ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط و نحوه ثبت نام امریه آموزش و پرورش

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام امریه آموزش و پروش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متقاضیانی که مایل به ثبت نام امریه آموزش و پرورش می باشند، می بایست قبل از هر چیز با ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش نسبته به ارائه و ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند. گفتنی است که مراجعه به سامانه جذب نیروی امریه وزارت آموزش و پرورش به منزله قبولی و پذیرش نهایی نمی باشد، و متقاضیان بایستی برای تایید و تکمیل مدارک، مراحل بعدی را انجام دهند. 

 

 

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد شرایط ثبت نام امریه آموزش و پروش – زمان دقیق مراجعه، مدارک مورد، مراحل درخواست و رسیدگی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نکات لازم درباره ثبت نام امریه آموزش و پروش

 

نکات لازم درباره ثبت نام امریه آموزش و پروش

نکات لازم درباره ثبت نام امریه آموزش و پروش

 

کارهای نسبتا سخت و شرایط خاص دوره خدمت سربازی سبب شده تا همواره عده زیادی از مشمولان به جای گذراندن این دوره در پادگان ها، به دنبال اخذ امریه و کار در ارگان های دولتی باشند. سازمان آموزش و پرورش نیز در لیست ارگان های امریه سربازی قرار دارد و بستری را فراهم آورده تا ضمن جبران کمبود نیروی انسانی خود، از افراد تحصیل کرده دارای شرایط لازم در سیستم خود استفاده نماید تا علم این افراد برای جامعه مثمر ثمر باشد. 

حال سوال بسیاری از متقاضیان این است که ثبت نام امریه آموزش و پروش در چه تاریخی و چگونه قابل انجام است؟ باید عرض کنیم که تاریخ ثبت نام هر ساله توسط  معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزرات اموزش و پرورش منتشر می شود و متقاضیان بایستی از طریق ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش ثبت نام ابتدایی را انجام داده و سپس به صورت حضوری برای تکمیل مدارک به آموزش و پروش مراحل سکونت خود مراجعه نمایند.

البته تصور عموم  این است که امریه آموزش و پرورش همان سرباز معلم است. اما باید بگوییم که سرباز معلم تنها یکی از زیر مجموعه های امریه آموزش و پروش می باشد و ممکن است فرد متقاضی برای کارهای ادارای نیز جذب گردد. یکی از موارد مهم در سامانه جذب نیروی امریه وزارت آموزش و پرورش این است که سهمیه هر رشته را در هر استان یا شهرستانی مشخص کرده و افراد بر اساس امتیاز و رشته های مورد نظر انتخاب می شوند.

 

 

ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش

 

ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش

ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش

 

با توجه به اینکه گزینش و اخذ امریه آموزش و پروش به صورت بومی بوده و هر استانی جداگانه اقدام به این کار می کند، بنابراین برای ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش بایستی آدرس سایت مربوطه در استان محل زندگی خود را یافته و سپس مراحل بعدی را انجام دهید. چنانچه از آدرس سامانه جذب نیروی امریه وزارت آموزش و پرورش خود اطلاعی ندارید می توانید از مشاوره امریه سربازی  سامانه ایران تحصیل استفاده کنید.

گفتنی است که اولویت انتخاب امریه با مناطق محروم و کم برخوردار است. البته مدارس و آموزش و پرورش منطقه مربوطه بایستی ابتدا درخواست نیرو دهند و در صورتیکه با کمبود نیروه مواجه نباشند با هیچ تقاضایی موافقت نخواهد شد. بعد ازاینکه کارهای اولیه ثبت نام امریه آموزش و پروش صورت گرفت، از متقاضیان گزینش و مصاحبه به عمل می آید و مشمولان می توانند برای کسب نتیجه نهایی مجددا به همین سامانه مراجعه کنند.

 

شرایط ثبت نام امریه آموزش و پروش 

همانند سایر ارگان های دیگر، شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی در سازمان و پرورش نیز شامل موارد خاصی می شود که تنها در صورت احراز آن ها احتمال پذیرش وجود دارد.

 

تنها دارندگان مدرک لیسانس و فوق لیسانس می توانند برای امریه آموزش و پرورش پذیرفته شوند
مدرک فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی و یا معادل آن ها قابل قبول نیست
داشتن برگه سبز اعزام که فاقد غیبت و دارای مهر واکسیناسیون باشد،  الزامی است
اگر مشمولی قبلا برای معافیت پزشکی و یا تحصیلی درخواست داده باشد، امریه به کل ملغی خواهد و او باید ضمن دادن تعهد درخواست خود را لغو کند. 
از آنجا طول دوره امریه سربازی دو سال می باشد، سازمان آموزش و پرورش مانند سایر ارگان های فعال در جذب امریه، مشمولان دارای کسری خدمت را نخواهد پذیرفت. همچنین نمی توان برای ادامه تحصیل ترخیص گرفت. 
چنانچه سربازی در  هنگام  ثبت نام امریه آموزش و پروش کسری خدمت خود را پنهان نماید و یا حین خدمت به دلیل ادامه تحصیل انصراف دهد، موظف است خسارت ناشی از خروج از خدمت را باید بپردازد.
سازمان آموزش و پرورش هیچگونه تعهدی در قبال استخدام سرباز پس از اتمام دوران خدمت ندارد و ادامه اشتغال ممنوع می باشد.
داشتن روحیه سازگار با شغل منتسب و سلامت جسمی و روحی
افراد متاهل دارای همسر و فرزند بایستی اطلاعات مربوط به اعضای تحت تکفل خود را نیز ارائه دهند. 
تمامی اطلاعات باید به درستی ثبت گردد و در صورت اشتباه، عواقب بعدی متوجه خود مشمول خواهد بود

 

 

مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام امریه آموزش و پروش

ضمن ذکر این نکته که به طور معمول زمان های اعلام شده برای ثبت نام به هیچ وجه تغییر نمی کند، توصیه می کنیم که مدارک مورد نظر را در زمان مقرر پس از ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش به ثبت رسانده و مراحل حضوری را نیز انجام دهید. اما چه مدارکی برای ثبت نام لازم است؟

  1. متقاضیان بایستی با به همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی، کپی آن ها و چند قطعه عکس در زمان تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کرده و علاوه بر موارد ذکر شده، فرم درخواست، پرسشنامه گزینش تکمیل شده و تعهدنامه را تحویل کارکنان مربطه دهند.
  2. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط الزامی است. طبق جدیدترین تغییرات خدمت سربازی، مدرک زیر لیسانس ( فوق دیپلم یا دیپلم) برای امریه این سازمان قابل قبول نیست.
  3. اصل برگه سبز عزام به همراه تصویر آن اجباری می باشد.
  4. ارائه مدارک امتیاز آور همچون گواهینامه ICDL، بنیاد نخبگان، تاهل و ایثارگران شانس پذیرش در امریه را بالاتر خواهد برد
  5. از آنجا که گزینش به صورت بومی است، به همراه داشتن مدارکی دال بر بومی بودن اعم از سند یا قولنامه محضری، فیش آب و برق و … الزامی است.
  6. برگه معاینات پزشکی و سلامت جسمی باید ارائه شود

 

مشاوره ثبت نام امریه آموزش و پروش

اینکه دوستان مشمول دوست داشته باشند در شرایط بهتری دوره سربازی خود را به اتمام برسانند، کاملا قابل درک است. اما توجه داشته باشید که با شغل هایی که در امریه آموزش و پرورش وجود دارد، از نظر روحی سازگاری لازم را داشته باشید. چرا که اگر نتوانید این دوره را بخوبی طی کنید، ممکن است دچار مشکل گردید. علاوه بر این، در سرباز معلمی شما با دانش آموزان سر و کار داریذ و بهتر است به این کار علاقه مند باشید.

همچنین هنگام ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش سعی کنید که گزینه ها را با دقت انتخاب کرده و در ارائه ثبت نام امریه آموزش و پروش هیچ گونه پنهان کاری نداشته باشید. چرا که در این صورت مطمئنا در آینده طبق قوانین سازمان نظام وظیفه با شما برخورد خواهد شد. بعلاوه این را در نظر داشته باشید که محل خدمت شما عمدتا در روستاها و مناطق دور افتاده خواهد بودف بنابراین این دوره را هم بسیار آسان تصور نکنید.

 

خلاصه مطالب

 در این مقاله شرایط ثبت نام امریه آموزش و پروش خدمت متقاضیان عزیز توضیح و نحوه ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش توضیح داده شد. چنانچه در یافتن آدرس یا تکمیل مدارک در سامانه جذب نیروی امریه وزارت آموزش و پرورش دچار مشکل شدید و یا می خواهید شانس پذیرش خود را افزایش دهید، می توانید از طریق شماره های مندرج در دفترچه در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 1 شب با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

مراحل اخذ امریه سربازی علوم پزشکی

شرایط پذیرش پیام آوران بهداشت  چیست؟

شرایط استخدام نیروی انتظامی

شرایط استخدام ارتش را بدانیم

شرایط امریه سربازی آموزش و پرورش 

ثبت نام امریه آموزش و پروش

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام امریه آموزش و پروش چیست؟

برای دریافت امریه آموزش و پرورش بایستی از طریق سامانه جذب نیروی امریه وزارت آموزش و پرورش عمل کنید. به منظور اطلاع از این ضوابط می توانید از طرق شماره های 9099075307 – تماس از سراسر کشور و 9099075307 – تماس از استان تهران با همکاران ما تماس بگیرید.

 

برای اخذ امریه آموزش و پرورش چه مراحل و مدارکی لازم است؟

 متقاضیان باید از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار بوده و تحصیلات لازم مرتبط با آن را داشته باشند.

 

ثبت نام امریه آموزش و پروش حضوری است یا اینترنتی؟

ثبت نام اولیه از طریق ورود به سامانه جذب امریه وزارت آموزش و پرورش انجام می پذیرد و جهت تکمیل مدارک فرد متقاضی باید به صورت حضوری به سازمان آموزش و پرورش محل زندگی مراجعه نماید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «شرایط و نحوه ثبت نام امریه آموزش و پرورش»

  1. Avatar photo یعقوب پرورش گفت:

    سلام وخسته نباشی من دو مرحله آموزش دهنده نهضت سواد آموزی سال 90و91ورمز سواد آموزی هفت نفر بیسواد رابا سواد کردم ومدرک تحصیلی فوق دیپلم وکارت معافی دارم متاهل دوتا بچه دارم وهیچ در آمدی ندارم شرایط سخت زندگی بیکارم خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      منتظر دفترچه ی ثبت نامی بمانید . ما موسسه ی مشاوره هستیم .

  2. Avatar photo محمد فرهمند گفت:

    کسانی که در ترم آخر تحصیلی (سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) دانشگاه مشغول تحصیل هستند یعنی تا اول تیرماه ۱۴۰۱ دروس دانشگاهی خود رو تمام می کنند، چه زمانی باید اقدام به گرفتن امریه مثلا از آموزش و پرورش اقدام نمایند؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام برای امریه باید تاریخ اعزام به خدمت شما اعلام شده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)