ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهکارهایی طلایی برای قبولی پزشکی در 4 ماه

قبولی پزشکی در 4 ماه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش در رشته محبوب پزشکی تبدیل به آرزویی بزرگ برای بسیاری از خانواده ها و داوطلبان آزمون سراسری شده است. اما در میان داوطلبان گروه آزمایشی تجربی همواره افرادی به چشم می خورند که تا الان بنا به هر دلیلی آن طور که باید و شاید مؤفق به مطالعه صحیح برای قبولی در رشته پزشکی نشده اند.

 

این افراد با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور به دنبال اطلاع از نحوه قبولی پزشکی در 4 ماه هستند. آن ها از خود می پرسند که من تا الان به طور جدی مطالعه نکرده ام پس چگونه می توانم به قبولی پزشکی در 4 ماه برسم؟ حتی برخی چیزهایی در مورد قبولی پزشکی در یک ماه  نیز شنیده اند. در نتیجه، شاید بتوان گفت که تا اندازه ای به قبولی در پزشکی در 4 ماه امیدوار هستند.

 

 

جهت مشاوره روش قبولی پزشکی در چهار ماه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

قبولی پزشکی در یک ماه

راهکارهایی مناسب برای قبولی پزشکی در 4 ماه

در این بخش از نوشته حاضر راهکارهایی را جهت مؤفقیت در قبولی پزشکی در چهار ماه خدمتتان عرض می کنیم.

 

 

اعتماد به دانسته ها برای قبولی پزشکی

بگذارید صادق باشیم. ببینید دوستان عزیز این باور را داشته باشید که در این کشور هیچ دانش آموز مشغل به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نیست که هیچ اطلاعات درسی در ذهنش نباشد.

به هر حال هر چه باشد یک دانش آموز سال چهارم یا همان پیش دانشگاهی یازده سال تمام مشغول به تحصیل بوده است. پس هرگز نباید این گونه تصور کند که هیچ کدام از درس ها را به طور کامل یاد نگرفته است.

 پس همواره به دانسته ها و اطلاعات خود برای قبولی پزشکی در چهار ماه اطمینان و باور داشته باشید و ذهن خود را خالی از مطالب مفید دروس مختلف ندانید.

القاء باورهای منفی و گفتن مدام این قبیل از جملات که من هیچی بلد نیستم… هیچ اطلاعاتی در ذهنم نیست و یا کلی درس دارم اما زمانم بسیار کم است هرگز شما را به قبولی پزشکی در 4 ماه نمی رساند.

دوستان عزیز قبولی پزشکی در چهار ماه در صورت داشتن اراده، پشتکار و باور به دانش خود که سهل است خدا را چه دیدید در صورت پیشروی با اقتدار و ایمان به دانسته ها به قبولی پزشکی در یک ماه هم می رسید.

 

 

کافی است اراده کنید تا با پشتکار خود به قبولی در رشته پزشکی تنها در چهار ماه برسید

برای قبولی پزشکی دروس پایه را فراموش نکنید

توجه داشته باشید که مطالعه دروس پایه به دلیل داشتن ضریب بالا و البته اهمیت فوق العاده زیاد برای قبولی پزشکی در 4 ماه ضروری است.

حتی در نزد کارشناسان کنکور از این درس های سخت تحت عنوان دروس طلایی نام برده می شود. حتماً الان می گویید که من فقط 4 ماه برای قبولی پزشکی زمان دارم. چگونه این حجم بالای دروس پایه را در این زمان کوتاه بخوانم؟

سؤال شما کاملاً بجاست و ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ بدهیم. ببینید دوستان خوبم شما برای قبولی پزشکی در 4 ماه نیازی به مطالعه از ابتدا تا انتهای کتاب های پایه ندارید.

بلکه، اگر بخش هایی از کتب که در مقایسه با سایر بخش ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را با دقت تمام مطالعه کنید می توانید امیدی به قبولی پزشکی در  چهار ماه داشته باشید.

از طرفی، این طور هم نباشد که یک کتاب پایه را به کل کنار بگذارید و باخود بگویید که من این درس را نمی خوانم و وقتم را برای مطالعه درس پایه دیگری اختصاص می دهم.

مورد مهم دیگر این که، برای قبولی پزشکی در چهار ماه بخش هایی را از نگاه خود بگذرانید که در طول کنکورهای سال های اخیر همواره سؤالاتی از آن ها برای داوطلبان طرح شده است.

 

 

برای قبولی پزشکی در 4 ماه از تقویت دروس ضعیف غافل نشوید

در صورتی که،به نظرتان در دروسی عملکرد خوبی ندارید و ضعیف هستید (آن هم در درسی با درجه اهمیت بالا در کنکور) آستین ها را بالا بزنید و برای قبولی پزشکی در چهار ماه با تلاش و پشتکار خود و همکاری معلمتان برای جبران این ضعف درسی اقدام کنید.

این که می گوییم برای یادگیری این دروس از کمک مشاور و یا دوستانتان غافل نشوید به این علت است که، برای قبولی پزشکی در چهار ماه بحث ذخیره زمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به عبارت دیگر، شما دوستان عزیز باید حجمی از دروس را در زمان کمتری در مقایسه با دیگر اوقات به دلیل کمبود وقت مطالعه کنید.

یاری گرفتن از دوستان و معلم جهت یادگیری می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

 

 

فلش کارت یا برگه های خلاصه نویسی

یک راهکار بسیار مؤثر جهت قبولی پزشکی در 4 ماه مطالعه فلش کارت ها و برگه های خلاصه دروس است. استفاده از این دو مورد کمک زیادی به شما دوست عزیز داوطلب می کند.

حتی می توانید در اوقات مرده خود زمان رفت و آمد با اتوبوس یا مترو به مرور و مطالعه فلش کارت ها و یا خلاصه های نوشته شده از هر درس بپردازید تا بدین وسیله بهترین استفاده را از زمان خود در طول روز ببرید.

 

 

 

قبولی پزشکی در 4 ماه

برای قبولی پزشکی در 4 ماه چگونه برنامه ریزی کنیم؟

از جمله اصول بسیار مهم و قابل توجه جهت قبولی پزشکی در چهار ماه داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی در طول این مدت است که به قول معروف برنامه ریزی که مو لای درزش نرود و بتواند شما را به سمت قبولی پیش ببرد.

مسلماً برنامه ریزی جهت قبولی پزشکی در چهار ماه باید ویژگی هایی بسیار خاص داشته باشد تا بتواند کورسوی امیدی را در دل داوطلبان برای قبولی به وجود آورد.

نکته مهم دیگر این که، با توجه به حساسیت های خاص این برنامه ریزی و لزوم هر چه دقیق تر انجام شدن آن هر فردی از عهده انجامش برنمی آید.

در نتیجه، استفاده از یک مشاور با تجربه و کاردان جهت داشتن برنامه ریزی هر چه بهتر جهت قبولی پزشکی در 4 ماه کاملاً ضروری به نظر می رسد.

جهت داشتن بهترین برنامه ریزی 4 ماهه جهت قبولی در رشته زشکی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت شرایط قبولی در رشته پزشکی و روش های قبولی در این رشته در زمان کم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رتبه قبولی در رشته های پیراپزشکی

رتبه قبولی پزشکی بین الملل 99

رتبه قبولی فوریت های پزشکی

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می توانم به قبولی پزشکی در 4 ماه برسم؟ 

در صورت داشتن اراده، پشتکار و استفاده از کمک مشاوران خبره تحصیلی انشاءالله به این هدف خود می رسید.

برای قبولی پزشکی در 4 ماه چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟ 

برای قبولی پزشکی در 4 ماه بهتر است از راهکارهایی از جمله اعتماد به اطلاعات قبلی، ایتفاده از فلش کارت ها و خلاصه ها استفاده کنید.

آیا قبولی پزشکی در یک ماه حقیقت دارد؟ 

همه چیز بستگی به اراده، پشتکار و تلاش بی وقفه شما دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)