ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ + دانلود مستقیم pdf | ایران تحصیل

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت در اصل به عنوان یک راهنما برای کسانی است که قصد دارند از طریق شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به استخدام مراکز وابسته و تحت نظر وزارت بهداشت درآیند، فرد قبل از اقدام به ثبت نام در  آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید اقدام به دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت کنند تا از شرایط شرکت در این آزمون اطلاع لازم را کسب کنند.

وزارت بهداشت در سال های اخیر بخشی از نیرو های لازم برای موسسات و مراجع تحت نظر خود را بر اساس بودجه بندی های مشخص از طریق آزمون استخدامی تامین می کند، شرکت در این آزمون ها دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی دارد که افراد در صورت دارا بودن آن ها می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی در مرجع مد نظر خود استخدام شوند.

 

مهلت دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

همانطور که ذکر شد اولین و اصلی ترین موردی که متقاضیان استخدام در وزارت بهداشت و یا مراجع زیر نظر آن برای شرکت در آزمون های استخدامی باید مد نظر خود قرار داشته باشند دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون  وزارت بهداشت می باشد.

افراد برای مطالعه این دفترچه باید همزمان با مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام نمایند، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت هر ساله از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود، در سال های اخیر به طور معمول زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون وزارت بهداشت نیمه دوم دی ماه بوده و به احتمال زیاد این موعد برای سال آینده هم در همین تاریخ قرار خواهد گرفت.

از جایی که هزینه ثبت نامی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت غیر قابل عودت می باشد به شما توصیه می کنیم تا تمامی موارد موجود در این دفترچه ها را به شکل دقیق و درست مطالعه فرمایید، علاوه بر این در صورت قبولی شما در این آزمون ممکن است تا برای طی شدن مراحلی استخدامی از شما برای یک مصاحبه حضوری دعوت شود، در صورتی که نسبت به شرایط اختصاصی ای در دفترچه ثبت نامی برای شما ذکر شده است بی توجه باشید و تمامی آن ها را قبل از انجام ثبت نام فراهم نکرده باشد ممکن است تا علی رقم قبولی در آزمون از شما برای مصاحبه حضوری دعوت نگردد.

 

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

موارد ذکر شده در دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

همانطور که اطلاع دارید برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت فرد همواره باید دارای دو دسته از شرایط عمومی و تخصصی باشد که تمامی این موارد به طور دقیق در دفترچه راهنمای آزمون وزارت بهداشت ذکر شده است، در ادامه به بررسی مهم ترین مواردی خواهیم پرداخت که در دفترچه راهنمای آزمون  وزارت بهداشت ذکر شده اند:

  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت
  • مدارک مورد نیاز برای استخدام در مراجع تحت نظر وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمون
  • نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه
  • مراحل و طریقه انجام ثبت نام به صورت اینترنتی
  • کد و نام استان ها
  • فرم های پیش نویسی شده و تقاضا نامه های ثبت نام
  • هزینه لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی موسسات تحت نظر وزارت بهداشت
  • فهرست تمامی مشاغل و محل کار هایی که به وسیله شرکت در این آزمون فرد می تواند به آن ها ورود کند.

 

کاربران گرامی، برای کیب اطلاع از شرایط استخدام وزارت بهداشت با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

دفترچه راهنمای استخدامی وزارت بهداشت هر ساله از سوی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود، متقاضیان به ثبت نام در موعد مقرر و انتخاب شده برای ثبت نام خود می توانند اقدام به دانلود این دفترچه کنند و بعد از مطالعه دقیق فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

چنانچه قصد شرکت در آزمون سال آینده را دارید به شما توصیه می کننیم تا با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال های قبل پیش از نشر دفترچه سال آزمون خود نسبت به موارد درج شده در این دفترچه های اطلاعات کسب کنید؛ در ادامه می توانید اقدام به دانلود دفترچه استخدامی سال های گذشته وزارت بهداشت نمایید.

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نامی آزمون استخدام وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کیند.
دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۹

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

 

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

افراد برای توانایی استخدام در وزارت بهداشت باید برخی از پیش نیاز ها را داشته باشند، در اصل می توان گفت که برخی از شرایط عمومی برای ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته شده است که تمامی افراد قبل از ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت باید دارای تمامی آن ها باشند، در ادامه به بررسی مهم ترین این شرایط خواهیم پرداخت:

  • افراد برای شرکت در این آزمون صرفا باید تابعیت ایرانی داشته باشند و شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای اتباع غیر ایرانی امکان پذیر نخواهد بود.
  • داوطلبین آقا باید برای ثبت نام در این آزمون وضعیت مشخصی از مشمولیت نظام وظیفه خود را ارائه دهند. (معافیت تحصیلی، کارت پایان خدمت یا هر مورد دیگری که دلالت بر عدم سرباز بودن فرد داشته باشد)
  • افرادی که قصد ثبت نام دارند نباید جزو نیروی های بازخریدی و یا اخراجی هیچکدام از سازمان های دولتی باشند.
  • افرادی که مدرک آن ها معادل سازی شده است مجاز به شرکت در این آزمون ها نیستند.
  • افرادی که قصد استخدام در بخش فوریت های پزشکی را دارند باید قد حداقلی ۱۶۵ سانتی متر داشته باشند.
  • افرادی که مشمول خدمت پزشکان و پیراپزشکان هستند برای شرکت در این آزمون باید از سوی دانشگاه اقدام به ارائه گواهی انصراف از طرح نمایند.
  • دارندگان مدارک کاردانی و کارشناسی باید سنی از ۲۰ سال الی ۳۵ سال، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۴۰ سال و مدارک دکتری و بالاتر حداکثر ۴۵ سال داشته باشند.

 

برای اطلاع از ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانید از مشاورین ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

اصلاحیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

هر ساله به دلیل مواردی اعم از تغییر ظرفیت، تغییر قوانین و شرایط و مواردی از این قبیل بعد از انتشار دفترچه راهنمای آزمون وزارت بهداشت ممکن است اصلاحیه هایی هم در این باره منتشر شود، اصلاحیه های آزمون استخدامی وزارت بهداشت خود در قالب دفترچه های مجزا از سوی وبسایت سازمان سنجش منتشر می شوند و موارد تکمیلی را برای تکمیل فرایند ثبت نام ذکر خواهند کرد.

موارد ذکر شده در این اصلاحیه ها ممکن است شامل شرایط عمومی یا اختصاصی نیز باشد که بی خبری از آن ها به قطع منجر به ایجاد اختلال در فرایند استخدام علی رقم قبولی فرد خواهد بود.

 

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت اولین و مهم ترین گام برای ثبت نام و شرکت در این آزمون ها می باشد، مواردی اعم از شرایط عمومی و تخصصی و هر آن چیزی که فرد برای تکمیل فرایند ثبت نامی خود به آن نیاز خواهد داشت در این دفترچه ها ذکر شده و صرفا در صورتی که فرد آن را به طور کامل مطالعه کرده باشد و در آزمون قبول شود می تواند بدون دغدغه به خصوصی اقدام تکمیل فرایند استخدامی خود کنند.

علاوه بر دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ممکن است به علت تغییراتی که ممکن است رخ بدهد اطلاعیه های جداگانه ای نیز در قالب دفترچه های مجزا از سوی وزارت بهداشت منتشر گردند که هر کدام از آن ها می تواند با ایجاد تغییر در شرایط عمومی و یا اختصاصی ثبت نام همراه باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت دفترچه استخدامی وزارت بهداشت به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

تمامی اطلاعیه ها و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمو استخدامی وزارت بهداشت از طریق وبسایت سنجش منتشر می شود.

عدم مطالعه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت ممکن است چه تبعاتی داشته باشد؟

عدم مطالعه دفترچه راهنمای استخدامی وزارت بهداشت می تواند موجب ناقص شدن پرونده شما و ایجاد اختلال در فرایند استخدام بعد از قبولی شما در آزمون گردد.

چه زمانی برای دانلود دفترچه راهنمای استخدامی وزارت بهداشت باید اقدام کرد؟

مهلت دانلود دفترچه راهنمای استخدامی وزارت بهداشت هر ساله منطبق با مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این آزمون می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)