ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران 1403 {بر اساس سهمیه‌ها}

نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که جز خانواده‌های ایثارگر محسوب می‌شوند، می‌توانند با سهمیه‌های 5 الی 25 درصدی، انتخاب رشته نمایند. در واقع، این افراد می‌توانند با کمک نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران، در برخی از گروه‌های کنکور سراسری اعم از: رشته ریاضی، رشته علوم تجربی و رشته علوم انسانی، انتخاب رشته کنند. آن‌ها برای استفاده از این نرم افزار، ابتدا باید رتبه کشوری خود را وارد نمایند. پس از وارد کردن رتبه خود، این نرم افزار به آن‌ها رشته‌هایی که شانس قبولی بیشتری دارند را پیشنهاد می‌کند که می‌توانند آن‌ها براساس اولویت خود انتخاب نمایند. برای انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5 % و انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25 % داوطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزار انتخاب رشته ایثارگران اقدام کنند. اگر شما هم جز این افراد هستید و می‌خواهید تا با کمک نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید،می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در آکادی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

آشنایی با نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

یکی از سهمیه‌های بسیار تأثیرگذار در کنکور سراسری، سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگران می‌باشد. با در نظر گرفتن کم بودن اطلاعات آماری در این سهمیه، داوطلبان و متقاضیان به طور معمول در انتخاب رشته خود سردرگم می‌شوند و ابهاماتی در این زمینه وجود دارد. مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل به صورت کامل و با تحلیل و آنالیز کارنامه‌های سال‌های گذشته، نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران فراهم نموده است.

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا با وارد نمودن برخی اطلاعات ساده مانند منطقه و رتبه و تراز کسب شده در کنکور، به راحتی رشته‌های مناسبی که شانس قبولی بیش‌تری در آن‌ها دارید را مشاهده کنید و لیست رشته‌های انتخاب شده مناسبی را برای ثبت نام در دانشگاه ارائه دهید. به طور کلی این نرم‌افزار رشته محل‌ها را در سه حالت زیر نمایش می‌دهد:

  • رشته محل‌هایی که به صورت خوش‌بینانه در آن‌ها شانس قبولی دارید.
  • رشته محل‌هایی که به صورت منطقی در آن‌ها شانس قبولی دارید.
  • رشته محل‌هایی که به صورت بدبینانه در آن‌ها شانس قبولی دارید.

این امکان میسر شده است تا با بررسی کد محل دانشگاه که در این موارد به نمایش درآمده‌اند، می‌توانید مناسب‌ترین دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنید.

آشنایی با نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چه رشته ای انتخاب کنم؟ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

لازم است بدانید که استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25% و انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5% مزایای بی‌شماری را با خود به همراه دارد که در ادامه گزیده‌ای از آن‌ها را برای شما شرح داده‌ایم:

  • کوتاه‌تر شدن مسیر انتخاب رشته
  • بررسی دقیق تراز و رتبه متقاضیان و داوطلبان.
  • در نظر گرفتن سهمیه هر متقاضی
  • معرفی رشته‌هایی که متقاضیان بیشترین شانس قبولی در آن‌ها را دارند.

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

سریال انتخاب رشته مجازی سنجش چیست؟ برای اطلاع روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه استفاده نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

لازم است برای بررسی رشته محل‌های که شانس قبولی بیش‌تری در آن‌ها دارید، در ابتدا نحوه کار با نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران را آموزش ببینید که در این بخش به صورت کامل آن را برای شما شرح داده‌ایم. شما باید از فیلد اول که در اختیار دارید، از بین رشته‌های اصلی ریاضی، انسانی و تجربی، رشته خود را انتخاب کنید. در فیلد بعد، سهمیه که شمال 5 درصد و 25 درصد می‌شود را باید انتخاب نمایید.

در فیلد آخر باید رتبه کشوری خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید از طریق فیلدهای باقی مانده استان مورد نظر و دوره‌ای که تصمیم دارید در آن ادامه تحصیل دهید را انتخاب کنید. دوره‌های درج شده و قابل دسترس در این فیلد شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پدیش خود گردان، مناطق محروم، غیر انتفاعی، پیام نور، مجازی دولتی و… می‌شود. حال با انتخاب گزینه جستجو می‌توانید رشته محل‌ها را مشاهده نمایید. به طور کلی همانطور که پیش‌تر گفته شد، رشته محل‌ها در سه دسته‌بندی قبولی خوش بینانه، قبولی منطقی و قبولی بدبینانه برای شما نمایش داده می‌شوند.

نحوه استفاده نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

سهمیه 25%  و 5% ایثارگران چیست؟

سهمیه 25 درصد ایثارگران مخصوص همسر و فرزندان شهدا، افراد مفقودالاثر، همسر و فرزندان آزادگان، جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آن‌ها می‌باشد. توجه داشته باشید که این افراد به صورت جداگانه نیز با داوطلبان سهمیه مناطق 1 تا 3 سنجیده خواهند شد و ظرفیت پذیرش آن‌ها کاملاً از یکدیگر جداگانه خواهد بود.اگر شما از مشمولان سهمیه 25 درصد ایثارگری می‌باشید، می‌بایست در زمان ثبت نام کنکور سهمیه خود را مشخص نمایید تا در رتبه و نیز کارنامه نتایج کنکور شما تأثیر داده شود و بتوانید انتخاب رشته خود را بر اساس آن انجام دهید. در غیر این صورت، این فرصت را از دست خواهید داد. در حال حاضر امکان انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25 % برای متقاضیان امکان‌پذیر است.

سهمیه 5 درصد ایثارگران یکی از انواع سهمیه‌ها می‌باشد که به تازگی (حدوداً 5 سال) تصویب شده و مشمول داوطلبان جدیدی می‌باشد. پیش از این تنها سهمیه 25 درصد برای ایثارگران و خانواده آن‌ها اختصاص داده شده بود. این سهمیه را نیز می‌بایست در زمان ثبت نام کنکور سراسری مشخص نمایید تا تأثیر مربوطه را بر کارنامه و رتبه قبولی شما بگذارد. در غیر این صورت بی‌فایده خواهد بود. این نوع از سهمیه مخصوص زیر 25% مجروحیت و همسر و فرزندان آن‌ها و رزمندگان و همسر و فرزندان آن‌ها که حداقل 6 ماه حضور اختیاری در جبهه داشته‌اند، می‌باشد. سهمیه 5 درصد به معنای اختصاص دادن 5 درصد از ظرفیت هر رشته به داوطلبان دارای این سهمیه می‌باشد. شما از طریق نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5% می‌توانید برای انتخاب رشته اصولی اقدام کنید.

برای تخمین رتبه ایثارگران در کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

ظرفیت داوطلبان دارای ایثارگران در انتخاب رشته

در کل 30 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها متعلق به داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران است اما هر سال ظرفیت جداگانه‌ای برای داوطلبان دارای سهمیه در نظر گرفته می‌شود که نمره و رتبه دریافت شده در سهمیه اصلی‌ترین عامل قبولی آن‌ها در رشته مورد نظرشان می‌باشد. افرادی که دارای سهمیه ایثارگران هستند، اگر در دفترچه انتخاب رشته از این سهمیه استفاده کنند با کمک ظرفیت مخصوص سهمیه سنجیده می‌شوند و به هیچ عنوان جایگاه افرادی با سهمیه مناطق را اشغال نمی‌کنند.

طبق قانون جدیدی که در چند سال اخیر در رابطه با سهمیه داوطلبان دارای سهمیه 5 درصدی ایثارگران تصویب شده است، در صورتی که ظرفیت سهمیه 25 درصدی تکمیل نشود، اولویت اول تکمیل این ظرفیت خالی با دانش آموزان سهمیه 5 درصدی ایثارگران می‌باشد و سپس داوطلبان دارای سهمیه مناطق اجازه استفاده از این ظرفیت را دارند.

 

تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

تقسیم سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری به این صورت است که 25 درصد ظرفیت هر رشته‌ای از هر دانشگاهی به داوطلبانی اختصاص دارد که از سهمیه 25 درصد ایثارگران بهره‌مند هستند و همین طور 5 درصد ظرفیت هر رشته‌ای از هر دانشگاهی متعلق به داوطلبانی با سهمیه 5 درصد ایثارگران می‌باشد. بنابراین هر داوطلبی با توجه به شرایط خاصی که دارد می‌تواند از این سهمیه‌ها استفاده کند و شانس قبولی خود را بالاتر ببرد.

تاثیر سهمیه ایثارگران در تراز و نمره انتخاب رشته کنکور سراسری

تمامی داوطلبانی که از سهمیه 5 یا 25 درصدی ایثارگران استفاده می‌کنند و برای انتخاب رشته از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25 % و انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5 % بهره می‌برند، باید در هنگام انتخاب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در رشته و دانشگاه مورد نظرشان را به دست آورند تا بتوانند از سهمیه خود برای تحصیل در آن رشته استفاده کنند.

 

برای آشنایی با انتخاب رشته ایثارگران 5 و 25% روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

اگر شما سهمیه ایثارگران و یا هر سهمیه‌ای دیگری برای شرکت در کنکور سراسری دارید باید قبل از ثبت‌نام اولیه در این آزمون، ابتدا کد پیگیری سهمیه خود را دریافت کنید و سپس در سایت سازمان سنجش در مراحل ثبت‌نام آن را ثبت کنید تا سهمیه برای شما اعمال شود. برای دریافت کد پیگیری سهمیه می‌توانید با مراجعه حضوری به یکی از ارگان‌های سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی، ارتش، وزارت دفاع، ناجا و نیروی مقاومت بسیج کد پیگیری دریافت کنید. البته دقت کنید که برای شرکت در آزمون کنکور سراسری هر سال باید مجددا کد رهگیری جدید بگیرید و کد صادر شده در سال گذشته به هیچ عنوان قابل استفاده نمی‌باشد.

پس از آنکه سهمیه برای شما اعمال شد، در زمان اعلام نتایج کنکور در کارنامه کنکور شما علاوه بر رتبه کشوری، دو رتبه در سهمیه درج خواهد شد که یک رتبه مربوط به رتبه در سهمیه منطقه شما و یک رتبه نیز رتبه در سهمیه ایثارگری شما است که در صورتی که بتوانید رتبه قابل قبول در سهمیه را کسب کنید اجازه دارید از آن در انتخاب رشته خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

اطلاعیه

از نرم‌افزار انتخاب رشته ایثارگران، می‌توانید برای انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5 % و انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25 % اقدام کنید.

نکاتی در مورد استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

به این دلیل که ظرفیت ارائه شده برای سهمیه‌های اعلام شده، محدود می‌باشد و همینطور با در نظر گرفتن محدود بودن داده‌های نرم‌افزار ارائه شده، تنها داوطلبان و متقاضیانی که سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگران را دارند، می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند. سایر افرادی که می‌خواهند انتخاب رشته خود را از طریق نرم‌افزاری مشابه انجام دهند، بهتر است به سراغ نرم‌افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بروند. لازم به ذکر است که اطلاعات به دست آمده از این نرم‌افزار صرفا شانس قبولی افراد را نمایش می دهد.

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور سراسری

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور سراسری 1403

نتایج اولیه آزمون ارشد اعلام شد

نتایج اولیه کنکور ارشد بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته و داولبان می‎‌توانند آن را به صورت کارنامه دریافت نمایند. در سال 1403 در گروه‌های آزمایشی مختلف در رشته های انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، دامپرزشکی؛ هنر و کشاورزی به رقابت پرداختند. تعداد شرکت کنندگان آزمون بالغ بر 470 هزار و 528 نفر بود.

اعلام تاریخ انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون ارشد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلیاز روز 10 خردد ماه در سامان سنجش و آموزش کشور در دسترس پذیرفته‌شدگان قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند برای فرایند انتخاب رشته از 11 خرداد تا 16 خرداد ماه از طریق سایت سنجش اقدام کنند.

 

تلفن سامانه نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران

 

خلاصه مطلب

به طور کلی نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران، برای ایثارگرانی طراحی شده است که سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی دارند. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، به راحتی رشته محل‌هایی که بیشترین شانس قبولی در آنها را دارید بررسی کنید و فرم رشته محل‌های خود را به درستی تکمیل کنید. توجه داشته باشید که نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی با سهمیه 5 % و انتخاب رشته مجازی با سهمیه 25 % به صورت تخصصی و براساس آنالیز و بررسی کارنامه‌های سال‌های گذشته برنامه‌نویسی شده است تا داوطلبین و متقاضیان بتوانند با انتخاب رشته تحصیلی اصلی، وارد نمودن رتبه، انتخاب شهر و استان و همینطور انتخاب درصد سهمیه، رشته محل‌هایی که می‌توانند در آن‌ها ادامه تحصیل دهند را مشاهده کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید.

 

4.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه نمایش رشته محل‌های نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران چگونه است؟

رشته محل‌ها در سه دسته بیشترین شانس قبولی، منطقی‌ترین و بدبینانه‌ترین حالت نشان داده می‌شوند.

تحوه استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران به چه صورت است؟

در مطلب به طور کامل نحوه استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران را شرح دادیم.

برای استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران به اطلاعاتی همچون: رشته اصلی، رتبه کسب شده، میزان سهمیه و ... نیازمندیم. 

نظرات

315 دیدگاه دربارهٔ «نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران 1403 {بر اساس سهمیه‌ها}»

  1. Avatar photo ندا گفت:

    سلام وقتتون بخیر با رتبه 4500 در سهمیه ۵ درصد و رتبه کشوری 47500 میشه پزشکی آورد؟ نوع دانشگاه یا شهر مهم نیس فقط میشه آورد یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر شانس قبولیتون پایین است

  2. Avatar photo جاوید میتو گفت:

    سلام با رتبه کشوری هشتاد هزار، سهمیه ۲۵ درصد
    دندون پزشکی قبول میشم ؟
    پزشکی چطور؟
    ازاد و پرذیس اینا فرقی نمیکنه، فقط مناطق محروم نباشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شانستون برای رشته های که فرمودین بالا نیست اما شانس قبولی هست

  3. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام با رتبه 300 سهمیه ایثارگران ۵ درصد دندانپزشکی شاهد میشه آورد؟ دندانپزشکی شهرستان چطور

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی دارید. به انضمام اینکه مصاحبه دانشگاه شاهد را نیز باید پذیرفته شوید.

  4. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رتبه در سهمیه چند اوردید ؟

  5. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام ممنون میشم جواب بدید با سهمیه 25 و رتبه 4500 چند درصد امکان قبولی در رشته های دندانپزشکی یا داروسازی رو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      شانس قبولی شما بسیار پایین میباشد.

  6. Avatar photo عسل گفت:

    سلام ببخشید با رتبه منطقه یک ۱۱۲۵۷ و رتبه در سهمیه ۵ درصد ۳۹۲۹ و تراز کل ۷۷۵۸ احتمال قبولی تو رشته دامپزشکی هست؟لطفا جواب بدید چندین باره میپرسم

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      خیر شما نمی توانید این رشته را قبول شوید

  7. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    با رتبه 4135 5درصد سهمیه
    شانس قبولی توی دانشگاه تبریز حقوق یا روان هست؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شانس شما پایین است

  8. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام با رتبه 4135س سهمیه 5درصد احتمال قبولی توی دانشگاه شهید مدنی تبریز هست

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شانس شما پایین است

  9. Avatar photo منوچهر گفت:

    سلام استاد با رتبه 1170و تراز 8850 سهمیه 5 درصد از پردیس تبریز, ارومیه؛ اردبیل و یا زنجان در پزشکی قبول می‌شم. بومی تبریز

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بله شانس قبولی خواهید داشت

  10. Avatar photo آیریک بزرگ گفت:

    با سلام ، با رتبه 71 سهمیه 5 درصد امکان قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر کدام دانشگاه هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شانس قبولی بالایی خواهید داشت

  11. Avatar photo سعید حیدربزرگ گفت:

    با سلام ، احتراما با رتبه 72سهمیه 5امکان قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر کدام دانشگاه هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      دانشگاه دولتی روزانه استانتون بستگی به انتخاب رشته تون دارد

  12. Avatar photo یسنا گفت:

    سلام وقت بخیر با رتبه ۴۴۳۳سهمیه پنج درصد و تراز ۷۶۲۵شانس قبولی بینایی سنجیو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به رتبه و تراز ذکر شده شانس پذیرش شما برای رشته بینایی سنجی پایین می باشد در نظر بگیرید علاوه بر رتبه و تراز نحوه انتخاب رشته سایر داوطلبان در پذیرش شما تاثیر گذار خواهد بود

  13. Avatar photo tala گفت:

    سلام با رتبه ۱۱۱۷سهمیه۲۵وتراز ۶۵۰۰احتمال قبولی پزشکی در مشهد رشت یا گرگان هست؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      قبولی شما در دوره روزانه رشته های گفنه شده بسیار کم میباشد

  14. Avatar photo رضا پارسایی گفت:

    سلام خواهش میکنم جواب بدید دفعه سومه که جوابی دریافت نکردم
    با رتبه 1565 سهمیه 25 درصد چقدر احتمال قبولی پزشکی هست
    همه شهر ها رو زدم آزاد ها رو هم زدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام شانس قبولیتون خوب هستش

      1. Avatar photo مریم الف گفت:

        سلام وقت بخیر میشه بگین چند درصد شانس قبولی پرستاری آزاد رو دارم؟رتبم در سهمیه ۵ درصد ۸۰۰۰شد

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          احتمال قبولی شما پایین است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور