ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پس از فراگیری بیماری کرونا در سال 1398 وزارت آموزش و پرورش کشور شبکه ای تحت عنوان شبکه آموزشی دانش آموزی یا به صورت مختصر «شاد» را با هدف برگزاری کلاس های مجازی راه اندازی کرد. این شبکه با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده و تعطیلی مدارس در تمام دوره های تحصیلی که امکان حضور فیزیکی را در مدارس غیر ممکن ساخته بود، به دانش آموزان امکان شرکت در کلاس آموزشی خود را به صورت آنلاین و از راه دور فراهم کرد. در روزهای ابتدایی استفاده از این اپلیکیشن به علت وجود برخی مشکلات در نحوه کار با این شبکه و تدریس آنلاین، وزارت آموزش و پرورش برای معلمان و کادر آموزشی مدارس دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان را مبنی بر مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبكه شاد بود را برگزار کرد تا با گذراندن این دوره و کسب نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد، کاربران با شبکه شاد به طور کامل آشنا شوند و جهت آموزش به دانش آموزان توانمندی لازم را داشته باشند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاع از نحوه ورود به سامانه شاد تحت وب روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد

دوره ضمن خدمت فرهنگیان سامانه شاد برای تمامی معلم ها در زمانی که وزارت آموزش و پرورش تصمیم بگیرد، برگزار می گردد و شرکت در این دوره ها و کسب نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد در آن الزامی می باشد. مدت زمان این دوره 24 ساعت می باشد و در تمامی استان های کشور در حال حاضر برگزار می شود. معلمان گرامی می بایست پس از ثبت نام در این دوره و گذراندن 24 ساعت آموزش در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس اینترنتی ltms.medu.ir ، نسبت به شرکت در  آزمون و دریافت گواهی نامه اقدام کنند. پذیرفته شدگان این آزمون باید پس از کسب نمره قبولی به سایت رایادرس ضمن خدمت مراجعه نمایند. متقاضیان می توانند از طریق سامانه مدیریت یادگیری ثبت نام خود را برای شرک در این دور ها ثبت نمایند.

نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد مانند نمره قبولی سایر دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، 12 از 20 می باشد و 4 مرحله آزمون برای کاربران سایت رایادرس به صورت آنلاین برگزار می شود که باید در این 4 مرحله ، میانگین نمره 12 را کسب نمایند. این آزمون نمره منفی ندارد و هر بار 20 سوال مطرح می شود که برای پاسخ به هر سوال تنها یک دقیقه فرصت دارید. به عبارت دیگر 20 سوال در 20 دقیقه.

 

برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید.

 

نمره قبولی و شرکت مجدد در آزمون ضمن خدمت شاد

در صورتی که برخی از فراگیران موفق به کسب نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد نشوند، آیا امکان شرکت مجدد وجود دارد؟ بله؛ فراگیرانی که نمره قبولی را کسب نکنند تا پایان دوره ضمن خدمت فرصت دارند که در آزمون های تکرار شرکت کنند تا نمره کسب شده قبلی خود را ارتقا دهند. آزمون تکرار نیز مانند آزمون اولیه در سامانه رایادرس برگزار می شود و کاربران می توانند با وارد شدن به این سایت دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده سامانه شاد را مشاهده و به صورت مجدد در آن شرکت کنند.

در صورتی که در زمان ورود به سایت رایادرس دچار مشکل شدید، تنها کافیست یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید و مجددا وارد سایت شوید، در غیر این صورت سامانه به شما اجازه شرکت در آزمون را نخواهد داد. 

 

برای اطلاع از نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید.

 

راهنمای مشاهده نمره آزمون ضمن خدمت شاد

همانطور که می دانید در ابتدا برای مشاهده نمرات خود در آزمون ضمن خدمت می بایست در سایت رایادرس ثبت نام کنید و سپس با داشتن اطلاعات کاربری خود نسبت به مشاهده نمرات کسب شده در آزمون اقدام نمایید. در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نمرات وجود دارد.

  • در مرحله اول باید به سامانه مدیریت یادگیری یا همان سایت رایادرس به نشانی اینترنتی rayadars.com مراجعه کنید. سپس نام کاربری خود را که یکی از موارد کد پرسنلی، ایمیل و یا شماره تلفن همراه است را به همراه کلمه عبور درج کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

ورود به سامانه رایادرس

  • از قسمت مشارکت ها، بر روی گزینه امتیاز ها و کارنامه کلیک کنید. 

بخش امتیازها و کارنامه در سامانه رایادرس

  • پس از کلیک بر روی گزینه امتیازها و کارنامه، صفحه ای مانند صفحه زیر ایجاد می شود.

مشاهده امتیازها و کارنامه در رایادرس

 

برای اطلاع از نحوه حل مشکل فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون فرهنگیان و دانش آموزان

  • وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تصویب شده است و قطعا در آینده‌ ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریور ماه سال ۱۴۰۳ نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.
  • معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است بیمارستان‌ ها و درمانگاه‌ های فرهنگیان به عنوان یک پایگاه بهداشت و سلامت دانش‌آموزان تعریف شوند و بخشی از مأموریت درمانگاه‌های بهداشتی فرهنگیان هم به دانش‌ آموزان اختصاص یابد.
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسئولان این وزارتخانه برای بیمه، سفر و مسکن فرهنگیان، برنامه‌ها و سناریوهایی را در حال طراحی دارند و به‌ زودی جزئیات آنها اعلام می‌ شود.

برای کسب اطلاع از مراحل ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

خلاصه مطالب

در مقاله فوق در خصوص آزمون ضمن خدمت و نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد صحبت کردیم و نیز نحوه مشاهده نمرات و امتیازات کسب شده توسط متقاضیان را توضیح دادیم. چنانچه در استفاده از سامانه شاد دچار مشکلی شدید و یا سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا کامنت بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهند داد.

 

برای دریافت پی دی اف متن کامل مقاله نمره قبولی ضمن خدمت سامانه شاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حداقل نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت سامانه شاد چند می باشد؟

حداقل نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت سامانه شاد، 12 می باشد. اطلاعات بیشتری در خصوص این آزمون در مقاله فوق وجود دارد. 

آیا شرکت در این آزمون الزامی است؟

بله؛ شرکت در آزمون ضمن خدمت سامانه شاد برای تمامی معلمان الزامی است.

اگر در زمان ورود به سایت رایادرس با مشکل روبه رو شدیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

اگر در زمان وارد شدن به سامانه رایادرس با به مشکل برخوردید، لازم است تا رمز عبور خود را یکبار تغییر دهید و سپس دوباره امتحان کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور