ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی

مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پذیرش در هر آزمونی باید تمامی موارد لازم را بدانید و همچنین از راهنمایی های مورد نیاز بهره مند شوید. مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی به شما کمک می کند تا بتوانید آمادگی خود را در آزمون بالاتر بیرید و برای قبولی آماده شوید. نحوه برنامه ریزی برای آزمون مشاوران حقوقی بسیار مهم است که مشاوران ما برای این موارد به شما کمک خواهند نمود.

 

 

برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی – انجام برنامه ریزی برای مطالعه و همچنین دریافت بانک سوالات با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

خدمات مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی

 

خدمات مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی

خدمات مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی

 

برای قبولی در آزمون قضاوت، اولین قدم این است که شما از تمامی منابع و ضرایب آزمون مشاوران حقوقی مطلع شوید. خدماتی که توسط مشاوران ما به شما ارائه می گردد شامل توضیحاتی در رابطه با مفاد موجود در دفترجه راهنمای ثبت نام در مرحله اولیه و همچنین شرایط ثبت نام خواهد بود. برای انجام ثبت نام و اطلاع از زمان و شرایط آن، ما اطلاعاتی را رد رابطه با زمان و نحوه ثبت نام ارائه می نماییم.

از جمله خدمات مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی می توان به انجام ثبت نام، معرفی منابع، در اختیار قرار دادن کلیه منابع برای مطالعه و قبولی در آزمون و همچینن برنامه ریزی اشاره نمود. بودجه بندی برای هر یک از دروس و منابع متفاوت می باشد و برای قبولی در آزمون لازم است از این منابع به خوبی اطلاع یابید و تمامی موارد مهم را چندبار مطالعه نمایید تا بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید.

مرحله آخر برای آن دسته از داوطلبانی که به دنبال کسب پروانه می باشند این است که تلاش می نماییم تا تمامی سوالات آزمون های مربوط به سال های گذشته به همراه تحلیل سوالات برای کلیه داوطلبان داشته باشیم. زیرا نحوه شرکت در مصاحبه نیز به نوبه خود از از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود که ما بسیاری از سوالاتی که از شما  در زمان مصاحبه پرسیده خواهد شدرا ارائه خواهیم نمود.

 

شرایط ثبت نام آزمون وکالت

برای انجام ثبت نام آزمون وکالت، کلیه داوطلبان باید دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند در آزمون ثبت نام نمایند. موارد مهمی که برای انجام ثبت نام کلیه داوطلبان ضروری می باشد را به شرح زیر ارائه خواهیم نمود.

  • داوطلبان برای انجام ثبت نام حتما بابد دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند.
  • حداقل سن مجاز برای انجام ثبت نام، 24 سال و حداکثر سن مورد نیاز برای انجام ثبت نام 65 سال تمام شمسی خواهد بود.
  • حداقل مدرک تعیین شده برای انجام ثبت نام ، مقطع کارشناسی می باشد که اخذ این مدرک باید در دانشگاه های معتبر داخلی و یا خارجی رسمی باشد. مدرک مورد نظر باید در رشته حقوق، فقه و مبانی و یا حقوق اسلامی یا تحصیلات حوزوی که برای تحصیلات حوزوی باید سطح پایه 2 را داشته باشند.
  • برای آقا پسرها که مشمول خدمت سربازی می باشند داشتن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت دائم برای آقایان الزامی خواهد بود (مدرک معافیت تحصیلی برای انجام ثبت نام قابل پذیرش نمی باشد).
  • پذیرفته شدگان نباید سوءسابقه کیفری داشته باشند و همچنین محرومیتی از نظر حقوق اجتماعی نداشته باشند.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر نیز که به تائید سازمان پزشکی قانونی رسیده باشد و همچنین عدم تجاهر به فسق نیز الزامی می باشد.
  • نداشتن شهرت و عدم بدنامی
  • داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی ضروری خواهد بود.
  • عدم محکومیت به انفضال دائم از خدمات قضایی و یا خدمات دولتی و همچنین وکالت دادگتری و یا سلب صلاحیت
  • داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام می نمایند، باید بومی شهرستان و حوزه انتخابی خود باشند و در اولویت های بعدی آنان برای استان حوزه قضایی انتخابی تصمیم گیری خواهد شد.
  • عدم اشتغال به کار دائمی، رسمی، پیمانی و یا قراردادی در موسسات و وزارت خانه ها و همچنین سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی

 

مدارک و نحوه درخواست پروانه وکالت

 

مدارک و نحوه درخواست پروانه وکالت

مدارک و نحوه درخواست پروانه وکالت

 

برای هر سال تعداد نقاطی که نیازمند مشاوره حقوقی ، وکیل و کارشناسان می باشند، بر اساس تعداد معین می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. انتشار اخبار با توجه به تعداد معین و مورد نیاز با استفاده از ویژه نامه پذیرش داوطلبان به اطلاع متقاضیان رسانده می شود.  همانطور که در مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی ذکر می گردد، امکان ثبت نام تنها در زمان تعیین شده امکان پذیر است. مدارک و گواهی های مربوط به درخواست داوطلب با توجه به تکمیل مدارک و همچنین از طریق پست سفارشی باید مدارک خود را ارسال نمایید.

وارد نمودن مشخصات کامل شناسنامه و میزان تحصیلان وی الزامی می باشد. همچنین از دیگر اطلاعات مورد نیاز محل اقامت و نشانی پستی خواهد بود.

 

چگونه مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی را با موفقیت پشت سر بگذارنیم؟

یکی از نکات طلایی که مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی حتما به شما آموزش خواهد داد، داشتن اعتماد به نفس برای آمادگی و مشاوره آزمون و مصاحبه می باشد. با توجه به اینکه آزمون مشاوران حقوقی در حوزه رشته های برگزار می شود که هدف اصلی آن بیرون کشیدن افراد از چالش های زندگی می باشد، لذا برای داشتن یک جلسه مصاحبه خوب میزان اعتماد به نفس شما مورد سنجش قرار خواهد گرفت. بنابراین این سنجش حتی در نحوه ایستادن شما نیز مهم است. بنابراین کاملا با اعتماد به نفس بایستید و در جلسه حضور یابید.

اطلاع از سوالاتی که در جلسه مصاحبه پرسیده می شود، بسیار مهم است. اگر بخواهیم سوالات را تقسیم بندی نماییم باید بگوییم که سوالات آزمون مشاوره در یک دسته شامل : سوالات اطلاعاتی، که مربوط به سوالات تخصصی خواهند بود و در این سوالات معمولا تلاش می شود تا ذهن شما را به چالش بکشند تا از میزان توانایی شما برای پذیرش شغل مورد نظر اطلاع یابند. همچنین سوالات روانشناسی که شامل سوالاتی است که می خواهند از این طریق با تیپ شخصیتی مناسب برای شما آگاه شوند.

از دیگر مواردی که در جلسه مصاحبه از شما سوال خواهد شد، به سوالات اخلاقی مربوط به حرفه شما می باشد. بدین معنا که شما باید یک سری اصول اخلاقی را رعایت نمایید و پایبندی به این اصول و همجنین دین مبین اسلام حاکم در کشور ما بسیار مهم است. بنابراین دسته دیگری از سوالات چالشی را شاید بتوان در همین دسته گنجانید. تمامی این موارد را با کمک مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی می توانید به دست آورید و قبل از حضور در جلسه، تمامی اطلاعات را به دست آورید.

 

برنامه ریزی برای آزمون مشاوران حقوقی

 

برنامه ریزی برای آزمون مشاوران حقوقی

برنامه ریزی برای آزمون مشاوران حقوقی

 

یک برنامه ریزی درست برای آزمون مشاوران حقوقی باید به گونه ای باشد که تمامی موارد مورد نیاز را آماده نمایید. به عنوان مثال اطلاع دقیق از منابع ازجمله اولین اقداماتی است که باید به درستی به انجام برسانید. توجه به این نکته بسیار ضروری است که نحوه مطالعه و همچنین بودجه بندی در نظر گرفته شده برای هر سال آزمون وکالت می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل باید از آخرین اخبار اطلاع یابید.

چقدر تا زمان آزمون مهلت دارید؟ تا چه اندازه ایمان دارید که می توانید در این آزمون پذیرفته شوید؟ چقدر به مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی احساس نیاز می کنید؟ تمامی این سوالات از جمله سوالات بسیار مهم برای گام های موثر جهت قبولی شما در آزمون خواهد بود. اگر فرصت زیادی تا آزمون باقی مانده است، می توانید برنامه ریزی چهارماه داشته باشید. اگر زمان محدود تری دارید می توانید برنامه دوماهه قبولی را با کمک مشاوران ما داشته باشید تا تضمینی برای قبولی داشته باشید.

نحوه مطالعه نیز به نوبه خود برای قبولی بسیار مهم است. برای مطالعه در مرحله اول این موارد را مد نظر قرار دهید: درک مفاهیم حقوقی، اصطلاحات حقوقی ، مطالعه کلی از موارد و سرفصل های آزمون. در مرحله دوم اولویت را به این موارد بدهید : مطالعه همراه با خلاصه برداری، چکیده نویسی ، حاشیه نویسی و تست زنی عمیق تر داشتن خلاصه علاوه بر مرور راحت تر به شما کمک خواهد نمود تا مطالعه عمیق تری نیز داشته باشید. در مرحله سوم بهتر است : مطالعه همراه با خلاصه برداری، چکیده نویسی ، حاشیه نویسی و تست زنی عمیق تر را داشته باشید و در روزهای یایانی آزمون نیز مرور ، مرور ،مرور ، تست زنی ، تست زنی و تست زنی  را در اولویت کار خود قرار دهید.

 

چگونه می توانیم از مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی بهره مند شویم؟

برای دریافت مشاوره شما می توانید از چندین راه اقدام نمایید. یکی از راه های در نظر گرفته شده، مشاوره تلفنی در سایت ایران تحصیل می باشد که به صورت کاملا رایگان است و هیچ گونه مبلغی ار متقاضیان اخذ نخواهد گردید. تنها کافی است شما با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید. تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ داده شود.

نوع دیگر خدمات مشاوره ای ما به صورت حضوری می باشد که طبیعتا با پرداخت هزینه همراه خواهد بود و در مرکز مشاوره ما به انجام خواهد رسید که برای این موارد و همچنین اطلاع از آدرس مرکز مشاوره ما می توانید با همین شماره تماس حاصل نمایید تا نوبت برای شما رزور شود و بتوانید در زمان مقرر حضور یابید. همچین از دیگر انواع مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی ، مشاوره به صورت آنلاین در وب سایت می باشد که می توانید با چت کردن در سایت سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.

 

 

مطالب مرتبط

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم به صورت رایگان از مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی به صورت رایگان دریافت نماییم؟

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

آیا می توان با داشتن برنامه ریزی برای آزمون مشاوران حقوقی به راحتی در آزمون پذیرفته شد؟

داشتن یک برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت اصولی و درست می تواند به شما برای پذیرش بسیار کمک کننده باشد.

 

آیا مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی به صورت حضوری نیز امکان پذیر است؟

برای دریافت مشاوره حضوری می توانید به مرکز مشاوره ما مراجعه نموده و از خدمات لازم بهره مند شوید.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور