ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام غیبت سربازی با کد ملی + ورود به سامانه آنلاین | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۶۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
استعلام غیبت سربازی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استعلام غیبت سربازی از راه مختلفی اعم از حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد، افراد در صورتی که تمایلی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ نداشته باشند می توانند اقدام به استعلام غیبت سربازی با کد ملی کنند. سامانه مورد نیاز جهت بررسی شرایط نظام وظیفه به آدرس vazifeh.police.ir در دسترس متقاضیان می باشد.

استعلام غیبت سربازی به صورت اینترنتی به کمک کد ملی و کد سخا امکانپذیر است و فرد می تواند به مراجعه به وبسایت سازمان نظام وظیفه به کمک یکی از این دو کد اقدام به استعلام غیبت خود نماید.در این مقاله سعی داریم تا نحوه بررسی غیبت نظام وظیفه با کد ملی را شرح دهیم.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی

سازمان نظام وظیفه عمومی ، برای سهولت انجام کار کلیه مشمولان، و همچنین عدم مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 تلاش نموده است تا انجام کارها و خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهد. استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و سخا با استفاده از فعال سازی پیامک امکان پذیر است. سازمان نظام وظیفه عمومی دو سرویس بدین منظور در نظر گرفته است. متقاضیان توجه داشته باشند که احتمالا استعلام از طریق پیامک، با هزینه همراه خواهد بود.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی

سرویس اول برای استعلام کدملی : سرویس اول برای آن دسته از مشمولینی است که ثبت نام خود را به انجام رسانده اند. این عزیزان می توانند با استفاده از این سامانه، جهت اطلاع رسانی و اعلام بررسی اقدامات انجام شده، اقدامات لازم را اتخاذ نمایند. سرویس ذکر شده برای استعلام مواردی همچون تاریخ بررسی پرونده، تایید، ارسال به شورا، دعوت به شوراها، درخواست برای استعلام، عودت، صدور کارت، تحویل به پست و … مورد استفاده قرار میگیرد.

سرویس دوم : مختص به مشمولینی است که درخواست خود را به ثبت رسانده اند و حال می خواهند از طریق استعلام غیبت سربازی با کد سخا از همین سامانه استفاده نمایند. برای این کار کافی است علامت ؟ را به شماره 11026010 پیامک نمایید. جهت اطلاع از آخرین وضعیت مشمولین عدد 1 را ارسال کنید. جهت اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده عدد 2 کد سخا کد ملی و همچنین برای اطلاع از وضعیت رسیدگی برای درخواست تعویض کارت، عدد 3 را وارد نمایید.

استعلام مدت زمان غیبت سربازی

مطابق با قوانین تعیین شده معافیت موقت تحصیلی، کلیه دانش آموزان و طلاب در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده باشند. می توانند تا حداکثر یک سال پس از تحصیل، برای معافیت خود اقدام نمایند. پس از پذیرش در دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون نیز، بر اساس مقطع تحصیلی لازم است درخواست خود را تمدید نموده و مجددا به ثبت  برسانند. در این شرایط، هر یک از فارغ التحصیلان، بر اساس مقطع تحصیلی خود، می توانند از معافیت موقت بهره مند شوند.

استعلام مدت زمان غیبت سربازی

چنانچه مشمول سربازی می باشید، اما برای معافیت از سربازی، درخواست خود را به ثبت نرسانده اید و مایل به ادامه تحصیل نمی باشید و یا انصراف از تحصیل داده اید، پس از رسیدن به سن 18 سالگی تمام، تنها تا 6 ماه فرصت خواهید داشت تا خود را برای اعزام به خدمت سربازی معرفی نمایید. در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده اید اما برای اعزام به خدمت آماده نشده اید، سرباز غائب محسوب خواهید شد و در صورت اعزام لازم است زمان بیشتری را علاوه بر دوره ضرورت خود سپری نمایید.

آن دسته از مشمولانی که به صورت آزاد تحصیل نموده اند نیز برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی تنها تا موعد قانونی زمان خواهند داشت. همچنین مشمولان خدمت از سربازی در صورتی که برای خدمت سربازی خود در زمان تعیین شده اقدام ننموده باشند، غائب محسوب خواهند شد و به همین دلیل لازم است مدارک خود را ارائه نمایند.

برای اطلاع از خرید بیمه سربازی کلیک نمایید.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد سخا

سامانه سخا که همان سیستم خدمت رسانی نظام وظیفه می باشد از جمله سامانه هایی است که به کمک آن می توان اقدام به استعلام غیبت سربازی کرد، برای استفاده از این سامانه جهت کسب اطلاع از مدت غیبت شما باید از کد ملی خود به عنوان نام کاربری و از کد سخا خود به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

  • برای انجام اینکار در مرحله اول باید کد سخا خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت کنید.
  • در مرحله دوم باید به سامانه سخا به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه نمایید.
  • بعد از ورود به این وبسایت باید به بخش خدمات الکترونیکی وارد شوید.
  • در گام بعدی به صفحه خدمات الکترونیکی مربوط به نظام وظیفه وارد خواهید شد.
  • بعد از وارد کردن کد ملی و کد سخا می توانید در میان گزینه هایی که به شما نمایش داده می شود روی گزینه استعلام غیبت سربازی کلیک کنید.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد سخا

سامانه ببرسی غیبت نظام وظیفه با کد ملی

پیش می آید که مشمولان بنابر دلایلی قصد دارند وضعیت خود را پیگیری کرده و از زمان اعزام و سایر فرآیندهای سربازی مطلع شوند. اما شاید بسیاری از افراد اطلاع ندارند که استعلام غیبت نظام وظیفه با سامانه خاصی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. سایت استعلام وضعیت سربازی می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشمولان قرار دهد. لازم به ذکر است که جهت ورود به این سامانه می بایست کد ملی و کد سخا سربازی را به همراه داشت.

هزار و یک راه معافیت سربازی

سامانه سازمان نظام وظیفه

در پاسخ به این سوال که سامانه سازمان نظام وظیفه چه کاربردهایی دارد و مشمولین چگونه می توانند از آن استفاده کنند؟  باید بگوییم که هر فرد مشمولی باید برای اطلاع از وضعیت نظام وظیفه خود به این سایت مراجعه کند. برای مثال فردی که می خواهد بداند دوره سربازی اش چه زمانی به پایان می رسد یا داوطلبی که می خواهد از وضعیت امریه سربازی و جذب آن مطلع شود، می تواند از این سامانه پیگیری نماید. در ادامه بخشی از خدمات الکترونیکی که از سایت مذکور ارائه می شوند را شرح داده ایم.

نحوه استعلام سربازی با کد ملی

سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای خدمات دهی آسان و سریع به مشمولان و کاهش مراجعات حضوری اقدام به فعالسازی سامانه پیامک به شماره 110206010 نموده است که در دو سرویس ارائه خدمات می نماید.

■ سرویس اول:
اطلاع رسانی اعلام بررسی و اقدامات انجام شده درخواست های مشمولان توسط حوزه های وظیفه عمومی مانند: تاریخ برررسی پرونده، تایید، ارسال به شورا، دعوت به شوراها، درخواست برای استعلام و عودت و صدور کارت، تحویل به پست و غیره.

■ سرویس دوم:
استعلام مشمولان از آخرین وضعیت درخواست خود با ارسال کد ملی و رمز سخا که فقط کافی است علامت (؟) را به شماره 110206010 پیامک نموده سپس در صورت:

▪︎جهت دریافت آخرین وضعیت مشمولین: عدد 1، کد سخا، کدملی.

▪︎جهت اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده: عدد 2، کد سخا، کدملی.

▪︎جهت اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت: عدد 3، کد سخا، کدملی را به این سامانه ارسال نمایید.

جهت اطلاع از نحوه محاسبه غیبت سربازی کلیک نمایید.

سامانه خدمات الکترونیک سخا

هر یک از مشمولان و سربازان محترم برای انجام ثبت نام و همچنین خدمات خود نیازمند مراجعه کردن به سامانه خدمات الکترونیک سخا به نشانی سایت “epolice.ir” نیز می باشند. دانستن نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک برای تمامی مشمولین خدمت سربازی ضروری می باشد. تشکیل پرونده سربازی به صورتی است که نیازمند بارگذاری مدارک می باشد. به همین دلیل ارائه این مدارک و همچنین انجام ثبت نام در زمان مقرر از طریق سامانه سخا سربازی صورت می پذیرد.

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در جهت بهبود عملکرد کلیه مشمولین عزیز و همچنین برای رفاه حال این عزیزان علاوه بر ایجاد سامانه خدمات الکترونیک سخا، سامانه ای را به صورت پیامکی فعال نموده است که با ورود به نشانی “epolice.ir” هر یک از مشمولین عزیز می توانند نسبت به استعلام دریافت کد سخا پیامکی و یا استعلام سربازی با کد ملی اقدام نمایند. پس از ارائه پیامک می توانند کد مربوطه را دریافت نمایند.

خدمات الکترونیکی سامانه سازمان نظام

● درخواست مجوز خروج از کشور
این گزینه برای دانشجویانی که گواهی اشتغال به تحصیل دارند و یا سربازان در حال خدمت که قصد خروج از کشور را دارند، کاربردی می باشد.

● تمدید و تعجیل
داوطلبان مشمولی که قصد دارند درخواست خود را مبنی بر تغییر زمان اعزام بیان کنند، باید از این قسمت اقدام نمایند.

● عودت کارت
استعلام درباره کارت پایان خدمت و یا معافیت مشمولین از این بخش صورت می گیرد.

● مهارت ها و رزومه
همان طور که از نام آن پیدا است، این قسمت تمامی توانایی ها و سابقه فرد را نشان می دهد.

● اعتراض به درخواست معافیت پزشکی
داوطلبان مشمولی که قصد اعتراض به معافیت پزشکی خود را دارند، باید از این بخش استفاده کنند.

● استعلام
مواردی که از این قسمت می توان به آن ها دست پیدا کرد عبارتند از :
1) تاریخ و محل اعزام به خدمت
2) معافیت تحصیلی
3) معافیت موارد خاص
4) معافیت پزشکی
5) معافیت جریمه غایب
6) معافیت کفالت
7) امریه و جذب
8) سابقه خدمت
9) کارت المثنی
10) درخواست تعویض کارت

● خرید شماره سریال دفترچه
این قسمت به منظور خرید شماره سریال دفترچه اعزام به خدمت قرار داده شده است.

سامانه بررسی میزان غیبت سربازی

یکی از اموری که مشمولان می توانند به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام دهند آگاهی از میزان غیبت سربازی می باشد. در هر استعلام مشخص می شود که مشمول تا به الان چقدر غیبت سربازی ( اضافه خدمت غیبت سربازی) داشته است یا زمان اعزام وی چه زمانی خواهد بود. کسب اطلاعات غیبت نظام وظیفه جزو واجبات مراحل اعزام به خدمت سربازی است، چرا که مشمولان نیاز دارند قبل از اعزام به یک سری اطلاعات دسترسی داشته باشند. شاید همه مشمولان با سایت نظام وظیفه آشنا باشند. همانطور که می دانید در این سایت اخبار مربوط به نظام وظیفه، قوانین مختلف، آموزش های مختلف و … وجود دارند؛ اما از مهم ترین امکانات این سایت، سامانه بررسی غیبت سربازی است.

سامانه استعلام وضعیت نظام وظیفه

این سامانه به سامانه سخا معروف است و شاید بسیاری از مشمولان نام این سامانه را شنیده باشند. سایت استعلام وضعیت نظام سربازی تمام امکاناتی که مشمول می تواند به صورت غیر حضوری انجام دهد را در خود جای داده است که یکی از این امکانات، استعلام وضعیت سربازی است.
بررسی شرایط مشمولان سربازی در سامانه سخا، یکی از کاربردی ترین امکانات این سامانه است، چرا که در این قسمت از سامانه همه اطلاعات مربوط به اعزام مانند تاریخ پست کردن دفترچه، تاریخ اعزام و یا نوع خدمت سربازی که امریه یا خدمت معمولی است، ذکر می شود. بنابراین، همه مشمولان باید از روش پیگیری وضعیت سربازی در سامانه سخا نظام وظیفه که در مقاله زیر به توضیح آن پرداخته شده است، آگاه باشند. داشتن کد سخا جهت ورود به سامانه سازمان نظام وظیفه عمومی به نشانی vazifeh.police.ir و استفاده از خدمات آن برای داوطلبان الزامی است.

راهنمای ورود به سامانه سازمان نظام وظیفه

داوطلبان برای دسترسی به سایت سازمان نظام وظیفه و بهره مندی از امکانات اینترنتی باید به سامانه رسمی آن به نشانی vazifeh.police.ir مراجعه نمایند که در ادامه، مراحل دسترسی به این سایت به صورت تصویری نشان داده شده است.

 

■ ورود به سایت رسمی سازمان نظام وظیفه عمومی به نشانی vazifeh.police.ir و انتخاب گزینه “خدمات الکترونیکی”

 

راهنمای ورود به سامانه سازمان نظام وظیفه

■ درج نام کاربری (کد ملی)، کلمه عبور (کد سخا) و کد امنیتی در قسمت های مربوطه و سپس کلیک بر روی دکمه “ورود”

نام کاربری و رمز عبور سامانه سازمان نظام وظیفه

■ انتخاب گزینه “وظیفه عمومی” از قسمت راست سایت و سپس کلیک بر روی یکی از گزینه های نمایان شده مطابق عکس ذیل

انتخاب گزینه وظیفه عمومی در سامانه سخا

مزایای استفاده از سامانه سازمان نظام وظیفه

انجام فرآیندهایی که پیش تر از آن نام بردیم، از طریق مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 نیز امکان پذیر است اما چرا بهتر است که از سامانه الکترونیکی آن استفاده کنیم؟
▪︎اولین مسئله ای که مطرح می باشد این است که ثبت درخواست به صورت حضوری، نیاز به صرف وقت زیادی دارد. همچنین ممکن است موقعیت جغرافیایی مراکز پلیس +10 نسبت به محل زندگی داوطلب دور باشد.
▪︎مراکز پلیس +10 تا ساعت مقرری مشغول به فعالیت هستند و طبیعتا افراد نمی توانند در خارج از این ساعت ها، مراجعه حضوری داشته باشند. در حالی که سامانه الکترونیکی سازمان نظام وظیفه در 24 ساعت شبانه روز فعال است.
▪︎مزیت بعدی استفاده از خدمات الکترونیکی سازمان نظام وظیفه این است که مشمولین برای اعلام درخواست خود، نیاز به گرفتن نوبت و انتظار در صف مردمی ندارند و می توانند در منزل، محل کار، مترو و … با مراجعه به سامانه مورد بحث، درخواست خود را ثبت نمایند، بدون این که لحظه ای معطل شوند.
▪︎دسترسی آسان به سامانه الکترونیکی سازمان نظام وظیفه در هر مکان و زمان و بسیاری از دلایل دیگر می توانند برتری استفاده از این سایت را نسبت به مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10، کاملا مشهود سازند.

فکرت درگیره چجوری معافیت سربازی بگیری؟

 

خلاصه مطلب

استعلام غیبت سربازی با کد ملی از جدید ترین خدماتی است که سازمان نظام وظیفه به افرادی که قصد اطلاع از این موضوع را دارند ارائه می دهد، افرادی که غیبت سربازی خورده اند می توانند از دو طریق حضوری (با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰) و اینترنی اقدام به کسب اطلاع از میزان غیبت خود برای خدمت سربازی نمایند.

در روش اینترنتی استعلام غیبت سربازی فرد با داشتن کد سخا و یا کد ملی می تواند با مراجعه به وبسایت نظام وظیفه این کار را انجام دهد.

 

3.2/5 - (16 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی اقدام نماییم؟

جهت استعلام غیبت سربازی با کد سخا می توانید از طریق وب سایت در نظر گرفته شده بدین منظور استفاده نمایید.

غیبت سربازی چگونه محاسبه می شود؟

سن، میزان تحصیلات، تعداد سال های استفاده از معافیت تحصیلی تعیین کننده موضوع می باشد.

چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟

با استعلام نظام وظیفه با کد ملی به صورت پیامک و اینترنتی به راحتی می توانید از میزان غیبت سربازی خود اطلاع یابید.

 

 

نظرات

162 دیدگاه دربارهٔ «استعلام غیبت سربازی با کد ملی + ورود به سامانه آنلاین | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo محمد کامرانی گفت:

    سلام خسته نباشید من خدمت سربازی را تمام کرده ام الان تو سایت سخا نوشته مشمول اعزام به خدمت یعنی چی میشه توضیح بدین؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به مرور زمان بروز رسانی میگردد

  2. Avatar photo فرهاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    سال ۹۴مدرک کارشناسی رو گرفتم
    و سال ۹۶ توی مقطع کارشناسی ارشد انصراف دادم
    معیار غیبت از سال ۹۴ هست یا سال ۹۶
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      غیبت شما از یکسال بعد از انصراف تون محاسبه میشود

  3. Avatar photo فرهاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در سال ۹۴ مدرک کارشناسیم رو گرفتم و در سال ۹۶ از دانشگاه بابت کارشناسی ارشد انصراف دادم الان غیبت معیار از سال مدرک کارشناسی هست یا معیار غیبت تاریخ انصراف از تحصیل
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام معیار غیبت شما از یکسال بعد از انصراف تون میباشد

  4. Avatar photo احسان گفت:

    سلام خوبی خسته نباشید تو سایت سخا زده مشمول یعنی دارم غیبت میخورم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت مشمول بودن بله.

  5. Avatar photo علیرضا گفت:

    باسلام ،
    من در سایت دانشگاه آزاد تاريخ آخرين مهلت پايان تحصيل :۱۴۰۱/۰۶/۳۱ زده
    والان تقریبا 10 روزی گذشته و برج هفت هستیم و هنوز اقدام نکردم
    آیا غیبت خوردم ؟
    چون کسری خدمت زیاد دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق پلیس +10 پیگیری فرمایید که معافیت تحصیلی شما تا کی هست

  6. Avatar photo navid گفت:

    سلام/آیا معافیت تحصیلی یک ساله در اواخر شهریور ماه.یعنی اغاز سال تحیلی جدید به اتمام میرسد یا به تاریخ تولد بستگی دارد /برای مثال تاریخ تولد من 26.12.1382 هستش /به نظام وظیفه مراجعه کردم که گقتن تا اول برج 12 امسال فرصت تحصیل داری و بعد از ان غیبت میخوری/ هرکسی چیزی میگه /پیشاپیش از وقتی که برام میذارید ممنونم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . چه تاریخی معافیت تحصیلی دریافت کرده اید ؟

  7. Avatar photo محمدرضا گفت:

    با سلام
    من موقع کنکور کارشناسی یه سال پشت کنکور بودم، بعد از تموم شدن مقطع کارشناسی بلافاصله سال 98 ارشد قبول شدم و الان حدود یک ماه هست فارغ‌التحصیل شدم، میخواستم بدونم چقدر وقت دارم برای رفتن به سربازی؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر شما ارفاقی نگرفته باشید 1 سال فرجه را دارید

  8. Avatar photo علی اکبر گفت:

    سلام وقت بخیر
    تو سایت سخا وضعیت نظام وظیفه منو زده مشمول
    این یعنی غیبت ندارم و درحال حاضر غایب نیستم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      باید بررسی شود

  9. Avatar photo Ari8a گفت:

    سلام من دی ماه ۱۴۰۱ دیپلم گرفتم متولد ۱۳۸۲/۱۰/۸ هستم یعنی ۸ دی می شه ۲۱ سالم ایا طبق چیزی که شنیدم تا دی ماه وقت دارم ؟‌ بخاطر اینکه استعلام می گیرم می زنه مشمول نزده غیب و …

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از نظر نظام وظیفه از تاریخ فارغ التحصیلی به مدت یکسال همچنان معافیت تحصیلی دارید.

      1. Avatar photo امیر محمد شاهنگیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        بنده سنم به ۱۸ سال رسیده و معافیعتم تا برج ۷ هستش و من شهریور کنکور کاردانی دارم میخواستم بدونم که اگر قبول نشدم و خواستم سال بعد کنکور بدم میشه از معافیت استفاده کرد و برای گرفتنش چه راه کاری رو پیشنهاد میکنید

        1. Avatar photo borji گفت:

          با عرض سلام خدمت شما.میتوانید دانشگاه بدون آزمون ثبت نام نمایید تا معافیت تحصیلی آن را داشته بشاید.با شماره تماس 9099075307 داخلی 112 تماس بگیرید.

  10. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من تاریخ اتمام تحصیلم رو 1401/11/11 زدن بعد میخواستم ببینم میتونم واسه سال آینده کارشناسی ارشد رو شرکت کنم یا الان مستقیم باید واسه سربازی اقدام کنم؟؟

    در واقع من تک فرزندم و پدرم هم ۶۴ سالشه راهی واسه گرفتن کفالت وجود داره ؟! و اینکه در کنارش من مشکل پوستی چندساله و افسردگی هم دارم اما تا حالا پیش روانپزشک مراجعه نکردم خواستم ببینم الان میتونم درخواست معافیت بدم و شانسی دارم یا نه

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما برای ورودی بهمن ماه پردیس های خودگردان بدون آزمون را میتوانید بروید.برای بررسی بیشتر شرایطتتان با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

  11. Avatar photo علی حسینی گفت:

    باسلام
    وقتتون بخیر
    بنده متولد 1383/3/8 هستم
    دیپلمم رو هم خرداد ۱۴۰۱ گرفتم
    یکسال موندم پشت کنکور ولی متاسفانه احساس میکنم اون رشته دلخواهم رو قبول نمیشم
    و میخوام یکسال دیگه بمونم پشت کنکور برای سربازی باید چکار بکنم جناب که غیبت نخورم؟
    خیلی ممنون میشم جوابم رو بدید

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام.شما باید در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام نموده تا بتوانید برای کنکور سراسری آماده شوید.

      1. Avatar photo رضامیرزایی گفت:

        باسلام من حدوداز سال ۱۳۸۴رفتم خدمت ندود یک سال بیشتر خدمت کردم بعدش غیبت کردم که بعدش رفتم زندان چندین سال حال میخوام بدونم کد سخا را پطوری پیدا کنم و ایا من معاف میشم از مابقی خدمت باتشکر

        1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

          با عرض سلام خدمت شما.
          در صورت داشتن شرایط معافیت بله.
          در غیر این صورت میتوانید ادامه خدمت را در همان ارگان بروید.

  12. Avatar photo محمدامین قاسمی گفت:

    باسلام
    وقت بخیر
    آخرین وضعیت فارغ‌التحصیلی من در سایت دانشگاه به این صورت هست:
    تاریخ پایان کار: ۱۴۰۱/۶/۲۵ » تاریخ آخرین امتحانم هست
    تاریخ نامه مجوز: ۱۴۰۱/۹/۵ » تاریخ تسویه با دانشگاه و گرفتن مدرک تحصیلی موقتم هست

    میخواستم بدونم که یک سالی که من برای پست کردن دفترچه خدمت فرصت دارم، از کدوم تاریخ محاسبه میشه؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
    سپاسگزارم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تا ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارید

  13. Avatar photo محمدامین قاسمی گفت:

    باسلام
    وقت بخیر
    آخرین وضعیت فارغ‌التحصیلی من در سایت دانشگاه به این صورت هست:
    تاریخ پایان کار: ۱۴۰۱/۶/۲۵ » تاریخ آخرین امتحانم هست
    تاریخ نامه مجوز: ۱۴۰۱/۹/۵ » تاریخ تسویه با دانشگاه و گرفتن مدرک تحصیلی موقتم هست

    میخواستم بدونم که یک سالی که من برای پست کردن دفترچه خدمت فرصت دارم، از کدوم تاریخ محاسبه میشه؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام.شما از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی موقت تا یکسال بعد معافیت تحصیلی دارید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور