ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر با پاسخنامه تشریحی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۰
دانلود سوالات ادبیات کنکور 10سال اخیر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی باید در دوران جمع بندی به دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر بپردازند تا بتوانند ضعف های خود در بخش های مختلف درس ادبیات را برطرف نمایند.

 

البته با دانلود سوالات ادبیات کنکور در طول 10 سال اخیر برگزاری آزمون سراسری امکان دستیابی به سوالات ادبیات کنکور به تفکیک فصل تا سال 98 و بررسی آن ها برای داوطلب فراهم است. 

 

مطالعه سوالات فصل به فصل درس ادبیات به عنوان مثال سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ می تواند به داوطلب در درک هر چه بیشتر این درس مهم در کنکور کمک کند.

 

جهت دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر و پاسخنامه تشریحی سوالات از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

دلیل اهمیت دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر

درس ادبیات فارسی از جمله دروس بسیار مهم در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به شمار می آید. درسی بسیار رتبه آور برای داوطلبان که باید با دقت هر چه بیشتر و با توجه به بودجه بندی تست های آزمون سراسری آن را مطالعه کنند.

از این رو داشتن توجه کافی به ادبیات فارسی در کنکور حائز اهمیت فراوانی است. باید عرض کنیم که سوالات مطرح شده در درس ادبیات معمولاً مشکل هستند. به طوری که، باید انتظار سخت بودن حداقل 50 درصد از سوالات مطرح شده در این درس را داشت.

نکته مورد توجه این که، حتی ممکن است سوالی خارج از متون کتاب نیز در ادبیات کنکور مطرح شود. پس می بینید که دشواری درس ادبیات در کنکور سراسری شوخی بردار نیست.

در نتیجه هر فرد مایل به شرکت در کنکور باید جهت یادگیری عمیق مطالب و مفاهیم پشتکار لازم را جهت یادگیری این درس عمومی مهم به خرج دهد.

اگر شما هم نگران این درس در آزمون سراسری هستید و یا اگر هنوز هم تسلط کافی و لازم را به مطالب گنجانده شده در کتب فارسی پایه های مختلف پیدا نکرده اید باید خدمتتان عرض کنیم که ما راه حل بسیار مؤثر و مفیدی را برای شما داریم.

دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر راه حلی است که در کنار مطالعه دقیق منابع درسی کنکور می تواند به تسلط هر چه بیشتر شما در درس ادبیات کمک کند.

 البته، مطالعه سوالات ادبیات به تفکیک فصل تا سال 98 از دیگر مواردی است که می تواند در یادگیری عمیق این درس بسیار بسیار تأثیرگذار باشد.

پس از دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر و اطلاع از نکات ریز گنجانده شده در تست ها دیگر داشتن درصد بالا در ادبیات برای شما دوست داوطلب یک رؤیا نیست.

با دانلود سوالات درس ادبیات فارسی کنکور 10 سال اخیر در رشته تحصیلی خود (تجربی، انسانی و یا ریاضی) می توانید از موضوعات مهمی همچون سوالات پر تکرار در طی سال های مختلف برگزاری کنکور نیز اطلاع پیدا کنید. 

 

 

 با دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر می توانید اطلاعات مفیدی را در رابطه با نحوه طراحی سوالات ادبیات بدست آورید

 ارتباط بین بودجه بندی و دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر 

با دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر می توانید اطلاعات خوبی را در رابطه با بودجه بندی سوالات کنکور در این درس در طول سال های مختلف برگزاری آزمون سراسری بدست آورید.

باید بگوییم که، از مبحث املا و لغات در درس ادبیات کنکور سراسری حدود ۵ سوال طرح می شود. در مجموع می توان گفت که در صورت دادن جواب کامل و درست به آن ها مؤفق به پاسخگویی به ۲۰ درصد از سوالات شده اید. 

بعلاوه، در صورت داشتن تسلط بر معانی لغات موجود در متن کتاب به آسانی می توانید آرایه های ادبی را در شماری از ابیات و اشعار تشخیص دهید.

در نتیجه، اگر مانند شمار دیگری از داوطلبان به دنبال کسب درصد بالایی در ادبیات نیستید و تصمیم خود را برای حذف یکی از مباحث این درس گرفته اید، به هیچ وجه مبحث املا و لغت را بنا به دلایل گفته شده در بالا حذف نکنید.

با دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر می توانید با واژه های پر تکرار در طول این چند سال برگزاری کنکور آشنا شوید. بخش تاریخ ادبیات هم یکی دیگر از مباحث مهم ادبیات فارسی کنکور است که در حدود 3 تست از این مبحث در آزمون سراسری طرح می شود.

توجه داشته باشید که در کنکورهای سال های اخیر شاهد پیچیدگی بسیار سوالات مطرح شده در این بخش بوده ایم. در نتیجه، سعی در شناخت هر چه بیشتر سوالات مبحث تاریخ ادبیات و زدن تست های مختلف آن با دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر داشته باشید.

بخش زبان فارسی از دیگر بخش های ادبیات کنکور است که طراحان سوال در هر سال برگزاری کنکور در حدود 5 تست از مباحث مختلف و در عین حال مهم آن طرح می کنند.

در صورتی که می خواهید با مهارت کامل با تست های این بخش برخورد کنید، استفاده از سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر می تواند بسیار برای شما به عنوان داوطلب کنکور راهگشا باشد.

یکی دیگر از مباحث مورد سوال در ادبیات کنکور مبحث قرابت معنایی با حدود 9 تست است. بخشی که برای از پا در آوردن سوالات آن باید مهارت و توانمندی زیادی داشته باشید.

اگر نیاز به اطلاع از بودجه بندی بخش های مذکور در درس ادبیات با توجه به منابع کنکور 99 در رشته انسانی، تجربی و ریاضی را دارید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

سوالات ادبیات کنکور به تفکیک فصل تا سال 98

 

آیا شناختی از مباحث پر تکرار ادبیات کنکور  10 سال اخیر دارید؟

 با مشاهده دفترچه سوالات و پاسخنامه سوالات دروس عمومی آزمون سراسری و بررسی این دفترچه می توانیم به این موضوع پی ببریم که از کدام یک از فصول کتب ادبیات فارسی سوالات بیشتری طرح شده است.

پس از آنالیز سوالات ادبیات کنکور به تفکیک فصل تا سال 98 دیگر می دانید که باید در طول زمان یک ساله برای مطالعه تمرکز خود را بر روی مطالعه چه مباحثی بگذارید.

به عنوان نمونه، با بررسی سوالات ادبیات کنکور به تفکیک هر کدام از فصول تا سال 98 و یا دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر متوجه نکاتی بسیار مفید و کاربردی می شویم.

از جمله این نکات مهم و قابل توجه این که، در طول این چند سال اخیر سوالات بخش املاء از دروسی همچون جلوه های هنر در اصفهان ، باغ عشق-پیدای پنهان طرح شده اند.

حال و با داشتن نگاهی بر سوالات ادبیات کنکور به تفکیک فصل تا آزمون سال 98 می توان حدس زد که احتمالاً این دروس باز هم منبع طرح سوالات بخش املاء در سال های آینده برگزاری کنکور باشند.

در نتیجه، باید ساعات زیادی را صرف مطالعه آن ها کرد. بهتر است برای یادگیری بیشتر و بهتر درس ادبیات مطالعه آن را در برنامه ریزی هر روزه خود بگنجانید. به عنوان مثال، هر روز تعدادی از لغات را از انتهای کتاب انتخاب کنید و سعی در حفظ کردن آن ها داشته باشید. 

نحوه تسلط بر مباحث پرتکرار و سوال برانگیز ادبیات کنکور

به جز دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر و بررسی آن ها خواندن دقیق سوالات گنجانده شده در فصل به فصل کتاب های کمک آموزشی ادبیات و یا کتب اصلی نیز می تواند شما را در یادگیری عمیr مطالب این درس یاری دهد.

طراحی این  کتاب ها به صورتی است که بعد از ارائه نکات و توضیحات ارائه شده در هر فصل سوالاتی به صورت فصل به فصل برای داوطلبان کنکور آورده شده است.

البته شاید بتوان گفت که کتب کمک آموزشی با ارائه پاسخ های تشریحی سوالات مطرح شده در هر فصل زمینه یادگیری بیشتری را برای شما فراهم می کنند.

داوطلبان رشته های مختلف از جمله علوم تجربی در صورت داشتن ضعف در ادبیات سال سوم می توانند این کتب را تهیه کنند. این افراد پس از مطالعه توضیحات هر درس امکان پاسخگویی به سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی را نیز دارند. 

از طرف دیگر، سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ تشریحی موجود در این کتب یا از کنکورهای رشته های نظری سال های گذشته و یا تألیفی هستند.

مطمئن باشید که در صورت مطالعه کامل سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ تشریحی و به ذهن سپاری کامل نکات آن ها می توانید به آسانی پاسخگوی سوالات آن باشید.

برای شناخت کلیه مباحث و بخش های پرتکرار ادبیات می توانید از مشاوره آزمون سراسری 99 ارائه شده به وسیله مشاوران برجسته مجموعه ایران تحصیل استفاده کنید.  

سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ

دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر در رشته ریاضی فیزیک

در این قسمت از نوشته حاضر به عنوان نمونه قصد ارائه لینک دانلود تست های زبان و ادبیات فارسی کنکور 10 سال اخیر در گروه ریاضی فیزیک را برای شما در قالب جدولی داریم.

شما دوست عزیز داوطلب می توانید برای در اختیار داشتن پاسخنامه سوالات زبان و ادبیات فارسی کنکور 10 سال اخیر با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

 

 

دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 89
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 90
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 91
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 92
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 93
سوالات زبان و ادبیات  فارسی آزمون 94
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 95
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 96
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 97
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون 98

 

 

 

برای دانلود سوالات کنکور انسانی 10 سال اخیر و پاسخنامه تشریحی آن ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بودجه بندی کنکور 99

منابع کنکور سراسری 99

جمع بندی کنکور در یک ماه

دانلود سوالات عمومی کنکور 99 همراه با پاسخنامه تشریحی

1.7/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر چه چیزی را می توان فهمید؟ 

دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر فرد را از بودجه بندی سوالات ادبیات کنکور به تفکیک فصل تا سال 98 و سال 99 آگاه می کند.

برای مطالعه فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ تشریحی از چه کتاب کمک آموزشی استفاده کنیم؟ 

کتب مختلفی برای مطالعه سوالات فصل به فصل ادبیات سوم تجربی با پاسخ هستند. برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آیا با مطالعه و دانلود سوالات ادبیات کنکور 10 سال اخیر می توان به داشتن درصد بالایی در این درس امیدوار بود؟

بله. به شرطی که سوالات ادبیات کنکور 10  سال اخیر را با دقت و با جزئیات کامل مطالعه کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)