ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی + مشاهده سریع my.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای دریافت کارنامه مدرسه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir امکان پذیر است. در سال های گذشته تمامی دانش آموزان برای دریافت کارنامه تحصیلی خود باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه میکردند. اما در حال حاضر این امکان فراهم شد تا دانش آموزان به صورت مجازی از طریق سایت مای مدیو کارنامه تحصیلی خود را مشاهده و دریافت نمایند. در واقع والدین می توانند از طریق کد ملی، کارنامه فرزندانشان را مشاهده کنند.

دریافت کارنامه تحصیلی با کد ملی به صورت آنلاین، نحوه دسترسی به عملکرد تحصیلی را برای دانش آموزان و والدین آن ها را آسان تر کرده است. به علاوه معلمان نیز می توانند از طریق ثبت نمرات دانش آموزان در سایت سناد دانش آموزی، زمینه دسترسی به کارنامه دانش آموزان را در سامانه مای مدیو مدارس فراهم کنند.

چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با نحوه دریافت کارنامه دانش آموز از مدرسه با کد ملی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

زمان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

👈 شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چه زمانی می توان برای دریافت و مشاهده کارنامه مدارس آموزش و پرورش در سایت همگام اقدام کرد؟ در جواب به این پرسش باید بگوییم بر طبق روال هر سال، بعد از پایان امتحانات دانش آموزان، معلم ها کار تصحیح برگه های امتحانی آن ها را شروع می کنند.

👈 بعد از اتمام تصحیح این برگه های امتحانی نوبت به انتشار کارنامه دانش آموزان در سایت همگام آموزش و پرورش می رسد. معمولا دانش آموزان در حدود دو تا سه هفته بعد از به اتمام رسیدن امتحانات خود در مدارس باید در انتظار انتشار کارنامه خود در سایت همگام آموزش و پرورش باشند. در این زمان است که دانش آموز می تواند مراحل لازم را در این سامانه برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پیش بروند.

زمان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

👈البته فراموش نکنید که ممکن است زمان انتشار کارنامه برای هر کدام از مدارس با یکدیگر فرق داشته باشد و شما در زمان های متفاوتی برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی اقدام بفرمایید. از این جهت هرگز نمی توانیم تاریخ دقیق و مشخصی را برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی ارائه کنیم.

در نتیجه، بهتر راهکار این است که هر یک از شما دانش آموزان عزیز بعد از اتمام امتحانات مدرسه خود مدام به سایت مای مدیو سر بزنید تا بدین ترتیب از زمان انتشار کارنامه خود مطلع شوید.

📣 اطلاعیه 📣

دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی توجه داشته باشند دریافت کارنامه مدارس دانش آموزان در حال حاضر فقط از طریق مراجعه به سامانه my.medu.ir امکان پذیر است.

نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

👈لازم به ذکر است که دریافت کارنامه نهایی و همین طور کارنامه هفتگی و ماهانه به وسیله کد ملی و از طریق پورتال همگام آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی my.medu.ir برای دانش آموزان امکان پذیر است. با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموز قابل مشاهده است. در ادامه راهنمای تصویری دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی را ارائه خواهیم کرد.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو

👈برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی، می توانید از طریق سایت مای مدیو اقدام نمایید. برای این کار باید مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

✔️ در مرحله اول باید نشان الکترونیکی سایت my.medu.ir را وارد کنید. سپس نام کاربری و گذرواژه را وارد نمایید.

گام اول دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو

✔️ پس از درج اطلاعات ذکر شده، بر روی گزینه ورود کاربران کلیک راست نمایید و وارد بخش دریافت کارنامه شوید.

گام دوم دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو

✔️پس از این که اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، می توانید در سایت مای مدیو کارنامه خود را دریافت کرده و نمرات خودتان را مشاهده نمایید.

گام سوم دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو

تیم مشاوره ما می توانند اطلاعات خوبی در رابطه با نحوه دریافت کارنامه نهایی دبیرستان و دیگر پایه های تحصیلی و نیز آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند و حتی می توانند برای دریافت کارنامه نهایی دبیرستان شما نیز اقدام کنند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

آیا استفاده از سامانه مای مدیو برای دریافت کارنامه با پرداخت هزینه ای همراه است؟

👈حتماً شما دوست عزیز هم به عنوان یکی از دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های مختلف به دنبال اطلاع از این موضوع هستید که آیا برای دریافت کارنامه از سایت my.medu.ir نیاز به پرداخت هزینه است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که به هیچ وجه برای استفاده از سامانه my.medu.ir جهت دریافت کارنامه نیاز به پرداخت مبلغی نیست. در واقع، استفاده از این سامانه برای دریافت کارنامه کاملاً رایگان است و نیازی نیست پولی را برای این کار پرداخت کنید.

آیا امکان دریافت کارنامه با شماره شناسنامه نیز وجود دارد؟

👈ممکن است این سؤال مهم برای شما هم مطرح شده باشد که آیا امکان دریافت کارنامه با شماره شناسنامه نیز برای شما وجود دارد یا خیر؟ به هیچ وجه دریافت کارنامه با شماره شناسنامه برای شما میسر نیست. در واقع، از طریق سایت مای مدیو کارنامه دریافت نمرات برای دانش آموزان میسر است و آن هم دریافت کارنامه با کد ملی است و امکان دریافت کارنامه دانش آموز با شماره شناسنامه وجود ندارد.

راهنمای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی در سایت همگام

👈 سابقا داوطلبان میتوانستند از طریق سایت همگام به کارنامه خود دسترسی داشته باشند، اما در حال حاضر این امکان تنها از طریق سای مای مدیو وجود دارد. به دلیل آشنایی با مراحل، در ادامه نحوه دریافت کارنامه دانش آموز در این سامانه ارائه شده است.

✔️ ابتدا نشانی سامانه همگام مدارس به آدرس hamgam.medu.ir را در مرورگر خود وارد کنید. در گام بعد کد ملی و رمز عبور همگام را ثبت نمایید.

گام اول دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی در سایت همگام

✔️ برای مشاهده کارنامه مدرسه، گزینه « کارنامه » را انتخاب کنید.

گام دوم دریافت کارنامه در سامانه همگام

نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا

👈 سامانه پادا از جمله سامانه های دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش است که قبلا دانش آموزان می توانستند برای مشاهده کارنامه از طریق این سامانه اقدام کنند. با توجه به راه اندازی سامانه مای مدیو، دریافت کارنامه دانش آموز از سایت پادا نیز امکان پذیر نیست و دانش آموزان برای اطلاع از نمرات به سامانه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی my medu ir مراجعه کنند.

👈 به دلیل آشنایی با نحوه مشاهده نمرات در این سایت، در ادامه فرایند دریافت کارنامه مدارس از پادا ارائه شده است.

✔️ ابتدای نشانی سایت پادا به آدرس pada.medu.ir را در مرورگر خود ثبت کنید. در صفحه پیش رو گزینه مشاهده کارنامه را انتخاب کنید.

نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا

✔️ در گام بعد اطلاعات درخواستی در هر بخش را با دقت ثبت کرده و وارد بخش کارنامه ها شده و کارنامه نهایی را دریافت کنید.

راهنمای تصویری دریافت کارنامه از سایت پادا

ثبت کارنامه مدارس در سامانه سناد

👈 معلمان برای دسترسی به اطلاعات دانش آموزان و ثبت نمرات هر یک از دروس را در سامانه سناد دانش آموزی،، ابتدا باید از طریق مدیر مدرسه عضو شده و کد تایید را دریافت کنند. در گام بعد اجازه ورود به سامانه و ثبت کردن نمرات دانش آموزان را خواهند داشت.

✔️ به این منظور مدیران مدارس بعد از ورود به سامانه سناد، باید از بخش مدیریت کاربران به تعداد معلمان، مدرسه خود کاربر را ایجاد کنند.

✔️ سپس یک کد به عنوان رمز سناد برای معلمان به صورت پیامک ارسال خواهد شد.

✔️ پس از دریافت نمودن کد تایید، اتصال معلمان به کلاس های درسی از سوی مدیران مدارس صورت می گیرد.

✔️ در مرحله بعد معلم از طریق کد مدرسه، کد ملی و کد دریافتی، می تواند وارد پنل مدرسه شود. 

✔️ در گام بعد معلم یکی از دروس در حال تدریس را انتخاب نموده و از این طریق فهرست اسامی دانش آموزان را مشاهده خواهد کرد.

✔️ پس از مشاهده اسامی دانش آموزان، معلم باید نمرات را از طریق گزینه های تعیین شده در سامانه سناد دانش آموزی ثبت و تایید کند.

✔️ بخش دیگری که باید از سوی معلمان تایید شود، بخش عملکرد تحصیلی افراد است که در قالب امل فرهست یادگیری دروس دانش آموزان می باشد.

✔️ پس از ارزشیابی دانش آموزان به ازای هر درس، معاون اجرایی وارد پنل مدرسه می شود و کارنامه دانش آموزان را دریافت می کند.

✔️ در بخش تغییر ارزشیابی، دانش آموزان می توانند مراحل وضعیت ارزشیابی و مشاهده کارنامه را از طریق سایت همگام انجام دهند.

نحوه دریافت کارنامه بدون رمز عبور

👈 با توجه به اینکه در سال جاری دریافت کارنامه با کد ملی فقط از طریق سایت پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش امکان پذیر است، دانش آموزان باید شماره ملی و شماره سریال شناسنامه خود را در اختیار داشته باشند.

👈 برای مشاهده کارنامه در سایت my.medu.ir باید نقش دانش آموز و یا والدین را انتخاب کنید و پس از آن کارنامه خود را دریافت کنید. براین اساس شما باید کد ملی و رمز عبور خود را ثبت کنید. لذا دانش آموزان امکان دسترسی به نمرات نهایی خود را بدون وارد کردن رمز عبور نخواهند داشت.

بنر کال تو اکشن

چگونه می توان کارنامه سال های گذشته را پیدا کرد؟

👈 برخی دانش آموزان به دلایلی نیاز به دریافت کارنامه مقاطع قبلی خود را دارند و این سوال را مطرح می کنند که چگونه کارنامه سال های گذشته را پیدا کنیم؟

👈 در حال حاضر در سایت مای مدیو و سامانه سناد چنین امکانی وجود ندارد و دانش آموزان نمی توانند به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.

👈 با توجه به اینکه در سیستم مدارس، کارنامه سال های تحصیلی به شکل متفاوتی ذخیره می شود، از این رو در صورت نیاز به دریافت کارنامه دانش آموز، می توانند به صورت حضوری به مدرسه مقطع قبلی خود مراجعه کرده و از مدیر درخواست دریافت کارنامه را بدهند.

نکات مهم در زمان دریافت کارنامه با کد ملی

👈 حال که به طور کامل با نحوه دریافت کارنامه از طریق کد ملی آشنا شدید، به یاد داشته باشید که تمامی مراحل ذکر شده را با دقت طی کنید. همچنین، بهتر است نکاتی را در رابطه با این موضوع بدانید و رعایت کنید. برخی از مهم ترین نکات مربوط به دریافت کارنامه با کد ملی، شامل موارد زیر می باشند:

✔️ لازم به ذکر است بدانید که نام کاربری در سایت مای مدیو، همان کد ملی شما است.

✔️ برای دریافت رمز عبور می توانید به مدارس خود نیز مراجعه کرده و آن را از مدیر مدرسه تان دریافت کنید.

گام پنجم دریافت کارنامه با کد ملی از سایت همگام

خلاصه مطلب مقاله دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

در این مقاله به طور کامل و مفصل به بررسی نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پرداختیم. به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در این زمینه، بهتر است تا رمز عبور و کد ملی خود را به هیچ شخصی ندهید. علاوه بر این باید از طریق سایت مای مدیو کارنامه خود را دریافت کنید.
اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید از این طریق کارنامه خود را دریافت کنید، نگران نباشید. زیرا می توانید به صورت حضوری به مدارس خود مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت کنید.
اما اگر می خواهید حتما به صورت مجازی نمرات خود را مشاهده کنید، می توانید از طریق کد ملی و به صورت انلاین کارنامه خود را دریافت کنید.
چنانچه در ارتباط با دسترسی به نمرات تحصیلی و دریافت کارنامه دانش آموز ابهامی داشته باشید، می‌توانید برای رفع مشکل خود با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ خواهند داد.
جهت دانلود pdf کلیک کنید.
4/5 - (36 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای دریافت کارنامه مدرسه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی اقدام کرد؟ 

برای دریافت کارنامه مدارس آموزش و پرورش با کد ملی می توان از طریق سایت مای مدیو اقدام کرد.

چه زمانی می توان برای دریافت کارنامه نهایی با کد ملی اقدام کرد؟ 

دریافت کارنامه نهایی با کد ملی زمان دقیق و مشخصی ندارد و بعد از اتمام امتحانات و تصحیح برگه ها کارنامه منتشر می شود.

آیا دریافت کارنامه با شماره شناسنامه امکان پذیر است؟ 

خیر. برای دریافت کارنامه نهایی دبیرستان و دیگر پایه ها به هیچ وجه نمی توان از طریق شماره شناسنامه اقدام کرد.

نظرات

24 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی + مشاهده سریع my.medu.ir»

  1. Avatar photo Kochyar گفت:

    سلام من هرچه از سامانه my medu اقدام به مشاهده کارنامه دی ماه میکنم پیامی مبنی بر غیر مجاز بودن سال تحصیلی۱۴۰۲_۱۴۰۳ دریافت میکنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر مشکل از طرف سایت میباشد باید منتظر بمونید که سایت درست شود

  2. Avatar photo بردیا گفت:

    من با کد ملیم که میرم توی می مدیو توی بخش دریافت کارنامه خالیه ولی بقیه بچه ها کارنامه هاشونو گرفتن ممکنه کارنامه های ترم اول رو نزارن؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکن است مشکل باگ سامانه باشد در صورت برطرف نشدن مشکل با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  3. Avatar photo صدیقه گفت:

    سلام من سال 92سوم دبیرستان بودم که ترک تحصیل کردم نظام قدیم هستم پیش دانشگاهی هم نخوندم اگه بخوام ادامه تحصیل بدم باید چکار کنم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید به اموزش و پرورش منطقه تون مراجعه کنید تا دیپلم نظام جدید اقدام کنید

  4. Avatar photo عاطفه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میخوام کارنامه از طریق سایت پادا ببینم ولی وقت وارد سایت میشم فقط گزینه ی پرورشی وجود داره
    چه کار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      از همان گزینه ی پرورشی وارد شوید . سامانه به روز شده است .

    2. Avatar photo . گفت:

      سلام امسال دریافت کارنامه از سایت my.medue.ir امکان پذیر است

      1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        بله امکان پذیره .

  5. Avatar photo من گفت:

    سلام چند وقتیه که پادا فقط پرورشی داره چجوری می تونم کارنامه رو ببینم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      وارذ شوید از منوی پرورشی سایر گزینه ها باز میشود.

  6. Avatar photo امیر گفت:

    وقتی درسایت پادا می روم جایی وجود ندارد که بتوانم کارنامه رو ببینم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به قسمت آموزشی مراجعه نمایید.

  7. Avatar photo آیتن کشوری گفت:

    من می خوا هم کارنامه ام را بگیرم با استفاده از اینترنت

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سامانه پادا با کد ملی و رمز ورود میتوانید کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نمایید.

  8. Avatar photo داریوش طاهری گفت:

    سلام خسته نباشید. شماره تماس مشاور وب سایت مسدود بود. آیا با کدملی و دیگر مشخصات یک نفر می توان متوجه شد که آیا در سال تحصیلی امسال در مدرسه ای در ایران ثبت نام کرده است؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله این امکان وجود دارد اما برای گرفتن استعلام مدرسه نیاز به شماره تماسی است که در سامانه سیدا ثبت شده باشد.

  9. Avatar photo آیدا گفت:

    سلام ، من سال ۹۳ دیپلم گرفتم، نظام قدیم هستم و میخام معدل دیپلمم رو بدونم از کجا باید پیداش کنم؟

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز لطفا به اموزش وپرورش منطقه مربوطه مراجعه فرمایید

  10. Avatar photo دختر گفت:

    سلام ببخشید من امسال پایه نهم هستم و برای انتخاب رشته نیاز به میانگین نمرات کارنامه پایه هشتم و پایه هفتم هستم و یادم رفته معادن در سال هفتم چقدر بوده چطور برگردم به کارنامه نوبت دوم پایه هفتم تا معدلم رو ببینم؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برو به مدرسه هفتمو هشتم و از مدیر مدرسه خواهش کن بهت ریز نمراتت رو بده

  11. Avatar photo سارای گفت:

    خوب نمیارعه ولی مشکلش حل شه لایک دارع

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام سامامنه پادا ختلال داره بروز میشه و کارنامه رو میتونید دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
تماس با مشاور