ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت سریال شناسنامه با کد ملی

آموزش دریافت سریال شناسنامه با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت انجام می شود. در واقع اینترنت باعث شده است تا مراجعه حضوری به ادارات روز به روز کاهش پیدا کند و این مسئله باعث می شود تا یک متقاضی برای انجام کار های خود زمان کمتری را صرف کند. لازم به ذکر است بدانید ما قصد داریم در این مقاله نحوه دریافت سریال شناسنامه با کد ملی را به شما آموزش دهیم. همانطور که می‌دانید در گذشته استعلام سریال شناسنامه قدیمی تنها در صورتی برای متقاضیان امکان‌پذیر بود که فرد باید به اداره ثبت احوال مراجعه می‌کرد. اما این روز ها شرایط تغییر کرده است چون اکثر افراد به دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت می پردازند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که اپراتورها هم تا به امروز تلاش زیادی کردند تا بتوانند شرایط را برای کاربران خود آسان تر کنند. برای مثال روشی هم برای دریافت سریال شناسنامه از طریق پیامک وجود دارد که کاربران به راحتی می توان از طریق آن شماره سریال شناسنامه خود را دریافت کنند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم تمام مراحل دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت با استفاده از متن و تصویر آموزش داده خواهد شد. در نتیجه اگر مراحل موجود در این مقاله را یک به یک با دقت انجام دهید شما هم به راحتی می‌توانید سریال شناسنامه با کد ملی را دریافت کنید. در نهایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وبسایت ایران تحصیل همراه باشید.

 

برای دریافت سریال شناسنامه با کد ملی باید وارد سامانه فروش و توضیع مواد آموزشی شوید.

 

استعلام سریال شناسنامه قدیمی

در گذشته کتب درسی توسط مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می گرفت اما با گذشت زمان خرید کتاب به دانش آموزان محول شد. همانطور که می دانید در حال حاضر هر دانش آموز باید در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کند تا کتاب ها برای وی ارسال گردد. اما مشکلی وجود دارد که دانش آموزان را با چالش مواجه کرده است. شایان ذکر است بدانید بسیاری از دانش آموزان به علت تعویض شناسنامه در حال حاضر نمی توانند در سامانه ثبت نام کنند زیرا شماره سریال هایی که در شناسنامه جدید ثبت شده است در با شماره شناسنامه های موجود در سامانه مغایرت دارد. به همین دلیل زمانی که یک دانش آموز برای ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام می کند با پیغام سریال شناسنامه صحیح وارد نشده است مواجه می گردد.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم که برای رفع این مشکل باید برای استعلام سریال شناسنامه قدیمی اقدام کرد. بسیاری از افراد آگاهی کافی برای این کار را ندارند در نتیجه بهتر است تمام مراحل را با یکدیگر پیش برویم. اولین گام برای استعلام سریال شناسنامه قدیمی، ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است که در پاراگراف بعد این مرحله را آموزش خواهید دید.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت

برای به دست آوردن سریال شناسنامه از طریق اینترنت در گام اول باید مرورگر خود را باز کرده و در گوگل، عبارت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را جستجو کنید. بعد از جستجو با چندین وب سایت مواجه می شوید که اولین سایت (سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی) می باشد. توجه داشته باشید که این مراحل در تصویر زیر قابل مشاهده است. بعد از کلیک بر روی عبارت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وارد سایت رسمی می شوید و می توانید مراحل استعلام سریال شناسنامه قدیمی را انجام دهید.

دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت

دریافت سریال شناسنامه با کد ملی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در حال حاضر وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شده اید و به راحتی می توانید برای دریافت سریال شناسنامه با کد ملی اقدام کنید. برای انجام این کار به محض ورود به سامانه باید بر روی گزینه ورود دانش آموزان که با عدد شماره ۱ در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید تا صفحه مشابه با تصویر زیر به طور کامل برای شما به نمایش در بیاید. در این صفحه شما به راحتی می توانید با استفاده از کد ملی و شماره سریال شناسنامه به استعلام سریال شناسنامه بپردازید. در این بخش یک کادر وجود دارد که شما باید کد ملی دانش آموز در آن وارد شود. این نکته را در نظر داشته باشید که خط تیره های بین اعداد به هیچ وجه نباید در کادر قرار دهید زیرا در این صورت سامانه کد ملی شما را درست تشخیص نمی دهد.

در مرحله بعد باید به سراغ وارد کردن شماره سریال شناسنامه جدید بروید. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها شماره سریال شش رقمی که در تصویر زیر با عدد شماره ۳ نمایش داده شده است باید در کارد وارد گردد. در نتیجه سری حروف و اعدادی که قبل از شماره سریال 6 رقمی شناسنامه وجود دارد به هیچ وجه نباید مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت می توانید شماره سریال شش رقمی را در قسمتی که با عدد شماره چهار مشخص شده است وارد کنید و بر روی دکمه ورود کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

دریافت سریال شناسنامه با کد ملی

بدست آوردن سری و سریال شناسنامه

بعد از کلیک بر روی گزینه ورود صفحه جدیدی برای شما باز می شود باید کد ملی و سریال شناسنامه های جدید و همچنین کد امنیتی را در آن وارد کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

بدست آوردن سری و سریال شناسنامه

تکمیل فرم برای دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت

در این قسمت از دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که باید پارامتر های داخل آن را تکمیل کنید. درقت در تکمیل فرم را در اولویت قرار دهید زیرا اگر اطلاعات صحیح وارد نشود مطمئنا با چالش مواجه خواهید شد. مواردی که باید تکمیل کنید مربوط به دوره تحصیلی، پایه تحصیلی، شاخه، رشته، استان، محل زندگی، منطقه و حتی مدرسه می باشد. قابل ذکر است بعد از تکمیل این فرم باید بر روی گزینه ادامه کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی کار شوید.

دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت

دریافت سریال شناسنامه از طریق پیامک

آخرین مرحله از کار مربوط به وارد کردن شماره تلفن همراه و کد امنیتی است، توجه داشته باشید به راحتی می توانید با وارد کردن شماره تلفن خود، دریافت سریال شناسنامه از طریق پیامک را تجربه کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید 2 کادر برای وارد کردن شماره تلفن همراه و کد امنیتی قرار دارد که باید شماره تلفن خود را در کادر مورد نظر وارد کرده و کد امنیتی را راهم به درستی در کادر قرار دهید. در ادامه بر روی گزینه تایید کلیک نمایید. شایان ذکر است بدانید زمانی که بر روی گزینه تایید کلیک کنید سریال شناسنامه دانش آموز که توسط مدرسه در سامانه ثبت شده است به شماره تلفن همراهی که شما در سامانه ثبت کرده اید پیامک خواهد شد.

دریافت سریال شناسنامه از طریق پیامک

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که هر داوطلب باید بعد از دریافت شماره سریال شناسنامه که برای وی پیامک شده است به مدرسه مراجعه کند و شماره سریال جدید را در اختیار مدرسه قرار دهد. از سوی دیگر دانش آموز بعد از سپری کردن این مراحل می تواند به ساده ترین شکل ممکن برای ثبت درخواست کتاب اقدام کند.

 

اطلاعیه

شماره سریال شناسنامه بسیاری از دانش آموزان بعد از تعویض شناسنامه و دریافت شناسنامه جدید تغییر کرده است به همین دلیل با شماره سریالی که در سامانه ثبت شده است مغایرت دارد.

 

اخبار پیرامون دریافت سریال شناسنامه با کد ملی

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه های مختلف اغاز شد

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم که از پنجم تیرماه آغاز شده بود تا ۱۱شهریور ادامه دارد. 

امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر از تاریخ ۱۲ تیر ماه امکان اصلاح سفارش کتب درسی برای تمام دانش‌آموزان فراهم شده است.

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله تلاش زیادی برای بدست آوردن سری و سریال شناسنامه کرده اید. اما نمی دانستید به راحتی می‌توانید بر دریافت سریال شناسنامه با کد ملی اقدام کنید. در این محتوا تمامی مراحل برای استعلام سریال شناسنامه قدیمی با استفاده از متن و تصویر آموزش داده شده است. به همین دلیل بدون نیاز به مراجعه حضوری به راحتی می‌توانید دریافت سریال شناسنامه از طریق اینترنت انجام دهید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا شماره سریال شناسنامه خود را دریافت کرده و برای ثبت درخواست کتب درسی اقدام نمایید.

 

برای دریافت فایل PDF مقاله دریافت سریال شناسنامه با کد ملی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

2.7/5 - (32 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با شماره سریال شناسنامه جدید میتوان درسامانه، درخواست کتاب ثبت کرد؟

خیر، زیرا شماره سریال شناسنامه جدید که دریافت کرده اید در سامانه ثبت نمی باشد.

چگونه باید شماره سریال شناسنامه را بازیابی کنیم؟

بازیابی شماره سریال شناسنامه در محتوا با استفاده از متن و تصویر به صورت جامع آموزش داده شده است.

برای بازیابی شماره سریال شناسنامه به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

برای بازیابی سریال شناسنامه با کد ملی باید وارد سامانه فروش و توضیع مواد آموزشی شوید.

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «دریافت سریال شناسنامه با کد ملی»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من شناسناممو عوض کردم و برای ثبتنام ترمیم معدل شماره سریال قبلو نیاز دارم چیکارباید بکنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام شماره سریال تان با کارشناسان ما درارتباط باشید
      راه راتباط :9099075307 داخلی 112

  2. Avatar photo محسن گفت:

    مدارکم گم شده و سریعا به شماره سریال ۶رقمیه شناسنامه نیازمندم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر میتونید به سامانه ثبت من مراجعه کنید و اونجا دریافت کنید

  3. Avatar photo زهرا محمد گنجی گفت:

    شناسنامه رو عوض کردم سریال قدیمی رو برای ثنا میخوام

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام از سامانه سجام اقدام کنید

  4. Avatar photo علیرضا خوش آیرم گفت:

    سلام من اصلا شمماره سریال نه قدیم نه جدید وندارم دراین صورت باید چکار کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورت نداشتن شناسنامه می بایست به سازمان ثبت احوال مراجعه نمایید

      1. Avatar photo طاهره گفت:

        سلام من برای ثبت نام کنکور نمیدونم باید کدوم سریال رو بزنم (قدیمی یا جدید) البته موقع ثبت نام اولین کنکورم سریال جدید رو سایت قبول نمی‌کرد الان نمیدونم باید چیکار کنم از سریال قدیمی استفاده کنم یا جدیده که به مشکل نخورم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          باید سریال شناسنامه جدید رو وارد کنید

  5. Avatar photo زهراسادات عشقی گفت:

    سلام میخام سریال شناسنامه رو براژ ثبت نام کتب درسی بگیرم شناسنامه ام رو گم کردم مرسی

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به ثبت احوال یا بانک مراجعه فرمایید.

    2. Avatar photo شاهین گفت:

      چجوری میتونم شماره سریال شناسنامه رو تو گوشی پیدا کنم

      1. Avatar photo rezai گفت:

        سلام وقت بخیر . امکان پذیر نیست از طریق ثبت احوال باید پیگیر باشید

  6. Avatar photo نوید کلوندی گفت:

    میخوام سریال شناسنامه رو بگیرم اگه بشه واقعا بی نظیره

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت بررسی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  7. Avatar photo حسین گفت:

    زحمت کشیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور