ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402 + مشاهده | azmoon.org

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های شهریه پرداز ایران است که به دو صورت با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. افراد علاقمند به تحصیل بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی، می بایست جهت انجام ثبت نام خود اقدام کنند. نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی از طریق سایت آزمون به نشانی اینترنتی azmoon.net منتشر خواهد شد. پس از اعلام نتایج بدون آزمون آزاد متقاضیان می توانند به این سایت مراجعه کرده و در صورت نیاز درخواست ارائه یا ثبت نام نهایی دهند.

شایان ذکر است در این مقاله نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد را به طور کامل به همراه راهنمای آن توضیح می دهیم. اما چنانچه متقاضیان در خصوص هر یک از این مراحل با مشکل مواجه شدند یا در مورد اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد سوالی داشتند، می توانند از تلفن ثابت به صورت 24 ساعته با شماره 9099075307 تماس بگیرند و از کارشناسان ایران تحصیل مشاوره دریافت نمایند یا در صورت تمایل مشاهده نتیجه یا ثبت اعتراض خود را به صورت تلفنی انجام دهند.

زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی بهمن 1402

درخواست کنندگانی که برای شرکت در فرآیند پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری مد نظر دارند، منتظرزمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی هستند تا در صورت پذیرش در هر یک از رشته‌های انتخابی خود، به ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش بپردازند.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دوره بهمن ماه ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده است، اما مطابق با زمان نتایج بدون آزمون آزاد بهمن سال در تاریخ 10 بهمن ماه، می توان پیش بینی کرد که نتایج بدون کنکور نوبت بهمن 1402 نیز در بهمن ماه اعلام شود.

همچنین پذیرفته شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و مطابق با تقویم زمانی موجود در آن، اقدامات لازم را به منظور ثبت نام نهایی خود در دانشگاه محل قبولی را به انجام برسانند.

بنر انتخاب رشته کنکور

زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی مهر 1402

براساس روال زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره های گذشته پذیرش بدون آزمون کاردانی و کارشناسی آزاد، غالباً نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت مهر تقریباً 3 الی 7 روز پس از به پایان رسیدن مهلت انتخاب رشته، از طریق سایت دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

از آنجا که فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از تیر و مرداد شروع می شود و تا پایان شهریور ادامه دارد، از این رو با در نظر گرفتن زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، افراد می توانند در تاریخ 14 مهر با ورود به سامانه azmoon.net اقدام کنند. 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

شدر گذشته، تمامی داوطلبان برای انجام مراحل مربوط به ثبت‌نام، انتخاب رشته، و اعلام نتایج می‌بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کرده و مراحل مذکور را انجام داده‌اند.

اما با هدف جداسازی دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های سراسری و کاهش تراکم افراد در واحدهای دانشگاهی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به اقدام به ایجاد یک سایت به نام «سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد» با آدرس azmoon. org نموده است.

این سایت به داوطلبان امکان مطالعه آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به زمان ثبت‌نام و اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

داوطلبان برای دریافت نتایج بدون آزمون خود می‌توانند با مراجعه به یکی از وب‌سایت‌های زیرمجموعه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با آدرس azmoon.net نتایج خود را دریافت نمایند.

مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد
لینک مستقیم

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

✅ برای دریافت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در گام اول باید وارد سایت آزمون شوید. آدرس اینترنتی این سایت همانطور که در تصویر زیر نشان داده ایم ssp.iau.ir یا تایپ نشانی azmoon.net می باشد. برای ورود مستقیم به این سامانه بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید.

✅ حال پس از ورود به سایت آزمون برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادمی بایست مانند تصویر زیر بر روی لینک «اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال بهمن ماه سال 1402»  کلیک نمایید.

✅ پس از ورود مقطع تحصیلی خود را انتخاب کنید تا بتوانید اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را مشاهده کنید.

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد

✅ در مرحله بعد از نتایج بدون آزمون آزاد، باید با استفاده از شماره شناسنامه، کد ملی و سال تولد وارد سامانه شده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

مشاهده بر اساس شماره شناسنامه، کد ملی و سال تولد

✅ در نهایت برای شماهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در صفحه ای که به روی شما باز می شود می توانید نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنید. چنانچه درخواست ثبت نام شما پذیرفته شده باشد، می بایست در اسرع وقت به سامانه آموزشیار مراجعه کنید و مراحل درخواست ثبت نام نهایی خود را طی کنید.

فراموش نکنید که در صورت عدم انجام مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، درخواست شما به منزله انصراف تلقی خواهد شد و دیگر نمی توانید مشغول به تحصیل در این دانشگاه شوید.

برای ورود به سامانه نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری کلیک کنید.

نحوه اعتراض به نتیجه ثبت نام دانشگاه آزاد

همانطور که در آموزش تصویری نتیجه ثبت نام بدون کنکور در واحد ها و رشته های مختلف دانشگاه آزاد مشاهده کردید امکان دریافت نتایج از درگاه ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی کشور به نشانی ticket.azmoon.iau.ac.ir و همچنین سایت azmoon.org وجود دارد.

اما خبر خوب اینکه به اطلاع تمام داوطلبان ثبت نام بدون کنکور (با سوابق تحصیلی) دانشگاه آزاد اسلامی می رسانیم چنانچه در مورد نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اعتراضی داشتند می توانند در بازه زمانی 1 تا 7 روز پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اعتراض خود را از طریق سایت ticket.azmoon.iau.ac.ir و سامانه azmoon.org به ثبت برسانند.

در روش اول پس از مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، برای ثبت درخواست در azmoon.org لازم است ابتدا به این سایت مراجعه کرده و سپس گزینه “ارتباط با ما” را انتخاب کنید.

روش اول نحوه اعتراض به نتیجه ثبت نام دانشگاه آزاد

پس از انجام این کار نیز از سامانه پرسش و پاسخ یکی از دو حالت “پرسخ و پاسخ متداول” و “طرح پرسش” را انتخاب کرده و درخواست خود را با ذکر علت آن ثبت کنید.

برای مشاهده نتیجه اعتراض خود نیز باید بعد از گذشت 72 ساعت اداری به قسمت “دریافت پاسخ” از همین سامانه مراجعه نمایید.

در روش دوم نیز شما می توانید در صورت مشاهده نتایج بدون آزمون آزاد و اعتراض به نتایج خود، پس از ورود به سایت ticket.azmoon.iau.ac.ir می باست بر گزینه “سامانه ثبت درخواست الکترونیکی” کلیک کنید.

روش دوم نحوه اعتراض به نتیجه ثبت نام دانشگاه آزاد

سپس بعد از مشاهده اطلاعیه، کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و دکمه “ورود” را انتخاب کنید. پس از ورود به سامانه نیز امکان ثبت اعتراض فراهم می باشد.

البته یادآوری می کنیم برای این کار باید حتما از قبل با انتخاب گزینه “ثبت نام” در سامانه ثبت درخواست دانشگاه آزاد نام نویسی خود را انجام داده باشید.

اقدامات پس از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  1402

پس از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، داوطلبان پذیرفته‌ شده‌ موظفند طبق برنامه زمانی مربوط به سامانه آموزشیار، مدارک خود را در سامانه edu.iau.ac.ir بارگذاری کرده و به دانشگاه محل قبولی تحویل دهند.

مشاوره اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

در زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، مطابق قوانین و مقررات، داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت پذیرش بدون کنکور به دانشگاه، نباید بدون موافقت قطعی دانشگاه به محل قبولی مراجعه کرده و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

انصراف از این اقدام منجر به عدم حق اعتراض خواهد شد و پس از ثبت نام نهایی، داوطلب به عنوان دانشجوی دانشگاه شناخته خواهد شد. بنابراین، قبل از اقدام به ثبت نام نهایی، ضروری است که اطلاعات مربوط به شهریه‌ها و توان مالی مورد نیاز برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود را به دقت بررسی کنید تا در طول دوره تحصیلی خود با مشکلات مالی مواجه نشوید.

در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه، می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید و پاسخگوی سوالات خود شوید.


 

خلاصه مقاله نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

برخی از دانش آموزانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا رتبه لازم به تحصیل در رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه های دولتی کسب نکرده اند، می توانند برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد و صرفا براساس سوابق تحصیلی خود اقدام کنند. نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی از طریق سامانه سنجش می باشد که نحوه مشاهده آن را در مقاله فوق به صورت تصویری شرح دادیم. پس از اعلام نتایج بدون آزمون آزاد، متقاضیان گرامی می توانند در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعتراض نیز اقدام کنند.

با مطالعه مقاله فوق می توانید اطلاعات جامعی را در خصوص نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و چگونگی ثبت اعتراض به این نتایج (در صورت عدم قبولی درخواست تان)، مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال و یا بروز خطا در هر یک از مراحل اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و درخواست راهنمایی جهت رفع مشکل ایجاد شده بکنید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

3.9/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم نسبت به دریافت نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نماییم؟

در زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایید. برای مشاهده راهنمای تصویری به مقاله فوق مراجعه کنید.

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

جهت دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، تنها وارد نمودن اطلاعات ثبت نام و همچنین اطلاعات هویتی ضروری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید.

در صورتی که نتوانیم جواب ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را دریافت نماییم چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

می توانید با سیستم پاسخگویی سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نمایید. در مقاله فوق مراحل ثبت اعتراض بیان شده است و یا می توانید جهت رفع مشکل ایجاد شده با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرات

177 دیدگاه دربارهٔ «نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402 + مشاهده | azmoon.org»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام فقط نتایج دانشگاه آزاد آمده پس موسسه ها چی نتایج سوابق تحصیلی دانشگاه های دیگه کی میاد؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر نتایج سراسری بدون کنکور اعلام نشده است احتمال می رود طی این هفته مشخص گردد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور

    اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور     در صورتی که آنچه در کارنامه مشاهده می نمایند را مطابق با انتخاب رشته خود نمی یابید، می توانید نسبت به اعتراض به نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نمایید....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)