ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج دانشگاه افسری امام صادق ۱۴۰۳ + مشاهده اسامی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۲
نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای تحلیل نتایج دانشگاه افسری امام صادق تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق مشخص شده است. اگر دانشگاه امام صادق را در لیست اولویت‌های خود تعیین کرده و اعلام علاقه مندی کرده باشید، باید منتظر اعلام نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق بمانید. در مرحله اول نتایج مصاحبه و افراد پذیرفته شده در این مرحله اعلام خوهد شد و در مرحله بعد نیز نتایج نهایی آزمون اعلام می‌گردد.

آشنایی با نحوه پیگیری وضعیت ثبت نام دانشگاه امام صادق و همچنین نحوه مشاهده نتایج این دانشگاه بسیار اهمیت دارد. بپردازیم. چنانچه مایلید تاریخ اعلام نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق را بدانید و از نحوه پیگیری وضعیت ثبت نام دانشگاه امام صادق اطلاعات لازم را بدست آورید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشواران خبره و مجرب آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مراحل اعلام نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق

در خصوص اعلام نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق، باید بگوییم که نتایج این دانشگاه در دو مرحله اعلام خواهد شد. در ابتدا اسامی افرادی که برای مصاحبه دعوت می‌شوند، منتشر شده و در مرحله بعدی، اسامی پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره دانشگاه امام صادق از بین داوطلبانی که در مصاحبه این دانشگاه شرکت کرده‌اند مشخص می‌شود.

مراحل اعلام نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته ‌های فنی در دانشگاه افسری وارد لینک شوید.

نحوه پیگیری نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق

دانشگاه امام صادق از جمله دانشگاه‌های خاص برای پذیرش دانشجو است و متقاضیان لازم است علاوه بر داشتن شرایط علمی، در مصاحبه‌های این مرکز نیز پذیرفته شده باشید. بعد از برگزاری آزمون سراسری و اعلام نتایج اولیه، افرادی که برای مصاحبه پذیرفته شده باشند، لازم است منتظر دریافت پیامک و تماس تلفنی بمانند.

دانشگاه امام صادق هر سال تا چند برابر ظرفیت پذیرش هر رشته، با افراد واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه تماس می‌گیرد یا از طریق ارسال پیامک و یا از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد کرد. پس از اعلام به افراد، لازم است به وبسایت، www.gznisu.ir برای برادران و به وبسایت www.isuw.ac.ir برای خواهران مراجعه کنید. در این دو سایت، آدرس مکان‌های برگزاری مصاحبه اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری امام صادق

نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق در مرحله نهایی، بدین صورت است که عموماً در اوخر شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه منتشر می‌شود. برای این مرحله نیز لازم است خواهران به www.isuw.ac.ir و برادران به نشانی www.gznisu.ir مراجعه نمایند.

البته در سال گذشته در اعلام نتایج نهایی تغییراتی ایجاد شد و افراد می‌توانستند از اوایل مهر ماه به نتایج دسترسی داشته باشند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه امام صادق در سال جدید اعلام نشده است. از این رو پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز نتایج اوایل مهر ماه مشخص شد.

اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری امام صادق

اطلاعیه

به محض انتشار اعلامیه اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

مراحل ثبت نام دانشگاه افسری امام صادق

در خصوص مراحل ثبت نام لازم است بدانید که کلیه مراحل، به صورت مجازی انجام خواهد شد. بدین معنا که شما باید به وبسایت دانشگاه به www.gznisu.ir (برای آقایان) و به سایت www.isuw.ac.ir (مخصوص خانم‌ها) مراجعه نمایید. پس از مراجعه به این آدرس‌ها، می‌توانید کلیه شرایط ثبت نام را به صورت کامل ملاحظه کنید. عدم مراجعه به سامانه در موعد مقرر، به معنای انصراف از نام نویسی خواهد بود و هیچ اعتراضی از طرف فرد پذیرفته نخواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری، در لیست انتخاب خود دانشگاه اما صادق را ثبت کرده و در فهرست پذیرفته شدگان قرار دارند، باید ب دلخواه یکی از دو رشته قبولی را انتخاب کنند. در این شرایط در رشته‌ای که انتخاب نکرده‌اند، نمی‌توانند نام نویسی کنند.

متقاضیانی که نام آنها در فهرست پذیرفته شدگان این دانشگاه نیست، در صورت داشتن هرگونه سؤال یا اعتراض باید درخواست خود را از طریق سایت دانشگاه بررسی کنند.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط گزینش دانشگاه امام صادق بر روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم در مورد نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق

در مورد دانشگاه امام صادق یک سری نکات وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا لازم است بدانید که این دانشگاه غیر دولتی بوده و به صورت روزانه است. از جمله ویژگی‌های این دانشگاه می‌توان به این مورد اشاره کرد که آموزه‌های دینی در آن بسیار مهم است و بیشتر رشته‌ها با ترکیب دروس دینی ارائه می‌شود.

در یک سری دانشگاه‌ها مانند دانشگاه شاهد، شرایط پذیرش به صورتی است که اگر در آن پذیرفته شوید، رشته‌های دیگر شما بی اثر خواهد شد و نمی‌توانید همزمان در دو رشته پذیرفته شوید. اما در این دانشگاه این امکان وجود دارد و شما می‌توانید پس از پذیرفته شدن در هر دو رشته پس از مشاوره، یک مورد را انتخاب کنید.

هدف این دانشگاه ترکیب رشته‌های معارف به همره علوم انسانی است.

مدرک این دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم نیز بوده و در دانشگاه‌های داخلی و خارجی مورد تأیید می‌باشد.

دختران و پسران در این دانشگاه به صورت جداگانه تحصیل خواهند کرد.

برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری، لازم است در آزمون زبان این مرکز نیز پذیرفته شده باشید.

آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق

آزمون شفاهی یا همان مصاحبه دانشگاه امام صادق این مرکز، از جمله مهم‌ترین مراحل پذیرش است. افرادی که برای مرحله مصاحبه دعوت می‌شوند دوباره از نظر علمی و همچنین از نظر شرایط عقیدتی بررسی خواهند شد.

اگر بخواهیم در مورد آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق به شما توضیح دهیم، باید بگوییم که در ابتدا ممکن است سوالاتی از معدل شما پرسیده می‌شود.

اما مهم‌ترین بخش آزمون شفاهی مربوط به، سؤالات عقیدتی و سیاسی است.

این سؤالات شامل، احکام، نمازهای واجب و مستحب، نام ادعیه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از حضور در جلسه مصاحبه، ابتدا احکام را به درستی مطالعه کنید. زیرا ممکن است بر اثر استرس و یا عوامل دیگری در جلسه کمی گیج شوید.

مورد بعدی نام ادعیه‌های مهم و نام آن‌ها است. به طور مثال ممکن است قسمتی از زیارت عاشورا و یا دعای توسل برای شما خوانده شود و از شما بخواهند که تشخیص دهید نام دعا چیست. در این حالت شما باید به درستی نام دعا را بدانید و یا حتی ممکن است از شما خواسته شود قسمت کوتاهی از فراز بعدی را بخوانید.

مورد بعدی تاریخ‌های مهم قمری ویا نام ائمه و القاب آن‌ها است.

به صورت کلی در این خصوص سؤال خیلی سختی از شما پرسیده نخواهد شد. کافی است آشنایی مختصری با این موارد داشته باشید.

نکات مهم در مورد نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق

رشته‌های ارائه شده در مقطع کارشناسی و ارشد دانشگاه امام صادق

رشته‌هایی که برای خانم‌ها و آقایان در این دانشگاه ارائه می‌شود، متفاوت است. در ادامه رشته‌های دو گروه مختلف را بررسی خواهیم کرد.

رشته‌های ارائه شده در مقطع کارشناسی خانم‌ها
حقوق علوم تربیتی
فلسفه و کلام اسلامی معارف اسلامی
فقه و حقوق اسلامی

 

رشته‌هایی که در مقطع ارشد برای آقایان ارائه می‌شود نیز شامل موارد زیر است.

رشته‌های ارائه شده در مقطع ارشد آقایان
فقه و مبانی حقوق اسلامی اقتصاد
حقوق حقوق عمومی
حقوق سیاسی مطالعات حقوقی
مالی مدیریت دولتی
فلسفه و کلام اسلامی علوم قرآن و حدیث
حقوق جزا حقوق خصوصی
معارف اسلامی و فرهگ ارتباطات مدیریت
مدیریت بازرگانی

بنر کال تو اکشن

برای اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه امام صادق بر روی لینک کلیک کنید.

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق جه برای مقطع کارشناسی و چه برای مقطع ارشد مهم است. با این تفاوت که ممکن است در مقطع کارشناسی، معدل دیپلم شما نیز مورد بررسی قرار بگیرد. در خصوص رتبه قبولی دانشگاه امام صادق باید به شما بگوییم که این رتبه، مقدار دقیقی ندارد. در واقع شما هر چه رتبه بهتر و وضعیت بالاتری از رقبای خود داشته باشید، قطعاً موفق‌تر خواهید بود. البته در برخی منابع ذکر شده که داشتن تراز 6500 و بالاتر به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق

در ابتدا باید فرم ثبت نام را در دانشگاه امام صادق پر کنید. البته قبل از پر کردن این فرم لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این مرکز، اطلاعات کافی را بدست آورده باشید که در ادامه با این موارد اشاره خواهیم کرد.

شرایط عمومی

در دفترچه ثبت نامی، شرایط عمومی آورده شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • اعتقاد به دین اسلام
  • نداشتن اعتیاد
  • عدم سوء سابقه
  • عدم دشمنی با نظام

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی ثبت نام در این مرکز نیز شامل موارد زیر می‌شود.

در ابتدا لازم است افراد، متولد سال 79 به بعد باشند.

حتی اگر فردی دوره خدمت را گذرانده باشد نیز به این شرط سنی اضافه نخواهد شد.

مورد بعدی سلامتی کامل جسمی و روانی است.

همچنین افراد متقاضی باید مدارک پیش و دیپلم خود را در رشته‌های نظری گرفته باشند.

در این مرکز از دانشجویان هزینه‌ای گرفته نمی‌شود، تنها موردی که وجود دارد تعهد دانشجویان برای اشتغال است که باید انجام شود. در واقع این موضوع به منظور شهریه انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق

اطلاعیه

برای اطلاع از  نحوه مشاهده نتایج دانشگاه امام صادق با مشاوران ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق، زیر نظر سپاه پاسداران است. طبیعی است که تحصیل در این دانشگاه مزایای بسیاری دارد و ما در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد. در ابتدا لازم است بدانید که تحصیل در این مرکز رایگان بوده و این بزرگ‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود.

مزیت بعدی مربوط به، کمک هزینه تحصیلی و دریافت حقوق دانشجویی است. به این صورت که افراد پذیرفته شده در این مرکز از همان ابتدا حقوق و کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

حتی بعد از تمام شدن درس نیز، افراد از یک سری مزیت‌ها برخوردار خواهند شد.

امکانات آموزشی دانشگاه بسیار گسترده بوده و افرادی که در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند، می‌توانند در زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، عربی و فرانسوی مهارت خوبی به دست آورند.

خوابگاه و اقامت در این دانشگاه نیز رایگاه بوده است. جالب است بدانید که استفاده از امکانات اقامتی این دانشگاه برای دانشجویان ساکن تهران نیز وجود دارد.

مزیت دیگر این دانشگاه که بسیار مهم نیز هست، شامل تحصیل پیوسته آقایان در مقطع ارشد می‌شود. بدین صورت که دانشجویان مرد در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند در این دانشگاه به صورت پیوسته در مقطع ارشد، ادامه تحصیل دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سختی های دانشگاه افسری روی لینک کلیک کنید.

دانشکده‌های دانشگاه امام صادق

دانشکده‌های این مرکز شامل موارد زیر می‌شوند:

دانشکده الهیات ، معارف اسلامی و ارشاد

دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد

دانشکده معارف اسلامی و مدیریت

دانشکده معارف اسلامی و حقوق

دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی

دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات

شرط معدل در دانشگاه امام صادق (ع)

یکی از سوالاتی که در مورد نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق پرسیده می‌شود، نحوه تأثیر شرط معدل بر روی آن است. بسیاری از داوطلبان در مورد این موضوع اطلاع ندارند که ما قصد داریم در این قسمت شرط معدل و تأثیر آن روی اعلام نتایج دانشگاه امام صادق را بررسی کنیم.

به صورت کلی عدد خاصی به عنوان شرط معدل این دانشگاه ذکر نشده است. اما معدل برای این مرکز مهم بوده و اگر معدل بالایی داشته باشید، شرط پذیرش شما بالاتر خواهد رفت.

شهریه دانشگاه امام صادق

دانشگاه اما صادق برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف، مبلغی را به عنوان شهریه از دانشجویان نمی‌گیرد. در عوض پس از تمام شدن تحصیل از دانشجویان می‌خواهد که در مراکزی خاص به خدمت بپردازند که البته مدت این دوره مشخص است و پس تمام شدن، دانشجویان می‌توانند در مراکز دل خواه به کار مشغول شوند.

خلاصه مطلب

آن دسته از داوطلبانی که در لیست انتخاب رشته، دانشگاه امام صادق را به عنوان یکی از گزینه‌های خود ثبت کرده‌اند، می‌توانند در دو مرحله مصاحبه و پذیرش نهایی از طریق سامانه‌هایی که به آنها اشاره شد، اقدام کنند. اعلام نتایج پذیرش سال جاری دانشگاه امام صادق هنوز مشخص نشده است. اما به احتمال زیاد نتایج در اوایل مهر ماه قابل دریافت خواهد بود.

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق بپردازیم. در صورتی که شما متقاضیان گرامی برای مشاهده نتایج دانشگاه امام صادق، نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای تحلیل نتایج دانشگاه افسری امام صادق تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه امام صادق از خانم ها پذیرش دارد؟

بله این دانشگاه از خانم ها پذیرش دارد و می توانند ز طریق سایت www.isuw.ac.ir برای مشاهده نتایج پذیرش اقدام کنند. 

آیا دانشگاه امام صادق زیر نظر سپاه است؟

بله این مرکز دانشگاهی زیر نظر سپاه فعالیت دارد.

آیا امکان تحصیل در مقطع دکتری برای این مرکز وجود دارد؟

بله در رشته های محدودی افراد می توانند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند.  

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور