ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی + رنکینگ 1403

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی شهر های مختلف تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه‌های غیر انتفاعی در ایران، دانشگاه‌هایی هستند که تحت نظارت وزارت علوم قرار دارند و داوطلبان ورود به این دانشگاه‌ها باید از سطح علمی آن‌ها مطلع شوند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه‌ها بیشتر از طریق برگزاری آزمون انجام می‌شود و مدرک آن‌ها با تایید وزارت علوم و تحقیقات صادر می‌شود.

دانشگاه‌های غیر انتفاعی بر اساس تعداد مقالات داخلی و خارجی منتشر شده، رتبه‌بندی شده و جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی از طریق وزارت علوم اعلام می گردد. برای اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ما همچنین در ادامه بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران و لیست بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد را نیز بررسی خواهیم کرد.

اهمیت اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی

👈شاید بپرسید که ضرورت اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی چیست و به چه کار من می آید؟ اصلاً چرا باید از لیست رتبه بندی این دانشگاه های معتبر و شناخته شده اطلاع حاصل کرد؟ 

در پاسخ باید عرض کنیم که با توجه به مهم بودن کیفیت تحصیل در دانشگاه ها از جمله دانشگاه غیرانتفاعی برای هر داوطلب کنکور هر فرد باید اطلاعات دقیقی را در این رابطه با توجه به جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی داشته باشد. 

اهمیت اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی

📌 برای اطلاع و دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی  کلیک نمایید.

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی بر اساس مقالات داخلی

👈لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی را وزارت علوم براساس میزان علمی بودن و همچنین تعداد مقالات ارائه شده در هر سال و هر موسسه این دانشگاه ارائه می دهد.

برای برخی از داوطلبان که در مرحله انتخاب رشته هستند نگرانی در رابطه با رتبه دانشگاه غیر انتفاعی، اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی و همچنین میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور وجود دارد. باید عرض کنیم که، میزان شهریه در دانشگاه غیر انتفاعی نسبت به برخی از دانشگاه ها کمتر است.

تعداد زیادی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی توسط وزارت علوم برای پذیرش داوطلبان تحصیل تایید شده‌اند. متقاضیان می‌توانند با توجه به رتبه علمی این دانشگاه‌ها و آگاهی از شهریه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی خود را انتخاب کنند. دانشگاه‌های غیرانتفاعی همانند دانشگاه‌های دیگر توسط اساتید و دانشجویان هر مقطع تحصیلی مقالاتی را در مجلات و کنفرانس‌های داخلی منتشر می‌کنند.

به همین دلیل، بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده‌در سال‌های اخیر، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی تاکنون حدود ۴۸، ۲۵۴ مقاله کنفرانسی و ۵، ۸۶۳ مقاله ژورنالی را منتشر کرده‌اند. همچنین تعداد اساتید هیئت‌علمی‌ و اساتید دانشگاه‌ها حدود ۶۷، ۹۹۳ نفر است و علاوه بر تدریس باکیفیت توسط اساتید متخصص، حدود ۳۷۰ همایش علمی برگزار‌شده‌است.

دانشگاه‌های غیرانتفاعی علاوه بر همایش‌های علمی، تقریبا ۴۶۸ شماره نشریه علمی را منتشر کرده‌اند و تاکنون توانسته‌اند در ژورنال‌های تخصصی داخل کشور حداقل امتیاز ۷۸ را کسب کنند. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه‌های دارای رتبه علمی برتر، تعدادی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی بر اساس بالاترین رتبه علمی بر اساس تعداد مقالات داخلی منتشر‌شده‌ به صورت زیر آورده‌ شده‌ است.

👈بر اساس تعداد مقالات داخلی دانشگاه‌های غیرانتفاعی، رتبه‌بندی صورت گرفته است.

جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی بر اساس مقاله های داخلی به شرح زیر  است:

جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی بر اساس مقاله های داخلی
در این رتبه بندی، دانشگاه جامع علمی کاربردی با ۱۴۶۳ مقاله داخلی در رتبه اول قرار گرفته است.
موسسه آموزش عالی آپادانا شیراز با ۲۲۴۸ مقاله داخلی در رتبه دوم
دانشگاه امام رضا با ۳۲۱۶ مقاله داخلی در رتبه سوم قرار دارند.
دانشگاه علم و هنر یزد با ۴۱۸۱ مقاله داخلی
دانشگاه علم و فرهنگ با ۵۱۷۳ مقاله داخلی
موسسه آموزش عالی روزبهان با ۶۱۷۳ مقاله داخلی 
دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی با ۷۱۳۳ مقاله داخلی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
از موسسات آموزش عالی شاندیز مشهد با ۸۱۲۰ مقاله داخلی
فردوس مشهد با ۹۱۰۹ مقاله داخلی
زند شیراز با ۱۰۱۰۳ مقاله داخلی،
مهرالبرز با ۱۱۸۴ مقاله داخلی
مقدس اردبیلی با ۱۲۷۳ مقاله داخلی،
آل طه با ۱۳۸۵ مقاله داخلی
ایوان کی با ۱۴۹۲ مقاله داخلی
مارلیک نوشهر با ۱۵۸۹ مقاله داخلی 

اما داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی می‌توانند علاوه بر شرکت در آزمون ارشد، با معرفی سوابق تحصیلی و استعداد درخشان، در این دانشگاه‌ها ثبت‌نام کرده و به تحصیل در آن‌ها بپردازند.

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی براساس مقالات داخلی

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی بر اساس مقالات خارجی

👈 در زمان انتخاب رشته کنکور، ارشد و یا دکتری، متقاضیان دانشگاه‌های غیر انتفاعی باید به‌طور مشابه به تعداد مقالات داخلی و خارجی توجه نمایند. همچنین، داوطلبان دکتری و دانشجویان کارشناسی ارشد باید در نظر داشته باشند که با تحصیل در این دانشگاه ها، می‌توانند رزومه تحصیلی مناسبی برای مصاحبه دکتری در دست بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌های غیر انتفاعی بر اساس مقالات خارجی و داخلی، رتبه های زیر را مشاهده نمایید. 

براساس تعداد مقالات بین المللی، رتبه‌بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی به صورت زیر است:

جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی بر اساس مقاله های خارجی
دانشگاه جامع علمی کاربردی: رتبه ۱ با تعداد مقاله بین المللی 2 عدد
 موسسه آموزش عالی آپادانا شیراز: رتبه ۲ 
دانشگاه امام رضا: رتبه ۳ با تعداد مقاله بین المللی 6 عدد
دانشگاه علم و هنر یزد: رتبه ۴ با تعداد مقاله بین المللی 2 عدد
دانشگاه علم و فرهنگ: رتبه ۵
موسسه آموزش عالی روزبهان: رتبه ۶
دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: رتبه ۷
موسسه آموزش عالی شاندیز مشهد: رتبه ۸
موسسه آموزش عالی فردوس مشهد: رتبه ۹
موسسه آموزش عالی زند شیراز: رتبه ۱
موسسه آموزش عالی مهرالبرز: رتبه ۱
موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی (غیرانتفاعی-غیردولتی): رتبه ۱۲
موسسه آموزش عالی آل طه: رتبه ۱۳
دانشگاه غیردولتی- غیرانتفاعی ایوان کی: رتبه ۱۴
موسسه آموزش عالی مارلیک نوشهر: رتبه ۱۵

به علاوه، اساتید هیئت‌علمی‌ نقش قابل‌توجهی در تعیین رتبه دانشگاه‌های غیرانتفاعی دارند. زیرا به‌طور عمومی، دانشجویان ارشد و دکتری در کنار پایان نامه یا رساله خود، علاوه بر مقالات داخلی و کنفرانسی، حداقل یک مقاله ISI را نیز منتشر می‌کنند.

در صورتی که دانشگاه محل تحصیل از اساتید ماهر و متخصص در زمینه پژوهش‌های علمی محروم باشد، امکان کسب رتبه علمی معتبر برای دانشگاه ممکن نیست. همچنین می توانید لیست دانشگاه های غیر انتفاعی تبریز را نیز مشاهده نمایید.

بنر کال تو اکشن

نحوه رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی چگونه است؟

👈 به استثنای تعداد مقالاتی که در رتبه‌بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی منتشر می‌شود، باید به عوامل دیگری مانند فضاهای آموزشی، اساتید هیئت علمی، تجهیزات آزمایشگاهی و یا کارگاهی برای رشته‌های فنی، امکانات ورزشی و یا تفریحی، امکانات خوابگاهی و… توجه شود. بنابراین، وزارت علوم نیز برای رتبه‌بندی این دانشگاه‌ها به این عوامل توجه می‌نماید، اما علوم دانشگاه‌های غیرانتفاعی اهمیت بیشتری دارند و بر اساس تعداد مقالات علمی منتشرشده توسط هر دانشگاه در داخل و خارج از کشور، رتبه هر دانشگاه مشخص می‌شود.

❇️ با توجه به رتبه کسب‌شده‌توسط هر دانشگاه غیرانتفاعی و سایر امکانات ارائه شده، شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشخص می‌شود و از آنجا که دانشگاه‌های غیرانتفاعی جزئ دانشگاه‌های غیرروزانه هستند، داوطلبان رشته‌های دانشگاه های غیر انتفاعی باید شرایط لازم برای پرداخت هزینه های شهریه در در هر ترم داشته باشند.

❇️ این متقاضیان باید علاوه بر شهریه ثابت که از زمان ثبت‌نام در دانشگاه غیرانتفاعی تا در طول سال‌های مجاز بدون تغییر است، نیز شهریه متغیر را پرداخت نمایند. این شهریه متغیر برای هر داوطلب بسته به تعداد واحدهای دانشگاهی اخذشده متفاوت است.

❇️ لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی توسط هیئت امنا هر دانشگاه به صورت جداگانه و با در نظر گرفتن رتبه بدست‌آمده و امکانات دانشگاهی تعیین می‌شود، اما وزارت علوم برای جلوگیری از هرج و مرج و یا عدم دریافت هزینه بالا از دانشجویان غیرانتفاعی یک بازه حداقل ۱۵ تا حداکثر ۲۰ درصد را برای دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشخص کرده است.

متقاضیان دانشگاه‌های غیرانتفاعی می‌توانند در صورت ایجاد هر گونه سوال در خصوص رتبه‌بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و یا تعداد مقالات علمی داخلی و خارجی منتشرشده از سوی این دانشگاه با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نحوه رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی چگونه است؟

آیا از جدول رتبه بندی دانشگاه های غیر انتفاعی در سال جدید مطلع هستید؟ 

👈جدول رتبه بندی دانشگاه ها براساس موارد ذکر شده یعنی مقاله های ارائه شده، کنفرانس ها و غیره هر ساله تغییر می کند.

در صورتی که تصمیم جدی به ادامه تحصیل در انواع مقاطع تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه های غیر انتفاعی گرفته اید حتماً از جدول رتبه بندی دانشگاه های غیر انتفاعی اطلاع حاصل کنید. 

جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی اطلاعات خوب و موثقی را در اختیار شما قرار می دهد.

تفاوت دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد

تفاوت دانشگاه غیر انتفاعی و آزاد به شرح زیر است:

👈 در زمان انتخاب رشته ممکن است مقایسه به جهت اطلاع از تفاوت دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد به دلیل مجزا بودن دفترچه این دو دانشگاه، کمی سخت باشد.

در ادامه به برخی از تفاوت‌های این دو دانشگاه یعنی دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی اشاره می‌نماییم.

با در نظر گرفتن این نکته که دانشگاه غیر انتفاعی همانند دانشگاه آزاد به صورت با آزمون و بدون آزمون در ترم مهر و ترم بهمن دانشجویان خود را جذب می‌ کند، اطلاع از تفاوت دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد امری ضروری به نظر می‌رسد.

اولین تفاوت شاید به میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد بر می‌گردد. میزان شهریه در دانشگاه آزاد، رقم بالاتری را نسبت به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن به خود اختصاص می‌دهد.

در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد نیز ممکن است برخی از داوطلبان سؤالاتی داشته و یا دچار مشکلاتی در این زمینه باشند.

موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات اداره می شوند. همچنین، صلاحیت آن ها به وسیله وزارت علوم تأیید شده است و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. 

در نتیجه، داوطلبان می‌توانند با اطمینان در این رابطه به انتخاب رشته براساس علاقه‌مندی خود بپردازند.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران کدام است؟ 

👈از آن جایی که شمار زیادی از داوطلبان تمایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی در شهر بزرگی همچون تهران را دارند در نتیجه، اطلاع از این موضوع که بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران کدام است اهمیت زیادی برای آن ها دارد. 

به هر حال فردی که از راهی دور جهت تحصیل در دانشگاهی غیرانتفاعی وارد استان تهران می شود انتظار بهترین ها را دارد. در صورت عدم اطلاع از بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران با مشاوری خبره در این رابطه صحبت کنید. 

این که کدام دانشگاه غیر انتفاعی تهران بهترین است با توجه به موارد ذکر شده در بالا و البته سطح کیفی تدریس اساتید و یا شرایط اقامت در خوابگاه مشخص می شود. 

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران

👈 لیست بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران به شرح زیر است:

🏫 دانشگاه علم و فرهنگ

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی آل طه

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ارشاد دماوند

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ابرار

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ایرانیان (مجازی)

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی فاران دانش

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی تدبیر

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی نور طوبی 

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی رفاه 

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی مهر البرز

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی پارس

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی مجازی رایانه ای جهان نما

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی اهل بیت

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی سوره

🏫 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی دانشگاه خاتم

در ادامه لیست بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد را بررسی خواهیم کرد.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران کدام است؟ 

📌 برای اطلاع از مقایسه اعتبار مدرک دانشگاه ها کلیک نمایید.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد کدام است؟ 

👈 بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد با تقریبا ۳۰ واحد دانشگاهی، رشته‌های تحصیلی متنوعی را در تمام گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می‌دهند.

ورود به دانشگاه غیرانتفاعی مشهد به دو طریق امکان‌پذیر است و متقاضیان باید یا در کنکور سراسری شرکت کنند و رشته کنکور را انتخاب کنند، یا وارد رشته‌های بدون کنکور شوند.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد به شرح زیر است:

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خردگرایان مطهر

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی آرمان رضوی(ویژه خواهران)

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عطار

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم طوس

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی سلمان

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی اسرار

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خراسان

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی کاویان

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حمت رضوی

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی اقبال لاهوری

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خاوران

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بهار

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی توس

🏫 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بینالود

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

انتخاب دانشگاه آزاد یا غیرانتفاعی؟

👈قصد بسیاری از داوطلبان از خواندن این مقاله ممکن است یافتن پاسخی در رابطه با تفاوت دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد باشد.

یا اینکه با توجه به اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی قصد آشنا شدن با این رتبه‌ها، جهت انتخاب رشته بهتر و اصولی‌تر را داشته باشند.

اما در این مورد ممکن است دچار تردید باشند و از عملکرد خود و همچنین شغل آینده پس از فارغ التحصیلی بیم داشته باشند.

در رابطه با مقایسه دانشگاه ها با یکدیگر و یا اطلاع از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی باید بگوییم که تا زمانی که شما از رشته‌ی تحصیلی خود اطلاعی نداشته باشید و نتوانید عملکرد مناسبی داشته باشید، این مقایسه‌ها مبنایی ندارند.

قصد ورود به هر رشته و دانشگاهی را که دارید، ابتدا بهتر است در رابطه با خود و توانمندی هایتان اطلاعات لازم را کسب کنید.

انتخاب رشته متناسب با علایق و استعداد شما، از موارد مهمی است که در اولویت قبل از انتخاب دانشگاه قرار می‌گیرد و لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود.

بنابراین، توصیه می‌ کنیم که با کارشناسان مجرب در این زمینه در ارتباط باشید و همچنین با توجه به اخذ شهریه دانشگاه غیر انتفاعی بهتر است نگاهی شهریه این دانشگاه ها نیز داشته باشید.

انتخاب دانشگاه آزاد یا غیرانتفاعی؟

اخبار پیرامون موسسات غیر انتفاعی

📢 برخی موسسات غیرانتفاعی به کانون قدرت وصل هستند

برخی موسسات غیرانتفاعی به کانون قدرت وصل هستند و رئیس دانشگاه تهران سیاست زدگی را چالش مهم آموزش عالی دانسته و گفت: اینکه افراد با طی کردن روندهای سیاسی، نسبت به اخذ مجوز برای راه‌اندازی مراکز و موسسات آموزش عالی اقدام کنند و کار خود را پیش ببرند، مایه وهن آموزش عالی است. باید جلوی رسوخ کردن سیاست‌زدگی در آموزش عالی را بگیریم.

خلاصه مطلب

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی برای انتخاب بهترین مراکز آموزشی در کشور ما اهمیت بسیاری دارد. از این رو، بررسی‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است و وزارت علوم و تحقیقات پارامترهای مختلفی را بررسی کرده است؛ در این گزارش با برخی از بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد و تهران  آشنا شدید .

در طول سال‌های اخیر، تحصیل در این دانشگاه‌ها توجه بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرده است. شرایط تحصیل ساده، شهریه‌های کمتر نسبت به دانشگاه آزاد، رشته‌های متنوع و سطح علمی بالای این مراکز علمی آموزشی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات تحصیلی و آموزشی این مراکز به شمار می‌روند.

 برای دانلود پی دی اف مقاله لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی کلیک نمایید.

3.4/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی شهر های مختلف تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان از لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی با توجه جدول رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی مطلع شوم؟

در این رابطه می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران و بهترین دانشگاه غیرانتفاعی مشهد کدام ها هستند؟

جهت اطلاع از بهترین دانشگاهای این دو استان با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی چگونه تعیین می شود؟ 

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی از طرف وزارت علوم تعیین می شود.

نظرات

80 دیدگاه دربارهٔ «لیست رتبه بندی دانشگاه های غیرانتفاعی + رنکینگ 1403»

  1. Avatar photo kourosh گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید من امسال در دو دانشگاه ازاد واحد پرند و غیر انتفاعی ادیبان گرمسار قبول شده ام
    میخواستم بدونم کدوم دانشگاه رو برم بهتره؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بستگی به نظر خودتون رشته های قبولی و امکان رفت و آمدتون داره. در کل غیر انتفاعی بهتر هست.

  2. Avatar photo عادله حبیبی گفت:

    برای رشته های فنی هم توی لیست مرکز غیر انتفاعی وجود داره؟ نقشه کشی میخوام بخونم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      عنوان رشته شما معماری میباشد و بله این رشته داخل غیرانتفاعی ها ارائه شده

  3. Avatar photo کاولنپور گفت:

    سلام بهترین موسسه غیرانتفاعی تهران طبق این لیست کدامه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوالتان ناقص است مجدد بپرسید
      کدوم منطقه هستید؟

  4. Avatar photo ملیحه گفت:

    سلام خسته نباشید
    دانشگاه غیر انتفاعی آل طه قبول شدم در چه سطحیه؟
    اگر با دانشگاه غیر انتفاعی دیگه ای عوض کنم میشه؟ رتبه و معدلم بالاست

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام جز موسسات آموزش عالی محسوب میشه ولی خب دانشگاه های غیرانتفاعی رتبه علمی بالاتری دارند

  5. Avatar photo مینا گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون میشم جواب بدین
    برای رشته حسابداری داشنگاه غیر انتفاعی آل طه قبول شدم به نظر شما سطحش چطوره خوب هست یا نه میتونم عوض کنم؟
    نظرتون راجب اینکه با دانشگاه سوره و علم و فرهنگ جابه جا کنم چیه یا همینو بخونم؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام قطعا سطع علمی سوره و علم و فرهنگ بالاتر هست و اگر یکی از این دوتا دانشگاه پذیرش شده باشید حتما ثبت نام کنید

  6. Avatar photo وحید گفت:

    سلام من دانشگاه عقیق را در لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی نمی بینم یعنی رتبه لازم نداشته؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      باید بررسی شود

  7. Avatar photo سیفی گفت:

    سلام تغییرات لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی سال جدید کجا می تونم دریافت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بامشاورین مجموعه تماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1403

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
  • ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور 1403 + مراحل و مدارک

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در رشته‌های با کنکور و بدون کنکور، پس از اعلام نتایج و انتشار اسامی قبول‌شدگان، آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان سنجش منتشر‌شده‌است، هر یک از دانشجویان جدیدالورود باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)