله مزیت های تحصیل در این دانشگاه امکان ادامه تحصیل در رشته های مختلف به صورت کاملاً رایگان است. و از معایب آن، عدم امکان ادامه تحصیل در تمامی رشته ها و بورسیه شدن برای مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی خواهد بود.
  •  از معایب دانشگاه صدا و سیما تنوع بسیار کمی داشته های تحصیلی و همچنین ظرفیت اندکی پذیرش در این دانشگاه و منحصر بودن تحصیل در آن تنها در برخی از  گروه های آزمایشی مختلف می باشد.

 

برای اطلاع از معرفی کامل دانشگاه امام باقر (ع) بر روی لینک کلیک کنید.

 

 امکان تحصیل داوطلبان دختر و حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما

 

 امکان تحصیل داوطلبان دختر و حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما 
امکان تحصیل داوطلبان دختر و حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما

 

در کلیه رشته های تحصیلی متناسب با نیاز سازمان امکان پذیرش داوطلبان دختر و پسر وجود خواهد داشت. بنابراین تمامی آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه لازم برای انتخاب رشته این دانشگاه شده باشند، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. تحصیل در این دانشگاه در رشته های مختلف به صورت مختلط می باشد. و دانشجویان رتبه برتر از حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما بهره مند خواهند بود.

ظرفیت پذیرش در این دانشگاه، در برخی موارد به تفکیک جنسیت و در بعضی موارد دیگر ممکن است به صورت ترکیبی از زن و مرد باشد. بدیهی است که متقاضیان این امکان پذیرش در این دانشگاه را خواهند داشت که از رتبه بهتری برخوردار باشند و در اولویت های خود دانشگاه صدا و سیما را به عنوان اولویت های اول انتخاب نموده باشند.

تمامی پذیرفته شدگان نام آن ها در لیست مصاحبه می باشد لازم است با توجه به شرایط کرونا و در حال حاضر به صورت مجازی در مصاحبه شرکت کنند. اما در شرایط عادی انجام این مصاحبه در دانشکده صدا و سیما وجود خواهد داشت و در صورت موفقیت در مصاحبه می توانند ادامه تحصیل دهند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا کلیه اطلاعات مربوط به تحصیل در دانشگاه صدا و سیما را به شما ارائه نماییم. تلاش نمودیم تا همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما را به شما ارائه کنیم. در صورتی که مایل به کسب اطلاع از نظرات مختلف در رابطه با این دانشگاه می باشید و همچنین مایل به اطلاع از حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما هستید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته های دانشگاه صدا و سیما از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

لیست رشته های دانشگاه افسری امام صادق

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما

شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی

لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات

دانشگاه صدا و سیما

3.3/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سنی پذیرش دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟

در مقطع کارشناسی، کلیه داوطلبان تا سن 25 سالگی، با احتساب دوره خدمت نظام وظیفه؛ امکان تحصیل در این دانشگاه را خواهند داشت و پذیرش در مقطع کارشناسی تا سن 30 سالگی با احتساب دوره خدمت نظام وظیفه می باشد.

حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما چقدر است؟

امکان تحصیل در دوره روزانه این دانشگاه، به صورت رایگان می باشد و تسهیلاتی را نیز در صورت برتر بودن دانشجویان این دانشگاه ارائه خواهد شد.

آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای داوطلبان وجود دارد؟

بله. امکان پذیرش در برخی از رشته های تحصیلی این دانشگاه، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود خواهد داشت

چگونه می توانم همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما را بدانم؟

برای کسب اطلاع از تمامی شرایط تحصیل و استخدام این دانشگاه می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

نظرات

61 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما | رشته ها، نظرات، حقوق و مزایا + معایب»

  1. Avatar photo نام گفت:

    سلام وقت بخیر
    در نوبت روزانه مهندس برق دانشگاه صدا و سیما بعد از چهار سال تحصیل تعهد استخدام دارد؟ یعنی بعد از تحصیل استخدام هستی؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر تعهد استخدام شامل این دانشگاه نمی گردد

  2. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    سوالی برای بنده پیش اومده، اینکه آیا امکان جذب دانشگاه و در نهایت پذیرش در سازمان برای کسانی که مشکل جسمانی مثل کم شنوایی داشته باشند وجود داره؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله پذیرش بر اساس معاینات پزشکی انجام میشود و در صورت مشکل جدی امکان عدم پذیرش وجود دارد.

  3. Avatar photo بهنوش گفت:

    سلام من کارشناسی برق قدرت دارم آیا امکان دارد امتحان ارشد مهندسی صدا و یا مخابرات سیستم شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید شرکت کنید مشکلی برای شما پیش نخواهد امد

  4. Avatar photo صالح گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا مدرک کارشناسی ارتباطات دانشگاه صدا وسیما در ارگانهای دیگر هم اعتباری دارد یا نه فقط برا صدا وسیما کارایی دارد ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      جزو مدارک مورد تایید وزارت علوم است و قابل استفاده می باشد.

  5. Avatar photo Mohammad گفت:

    سلام . وقت بخیر .
    اگر کسی با مدرک کاردانی فنی الکترونیک دانشگاه صدا و سیما فارغ تحصیل بشه ، میتونه برای گرفتن مدرک کارشناسی تو آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنه ؟؟؟
    اگر امکانش هست تو آزمون کاردانی به کارشناسی چه رشته هایی رو میتونه انتخاب کنه ؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان راداررید و محدودیتی در انتخاب رشته ندارید

  6. Avatar photo نسرین گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم و میخواستم دردانشگاه صدا و سیما تحصیل کنم…میشه راهنمایی کنید چه ازمونی باید بدم برای قبولی

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر دانشگاه صدا و سیما جز دانشگاه شرایط خاص میباشد و ورودی چند مرخله دارد که باید شرایط شما برای این دانشگاه تحت برسی قراربگیرد

  7. Avatar photo شیما گفت:

    سلام وقت بخیر با داشتن مدرک لیسانس رشته ی مهندسی پزشکی میتونم کنکور ارشد شرکت کنم؟و تو یکی از گرایش های ارشد دانشگاه صدا و سیما تحصیل کنم یا خیر؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله این امکان رو دارید.

  8. Avatar photo fatemeh82003 گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم در مورد اینکه کاردانی عکاسی خبری از دانشکده رسانه داشته باشی بعد میتونی برای مقطع کارشناسی وارد دانشگاه صدا و سیما بشی ؟ با کنکور یا بدون کنکور
    ممنونم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که در سال فارغ التحصیلی شما رشته مذکور ارائه بشه بدون کنکور میتونید اقدام فرمایید.

      1. Avatar photo محمد عباس گفت:

        سلام ببخشید دانشگاه صدا سیما بعد از اتمام تحصیل استخدام رسمی میکنه دانشجویان رو ؟

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر
          بله دانشجو های این دانشگاه بورسیه می باشند

  9. Avatar photo Reyhaneh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    در دانشگاه صدا سیما رشته گریم سینما وجود داره ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  10. Avatar photo حسینی گفت:

    سلام، در دوره ارشد اگر روزانه ی دانشگاه صدا و سیما رو قبول بشیم؛ در طول دوره تحصیل ملزم به کار کردن تو صدا سیما هستیم؟ و اینکه بعد از تحصیل هم تعهد کار کردن دو برابر زمان تحصیل هست یا فقط امکان استخدامی بعد از تحصیل وجود داره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر در دوران تحصیل کار نخواهید کرد و بعد از فارغ التحصیلی باید تعهد بگذرونید و استخدام شما هم انجام خواهد شد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)