ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

منابع لیسانس به پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی نمی شوند به همین دلیل یک فرصت منحصر به فرد در اختیار این دسته از افراد قرار داده می‌شود تا بتوانند از طریق آزمون لیسانس به پزشکی در رشته پزشکی مورد نظرشان تحصیل کنند.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توان در آزمون لیسانس به پزشکی قبول شد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی دو روش وجود دارد روش اول استفاده از تجربه مشاورین مجرب ایران تحصیل که خود رتبه های برتر سال های گذشته کنکور تجربی بودند. اگر نیاز به جدید ترین اطلاعیه های آزمون لیسانس به پزشکی دارید می توانید با مشاورین خبر ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت اطلاع از منابع لیسانس به پزشکی چیست؟

همان طور که می دانید برای هر آزمونی منابعی پیشنهاد می شوند که فرد برای کسب آمادگی جهت قبولی در آزمون، باید آن ها را مورد مطالعه قرار دهد. منابعی جامع و کامل که بتواند موجب کسب بهترین نمره و رتبه برای داوطلبان شود. در صورت عدم اطلاع فرد از بهترین منابع معرفی شده برای قبولی در انواع آزمون ها موفق نشدن وی دور از ذهن نیست.

از جمله این آزمون ها می توان به آزمون لیسانس به پزشکی اشاره کرد چون بسیاری از داوطلبان در رای شرکت در این آزمون دائما سئوال برای لیسانس به پزشکی چی بخوانیم؟ را مطرح می کنند. در مجموع بهتر است بدانید منابعی هم برای آن معرفی شده است و شما می توانید از این منابع استفاده کنید.  با توجه به مشکل بودن این آزمون و این که قبولی در آن کار هر کسی نیست اطلاع از کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی می تواند کمک بزرگی به فرد باشد.

برای اطلاع از کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 1403

متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید یکی از مدارک زبان انگلیسی را داشته باشند که هر یک از این مدرک ها در جدول زیر برای شما ذکر شده است. همچنین جهت اطلاع کامل از همه شرایط، می توانید مقاله شرایط آزمون لیسانس به پزشکی را مطالعه فرمایید. اگر داوطلبی مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد امکان شرکت در این آزمون را نخواهد داشت مگر اینکه دارای شرایطی خاص باشد.

توجه: اگر فردی در آزمون پذیرفته شود اما مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد، مصاحبه علمی وی لغو خواهد شد.

مدارک زبان انگلیسی مورد نیاز برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی
مدرک نمره
(TOEFL (PBT 480
TOLIMO 480
IELTS 5
MHLE 50
MELAB 70
(TOEFL (IBT 60
MSRT 50
MCHE 50

 

شرایط شرکت در آزمون

بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی

شاید این سؤال برای شما هم مطرح شده باشد که در زمان خرید منابع لیسانس به پزشکی باید چه منابعی را انتخاب کنم؟ و یا برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ بهترین رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی کدام ها هستند؟  رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشند تا بتوان صفت بهترین را بر روی آن ها گذاشت و برای قبولی به آن ها اطمینان کرد؟

در پاسخ به شما دوستان گرامی باید عرض کنیم که در زمان خرید منابع لیسانس به پزشکی باید رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی را انتخاب کنید که بتوانند مطالب درسی را به طور جامع و کامل و با تکنیک های خاصی به شما آموزش دهند.

این مسئله را در نظر داشته باشید برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی در گام اول باید شرایط شرکت در این آزمون را داشته باشید برای مثال یکی از شروط اصلی شرکت در این آزمون داشتن مدرک زبان انگلیسی است در واقع شما باید یکی از مدارک تافل، آیلتس و غیره را داشته باشید تا بتوانید در آزمون شرکت کنید. در جدول زیر ما منابع آزمون را با توجه به آخرین آزمونی که برگزار شده برای شما ذکر کرده ایم.

منابع لیسانس به پزشکی در سال 1403
حوزه مباحث تعداد سوالات آزمون  منابع آزمون
مبانی بیولوژیک، روانشناختی و جامعه شناختی رفتار جامعه شناسی مقدماتی

روان شناسی مقدماتی

25 جامعه شناسی عمومی (دکتر منوچهر محسنی)، روانشناسی عمومی (دکتر حمزه گنجوی)
مبانی بیوشیمیایی و بیولوژیکی سیستم های حیاتی بیوشیمی(8)ایمونولوژی (10)

ژنتیک (10)

بافت شناسی عمومی و جنین شناسی (9)

باکتری و ویروس (میکروب شناسی) (12)

فیزیولوژی(19) و آناتومی سیستم های بدن (17)

85 منابع علوم پایه
مهارت های استدلال و تفکر نقاد علوم انسانی و علوم اجتماعی 25 راهنمای علمی برای مهارت های تفکر نقاد (دکتر اکبر سلطانی و مریم آقازاده)
شیمیایی و فیزیکی سیستم های حیاتی شمی آلی (4)

شیمی عمومی

فیزیک پزشکی با گرایش پایه (7)

شیمی معدنی (4)

15 جامع شیمی آلی و عمومی (تالیف دکتر رشید قنبرپور و مهندس آیدا خواجه)، فیزیک پزشکی برای دانشجویان پزشکی با سرپرستی دکتر عقابیان

اطلاعیه: شما عزیزان می توانید جهت جدیدترین منابع لیسانس به پزشکی و اخبار با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

جزوات آزمون لیسانس به پزشکی 1403

اولین پرسشی که مطرح می شود این است که برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، علاوه بر نیاز به داشتن منابع مورد نیاز بسیاری از داوطلبان نیاز به استفاده از جزوات آزمون لیسانس به پزشکی نیز هستند. این جزوات به طور مختصر شامل تمام نکات مندرج در دروس مورد مطالعه برای آزمون هستند. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که هیچ جزوه‌ای نمی‌تواند جای کتاب را برای داوطلبان پر کند. اما با توجه به کامل و جامع بودن این جزوات می توان گفت که وجود آن ها نقش زیادی در یادگیری هر چه بهتر مفاهیم و مطالب درسی برای داوطلبان ایفا می کند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم علی الخصوص داوطلبانی که زمان زیادی برای مطالعه کلیه مطالب مفاهیم درسی ندارند و تنها می توانند مطالب مهم پر سؤال را مطالعه کنند.  برای دسترسی به جزوات آزمون لیسانس به پزشکی و نتایج آزمون لیسانس به پزشکی نیز می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنید. مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات مفید و کاملی را در اختیار شما قرار دهند. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل کنید و راهنمایی در خصوص برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات در مورد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی وارد شوید.

جزوات آزمون لیسانس به پزشکی

دروس آزمون لیسانس به پزشکی 1403

با توجه به اینکه بسیاری از علاقه‌مندان شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از دروس این آزمون به‌طور دقیق آگاهی ندارند یا نمی‌دانند که برای مطالعه این دروس از چه منابعی استفاده کنند. سامانه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله لیستی از دروس و منابع آزمون لیسانس به پزشکی منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند با دانلود و دریافت فایل مربوط به منابع آگاهی لازم را کسب نمایند.

دروس آزمون لیسانس به پزشکی به شرح زیر است:

دروس آزمون لیسانس به پزشکی
بافت شناسی بیوشیمی جنین شناسی
ویروس شناسی آناتومی ژنتیک
فیزیولوژی ایمنی شناسی میکروب شناسی

 

در لیست منابع معرفی‌شده‌از سوی سایت education. tums. ac. ir برای هر یک از دروس فوق منابعی معتبر ارائه‌شده‌است که داوطلبان می‌توانند با تهیه این منابع و مطالعه آن‌ها برای آزمون کارشناسی به پزشکی آمادگی لازم را کسب نمایند.

برای آزمون لیسانس به پزشکی چی بخوانیم؟

سوال برای لیسانس به پزشکی چی بخوانیم؟ توسط بسیاری از داوطلبان مطرح می شود به همین دلیل در این بخش تصمیم داریم این مبحث را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید منابع این آزمون شامل چند بخش مختلف می شوند که در هر یک از این بخش ها نیز چندین کتاب مختلف را در برمی گیرند. با توجه به اینکه رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی معرفی شده تنها شامل نام کتب هستند بنابراین، ما برخی از مؤلفین هر یک از این کتب را نیز معرفی می کنیم. جزوات آزمون لیسانس به پزشکی نیز شامل جزوات کاملی در تمامی دروس هستند.

لازم به ذکر است بدانید رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی ذکر شده در زیر مربوط به سال های قبل هستند.  در صورت نیاز به اطلاع از منابع علوم پایه لیسانس به پزشکی و دیگر دروس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. پس از اطلاع دقیق از این منابع دیگر در رابطه با یافتن پاسخ برای این سؤال که برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ مشکلی ندارید و سردرگم نیستید.  این گونه، در زمان خرید منابع‌ لیسانس به پزشکی دیگر مشکلی بابت انتخاب منابع آن هم بهترین منابع ندارید و دیگر می دانید که برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی انگل شناسی

✔️ Medical parasitology, Markell

✔️ کرم شناسی پزشکی دکتر فریدون ارفع

✔️ تک‌یاخته پزشکی-دکتر ادریسیان – دکتر رضائیان – دکتر قربانی – دکتر کشاورز – دکتر محبعلی ۱۳۸۶

✔️ بیماری‌های انگل در ایران (بیماری‌های تک‌یاخته‌ای) دکتر اسماعیل صائبی

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی فیزیک پزشکی

✔️ میکروب‌شناسی پزشکی جاوتز

✔️ میکروب‌شناسی پزشکی مورای

✔️ میکروب‌شناسی پزشکی زینسر

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی بیوشیمی

✔️ rinciples of Biochemistry,Lehninger

✔️ Harper

✔️ Text book of Biochemistry, Devil

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی فیزیولوژی

✔️ Text book of medical Physiology, A.Guyton & E.Hall, (W.B.sanders)

✔️ Review of medical physiology, W.F.Ganong.Applenton&Lange

✔️ Text book of medical Physiology,Berlle&Levy.Mosby

برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی زبان انگلیسی

✔️ Eglish for students of mesicine(ESM)۲

✔️ English for students of medicine(ESM)۳ Medical English

✔️ Vaughan James ”Mosby,s Medical, Nursing and Allied Health Dictionary

✔️ از کتاب‌های ردیف ۴ بخش Medical Terminology صفحه ۱۷۳۳ تا ۱۷۴۹

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی بهداشت

✔️ طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی، تألیف پارک سال ۲۰۰۲ ف ترجمه دکتر خسرو رفائی شیر پاک، جلد ۱، ۲، ۳، ۴

✔️ مطالب خواندنی درباره بیماری‌های اسهالی ترجمه احمدرضا فرسار، انتشارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

✔️ شبکه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در ایران – دکتر کامل شادپور-انتشارات گسترش شبکه‌های بهداشتی، درمانی کشور

✔️مجموعه آخرین دستورالعمل‌های مربوط به ARI,IDD,CDD,EPI

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی  قارچ شناسی

✔️ کتاب قارچ‌شناسی پزشکی جامع تألیف دکتر فریده زینی، دکتر سید علی مهبد و دکتر مسعود امامی – انتشارات دانشگاه تهران

✔️ Medical mycology.E.G.V.Evans and M.D.Richardson (ترجمه دکتر خسروی)

🔵 منابع آزمون لیسانس به پزشکی روان شناسی

✔️ زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه دکتر محمدتقی بذاهنی و همکاران – ۱۳۸۵- ناشر انتشارات رشد

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی  بر روی لینک کلیک نمایید.

برای آزمون لیسانس به پزشکی چی بخوانیم؟

مشاوره مطالعه منابع لیسانس به پزشکی در سال‌های ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیان محترمی که تصمیم به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی دارند، پس از ثبت نام در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران باید به منابع مربوط به این آزمون مطالعه کنند و برای آزمون آماده شوند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش لیسانس به دکتری، داوطلبان باید تلاش بیشتری کنند و با برنامه‌ریزی مناسب برای مطالعه منابع آزمون لیسانس به پزشکی و دروس مربوطه، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را به دست آورند.

ضرایب دروس ارائه‌شده‌برای این آزمون به ترتیب از مهم‌ترین آن‌ها بین ۳، ۲ و ۱ است. متقاضیان باید با آگاهی از این ضرایب، برای مطالعه دروس تخصصی با ضرایب بالا، وقت بیشتری را اختصاص دهند تا بتوانند نتیجه مطلوب‌تری را کسب کنند. برای دریافت مشاوره در خصوص منابع لیسانس به پزشکی  با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

اخبار پیرامون منابع لیسانس به پزشکی

همایشی در خصوص منابع لیسانس به پزشکی در دی ماه برگزار شد.

انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور، همایش «لیسانس به پزشکی» برگزار کرد. این همایش در تاریخ ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰، با حضور رتبه‌های اول، دوم و سوم به همراه جمعی از قبول‌شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳، به‌صورت آنلاین برگزار شد. «بررسی صفر تا صد لیسانس به پزشکی»، «منابع لیسانس به پزشکی»، «نحوه صحیح تست‌زنی»، از جمله موضوعاتی بود که در همایش ارائه شد.

برای مشاهده نمونه کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب منابع لیسانس به پزشکی

اگر به دنبال بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی هستید بهتر است بدانید بهترین منابع لیسانس به پزشکی، منابعی هستند که به طور جامع و کامل با تکنیک های منحصر به فرد مطالب را به شما آموزش دهد.

البته جزوات آزمون لیسانس به پزشکی توسط بسیاری از داوطلبان در کنار منابع مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر افراد بر این معتقد هستند که جزوه های آزمون لیسانس به پزشکی در قبولی آنها تاثیر بسیار زیادی داشته است.

در نهایت امیدواریم راهنمایی های لازم در خصوص منابع آزمون لیسانس به پزشکی در این مقاله توانسته باشد به سوال برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ پاسخ دهد و شما را نسبت به منابع لیسانس به پزشکی آگاه کند. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر خصوص منابع لیسانس به پزشکی دارید می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF  مقاله کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

 

4.8/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟

برای یافتن پاسخ این سؤال و این که در زمان خرید منابع آزمون لیسانس به پزشکی باید چه منابعی را خریداری کنید با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

آیا با مطالعه بهترین منابع علوم پایه لیسانس به پزشکی می توان به مؤفقیت در این آزمون رسید؟

در صورت مطالعه بهترین و کامل ترین منابع علوم پایه لیسانس به پزشکی می توان به خوبی پاسخگوی سؤالات این دروس بود.

متقاضیان کدوم گروه آزمایشی تحصیلی می توانند در این آزمون شرکت کنند؟

رشته های گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و فنی که با مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته فارغ التحصیل شده اند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

نظرات

29 دیدگاه دربارهٔ «منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}»

  1. Avatar photo الهام گفت:

    سلام
    اگر مدرک زبان اکسپایر شده، قابل قبول نیست؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر ملاک نیست

    2. Avatar photo فاطمه گفت:

      سلام ببخشید میگم من خودم فارغ التحصیل رشته ی ادبیات انگلیسی هستم و مدرک زبان دانشگاهی دارم ،آیا بازم لازمه مدرک زبان دیگه ای مثلmhleیا msrt و..‌ تهیه کنم؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        شما با کارشناسی زبان این امکان را ندارید در ازمون لیسانس بخه پزشکی شرکت کنید فقط رشته های فنی مهندسی و علوم تجربی این امکان را داریند

  2. Avatar photo مریم گفت:

    سلام
    میشه بعد از ثبت نام مدرک زبان رو گرفت یا حتما برای‌ثبت نام باید مدرک رو داشته باشیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که آزمون پذیرفته شده باشید و به مصاحبه دعوت شده باشید می بایست در زمان مصاحبه مدرک زبان به همراه داشته باشید

  3. Avatar photo Arghavan گفت:

    سلام دانشجوی ترم آخر کارشناسی زیست سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران هستم با معدل دیپلم ۱۸.۷۷ و کارشناسی ۱۶.۳۲ میتونم تو آزمون شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میتوانید شرکت کنید
      شرط معدل برای امسال حذف شده است.

  4. Avatar photo فاطیما گفت:

    سلام وقتتون بخیر. آیا درسته شرط سنی به طور کامل از آزمون لیسانس به پزشکی حذف شده؟ متولد ۶۹ام میتونم برا آزمون سال ۱۴۰۳ شرکت کنم؟ زمان آزمون کیه؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله در حال حاضر بر اساس آخرین تغییرات شرط سنی حذف شده است

  5. Avatar photo فاطیما گفت:

    سلام وقتتون بخیر. آیا درسته شرط سنی به طور کامل برا آزمون لیسانس به پزشکی حذف شده؟ من متولد ۶۹ام میتونم برا آزمون سال ۱۴۰۳ شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرط سنی لیسانس به پزشکی حذف نشده است از سن 25 به 27 افزایش یافته است

  6. Avatar photo مریم صالحی گفت:

    سلام وقتتون بخیر،برای این آزمون حتما باید مدرک زبان داشته باشیم ؟ اگر نداشته باشیم چی میشه؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از شرایط ثبت نام میباشد و باید حتما دریافت نمایید .

  7. Avatar photo مریم پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر من دیروز تواخبارشنیدم که شرایط سن وشرط معدل برداشته شدهبرای آزمون لیسانس به پزشکی این حقیقت داره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      طبق اطلاعیه جدید شرط سن و حداقل معدل دیپلم از شرایط آزمون دوره بعدی حذف می شود.

  8. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام وقت بخیر. من متولد اسفند 78هستم میخواستم بدونم امکان شرکت در ازمون 1404رو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  9. Avatar photo نسیم گفت:

    سلام خسته نباشین من که متولد 1379 هستم و ورودی 1400 رشته زیست شناسی هستم شرایط سنی من چه طوری میشه و من که سال 404 فارغ تحصیل میشم میتونم شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید .

    2. Avatar photo فاطمه گفت:

      سلام‌خوب هستی؟
      میشه باهم در ارتباط باشیم؟

      1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

        سلام برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره تماس بگیرید

  10. Avatar photo اصفهانی گفت:

    سلام خسته نباشید. میشه منابع حقوق به پزشکی رو بگین؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      برای بررسی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  11. Avatar photo خلخالی گفت:

    منابع امتحان لیسانس به پزشکی برای رشته های پیراپزشکی چیست؟ اصلا امکان داره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  12. Avatar photo وحید. گفت:

    سلام وقت بخیر منابع لیسانس به پزشکی همین موارد هستش و نیاز به خواندن کنب درسی دانشگاهی نیست؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید

  13. Avatar photo منصوری گفت:

    ببخشید منابعی که برای هر درس اعلام کردید همش مورد نیازه یا از هر قسمت یک کتاب؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
  • نمونه سوالات آزمون وکالت

    نمونه سوالات آزمون وکالت 1403 + {پاسخنامه تشریحی} | ایران تحصیل

    مطالعه نمونه سوالات آزمون وکالت و تحلیل آنان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در آزمون موفقیت لازم را به دست آورید. برای آشنایی داوطلبان با سوالات آزمون، برخی از این نمونه سوالات را ارائه نموده ایم. همچنین امکان...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)