ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه هنر تهران + رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۵۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دانشگاه هنر تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین و پردرآمدترین رشته های دانشگاه هنر را با یک تماس بشناسید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه هنر تهران با توجه به اهداف آموزشی خود، مسئولیت برنامه‌ریزی، انجام خدمات آموزشی و نظارت را بر عهده دارد. سایت دانشگاه هنر تهران نیز خدمات مجازی مختلفی را برای دانشجویان و اساتید ارائه می‌دهد که به دانشجویان در امور آموزشی کمک می‌کند و آن‌ها در طول تحصیل از این سامانه استفاده می‌کنند. این مقاله نحوه ورود به سایت دانشگاه هنر تهران و مراحل ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان را توضیح می‌دهد.

همچنین در ادامه به ارائه لیست رشته های این دانشگاه خواهیم پرداخت. جهت اطلاع دقیق در رابطه با شرایط پذیرش می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل، تماس حاصل فرمائید یا به سامانه این دانشگاه به آدرس art.ac.ir مراجعه کنید.

آشنایی با دانشگاه هنر تهران

👈 دانشگاه هنر تهران یک دانشگاه دولتی در شهر تهران است که بزرگترین دانشگاه برای تحصیل در رشته‌های هنری در کشور ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۵۸ با ادغام ۵ موسسه آموزشی عالی هنر در دوران پیش از انقلاب تاسیس شد. این موسسات شامل دانشکده هنرهای دراماتیک، دانشکده هنرهای تزئینی، دانشگاه فارابی، هنرستان عالی موسیقی و هنرکده موسیقی ملی بودند.

✔️  دانشگاه هنر تهران با گسترش و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، از جمله ایجاد رشته‌های متعدد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشد جمعیت دانشجویی، از سال ۱۳۷۰ تحت مصوبه شورای گسترش آموزش عالی با نام دانشگاه هنر فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر، دانشگاه هنر تهران با چهار دانشکده هنرهای کاربردی، هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر و پردیس اصفهان فعالیت می‌کند.

✔️ دانشکده موسیقی در سال ۱۳۷۳ و دانشکده معماری و شهرسازی در سال ۱۳۸۰ به مجموعه دانشکده‌های دانشگاه هنر افزوده شدند. همچنین، دانشکده پردیس اصفهان از سال ۱۳۷۹ از مجموعه دانشگاه هنر جدا شد.

✔️ این دانشگاه در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی نیز گام‌های موثری برداشته است. به عنوان مثال، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره دکترای پژوهش هنر برای اولین بار در کشور توسط این دانشگاه انجام‌شده‌است.

✔️ دانشگاه هنر در حال حاضر دارای پنج دانشکده است که در شهرهای تهران و کرج واقع شده‌اند و در مجموع شامل ۱۶ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۶ رشته  ارشد و دارای 3 رشته برای دکتری می باشد. دانشکده هنرهای تجسمی از سال ۱۳۸۶ به پردیس ولیعصر و کنار دانشکده هنرهای کاربردی منتقل‌شده‌است. این دانشگاه دولتی دانشجو را به صورت دوره‌های روزانه و شبانه پذیرفته است.

📌 برای اطلاع از دانشگاه هنر و معماری پارس بدون کنکورکلیک نمایید.

آشنایی با دانشگاه هنر تهران

لیست رشته های دانشگاه هنر تهران 

👈دانشگاه هنر تهران دارای دو بخش تحصیلات تکمیلی است. بخش اول، دانشکده تحصیلات تکمیلی است که در محل تهران و پردیس باغ ملی واقع‌شده‌است و دارای رشته‌های دکتری و کارشناسی ارشد در حوزه مرمت اشیائ فرهنگی-تاریخی، مطالعات موزه، مرمت و احیا بناها و بافت‌های تاریخی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، فلسفه هنر و مطالعات تطبیقی هنر است.

بخش دوم، دانشکده هنرهای تجسمی است که نیز در محل تهران و پردیس باغ ملی قرار دارد و شامل رشته‌های گرافیک، نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی و تصویرسازی است.

همچنین دانشگاه هنر تهران دارای دانشکده های زیر با رشته های خود می باشد:

💢 دانشکده‌های سینما و تئاتر در محل تهران و پردیس باغ ملی 

🔸 دارای رشته های سینما، نمایش (تئاتر)، ادبیات نمایشی و پویانمایی (انیمیشن) و دانشکده هنرهای کاربردی در محل تهران و پردیس ولیعصر با رشته‌های طراحی صنعتی، صنایع دستی، طراحی پارچه و لباس، چاپ و فرش نیز است.

💢 دانشکده معماری و شهرسازی در محل کرج و پردیس بین‌المللی فارابی

🔸با رشته‌های معماری، شهرسازی، معماری داخلی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه ای، معماری و انرژی و مدیریت پروژه و ساخت و

💢 دانشکده موسیقی در محل کرج و پردیس بین‌المللی فارابی

🔸با رشته‌های نوازندگی سازهای جهانی، موسیقی نظامی، نوازندگی سازهای ایرانی و آهنگسازی نیز وجود دارد.

علاوه بر این، سایت گلستان دانشگاه هنر تهران و سامانه‌های دیگر نیز به‌طور جداگانه معرفی شده‌اند.

شایان ذکر است که لیست ارائه شده در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران شامل لیست تمامی رشته های این دانشگاه نمی باشد.

همچنین داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که این لیست در رشته های کنکور هنر مقاطع مختلف ارائه گردیده است. بنابراین برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران، بهتر است ابتدا دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس نسبت به لیست رشته ها آگاه گردید.

 

رشته های دانشگاه هنر تهران در گرایش های مختلف داوطلبان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را پذیرش می نماید.

بنر کال تو اکشن

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران

👈با توجه به اینکه پذیرش در دانشگاه های تهران با رتبه های بسیار پایین امکان پذیر می باشد، لذا رقابت داوطلبان برای پذیرش در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران بالا است.

حقیقت این است با وجود معرفی منابع مختلف برای رشته های کنکور هنر، باز هم می توان گفت پذیرش در برخی از رشته ها به سختی صورت می پذیرد.

شرایط پذیرش در لیست رشته های بدون کنکور با رشته های با آزمون دانشگاه های تهران متفاوت می باشد.

بسته به دانشگاه مورد نظر شما، شرایط قبولی تفاوت هایی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال برای دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی معدل داوطلب یکی از مهم ترین عناصر برای اجازه انتخاب رشته کنکور هنر می باشد.

همچنین شهریه در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران، بسته به دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

به عنوان مثال آن دسته از داوطلبانی که در رشته های دانشگاه آزاد پذیرفته می شوند، هزینه بالاتری را نسبت به سایر دانشگاه ها پرداخت می نمایند و همچنین با توجه به عملی بودن برخی از واحدهای این دانشگاه، میزان شهریه نیز بالاتر خواهد رفت.

در حال حاضر شرایط ثبت نام رشته های بون کنکور وجود ندارد اما برخی ار رشته های بدون نیاز به کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در سال های گذشته به شرح زیر می باشند:

هنر اسلامی باستان شناسی مرمت آثار تاریخی عکاسی
مرمت بناهای تاریخی فرش هنر های صناعی صنایع دستی
آهنگسازی کاردانی طراحی پوشاک کاردانی گرافیک تلویزیون و هنر های دیجیتال
کاردانی هنر سفالگری کاردانی باستان شناسی کاردانی انیمیشن کاردانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی
مجسمه سازی ارتباط تصویری نوازندگی موسیقی ایرانی بازیگری
طراحی صنعتی کتابت و نگارگری نقاشی  نقاشی ایرانی
طراحی پارچه طراحی و ساخت طلا و جواهر ادبیات نمایشی طراحی لباس
سینما نمایش عروسکی کارگردانی تلویزیون

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران

شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

👈 اگر بخواهیم در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران که به صورت با آزمون دانشجویان را پذیرش می نمایند سخن بگوییم، حتما لازم است ابتدا در رابطه با رتبه مورد نیاز برای قبولی داوطلبان اشاره نماییم.

همچنین درصدهای زده شده در هر درس، تعیین کننده رتبه شما در هر یک از زیرگروه های رشته های مختلف می باشد. به همین دلیل توجه به رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه ها، لازم و ضروری به نظر خواهد رسید. برای بهرمندی از مشاوره  کنکور هنر روی عبارت کلیک کنید .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران با توجه به شرایط مختلفی که در نظر دارد، داوطلبان را پذیرش می نماید. به این نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از رشته های کنکور هنر حتما قبل از پذیرش نهایی از داوطلبان آزمون عملی را اخذ خواهند نمود.

به همین دلیل برخی از رشته های دانشگاه هنر تهران به صورت نیمه متمرکز داوطلبان را پذیرش می نمایند. دانشگاه سوره نیز از جمله دانشگاه های محبوبی می باشد که با دارا بودن چندین دانشکده هنر، توانسته است داوطلبان فراوانی را جذب نماید.

برای اطلاع دقیق در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. 

📌 برای اطلاع از معرفی زیرگروه های رشته هنر  کلیک نمایید.

سایت دانشگاه هنر تهران art.ac.ir

👈سایت دانشگاه هنر تهران با دامنه art.ac.ir، با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و کاربران خود در تناسب با اهداف آموزشی دانشگاه هنر تهران، مطابقت دارد. این سایت به منظور تسهیل در امور آموزشی و کاهش نیاز به حضور حضانت‌نشده‌است. سایت دانشگاه هنر تهران مجموعه‌ای از سامانه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. برخی از این سامانه‌ها شامل سامانه آموزشی (گلستان)، سامانه اتوماسیون اداری، سامانه پرداخت آنلاین، پورتال دانشجویی صندوق رفاه و دیگر سامانه‌ها است که به منظور ارائه خدمات به کاربران، در دسترس قرار گرفته اند.

سایت دانشگاه هنر تهران شامل بخش‌های مختلفی است که شامل بخش ریاست، بخش معاونت ها، بخش دانشکده ها، بخش سامانه‌ها و بخش درباره دانشگاه است. بخش معاونت‌ها شامل معاونت آموزشی، معاونت اداری و مالی، معاونت پژوهش و فناوری، معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

با استفاده از سایت دانشگاه هنر تهران با دامنه art. ac. ir، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در صورت لزوم بدون حضور حضانت در دانشگاه، با واحد‌هایی چون ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی، اداره روابط عمومی دانشگاه، دانشکده حفاظت و مرمت، دانشکده سینما و تئاتر، دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر، دانشکده موسیقی و سایر دانشکده‌ها و بخش‌ها از طریق شماره تلفن، آدرس ایمیل و یا فکس ارتباط برقرار کنند. تمامی این اطلاعات به‌طور دقیق در سایت این دانشگاه قابل دسترسی است.

سایت دانشگاه هنر تهران art.ac.ir

ثبت نام در سایت دانشگاه هنر تهران

👈ثبت نام برای داشنگاه هنر تهران برای راحتی و سهولت دانشجویان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه edu.art.ac.ir می باشد.

 داوطلبان در صورت قبولی در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بایستی ابتدا اطلاعیه دانشگاه را مطالعه نمایند.

✔️ دانشجو بایستی در زمان مشخص شده به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی edu.art.ac.ir مراجعه کند.

✔️در این مرحله باید کدداوطلبی و رمز عبور خود را وارد نمایید. توجه نمایید در بیشتر مواقع رمز عبور شما همان کد ملی شما می باشد.

✔️سپس با ورود به بخش ثبت نام و ارائه مدارک به صورت اینترنتی، دانشجویان پسر می‌بایست کارت پایان خدمت و معافیت دائم خود را اسکن و بارگذاری نمایند.

برای اطلاع از رشته معماری روی لینک کلیک کنید.

✔️در غیر این صورت بایستی برای دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

✔️دانشجو با تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه، برگ درخواست معافیت تحصیلی را بارگذاری خواهند کرد.

✔️از مدارک مرتبط دیگر جهت بارگذاری دانشجویان دختر و پسر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

🔘 این موارد شامل اسکن آخرین مدارک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی

🔘 ریز نمرات اخرین مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی

🔘 بارگذاری عکس و گواهی مدرک دوره دیپلم متوسطه

🔘 بارگذاری اصل کارنامه (ریز نمرات) دیپلم متوسطه

🔘 بارگذاری گواهی‌نامه مدرک کاردانی

🔘 بارگذاری فرم پذیرفته شدگان سهمیه مناطق ۱، ۲، ۳ و خانواده معظم شهدا و… است.

✔️در مرحله بعد از بارگذاری مدارک، داوطلبان باید با رفتن به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی را دریافت کرده و در سامانه گلستان برای ادامه روند ثبت نام آن‌ها را وارد نمایند.

✔️در مرحله آخر، دانشجویان می‌بایست اصل مدارک تحصیلی را که شامل موارد ذکر‌شده‌در بالا است، ارسال کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام در سایت دانشگاه هنر تهران

📌برای اطلاع از دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران کلیک نمایید.

مراحل تصویری ثبت نام در سایت دانشگاه هنر تهران

👈در این بخش به روش ثبت نام غیر حضوری در سایت دانشگاه هنر تهران art.ac.ir پرداخته‌شده‌است.

ابتدا دانشجو باید به سیستم جامع دانشگاهی گلستان هنر تهران با استفاده از نشانی edu.art.ac.ir که در تصویر زیر نشان داده‌شده‌است، مراجعه کند.

سامانه گلستان برای دانشگاه هنر تهران

سپس کاربر با انتخاب لینک «ورود به سیستم» به صفحه بعد جهت وارد کردن کد داوطلبی (شناسه کاربری) و کد ملی (رمز عبور) هدایت می‌شود و پس از ورود این اطلاعات، مانند تصویر زیر، به مرحله بعدی وارد می‌شود.

ورود گلستان دانشگاه هنر تهران

در این تصویر نحوه انتخاب گزینه پذیرش غیر حضوری برای دانشجویان جدیدالورود و گزینه پذیرش غیر حضوری نشان داده‌شده‌است.

دانشجوی جدید دانشگاه هنر تهران

بعد از آن دانشجو به صفحه تکمیل اطلاعات مورد نیاز منتقل می‌شود تا آن‌ها را تکمیل کند. 

پس از تکمیل مرحله قبل، دانشجو در مرحله بعد باید به تکمیل اطلاعات شخصی بپردازد. 

وارد کردن اطلاعات دانشگاه هنر تهران

در مرحله بعد دانشجو به صفحه تکمیل اطلاعات فردی وارد‌شده‌و پس از تکمیل آن باید به ثبت تحصیلات قبلی و وضعیت پایان تحصیلات، بپردازد.

داوطلبانی که در دانشگاه هنر تهران پذیرفته شده‌اند، باید در مهلت معینی که از سوی اطلاعیه‌های این دانشگاه مشخص‌شده‌است، به سامانه این دانشگاه مراجعه کرده و مدارک ثبت نام در دانشگاه را مطالعه و تهیه کنند.

سایت گلستان دانشگاه هنر تهران

👈دانشجویان محترم برای انجام امور دانشگاهی خود باید به وبسایت دانشگاه گلستان مراجعه کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد شوند. سایت گلستان با هدف تسهیل امور دانشجویی و کاهش رفت و آمد از راه ایجاد‌شده‌است. دانشجویان جهت انجام امور مختلف از جمله ثبت نام اولیه، انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و سایر امور، به وبسایت گلستان دانشگاه هنر تهران مراجعه می‌کنند.

در این بخش به توضیح نحوه آشنایی دانشجویان با وبسایت گلستان دانشگاه هنر تهران و نحوه ورود به آن پرداخته‌شده‌است.

سامانه گلستان بسیار گسترده است و بسیاری از دانشگاه‌ها از جمله پیام نور و سراسری برای انجام امور دانشجویی از آن استفاده می‌کنند. همچنین لینک ورود به این سایت در هر دانشگاه متفاوت است و دانشجویان دانشگاه هنر تهران باید با روند ورود به این وبسایت آشنا شوند.

 کاربران می‌توانند از طریق صفحه اصلی وبسایت دانشگاه هنر تهران art. ac. ir به وبسایت گلستان دانشگاه هنر تهران دسترسی پیدا کنند.

دانشجویان دانشگاه هنر تهران ابتدا باید به آدرس edu. art. ac. ir مراجعه کرده و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد شوند.

ورود گلستان دانشگاه هنر تهران

پس از ورود، دانشجو نشانی وبسایت را در مرورگر اینترنتی وارد می‌کند و صفحه اول وبسایت را مشاهده می‌کند.

در صفحه اول اطلاعات مرتبط با امور دانشجویان، راهنمای انجام امور دانشجویی و اخبار مرتبط با دانشگاه هنر تهران قرار داده‌شده‌است.

کاربران باید با توجه به تصویر زیر، ابتدا بر روی عبارت ورود به سیستم کلیک کنند تا به صفحه بعد برای وارد کردن اطلاعات کاربری بروند.

با توجه به تصویر پایین، کاربر باید ابتدا شناسه کاربری (شماره دانشجویی) را وارد کرده و سپس رمز عبور را وارد کند. در نهایت با وارد کردن کد امنیتی و کلیک بر روی دکمه «ورود»، به وبسایت وارد خواهد شد. در همین صفحه، امکان بازیابی رمز عبور، مشاهده آزمون‌ها و سایر امکانات جهت استفاده دانشجو قرار دارد.

📌برای آشنایی با رشته های هنری دانشگاه سوره  کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر تهران

👈دانشگاه هنر تهران، به منظور مدیریت بهتر آموزش‌های الکترونیکی و آزاد، سامانه آموزش مجازی را با آدرس lms.art.ac.ir برای دانشجویان خود فعال کرده است. برای ورود به این سایت، دانشجویان باید ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایند و سپس از امکانات و خدمات مجازی سایت آموزش مجازی، مانند کلاس‌های آنلاین، بهره ببرند.

دروسی که در سامانه آموزش مجازی ارائه می‌شوند، شامل دروس کارگاهی، پروژه‌ها و… هستند. لازم به ذکر است که پس از شیوع بیماری کرونا، استفاده از این سامانه بیشتر‌شده‌است. با این حال، پس از اطمینان حاصل کردن از مجازی بودن دروس خود، دانشجویان دانشگاه هنر تهران می‌توانند وارد این سامانه شوند.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر تهران

سامانه تعذیه دانشگاه هنر تهران

👈تغذیه، یکی از خدمات مرتبط با امور دانشجویی است که دانشگاه هنر تهران برای دانشجویان خود سامانه تغذیه سماد را راه‌اندازی کرده است. جهت رزرو غذای خود، دانشجویان باید ابتدا به این سامانه مراجعه کنند.

می‌توان با ورود به این سامانه به نشانی اینترنتی dining.art.ac.ir اطلاعاتی درباره رئیس تغذیه، کارشناس ارشد صنایع غذایی اداره تغذیه، اپراتور سیستم اتوماسیون اداره تغذیه و اطلاعیه‌های مهم در ارتباط با نحوه رزرو غذا، راهنمای افزایش اعتبار کارت تغذیه زمان خرید غذای سلف و سایر موارد آگاه شد.

سامانه تعذیه دانشگاه هنر تهران

امکانات دانشگاه هنر تهران

👈دانشگاه هنر تهران دارای امکانات متفاوتی مانند خوابگاه، امکانات تفریحی و علمی متفاوتی می باشد که این امکانات دانشگاه هنر تهران به شرح زیر است:

🏫 اولویت تعلق خوابگاه با دانشجویان روزانه غیر تهرانی است و سپس به دانشجویان شبانه اختصاص داده می‌شود. برای دانشجویان پردیس امکان استفاده از خوابگاه وجود ندارد و باید از خوابگاه‌های خودگردان استفاده کنند که هزینه آن‌ها مناسب است. صبحانه و شام در خوابگاه تهیه می‌شود و ثبت نام از طریق سامانه تغذیه انجام می‌شود. انتخاب منوهای غذایی به عهده دانشجو است و امکانات خوابگاه نیز به میزان قابل قبولی فراهم است.

🏫 در دانشگاه هنر تهران، امکانات علمی برای دانشجویان در حوزه‌های مختلف فراهم‌شده‌است. این امکانات شامل کتابخانه‌ها و سایت‌های کامپیوتر متناسب با رشته تحصیلی دانشجویان است. همچنین دانشجویان ارشد انیمیشن دانشکده سینما و تئاتر به تجهیزات لازم برای تحصیل در این رشته دسترسی دارند. کتابخانه مرکزی دانشگاه هنر نیز با سالن مناسبی برای مطالعه و امانت کتاب در خدمت دانشجویان قرار دارد. همچنین دسترسی به کتابخانه‌های دیجیتال هنری معتبر جهانی مانند ابسکو برای دانشجویان فراهم‌شده‌است. علاوه بر این، دانشجویان دارای دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب هستند و امکان انجام پروژه‌های اکسچنج دانشجویی با دانشگاه‌های معتبر خارجی نیز وجود دارد. انتخاب دانشجویان برای این پروژه‌ها بر اساس رزومه و فعالیت‌هایشان و تسلط به زبان انگلیسی انجام می‌شود.

کتابخانه دانشگاه هنر تهران، به عنوان یک منبع ارزشمند، همچون یک بانک اطلاعاتی در خدمت علاقمندان به علم و دانش قرار دارد و آنان را به سوی سطوح برتر علمی و فرهنگی هدایت می‌نماید. با ورود به بخش کتابخانه دانشگاه، دانشجویان به راحتی به امکاناتی همچون پایگاه‌های اطلاعاتی، کتابخانه دیجیتال، سامانه کتابخانه و بخش‌های دیگر دسترسی دارند و می‌توانند از این منابع بهره‌برداری نمایند.

🏫 در دانشگاه، امکانات تفریحی و رفاهی برای دانشجویان فراهم‌شده‌است. این امکانات شامل گرفتن وام‌های دانشجویی با ضامن یا چک کارمندان دولتی، تخفیف‌های ورزشی، استفاده رایگان از پزشکان و مشاوران مراکز درمانی، برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی با هزینه کم، مسابقات ورزشی و تفریحی، جشن‌ها و فستیوال ها، و تشکل‌های دانشجویی است.

📌 برای اطلاع از معرفی زیرگروه های رشته هنر  کلیک نمایید.

مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه هنر تهران

👈دانشگاه هنر تهران دارای یک پژوهشکده به نام پژوهشکده هنر است که تاسیس آن توسط معاونت پژوهشی و موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۳ صورت گرفته است.

این پژوهشکده به صورت تقاضا محور با سه گروه پژوهشی زیر تشکیل‌شده‌است:

❇️ گروه پژوهشی محیط شهری پایدار

❇️ گروه پژوهشی خانه و مسکن

❇️ گروه پژوهشی تاریخ تطبیقی هنر ایران

پژوهشکده هنر به تحقیقات مبنایی در حوزه نظریه هنر و همچنین تحقیقات کاربردی برای عملیاتی‌سازی دانش در ایران می‌پردازد. این پژوهشکده با برقراری ارتباطات موثر با نهادهای علمی و اجرایی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و برگزاری نشست‌های تخصصی در دانشگاه و سایر نهادها همکاری می‌کند.

مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه هنر تهران

اخبار پیرامون دانشگاه هنر

📢 تغییرات در دفترچه کنکور هنر سال جاری دانشگاه هنر

خبر حذف رشته‌های سینما و مجسمه‌سازی از فهرست رشته‌های دانشگاه هنر تهران در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری امسال (۱۴۰۳) مورد بررسی قرار گرفته است. معاون آموزشی دانشگاه هنر از اشتباه سیستمی سازمان سنجش در دفترچه‌های انتخاب رشته خبر داده و اعلام کرده است که این موضوع به زودی در اصلاحیه دفترچه رفع خواهد شد. همچنین، دکتر زاویه به این موضوع اشاره کرده و گفته است که رشته‌های سینما و مجسمه‌سازی در اصلاحیه دفترچه کنکور به دفترچه باز می‌گردند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. او همچنین بیان کرده است که مشکل حذف رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته کنکور تنها به دو رشته سینما و مجسمه‌سازی محدود نمی‌شود و برای رشته‌های دیگر نیز اتفاق افتاده است.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 📥

خلاصه مطلب

دانشگاه هنر تهران یک دانشگاه دولتی که به دنبال ادغام موسسات آموزشی عالی هنر فارابی، هنرهای تزئینی، هنرهای دراماتیک، هنرستان عالی موسیقی و هنرکده موسیقی ملی تاسیس یافت. دانشگاه هنر تهران به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران شناخته می‌شود. در حال حاضر این مرکز شامل ۷ دانشکده به همراه پردیس بین‌المللی فارابی است، که در آن بیش از ۵۲۰۰ دانشجو در حال تحصیل و همچنین ۲۰۰ استاد و عضو هیئت‌علمی‌ در آن اشتغال دارند. تاکنون ۱۱۲۵ مقاله علمی داخلی و مقاله ISI از این مرکز در نشریات و همایشهای داخلی و خارجی منتشر‌شده‌است. ما در طول مقاله در خصوص رشته ها و امکانات این دانشگاه به صورت مفصل توضیح داده ایم. در صورت نیاز به انتخاب رشته و تحصیل در این دانشگاه می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 00 تماس حاصل فرمایید و قبولی خود را در این دانشگاه تضمین نمایید.

🎧 پادکست صوتی مقاله 🎧

 

4/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین و پردرآمدترین رشته های دانشگاه هنر را با یک تماس بشناسید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا کنکور هنر برای تمام رشته ها مجاز است؟

بله، رشته شناور است.

رشته های دانشگاه هنر کدام یک هستند؟

رشته های دانشگاه هنر بسیار متنوع می باشد که در این مقاله به لیست رشته ها اشاره شده است.

شرایط ورود با دانشگاه هنر چیست؟

درصدهای زده شده در هر درس، تعیین کننده رتبه شما و قبولی شما در دانشگاه است.

نظرات

451 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه هنر تهران + رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام خسته نباشید. من سال آخر دبیرستان هستم . رشتم تجربی هست . میتونم بدون کنکور در رشته ی موسیقی دانشگاه هنر تهران ثبت نام کنم ؟ و اینکه ثبت نام در کدامیک از دانشگاه های هنر تهران رشته ی موسیقی بدون کنکور امکان پذیر هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر دانشگاه تهران خیر
      بدون کنکور آزاد رو میتونید

  2. Avatar photo مهدیه گفت:

    سلام من در مدرسه فنی حرفه ای درس خواندم میخوام طراحی لباس بخونم آیا دانشگاه آزاد هنر بدون کنکور پذیرش می‌کنند و با چه معدلی قبول می‌کنند

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته طراحی لباس در دانشگاه های آزاد هم پذیرش بدون کنکور دارد برای پذیرش حداقل و حداکثر معدل تعریف نشده است هر چه معدل بالاتری داشته باشید شانس پذیرش بهتری خواهید داشت

  3. Avatar photo مریم پناهی گفت:

    سلام فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی پزشکی هستم. امکانش هست از رشته های بدون کنکور (مخصوصا موسیقی) در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در همین رشته برای استعداد درخشان میتونید

  4. Avatar photo Z گفت:

    سلام خسته نباشید
    رشته نقاشی اگر ازاد بخونم برای مقطع کاردانی بعد می تونیم برای کارشناسی به دانشگاه هنر بریم ؟
    بعد با آزمون یا با شرط معدل دانشگاه هست؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش رشته نقاشی در دانشگاه هنر به صورت با ازمون صورت می گیرد

  5. Avatar photo Reza گفت:

    سلام خسته نباشید
    من میخام رشته عکاسی ازاد بخونم شرایطش برا ورود به دانشگاه هنر چیه ازاد هست یا حتما باید کنکور داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برخی از واحدهای دانشگاه آزاد بر اساس آزمون و برخی دیگر از طریق سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. بستگی به دانشگاه مدنظر شما دارد.

  6. Avatar photo Amir گفت:

    سلام ببخشید من رشته الکترو تکنیک میخونم تو هنرستان راهی هس ک با کنکر برم دانشگاه هنر؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله باید در کنکور هنر شرکت کنید

  7. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر دانشگاه هنر و معماری پارس پذیرش گرافیک بی کنکور بر اساس سوابق تحصیلی برای ورودی بهمن داره؟ من رشته ام نظری ام هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این رشته ارائه نشده

  8. Avatar photo یگانه سلطانی گفت:

    سلام دانشگاه تهران رشته گرافیک داره؟ جزو رشته های دانشگاهش نیست مثل اینکه
    باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه تهران بدون کنکور پذیرش ندارد

  9. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای شرکت در کنکور هنر و ورود به دانشگاه هنر باید ایجاد سوابق دروس عمومی داشته باشید

  10. Avatar photo یاسمین گفت:

    سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم که دانشگاه هنر آزاد هم هست آیا یا خیر
    و اینکه برای ثبت نام حتما باید رشته دبیرستان فنی حرفه ای و کار و دانش میبود؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله هست

  11. Avatar photo Artist.maryyy گفت:

    سلام خسته نباشید برای رشته هنر ایرانی میشه بدون کنکور اقدام کرد؟
    اگه میشه شرایطش چیجوریه حداقل معدل باید چند باشه.

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله میتوان اقدام کرد البته باید محل سکون شرایط شهریه و اعتبار دانشگاه با توجه به معدل برسی شود با ما تماس بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور هنر

    بانک سوالات کنکور هنر

    قبولی در کنکور هنر تنها با کسب رتبه دو یا سه رقمی امکان پذیر است، اما در صورتی میتوانید این رتبه را کسب نمایید که بانک سوالات کنکور هنر را به خوبی مطالعه نمایید. ما امکان دانلود رایگان سوالات و...
  • شرکت نکردن در آزمون عملی هنر

    شرکت نکردن در آزمون عملی هنر + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    افرادی که قصد تحصیل در رشته های هنری را دارند، می بایست در گروه آزمایشی جدا و شناوری به نام هنر شرکت کنند. کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر در برخی از رشته ها، برخلاف سایر کنکور ها از دو مرحله...
  • بازار کار رشته گرافیک

    بازار کار رشته گرافیک + درآمد، دروس و شرایط مهاجرت

    رشته گرافیک را به جرات می‌ توان یکی از پرمخاطب‌ ترین رشته‌ های گروه هنر دانست که هر سال افراد بسیاری از گرایش‌ های مختلف آن فارغ التحصیل می شوند و می توانند در یکی از مشاغل مرتبط با این...
تماس با مشاور