ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام لاتاری 2025

هزینه ثبت نام لاتاری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از هزینه های ثبت نام لاتاری با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از روش های مهاجرت به آمریکا ثبت نام لاتاری است که هر ساله طی قرعه کشی برگزار می شود. همه افراد در صورت داشتن شرایط می توانند در آن ثبت نام کنند. شما به عنوان یکی از داوطلبان باید هزینه ثبت نام لاتاری را پرداخت کنید که برای این کار می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید.

معمولا نتیجه قرعه کشی لاتاری بعد از ۶ ماه مشخص می شود که در آن برندگان لاتاری باید امور مربوط به مهاجرت خود را انجام دهند.

برای ثبت نام لاتاری آمریکا باید چقدر هزینه کنیم؟

ثبت نام در لاتاری آمریکا یک اقدام پرطرفدار و یک شانس خوب برای افرادی است که قصد مهاجرت و اخذ گرین کارت آمریکا را دارند. دولت آمریکا به دلایل مختلفی مثل جوان نگه داشتن نیروی انسانی، ثابت نگه داشتن تنوع ژنتیکی و… اقدام به صدور گرین کارت، تحت برنامه ای به عنوان لاتاری میکند.

ثبت نام در لاتاری آمریکا کاملا رایگان است و شما تنها با آشنایی با فرم ثبت نام آن میتوانید به راحتی این اقدام را انجام داده و کد تایید یا Confirmation کد خود را دریافت کنید. در صورتی که به هر دلیلی شرایط انجام ثبت نام لاتاری را ندارید نیز میتوانید با تماس با شماره 9099075307 ثبت نام خود را به صورت رایگان به ما بسپارید.

برای ثبت نام لاتاری آمریکا باید چقدر هزینه کنیم؟

در نتیجه به طور کلی باید گفت شما برای ثبت نام لاتاری آمریکا می توانید به دو روش مختلف اقدام کنید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

 سایت اصلی لاتاری:

در این روش شما با مراجعه به سایت dvprogram.state.gov اقدام به ثبت نام در گرین کارت آمریکا می کنید. هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا در این روش رایگان است. البته شما قبل از ثبت نام باید دقت کنید که واجد شرایط باشید تا با ارائه مدارک مورد نیاز سایت dvprogram.state.gov در آن ثبت نام کنید.

 شرکت های واسطه:

در صورتی که شما از طریق سایت dvprogram.state.gov قصد ثبت نام در گرین کارت اقامت دائم آمریکا را نداشته باشید می توانید با مراجعه به شرکت های واسطه ای که مسئولیت ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 را بر عهده دارند این کار را انجام دهید. در این روش شما نیز باید مدارک و اسنادی را ارائه دهید که هزینه بررسی آن ها را از شما دریافت می کنند.

مبلغ دریافتی با توجه به خدماتی که ارائه می دهند مانند بررسی اطلاعات و تکمیل فرم مجردی، بررسی اطلاعات و تکمیل فرم متاهلی و بررسی و تکمیل اطلاعات هر یک از فرزندان متفاوت خواهد بود. اما شما با تماس با مجموعه ایران تحصیل میتوانید این موارد را نیز به طور رایگان به مشاوران متخصص ما بسپارید.

برای اطلاع از مشکلات سربازی در سپاه برای لاتاری، مهاجرت، ویزا و اپلای کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

هزینه های بعد از قبولی لاتاری کدام هستند؟

هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا عملا 0 است. اما این تنها در شرایطی صحت دارد که فقط بحث ثبت نام در این طرح در میان باشد. در حالی که چنانچه بخت با شما یار بوده و در لاتاری قبول شوید، هزینه هایی بر عهده شماست که در ادامه به بررسی آن‌ها میپردازیم.

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

هزینه کارشناسی تکمیل فرم DS-260

یکی از هزینه های ثبت نام لاتاری بعد از برنده شدن در قرعه کشی، تکمیل فرم DS-260 است که باید آن را همه برندگان لاتاری پر کنند. فرم DS-260 یک فرم آنلاین به زبان انگلیسی است که شما برای تکمیل آن باید علاوه بر دانش زبان انگلیسی به اطلاعات حقوقی و قوانین مهاجرتی آمریکا نیز مسلط باشید؛

بنابراین بهتر است که این کار را به کمک کارشناسان مهاجرتی انجام دهید تا هیچ گونه اشتباهی در آن وجود نداشته باشد؛ زیرا در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در آن فرصت مهاجرت به آمریکا را از دست خواهید داد.

هزینه کارشناسی تکمیل فرم DS-260

هزینه تور سفارتی لاتاری

در حال حاضر کشور ایران با آمریکا روابط دیپلماتیک ندارد. لذا شما باید برای انجام آزمایشات پزشکی (مرحله مدیکال) و مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا به کشور های دیگری مانند ترکیه، ارمنستان یا امارات سفر کنید. برای انجام مدیکال باید 10 روز قبل مصاحبه وارد کشور مد نظر شوید و در آن جا مراحل اداری خود را شروع کنید؛ بنابراین شما باید هزینه تور مسافرتی خود را به عنوان هزینه های بعد از قبولی لاتاری پرداخت کنید.

هزینه تور سفارتی لاتاری

این کارها را در زمان بندی مشخص خود انجام دهید. دقت کنید که هزینه تورهای سفارتی آمریکا گران تر از تور های مسافرتی هستند؛ اما شما نگران چیزی نباشید؛ زیرا خدمات همراهی و ترانسفر اختصاصی در آن به برندگان ارائه می‌شود و مشکلاتی مانند هتل و اقامت چند روزه در سفارت آمریکا را نخواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت بدون سربازی و شرایط اپلای تحصیلی و کاری روی لینک رنگی کلیک کنید.

هزینه‌ های مدیکال لاتاری

یکی از هزینه های بعد قبولی لاتاری، هزینه های مدیکال است. در این جا شما برای انجام امور مهاجرتی خود باید نزد پزشک معتمد در سفارت آمریکا بروید و در آن جا آزمایشاتی را انجام دهید که به آن مدیکال می گویند. برای جلوگیری از هزینه های اضافی در این بخش بهتر است آن را 10 روز قبل مصاحبه در سفارت آمریکا انجام دهید.

در مدیکال چند معاینه، آزمایش پزشکی، عکس رادیولوژی و تزریق آمپول انجام می گیرد که باید هزینه آن را با هزینه ارز کشور های خارجی پرداخت کنید؛ زیرا شما در خارج از کشور بیمه نیستید.

هزینه‌ های مدیکال لاتاری

هزینه‌ مصاحبه  لاتاری در سفارت آمریکا

شما به عنوان یکی از برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا باید برای انجام انگشت‌نگاری و مصاحبه در سفارت آمریکا هزینه پرداخت کنید. این هزینه به صورت ثابت و معادل 330 دلار نقد به ازای هر فرد است. دقت داشته باشید که ممکن است این هزینه برای هر سال متفاوت باشد؛

هزینه پیکاپ پاسپورت برای لاتاری

بعد از انجام مصاحبه در سفارت آمریکا ممکن است ویزای شما را در همان لحظه ارائه دهند یا این که آن را وارد پروسه AP یا بررسی بیشتر کنند. در این صورت ویزای شما بعد از چند ماه ارسال خواهد شد.

در صورتی که حالت دوم برای شما پیش آمده باشد می توانید با قرار دادن پاسپورت خود در یکی از موسسات مهاجرتی معتبر، از آن ها بخواهید تا در صورت صدور ویزا به شما آن را به همراه پاسپورت ارسال کنند که به این کار پیکاپ پاسپورت می گویند. بدیهی است ارائه چنین خدماتی شامل هزینه هایی خواهد بود که بسته به مجموعه ارائه دهنده آن ممکن است متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در آمریکا و شرایط تحصیل در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

هزینه پیکاپ پاسپورت برای لاتاری

 

برای مشاهده شرایط عکس لاتاری روی لینک کلیک کنید.

هزینه صدور گرین کارت پس از قبولی

بعد از آن که شما مراحل بالا را طی کردید ویزای شما صادر می شود که مدت اعتبار آن 6 ماه خواهد بود. بعد از آن که شما ویزای خود را دریافت کردید می توانید وارد آمریکا شوید و در آن جا گرین کارت خود را دریافت کنید. این اقدامات نیز برای خود هزینه هایی دارند که باید آن را قبل از ورود به آمریکا واریز کنید.

وضعیت سکونت، رفت و آمد به مراجع دولتی و خورد خوراک از جمله عواملی هستند که در این مدت باید با آن دست و پنجه نرم کنید. علاوه بر این صدور گرین کارت به خودی خود هزینه دارد و بر عهده شما خواهد بود.

  • هزینه خرید بلیط هواپیما

یکی از هزینه های بعد از قبولی لاتاری، هزینه بلیط هواپیما است؛ زیرا شما برای مهاجرت به آمریکا باید بلیط هواپیما تهیه کنید که برای آن باید مبلغی بین 100 تا 2 هزار دلار پرداخت کنید. حال این رقم می تواند متفاوت باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

  • هزینه اخذ اقامت آمریکا

بعد از آن که موفق شدید وارد کشور آمریکا شوید در آن جا باید هزینه اقامت خود را واریز کنید؛ یعنی برای شروع یک زندگی عادی نیاز به مسکن و غیره دارید که باید قیمت آن را نیز پرداخت کنید. برای اخذ اقامت در خاک آمریکا باید ودیعه بدهید که این مقدار می تواند با توجه به صاحب خانه شما متفاوت باشد.

برخی از این صاحبخانه ها با توجه به مبلغ اجاره ماهانه، درخواست وثیقه می کنند و در برخی مواقع این وثیقه را به صورت 50 درصد از شما دریافت می کنند تا در صورتی که به خانه آن ها خسارت وارد کردید آن را جبران کنند.

برای اطلاع از بورسیه رشته هنر در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

اخبار مربوط به لاتاری

  • ارائه مدرک واکسیناسیون برای ورود به خاک آمریکا اجباری است.

با وجود آن که در حال حاضر قانون ارائه تست منفی کرونا برای ورود به خاک آمریکا لغو شده است؛ اما مهاجران باید مدارک واکسیناسیون کامل کووید ۱۹ را برای سفر به آمریکا ارائه دهند. این واکسن ها باید یکی از واکسن های موجود در فهرست سازمان غذا و دارو (FDA) ایالات متحده یا در فهرست سازمان جهانی بهداشت (WHO) وجود داشته باشند.

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل در مورد هزینه ثبت نام لاتاری 2025 و هزینه های بعد از قبولی لاتاری صحبت کردیم. به طوری که نکات لازم را در این مورد بیان کردیم و جزییات آن را مشخص نمودیم. همچنین در مورد نحوه ثبت نام و تاریخ آن نیز اطلاعاتی را به شما دادیم.

حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا سوالی در مورد هزینه ثبت نام لاتاری 2025 داشته باشید می توانید آن را در تمام ساعات شبانه روز با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از هزینه های ثبت نام لاتاری با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

به صورت کلی هزینه های بعد از قبولی لاتاری چقدر خواهد بود؟

مقدار این هزینه می تواند با توجه به عوامل مختلف متفاوت باشد. به طوری که شما برای دریافت کمترین هزینه بعد از برنده شدن در لاتاری می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید تا آن ها به شما ارزان ترین ترین روش اقامت در آمریکا را با برنده شدن در قرعه کشی لاتاری ارائه دهند.

آیا هزینه ثبت نام لاتاری در سایت dvprogram.state.gov رایگان است؟

بله، هزینه ثبت نام لاتاری در سایت dvprogram.state.gov رایگان است. به طوری که شما می توانید با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را در آن تکمیل کنید.

هزینه اخذ اقامت در آمریکا چقدر است؟

مبلغ این اقامت در خاک آمریکا با توجه به این که شما چگونه به آن مهاجرت کردید و در کجا می خواهید اقامت کنید متفاوت خواهد بود. لذا شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «هزینه ثبت نام لاتاری 2025»

  1. Avatar photo رامین خالقی گفت:

    سلام هزینه ثبت نام لاتاری 2023 چقدره؟ یهنی اگه کسی بخواد آدمو ثبت نام کنه

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      هیچ هزینه ای نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)