ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی رمز عبور سامانه بوستان

فراموشی رمز عبور سامانه بوستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه بوستان یکی از سایت های جامع است که حوزه فعالیت آن در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی می باشد. این سامانه در حال حاضر جایگزین سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور شده است به همین دلیل دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در این وبسایت به فعالیت های علمی و پژوهشی می پردازند. این نکته را در نظر داشته باشید در حال حاضر دانشجویانی وجود دارند که رمز عبور خود را فراموش کرده اند نمی دانند چگونه از گزینه فراموشی رمز عبور سامانه بوستان استفاده کنند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم مراحل بازیابی کلمه عبور سایت فنی حرفه‌ای را به شما آموزش دهیم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید شما برای بازیابی پسورد می توانید از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید که استفاده از این گزینه با متن و تصویر در داخل مقاله به شما آموزش داده خواهد شد.

در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که ما در این مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را نسبت به نحوه ورود به سایت بوستان، امکانات این سامانه و بسیاری از موارد دیگر در اختیار شما قرار دهیم. در نتیجه اگر قصد دارید اطلاعات کامل نسبت به این سامانه و نحوه بازیابی نام کاربری سامانه بوستان در آن به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

 

برای ورود به سامانه بوستان میتوانید از طریق لینک قرمز رنگ اقدام کنید.

نکات مهم بازیابی کلمه عبور سایت فنی حرفه ای

قبل از این که برای بازیابی کلمه عبور سایت فنی حرفه ای اقدام کنید باید از چند نکته مهم مطلع شوید زیرا با دانستن این موارد می توانید مسیر بازیابی پسورد را برای خود هموار تر کنید. در ابتدا بهتر است ذکر کنیم استفاده از مواردی همچون حروف بزرگ و کوچک، سمبل ها، علائم و اعداد در هنگام بازیابی کلمه عبور سایت فنی حرفه ای باعث بالا رفتن امنیت حساب کاربری شما می شود.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم پسورد جدید را حتما در یک برگه یادداشت کنید یا در دفترچه یادداشت تلفن همراه خود ذخیره نمایید زیرا بسیاری از افراد بعد از بازگردانی رمز عبور سایت بوستان، پسورد خود را فراموش کرده اند. لازم به ذکر است بدانید برای بازیابی رمز عبور حتما کیبورد خود را در حالت انگلیسی قرار دهید. در انتها این بخش از محتوا هم باید قید کنیم بعد از بازگردانی رمز عبور شما به صفحه اصلی سامانه منتقل می شوید و می توانید با پسورد جدید خود وارد سامانه شوید.

نحوه استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور سامانه بوستان

حال که در این مقاله حضور دارید مطمئنا نحوه استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور سامانه بوستان را بلد نیستید. اما اصلا نگران نباشید زیرا ما در این بخش از مقاله تصمیم دارید با استفاده از متن و تصویر فراموشی رمز عبور سامانه بوستان را به شما آموزش دهیم. در گام اول بهتر است بدانید باید وارد سایت رسمی سامانه بوستان شوید که ادرس آن bustan.tvu.ac.ir می باشد. البته امکان جستجو عبارت سامانه بوستان در گوگل هم برای شما وجود دارد.

بعد از ورود به این سامانه با صفحه ای مشابه با تصویر زیر مواجه خواهید شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ابدا صفحه سه کادر وجود دارد که باید در آن ها کد ملی، رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید. اما اگر پسورد خود را فراموش کرده اید باید از گزینه  گزینه ای به عنوان کلمه عبور خود را فراموش کرده ام وجود دارد که شما باید بر روی آن کلیک کنید.

بازیابی کلمه عبور سایت فی حرفه ای

در ادامه باید برای بازگردانی رمز عبور سایت بوستان اقدام کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت کلمه عبور خود را فراموش کرده ام وارد صفحه جدید می شوید که باید در آن صفحه کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی را وارد کنید. در نهایت برای این که رمز جدید را دریافت کنید باید بر روی گزینه دریافت کلمه عبور  کلیک کنید.

 نام کاربری سامانه بوستان

اگر تصمیم دارید رمز عبور خود را تغییر دهید بلا فاصله بعد از ورود به سامانه و وارد کردن نام کاربری سامانه بوستان  باید بر روی گزینه تغییر کلمه عبور کلیک کنید. این نکته را در نظر داشته باشید بعد از انجام این کار سه گزینه (کلمه عبور فعلی، کلمه عبور جدید و تکرار کلمه عبور) وجود دارد که باید آن ها را تکمیل کنید.

👈جهت کسب اطلاعات نسبت به پشتیبانی سامانه بوستان فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز کلیک کنید👉

امکانات سامانه بوستان چیست؟

در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم با استفاده از این سامانه به مواردی همچون دریافت کارنامه، انتخاب واحد و حذف و اضافه و امور مالی بپردازند. در قسمت زیر یک جدول قرار داده ایم که میتوانید بیشتر با امکانات این سامانه اشنا شوید.

امکانات زیر سیستم آموزشی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای
صحت سنجی اطلاعات و مشخصات صحت سنجی اطلاعات هویتی
صحت سنجی اطلاعات دانشجویی صحت سنجی معدل
صحت سنجی تراز مالی صحت سنجی نمرات
امور آموزشی و دانشجویی حذف و اضافه
مجوز های انتخاب واحد ارزشیابی کیفی و توصیفی اساتید
مشاهده کارنامه تحصیلی درخواست اعتراض به نمره
امکانات زیر سیستم فرهنگی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای
وب سرویس برای کارتابل فرهنگی ایجاد بانک اطلاعات ورزشی مرکز مشاوره و سلامت
  امکانات زیر سیستم دانشجویی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای
وب سرویس آنلاین به سامانه مورد نیاز دسترسی آنلاین به مشخصان دانشجویی
تطبیق برنامه هفتگی دروس نرم افزار تغذیه (اتوماسیون تغذیه) رزرو خوابگاه
        انتخاب دانشجوی ممتاز خدمات کمیسیون موارد خاص
امکانات زیر سیستم پژوهشی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای
مشاهده مقالات چاپ و پذیرفته شده در مجلات گزارش های علمی و مستند از طرح های پژوهشی
اعتبار سنجی از جانب مراجع علمی برای تصویب طرح اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی اساتید

جهت کسب اطلاع از حذف و اضافه سامانه بوستان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اخبار پیرامون سامانه بوستان

✔️ تدریس خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ممکن شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مطابق با دستور عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در جهت تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، امکان همکاری فرزندان آنها با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، با رعایت قوانین و صلاحیت علمی و عمومی، به عنوان اساتید مدعو، فراهم است.

✔️ امضاي تفاهم نامه مشترک با سازمان آموزش فني و حرفه‌ اي براي ساخت مسکن

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه جایگاه و رتبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ ای کشور در ارتقای دانش سطح عمومی و حرفه ای ممتاز است، گفت: همکاری ما در این تفاهم نامه می‌ تواند از طریق اجاره 99 ساله، مشارکت یا فروش اقساطی زمین انجام شود.

✔️ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نقل و انتقال ورودی‌های جدید موافقت کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: حوزه امور دانشجویی، به‌منظور مساعدت حداکثری با دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تسهیل در شرایط تحصیل و اسکان آنها، پیرو جلسه مشترک مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ معاونین آموزشی و دانشجویی و بر اساس بخشنامه شماره ۱۴۰۳/۳۲۰/۱۱۳۹۲ با نقل و انتقال و مهمان شدن دانشجویان جدیدالورود نیمسال اول سال ۱۴۰۳ موافقت شد.

جهت کسب اطلاعات کامل نسبت به انتخاب واحد در سامانه بوستان فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز رنگ کلبک کنبد.

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد فراموشی رمز عبور سامانه بوستان در اختیار شما قرار داده شده است و مطمئنا شما در حال حاضر میدانید که برای بازیابی کلمه عبور سایت فنی حرفه ای بعد از ورود به سامانه بوستان باید بر روی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام کلیک کنید. و با وارد کردن کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی برای بازگردانی رمز عبور سایت بوستان اقدام کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید بعد از دریافت رمز جدید و  نام کاربری سامانه بوستان حتما آن ها را در جایی یادداشت کنید یا در تلفن همراه خود ذخیره نمایید. زیرا بسیاری از افراد بعد از بازیابی رمز عبور آن را فراموش کردند و با چالش مواجه شدند. در انتها بهتر است بدانید این سامانه دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار میدهد در مقاله ذکر شده است. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در مقاله دریافت نام کاربری سامانه بوستان بتواند به شما کمک کنند تا به ساده ترین شکل ممکن از گزینه فراموشی رمز عبور سامانه بوستان استفاده کنید.

جهت دانلود فایل pdf این مقاله بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه بوستان باید وارد چه سایتی شویم؟

باید وارد وب سایت bustan.tvu.ac.ir شوید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای چگونه است؟

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی است که در مقاله به شما آموزش داده شده است.

بازیابی رمز عبور سامانه بوستان به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

برای این کار به کد ملی 10 رقمی که در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت کرده اید نیاز دارید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)