ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

education.cfu.ac.ir + ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
سامانه گلستان فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه گلستان فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir جهت سهولت استفاده اساتید و دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری راه اندازی شده است. کلیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های فرهنگیان در همه‌ی استان‌ها برای انجام کارهای خود باید از این سامانه استفاده کنند. از جمله خدماتی که سامانه گلستان فرهنگیان ارائه کرده است. ثبت نام غیرحضوری برای هرکدام از ترم های تحصیلی توسط دانشجویان است.

برخی از افراد سوال دارند چگونه وارد سامانه گلستان فرهنگیان شویم؟ با توجه به اهمیت اطلاع از نحوه ثبت نام سایت گلستان فرهنگیان و خدمات آن، تأکید ما استفاده از کمک مشاوری خبره و کاردان برای بهره مندی از امکانات این سامانه است. مشاوری که بتواند با ارائه اطلاعات لازم شما را در زمینه استفاده از این سامانه جامع و کاربردی یاری کند. برای دستیابی به این اطلاعات جامع و کامل می توانید با مشاوران خبره حاضر در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه education.cfu.ac.ir روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با سامانه گلستان فرهنگیان

در این بخش قصد داریم اطلاعاتی جامع را در رابطه با سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir در اختیارتان قرار دهیم. در حال حاضر ارائه خدمات الکترونیک در آموزش دانشجویان تاثیر بسزایی دارد.

تا پیش از این، هر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان حتی برای انتخاب واحد ساده در هر ترم تحصیلی باید به دانشگاه مراجعه می کرد و بعد از منتظر ماندن و اعصاب خوردی و خسته شدن انتخاب واحد خود را انجام می داد.

اما دیگر با راه اندازی سیستم گلستان دانشگاه فرهنگیان یا همان سامانه education.cfu.ac.ir دیگر انجام این کار برای دانشجویان بسیار ساده و آسان شده است.

آشنایی با سامانه گلستان فرهنگیان

مراحل ورود به سامانه گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir

ممکن است برخی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان این سوال را داشته باشند که چگونه وارد سامانه گلستان فرهنگیان شویم؟ برای ورود به سیستم دانشگاهی گلستان باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) کامپیوتر استفاده کنید. برای ورود به سیستم، شما دو گزینه برای انتخاب خواهید داشت که در یک حالت می توانید محیط آزمایشی و در حالت دوم از محیط اصلی استفاده نمایید.

محیط آزمایشی برای هر کاربر در واقع همان محیط اصلی خواهد بود با این تفاوت که اطلاعات موجود در محیط آزمایشی یک کپی از اطلاعات اصلی در یک بانک اطلاعات مجازی است. به عبارتی با ورود به محیط آزمایشی و تعییر اطلاعات آن به هیچ وجه تغییری در اطلاعات اصلی ایجاد نمی شود.

در محیط آزمایشی با هر بار به روز رسانی سامانه گلستان education.cfu.ac.ir مجددا اطلاعات محیط اصلی در آن کپی می شود. بنابراین برای شروع کار با نرم افزار گلستان و یا تست پردازش هایی که از نتیجه ی آن مطمئن نیستید پیشنهاد می شود از محیط آزمایشی استفاده کنید.

پس از کلیک بر روی ورود به سیستم و یا محیط آزمایشی، وارد صفحه ای خواهید شد و باید کد امنیتی که به شما نشان داده می‌شود را در کادر خالی وارد کنید و سپس بر روی ارسال کلیک نمایید.

چنانچه کد امینتی ارائه شده در این صفحه را به درستی وارد نموده باشید، سیستم امکان ورود به سایت سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان را به شما خواهد داد که پس از وارد نمودن نام کاربری و همچنین رمز عبور یا همان شناسه خود، می توانید مجددا به سیستم راه یافته و اطلاعات خود را وارد نمایید.

پس از وارد نمودن رمز عبور و شناسه خود با کلیک بر روی دکمه مورد نظر در صورتی که مانعی برای ورود به سیستم مانند معتبر بودن نام کاربری و رمز عبور یا موانع دیگر وجود نداشته باشد، می توانید به سامانه وارد شوید.

با توجه به اینکه تغییر کلمه عبور برای تمامی دانشجویان جدیدالورود الزامی می باشد، لذا برای آن دسته از کاربرانی که اولین بار به سامانه وارد می شوند، با پیغامی مبنی بر تغییر کلمه عبور مواجه خواهند شد که در صورت کلیک بر روی دکمه OK وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهند شد که در اینجا لازم است رمز عبور و نام کاربری فعلی و جدید را برای تغییر رمز وارد نمایند.

مراحل ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

در مجموع مراحل ورود به سامانه گلستان فرهنگیان به شکل زیر است:

1- وارد شدن به آدرس سامانه گلستان فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir

2- انتخاب بخش “ورود به سیستم”

3- وارد شدن به سایت از طریق پورتال شخصی و انتخاب گزینه مورد نظر از منوی سامانه

توجه: حتی برای کاربران ارشد سیستم گلستان، امکان اینکه کلمه ی عبور کاربران را مشاهده کنند وجود ندارد. هنگامی که رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کردید می‌توانید به کاربر ارشد سیستم در دانشگاه خودتان مراجعه کنید تا برای شما یک کلمه ی عبور جدید تعریف کنند.

4- بعد از مشخص کردن رمز عبور جدید از طرف کاربر ارشد سیستم، با اولین ورود، دوباره با پیام تغییر رمز عبور مواجه خواهید شد که باید رمز تعیین شده توسط کابر ارشد را تغییر داده و رمز عبور جدیدی را انتخاب کنید.

در صورتی که رمز عبور و یا نام کاربری سامانه education.cfu.ac.ir را تغییر داده اید و به هر دلیلی این رمز را فراموش نموده اید، می توانید برای رفع مشکل به وجود آمده با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

اطلاعیه

جهت اطلاع از نحوه ورود به سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل و با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

هر یک از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می توانند بدون هیچ مانع و محدودیتی برای ورود به سامانه گلستان اقدام کرده و بخش زیادی از کارها و فعالیت های دانشجویی خود را انجام دهند.

به منظور ورود به این سامانه جامع و شناخته شده باید مراحل لازم را طی کنید تا بتوانید از خدمات ارائه شده در آن نهایت استفاده را ببرید.

. در اولین قدم باید آدرس سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac را در مرورگر خود تایپ کنید.

گام اول ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

 

. بعد از باز شدن صفحه سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایید.

گام دوم ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

در مرحله بعدی صفحه ای برای شما باز می شود که الزاماً‌ باید در آن، کد امنیتی داده شده را تایپ کنید تا بدین ترتیب وارد سامانه شوید. بعد از درج کد امنیتی داده شده توسط سیستم، باید بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

. در قدم بعدی نوبت به درج گذر واژه و شناسه کاربری می رسد. با درج این دو مورد نوبت به کلیک بر روی گزینه ورود می رسد.

. با درج گذر واژه و شناسه کاربری و کلیک بر روی گزینه ورود، صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید در آن دو گزینه کلی پیشخوان خدمت و منوی کاربر را مشاهده بفرمایید.

با کلیک بر روی گزینه منوی کاربر می توانید به بخش آموزش دسترسی داشته باشید که در این بخش نیز زیر مجموعه های دیگری از جمله دانشجو، اطلاعات جامع دانشجو، گزارش های آموزش، نامه های اداری، شهریه، جلسه درس، امتحان و نمره نیز ارائه شده اند.

البته هر یک از این بخش های مذکور، خود شامل بخش های دیگری هم می شوند که با ورود به سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان می توانید از خدمات ارائه شده در آن ها استفاده کنید.

قسمت بعدی یا همان پیشخوان خدمت از پنج بخش مختلف شامل تقاضای انتقال مهمان در واحدها و مراکز داخلی، ترمیم، ثبت نام اصلی، درخواست بررسی مشکلات آموزشی و کارت دانشجویی تشکیل شده است.

هر یک از این بخش ها می توانند نیازهای شما دانشجوی عزیز را تا حد زیادی برآورده کنند.

. در بخش ثبت نام هر یک از دانشجویان می توانند کارهای مربوط به ثبت نام خود از جمله دریافت گزارش ثبت نامی و یا حذف یک یا چند مورد از دروس خود را انجام دهند.

یکی دیگر از بخش های این سایت بخش ارزشیابی است. بخشی که از دو قسمت استاد و نظرسنجی تشکیل شده است.

با توجه به این اسامی حتماً متوجه شده اید که این بخش ها مخصوص شرکت در نظرسنجی و ارزشیابی به عمل آمده از اساتید است.

در صورتی که دانشجویی تمایل به تغییر رمز دانشجویی خود را در سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان دارد، می تواند از طریق وارد شدن به بخش سیستم و در ادامه انتخاب گزینه کاربران رمز عبور خود را به وسیله انتخاب و کلیک بر روی گزینه انتخاب گذر واژه تغییر دهند.

البته دقت داشته باشید که به جز موارد مذکور در صفحه اصلی سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان می توانید اطلاعیه هایی را در رابطه با پذیرش افراد قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان تعیین شده برای انتخاب واحد و تاریخ در نظر گرفته برای ثبت نام در دوره هایی به نام مهارت آموزی را مشاهده بفرمایید.

بعلاوه، اساتید مشغول به تدریس در دانشگاه های فرهنگیان می توانند از طریق سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان برای ثبت نمره های دانشجویان خود در دروس های مختلف و همین طور تأیید کردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

به جز این موارد می توانید در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac درخواست خود در رابطه با شورای پزشکی و موارد خاص را به ثبت برسانید. البته برای انجام این کار باید از طریق منوی پیشخوان خدمت سامانه گلستان فرهنگیان اقدام کنید.

برای اطلاع از منابع آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

نحوه ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان

نحوه ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان به شکل غیرحضوری است و دانشجویان باید مدارک هویتی و تحصیلی خود را به شکل اسکن شده در سایت جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان بارگذاری کنند.

نحوه ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان به این شکل است که باید گزینه پذیرش غیرحضوری را از قسمت “ثبت نام” انتخاب کرده و با گزینش هرکدام از فرم های موجود برای تکمیل فرایند نام نویسی اقدام کنند.

گام اول ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان

پس از انتخاب فرم های های ارائه شده برای ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان، فرم اینترنتی نمایش داده می شود و دانشجویان باید اطلاعات خود را در آن ثبت کنند.

گام دوم ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان

دانشجو باید اطلاعات بستگان خود را در سایت درج کرده و به ثبت برساند.

گام سوم ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان

دانشجویان باید در گام بعد فایل اسکن شده مدارک خود را در فرم ثبت نام بارگذاری کنند.

گام چهارم ثبت نام در سایت گلستان فرهنگیان

پس از پایان ثبت نام آنلاین در سامانه جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان، افراد باید برای تکمیل فرآیند نام نویسی و ارائه اصل مدارک خود به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. در آخر نیز یک گواهی پذیرش غیرحضوری به دانشجو ارائه خواهد شد که فرد باید آن را چاپ کند و زمان مراجعه حضوری به کارشناسان تحویل دهد.

خدمات سامانه گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir

سامانه گلستان از همان ابتدای ورود دانشجو به دانشگاه فرهنگیان تا زمان فراغت از تحصیل وی مورد استفاده قرار می گیرد. انجام کارهایی همچون ثبت نام غیرحضوری سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان در آغاز هر ترم تحصیلی، کارهای تسویه حساب، واریز شهریه ثابت و متغیر برای هر یک از ترم های زوج و فرد، اعتراض دانشجویان به نمره های اخذ شده در هر ترم تحصیلی، اطلاع از لیست دروس ارائه شده در هر ترم و البته ثبت اعتراض به نمره های اعلام شده از طرف اساتید را می توان در این سامانه جامع انجام داد.

بعلاوه در سیستم جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir می توانید امکاناتی را برای جذب و پذیرش دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه فرهنگیان پیدا کنید که در ادامه قصد ذکر آن ها را برای شما دوستان و همراهان عزیز داریم.

  • دریافت لیست کامل نبودن مدارک تحصیلی دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه فرهنگیان
  • صادر کردن کارت موقت دانشجویی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی
  • اطلاع و مشاهده نمرات در سامانه گلستان
  • انجام ویرایش در اطلاعات شخصی دانشجویان ورودی این دانشگاه جامع
  • ثبت کردن اطلاعات مربوط به دانشجویانی که بورسیه تحصیلی شده اند.
  • مشخص کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام با در نظر گرفتن موارد مهمی همچون وضعیت سربازی و نظام وظیفه فرد دانشجو، جنسیت و بورس به شکل خودکار
  • اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس در دانشگاه جامع فرهنگیان

بخش ها و خدمات سامانه گلستان فرهنگیان

می توانید با ورود به این سامانه و بخش اطلاعات جامع دانشجو، جدولی حاوی کلیه ترم های تحصیلی گذرانده را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر یک از ترم ها می توانید نمره های نهایی اخذ شده در هر یک از ترم ها را به طور کامل مشاهده بفرمایید.

در صورت عدم اطلاع از این مراحل و فرآیندها می توانید با مشاوری کاردان و خبره در این رابطه مشورت کنید. مشاوری که بتواند با ارائه اطلاعات لازم شما را در امر انتخاب واحد سامانه گلستان و ثبت نام غیرحضوری سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان یاری کند.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را در امر انتخاب واحد و ثبت نام غیرحضوری سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان یاری کنند.

در سامانه education.cfu.ac.ir امکان حذف اضطراری برای دانشجویان فراهم است و آنها می توانند با ورود به بخش حذف اضطراری دروس این کار را انجام دهند. البته در صورت حذف اضطراری، دیگر امکان بازگردانی شهریه درس برداشته شده برای دانشجویان وجود ندارد.

بنر کال تو اکشن


خلاصه مطالب

سامانه گلستان فرهنگیان برای انجام امور دانشجویی و آموزشی کلیه واحدهای پردیس دانشگاهی فرهنگیان راه اندازی شده و دانشجویان این دانشگاه می توانند مراحل انتخاب واحدهای درسی و انتخاب رشته، مشاهده نمرات پایان ترم و دریافت کارت آزمون را از طریق ورود به پورتال شخصی خود در سامانه گلستان فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir را انجام دهند.

شاید برای برخی از دانشجویان این سوال بوجود آمده باشد که چگونه وارد سامانه گلستان فرهنگیان شویم؟ در این مقاله به مراحل ورود به نحوه ثبت نام در سامانه گلستان فرهنگیان اشاره کردیم. در صورت داشتن هرگونه ابهام می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

برای دانلود pdf کلیک کنید.

 

 

پادکست صوتی مقاله

 

4.4/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه education.cfu.ac.ir به چه منظوری استفاده می شد؟

از سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به جهت انجام مواردی مانند انجام امور دانشجویی همچون انتخاب واحد در هر ترم تحصیلی، حذف و اضافه و موارد دیگر استفاده می شود.

ثبت نام غیرحضوری سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به چه صورتی انجام می شود؟

برای اطلاع از نحوه ثبت نام غیرحضوری سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا اساتید هم امکان استفاده از سامانه education.cfu.ac.ir را دارند؟

بله. اساتید هم برای انجام کارهایی همچون ثبت نمرات دانشجویان از این سامانه استفاده می کنند.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «education.cfu.ac.ir + ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان»

  1. Avatar photo سپیده گفت:

    من دانشجو جدید الورود فرهنگیان هستم برای ورود به سامانه گلستان فرهنگیان باید اول رمز عبورم رو تغییر بدم تا بتونم به پنل دسترسی پیدا کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی شما خواهد بود

  2. Avatar photo آرتین گفت:

    سلام رمز عبور سامانه گلستان فرهنگیانم رو فراموش کردم.تایم امتحاناتمم نزدیکه چطور می‌تونم رمز پنل کاربریم رو بازیابی کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر فراموشی رمز رو در خود سامانه گلستان بزنید یا از اموزش دانشگاهتون درخواست کنید تغییر بدهند

  3. Avatar photo میثم گفت:

    سلام ببخشین من کد 11 فرهنگیان قبول شده بودم الانم پذیرش نهایی شدم
    ثبت ناممون از سایت گلستان انجام میشه؟
    اگه اینطوره می ثبت نام صورت میگیره؟
    و این که ما نیمسال دوم حساب میشیم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام سامانه گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir هست.

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام ببخشید کافی نتی که برایم مشخصات را وارد کرده بعضی از مشخصات را اشتباه ثبت کرده الان ممنون می شوم راهنمایی کنید برای تصحیح اطلاعات چه کار کنم!

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام باید با واحد دانشگاهی هماهنگ گنید تا بصورت حضوری مدارک را تحویل دهید

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    من وقتی میخوام وارد بشم میزنه رمز عبور یا شناسه کاربری اشتباهه اما رمز عبور کد ملی و شناسه هم کد داوطلبیمه با مرورگرهای مختلفم امتحان کردم نشد علت چیه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام روز بخیر برای ورود به سامانه گلستان مرورگر رو عوض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور