ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز ۱۴۰۳-۱۴۰۴

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام شد. کلیه متقاضیان و داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور شیراز اقدامات لازم را انجام دهند.

توجه داشته باشید که ثبت نام در رشته های بدون آزمون این دانشگاه در شیراز در مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز براساس شرایطی خاص صورت می گیرد. البته در این میان شمار زیادی از افراد خواستار ادامه تحصیل در لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز در دوره فراگیر و به صورت بدون کنکور هستند.

در این نوشته، اطلاعات مفصلی را در رابطه با رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز در اختیارتان قرار می دهیم و شما را با نحوه، زمان و شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور شیراز در مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز آشنا می کنیم.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز در چه زمانی انجام می شود؟

دانشگاه پیام نور شیراز هر ساله برای ثبت نام بدون کنکور در شماری از رشته های تحصیلی در زمانی مشخص اقدام می کند.

در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز در سال جاری باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که بنا به تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور قرار بر این بود که ثبت نام در رشته های بدون کنکور شیراز از اسفند ماه سال گذشته آغاز شود و تا شهریور ماه سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

اما متأسفانه ورود ویروس کرونا به کشور تمام این برنامه ریزی ها را بهم ریخت و داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام موفق به ثبت نام نشدند.

در نتیجه، مقرر شد که ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز در ماه مرداد و همزمان با انتخاب رشته با آزمون دانشگاه های سراسری برای داوطلبان و متقاضیان انجام شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های پیام نور  هستید می‍توانید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما دوست عزیز قرار دهند و زمان دقیق ثبت نام را خدمتتان اعلام کنند.

نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز چگونه است؟

در رابطه با نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور شیراز باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ثبت نام در این قبیل از رشته های دانشگاه پیام نور شیراز به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه اعلام شده انجام می گیرد.

به این صورت که هر فرد می تواند با مراجعه به سامانه مذکور مراحلی را برای ثبت نام انجام دهد.

سامانه ای که بدین منظور و برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور شیراز در نظر گرفته شده است سامانه سنجش است.

سامانه ای به آدرس sanjesh.org که می توانید از طریق مرورگر گوگل خود برای ورود به آن اقدام کنید.

آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور شیراز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام در این قبیل از رشته ها هستید می توانید از طریق مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل برای این امر اقدام کنید.

شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه شیراز چیست؟

ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور شیراز تحت شرایطی خاص برای هر فرد داوطلب و متقاضی صورت می گیرد.

شرایطی که در قالب شرایط عمومی و اختصاصی برای هر فرد متقاضی تعریف شده است.

آیا اطلاعی از شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این قبیل از رشته ها هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

آیا اطلاعی از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور شیراز دارید؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور  پیام نور شیراز برای هر فرد متقاضی ثبت نام در دوره بدون آزمون شیراز ضرورت دارد.

آیا اطلاعی از لیست رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این قبیل از رشته های دانشگاه شیراز که به صورت بدون آزمون خدمت داوطلبان و متقاضیان ارائه می شوند می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

در رابطه با ظرفیت رشته های بدون آزمون پیام نور شیراز چه می دانید؟

به جز اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت این قبیل از رشته های تحصیلی نیز ضروری است.

به هر حال شما دوست عزیز داوطلب برای ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون شیراز باید از ظرفیت آن ها نیز در زمان انتخاب رشته اطلاعاتی را بدست آورید.

آیا اطلاعی در رابطه با ظرفیت رشته های بدون آزمون شیراز دارید؟ اگر به دنبال اطلاع از ظرفیت رشته های بدون کنکور شیراز در سال جاری هستید می توانید در این رابطه با مشاوری خبره مشورت کنید.

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز

آیا ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور شیراز با پرداخت هزینه ثبت نام همراه است؟

شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز نیز مطرح شود که آیا ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور شیراز با پرداخت هزینه ای نیز همراه است؟

به عبارت دیگر، آیا هر فرد باید در زمان ثبت نام در این قبیل از رشته های دانشگاهی در این دانشگاه مبلغی را پرداخت کند؟

مبلغی که داوطلب باید در زمان ثبت نام آن را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش واریز کند.

در جواب باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بله این ثبت نام با پرداخت مبلغی برای هر فرد متقاضی همراه است.

مبلغی که باید در زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش به صورت آنلاین آن را پرداخت کرد.

آیا می دانید این مبلغ چقدر است؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مبلغ پرداختی برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون این دانشگاه در شیراز هستید می توانید با مشاورانی با تجربه در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که باید در این رابطه از آن ها سؤال بفرمایید.

در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور شیراز چه می دانید؟

به جز دانشگاه سراسری هر ساله شاهد ارائه شماری از رشته ها در دوره های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور نیز هستیم.

آیا اطلاعی از لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز و همین طور لیست رشته های کارشناسی این دانشگاه دارید؟

آیا می دانید لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز شامل چه مواردی می شود؟

در رابطه با لیست رشته های کارشناسی پیام نور شیراز چه می دانید؟

در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز و همین طور رشته های مقطع کارشناسی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چه زمانی می توان برای ثبت نام در لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز اقدام کرد؟

در ابتدا باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ثبت نام در لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز در دو دوره با آزمون و بدون آزمون (فراگیر ارشد) در زمانی مشخص صورت می گیرد.

کلیه داوطلبان می توانند برای ثبت نام در لیست رشته های ارشد پیام نور در مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز و همین طور ثبت نام دوره با آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا اطلاعی از مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز و همین طور مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در دوره با کنکور دارید؟

اگر به دنبال اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز و همین دوره با آزمون هستید می توانید در این رابطه با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنید.

مشاورانی که اطلاعات لازم را در رابطه با مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز و همین طور دوره با کنکور در اختیارتان قرار دهند.

شهریه هر ترم تحصیلی در پیام نور شیراز چقدر است؟

همه می دانید که دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که برای ادامه تحصیل در آن باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کرد.

آیا اطلاعی از مبلغ شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور شیراز دارید؟

مبلغ شهریه ثابت و متغیر برای تحصیل در این دانشگاه جامع چقدر است؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شهریه هر ترم تحصیل در این دانشگاه شناخته شده هستید با مشاوری خبره در این زمینه صحبت کنید.

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور شیراز از لیست رشته های بدون آزمون آن اطلاع حاصل کنید

در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز چه می دانید؟

به جز دانشگاه های سراسری و همین طور پیام نور هر ساله شاهد ارائه رشته های بدون آزمون در دانشگاه آزاد شیراز نیز هستیم.

دانشگاهی که با ارائه رشته های بدون کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی در خدمت دانشجویان است.

آیا می دانید چه رشته هایی در دانشگاه آزاد شیراز به صورت بدون آزمون ارائه می شوند؟ این رشته ها در کدام مقطع تحصیلی هستند؟

اگر به دنبال شناخت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز هستید می توانید از کمک مشاورانی خبره در این زمینه بهره بگیرید.

مشاورانی که تمامی اطلاعات مورد نیازتان را در رابطه با این قبیل از رشته های دانشگاهی در اختیارتان قرار می دهند.

البته بهتر است در رابطه با ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه‌‌ آزاد هم اطلاعاتی را بدست آورید.

به هرحال یکی از معیارهای انتخاب رشته اطلاع داوطلب از ظرفیت آن هاست و از این رو نباید از این موضوع غافل شد.

اگر به جز اطلاع از رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز به دنبال کسب اطلاعاتی در مورد ظرفیت این دست از رشته های دانشگاهی هستید می توانید از کمک مشاوری کاردان و باتجربه استفاده کنید.

 

 

در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شیراز چه می دانید؟

اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شیراز به عنوان یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون آزمون برای هر فرد متقاضی الزامی به نظر می رسد.

در اینجا ممکن است این سؤال پیش بیاید که آیا برای ثبت نام در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همین طور کارشناسی ناپیوسته و پیوسته باید در یک زمان اقدام کرد یا نه زمان ثبت نام برای هر یک متفاوت است؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز برای هر یک از مقاطع تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات موثقی را در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شیراز در اختیارتان قرار دهند.

نحوه ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شیراز به چه صورت است؟

شاید شما دوست عزیز نیز به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شیراز باشید.

در اینجا باید خدمت ما دوست عزیز عرض کنیم که ثبت نام در این دوره از دانشگاه آزاد شیراز به صورت اینترنتی برای هر فرد داوطلب انجام می گیرد.

اما آیا می دانید در کدام سایت می توان برای ثبت نام اقدام کرد؟ در پاسخ به شما دوست عزیز باید عرض کنیم که ثبت نام در دانشگاه آزاد در سایت همین دانشگاه به نشانی azmoon.org انجام می گیرد.

اگر در جستجوی کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با نحوه ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد هستید می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه بهره بگیرید.

مشاوران ما می توانند اطلاعات خوبی را در این رابطه در اختیار شما دوست عزیز قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز شامل چه رشته هایی می شوند؟ 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا امکان تحصیل در لیست رشته های ارشد پیام نور شیراز برای داوطلبان میسر است؟ 

بله. دوستان داوطلب می توانند برای تحصیل در رشته های ارشد پیام نور شیراز از طریق دو طرح فراگیر و همین طور استعدادهای درخشان اقدام کنند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز چه زمانی است؟ 

برای اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور شیراز در سال جاری با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo حسام گفت:

    سلام من لیسانس و فوق لیسانس رشته های مهندسی شیمی و نفت دارم
    آیا می توانم بدون آزمون در رشته حقوق برای وکالت تحصیل کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید

  2. Avatar photo احمد خوشنویس گفت:

    سلام، پیام نور شیراز رشته حقوق خصوصی ارشد، بصورت فراگیر دایرشد؟

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      دوست عزیز پیش ثبت نام در حال حاضر امکان پذیره.

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    با عرض معذرت باید بگویم که این شماره اصلا در شبکه نیست چطور با شما تماس بگیریم ؟
    می خواهم در ارشد حقوق شیراز بدون کنکور شرکت کنم لطفاً راهنمایی بفرمائید .( ایمیل مربوط به خواهرم می باشد )
    با تشکر محمد

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام محمد جان خطوط مخابراتی در بعضی از استان ها با مشکل مواجه شده اند و کاربر برای اتصال با مشاوران ایران تحصیل چندین بار با شماره های مرکز باید تماس بگیرد تا متصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های بدون کنکور پیام نور

    رشته‌های بدون کنکور پیام نور 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 1403 اعلام شد. دانشگاه پیام نور مثل دیگر دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، رشته‌های متعددی را ارائه داده است. داوطلبانی که قصد تحصیل در...
  • ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور

    ثبت درخواست مهمانی پیام نور 1403 + زمان و شرایط

     شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد متقاضی اخذ مهمانی در دانشگاه‌های دیگر الزاما باید از این شرایط مطلع باشند و سپس جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته دانشجویان...
  • شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + هزینه و مراحل

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به ترک تحصیل در این دانشگاه هستند، می‌توانند با ارائه فرم و مدارک انصراف از دانشگاه پیام نور برای این امر اقدام...
  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. دانشجویانی که به هردلیلی علاقه مند به تغییر واحد دانشگاهی خود هستند، می توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات پیام نور درخواست خود را ثبت کرده...
تماس با مشاور