ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب ۱۴۰۲-۱۴۰۳

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشخص گردید لذا متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون این دانشگاه می توانند جهت اطلاع از لیست دقیق و کد رشته ها جهت ثبت نام با شماره های مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

 

خوشبختانه داوطلبان برای انتخاب برخی از رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب نیازی به معدل بالا نخواهند داشت. برای پذیرش در رشته های ارشد دانشگاه آزاد تهران غرب داوطلبان تنها در یک ترم مهلت خواهند داشت. رشته های بدون کنکور تهران غرب شامل رشته های پرطرفدار نیز خواهد بود. متقاضیان در صورت پذیرش در رشته های کاردانی بدون کنکور تهران غرب امکان انتقالی و یا مهمانی نخواهند داشت. انجام ثبت نام برای رشته های کارشناسی بدون آزمون تهران غرب پس از اعلام فراخوان شروع رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب امکان پذیر است.

 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط انتخاب رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب  ، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 ( تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

انتخاب رشته های بدون کنکور تهران غرب

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب مشخص گردید. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از این لیست رشته ها ، به انتخاب رشته های مورد علاقه خود بپردازند. خوشبختانه رشته های دانشگاه آزاد لیست متنوعی را از تمامی رشته ها در هر گروه آزمایشی شامل می‌گردد. داوطلبان گرامی می‌توانند در هر نوبت از سال ، ترم مهر و ترم بهمن ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

انتخاب در بین رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب توجهی به  شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ندارد و پذیرش در این دانشگاه بر مبنای معدل داوطلب نخواهد بود. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد هزینه خود را از دانشجویان اخذ می‌نماید، بنابراین نرخ شهریه دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه‌ها بالاتر می‌باشد و بسته به تعداد واحدهای انتخابی و تعداد واحدهای عملی، این میزان متغیر خواهد بود.

 

آنچه در مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد، این است که فرد علاوه بر اطلاع از شرایط دانشگاه و انتخاب رشته ، از کلیه موارد مورد نیاز نیز مطلع می‌گردد. به همین تنها ارائه اطلاعات در رابطه با شهریه و همچنین تعداد واحدها و معرفی رشته های مختلف، امری نیست که شما در مشاوره از بهره مند خواهید شد. تمامی مواردی که داوطلبان بدان نیازمند می‌باشند، با استفاده از این مشاوره قابل انجام خواهد بود.

 

متأسفانه لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب شامل لیست متنوعی و فراوانی نمی‌ باشد و داوطلبان قدرت انتخاب زیادی را نخواهند داشت. برخی از این رشته ها شامل ، حقوق ، مدیریت دولتی ، مدیریت امور گمرکی می‌گردد. اما شرایط ورود به این رشته ها، را می‌توانید از مشاورین و متخصصین ایران تحصیل  با برقراری تماس با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب آگاه گردید.

 

 

شرایط پذیرش رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 

شرایط ورود به رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب با سایر رشته ها متفاوت می‌باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان لازم است ابتدا از شرایط ورود به لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب ، آگاه شوند و سپس به پرداخت هزینه و همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد تهران غرب اقدام نمایید. داوطلبان توجه داشته باشند که در برخی از رشته ها این ثبت نام در مقاطع خاصی صورت خواهد پذیرفت.

 

در بعضی از رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب پذیرش در مقطع کاردانی نخواهیم داشت. و ممکن است این پذیرش تنها در مقطع کارشناسی صورت پذیرد. بسته به سال و همچنین مطابق با تمهیداتی که دانشگاه آزاد در سامانه azmoon.org  در نظر دارد، در رابطه با این شرایط شرایطی را در نظر می‌گیرند که با توجه به آن، داوطلبان می‌توانند به انتخاب رشته بپردازند.

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به شرکت در رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب می‌باشند، ابتدا باید توجه نمایند که آیا این دانشگاه در مقاطع مورد نیاز شما دانشجویان را پذیرش می‌نماید یا خیر؟ و پس از آن، اقدام به انتخاب رشته نمایید.

 

لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب

 

لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب

لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب

 

برای ورود به لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب می توانید ابتدا لازم است از شرایط  پذیرش هر یک از این رشته ها اطلاع یابید و پس از آن ، در زمان مشخص شده برای ثبت نام ترم مهر و ترم بهمن ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. از جمله شرایطی که برای ورود به رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب وجود دارد، دارا بودن مدرک دیپلم برای کلیه داوطلبان می باشد.

 

خوشبختانه برخلاف برخی از واحدهای دانشگاه آزاد، تاثیر سوابق تحصیلی و معدل در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد صفر می باشد و به همین دلیل داوطلبان به راحتی و بدون هیچ گونه محدویتی خواهند توانست به انتخاب در بین رشته های مورد نظر بپردازند. در سال های اخیر این دانشگاه در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در هیچ یک از مقاطع پذیرش دانشجو نخواهد داشت.

 

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب دارند،باید مبلغ  40 هزار تومان را به حساب دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام واریز نمایند. پرداخت به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب و تنها به صورت الکترونیکی امکان پذیر می باشد. پس از پرداخت شماره سریال و رمز عبوری در اختیار داوطلبان قرار داده می شود که در حکم مجوز ورود به ثبت نام محسوب می گردد.

 

 

 

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب  تنها در مقطع کارشناسی دانشجویان را پذیرش می نماید و در مقطع کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته پذیرش دانشجو وجود نخواهد داشت.

 

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب

با توجه به معتبر بودن دانشگاه آزاد واجد تهران غرب ،تمایل به ورود به این دانشگاه فراوان می باشد. کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از کمک مشاورین و متخصصین ایران تحصیل ، به انجام مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب بپردازند. داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام دانشگاه آزاد تنها از واجدین شرایط صورت خواهد پذیرفت و برای آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط انتخاب رشته محسوب نگردند، ثبت نام صورت نخواهد پذیرفت.

 

داوطلبان عزیز لازم است قبل از اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، آزمون های روان شناسی استعداد و رغبت را پشت سر بگذرانند تا با توجه به آن ، در رابطه با درستی و یا نادرستی انتخاب خود و همچنین نحوه انتخاب رشته صحیح آگاه شوند. مشاورین ما کلیه اطلاعات را در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

برای برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. همچنین می توانید از مشاوره انتخاب رشته نیز با این تماس آگاه شوید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب ، لیست رشته های  کاردانی و کارشناسی بدون کنکور تهران غرب ، شهریه دانشگاه آزاد و همچنین نحوه پذیرش در دانشگاه تهران غرب با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 ( تماس از استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب

کانال اطلاع رسانی رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب

بیشتر بدانید

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور

شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 

لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای اطلاع از شرایط رشته های ارشد دانشگاه آزاد تهران غرب می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. دانشحویان عزیز هرگونه سوالی در رابطه با نحوه پذیرش رشته های بدون کنکور تهران غرب دارند را می توانند از مشاوران ما درخواست نمایند.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان پذیرش در رشته های کاردانی بدون کنکور تهران غرب وجود دارد؟

خیر . امکان پذیرش در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته وجود نخواهد داشت.

آیا در رشته های بدون کنکور تهران غرب رشته های پرمتقاضی وجود دارد؟

خوشبختانه امکان انتخاب رشته در تمامی رشته های پرطرفدار گروه های آزمایشی مختلف وجود خواهد داشت.

زمان دقیق انتخاب رشته های بدون کنکور تهران غرب چیست؟

همزمان با فراخوان دانشگاه تهران غرب امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود خواهد داشت.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب ۱۴۰۲-۱۴۰۳»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    با سلام می خواستم بدانم با رشته کاردانی مدیریت دولتی می توان در رشته کارشناسی ناپیوسته ی تصویر برداری و یا رشته عکاسی خبری ادامه تحصیل داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)