ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام شماره سریال کارت ملی | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
استعلام شماره سریال کارت ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه استعلام شماره سریال کارت ملی مشخص شده است. اگر هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده اید ، یا دریافت کرده اید و به آن دسترسی ندارید می توانید از سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت ، کد را دریافت کنید. ما در ادامه سعی داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب ، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت کد رهگیری کارت ملی داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با  استعلام حضوری شماره سریال کارت ملی  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای اطلاع از نحوه استعلام شماره سریال کارت ملی بهتر است حتماً از مشاوران کمک بگیرید.

 

 

نحوه استعلام شماره سریال کارت ملی

در خصوص نحوه استعلام شماره سریال کارت ملی باید به شما بگوییم که شماره سریال پشت کارت ملی درج می شود و برای دریافت آن، سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت وجود ندارد. در واقع شما برای دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت، باید منتظر باشید تا کارت تان صادر شده و به دست تان برسد. اما خوب گاهی  قبل از صادر شدن کارت نیز به دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت نیاز پیدا می کنید که در این گونه وضعیت ها باید با دریافت کد رهگیری کارت ملی مشکل خود را حل کنید. یعنی اگر برای انجام کاری نیاز به دریافت و یا استعلام شماره سریال کارت ملی داشتید ، لازم نیست به دنبال سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت برای دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت باشید. در این حالت کافی است با دریافت کد رهگیری کارت ملی ، آن را به جای سریال استفاده نمایید.

 

 

برای دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد وارد لینک مربوطه شوید

 

 

برای استعلام شماره سریال کارت ملی به چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

همانطور که گفته شد ، از آنجا که برای استعلام شماره سریال کارت ملی ، نیاز به سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت ندارید ، پس به اطلاعات خاصی هم نیاز نخواهید داشت. برای دریافت کد رهگیری کارت ملی به جای شناسه نیز کافی است فیش ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را در دست داشته و کد را از روی آن بردارید.

 

 

دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت

 

 

روش استعلام کد ملی افراد به صورت آنلاین ، از طریق گوشی و سایر راه ها

همانطور که در موارد فوق بررسی کردیم سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت برای استعلام شماره سریال کارت ملی وجود ندارد. اما اگر نیاز به کد ملی داشتید ، می توانید از راه های مختلفی آن را استعلام کنید که در ادامه این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

 

سامانه استعلام آنلاین کد ملی اشخاص حقیقی

دریافت کد رهگیری کارت ملی برای مواقعی است که نیاز به شناسه کارت ملی دارید ، اگر برای انجام کاری نیاز به کد ملی داشتید ، لازم است حتماً کد را وارد کنید و نمی توانید از اطلاعات دیگری به جای آن استفاده نمایید. یکی از راه های استعلام کد ملی ، وارد شدن به سامانه استعلام آنلاین کد ملی است. در ایران برای تمامی افراد بالای 15 سال ، شناسنامه ، کد ملی و کارت ملی صادر می شود. در کارت ملی علاوه براطلاعات هویتی ، کد نیز ثبت شده است که برای استعلام آن می توانید وارد سامانه استعلام آنلاین کد ملی شوید.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک وارد لینک مربوطه شوید

 

 

روش دریافت و استعلام کد ملی با شماره شناسنامه

اگر متولد سال 1368 به بعد هستید ، شماره ملی و شماره شناسنامه شما یکسان خواهد بود. اما اگر متولد سال های قبل از آن هستید ، لازم است از طریق تلفن همراه ، شماره خود را دریافت نمایید. شماره ها شامل موارد زیر می شوند.

 

 

شماره های ثبت احوال
۶۶۷۱۰۲۷۰ ۶۶۷۴۲۸۷۶

 

 

دریافت کد ملی در صورت مفقود شدن کارت ملی و یا عدم دریافت آن

اگر کارت ملی خود را هنوز دریافت نکرده اید و یا آن را گم کرده اید ، می توانید از طریق تماس با ۰۲۱۶۶۷۰۷۱۳۱ از کد ملی خود با خبر شوید.

 

 

برنامه استعلام کد ملی و محل تولد اندروید

برای استعلام کد ملی با برنامه اندروید کافی است که برنامه استعلام کد ملی و محل تولد را نصب کرده و با استفاده از آن به استعلام کد ملی خود بپردازید.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ثبت اسناد و املاک کشور وارد لینک مربوطه شوید

 

 

کارت ملی هوشمند چیست؟

امیدواریم که تا به این مرحله پاسخ تمامی سوالات خود در رابطه با استعلام شماره سریال کارت ملی و همچنین دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت را گرفته باشید. ما در رابطه با دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت و همچنین دریافت کد رهگیری کارت ملی نیز صحبت هایی را کردیم که در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. حالا در ادامه می خواهیم در رابطه با کارت ملی هوشمند و شماره های درج شده روی آن ، بیشتر با شما صحبت کنیم.

کارت ملی هوشمند در واقع نوعی کارت دیجیتالی است و یکی از مدارک هویتی مهم محسوب می شود. از سال های پیش این کارت جایگزین کارت های قدیمی شد. در واقع با استفاده از این کارت دسترسی مردم به بسیاری از اطلاعات آسان تر شد و همچنین بسیاری از اطلاعات هویتی افراد به صورت رمزنگاری شده نگهداری شده است که همین موضوع منجر به کاهش دسترسی غیرمجاز گردیده است.

 

 

برای اطلاع از لیست جدیدترین منابع آزمون ثبت اسناد و املاک وارد لینک مربوطه شوید

 

 

شماره سریال کارت ملی چیست؟

همانطور که گفته بودیم برای استعلام شماره سریال کارت ملی لازم است تا زمان دریافت کارت صبر کنید. در واقع شماره سریال کارت ملی در پشت کارت سمت چپ آن درج می شود. البته این برای کارت های هوشمند و جدید است برای کارت های قدیمی شماره سریال در پایین سمت چپ درج خواهد شد.

 

 

دریافت کد رهگیری کارت ملی

 

 

نحوه  ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند به صورت اینترنتی

برای دریافت کارت ملی هوشمند ، ابتدا لازم است که اطلاعات خود را در وبسایت رسمی مربوط به کارت ملی هوشمند ثبت کرده و سپس به صورت حضوری برای دریافت کارت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایید. البته قبل از مراجعه می توانید صدور یا عدم صدور کارت را پیگیری کنید. برای ثبت نام کارت ملی هوشمند ، ابتدا به سامانه مربوط مراجعه کرده و ثبت نام جدید را کلیک کنید. سپس فرم نمایش داده شده را به دقت بررسی نمایید. لازم است یک سری اطلاعات را در این سامانه وارد کنید و اگر واجد شرایط دریافت کارت باشید ، کد رهگیری برای شما فرستاده خواهد شد.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون ثبت اسناد و املاک وارد لینک مربوطه شوید

 

 

کارت هوشمند ملی را چطور دریافت کنیم؟

برای دریافت  کارت هوشمند ملی لازم است به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. البته تاریخ مراجعه به شما اطلاع رسانی خواهد شد. مدارکی همچون شناسنامه ، کد پستی ، آدرس و شماره تلفن ثابت و همراه نیز برای دریافت کارت ضروری است.

سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم نحوه استعلام شماره سریال کارت ملی را بررسی کنیم. برای استعلام شماره سریال کارت ملی توضیح داده شد که یا باید کارت ملی خود را داشته باشید و یا باید از کد رهگیری به جای آن استفاده کنید. زیرا سایتی با عنوان سامانه دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت به ارائه این خدمت نمی پردازد. علاوه بر این دریافت شماره سریال کارت ملی از اینترنت ، ما سعی کردیم راهکارهای دریافت کد رهگیری کارت ملی و همچنین دریافت شماره ملی به روش اینترنتی را نیز بررسی نماییم. همچنین ما توضیحاتی را در رابطه با این که کارت ملی هوشمند چیست و چه تفاوتی با کارت ملی قدیمی دارد ، ارائه کردیم که امیدواریم برای شما مفید باشد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری در رابطه با استعلام شماره سریال کارت ملی داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با استعلام  اینترنتی شماره سریال کارت ملی  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

بیمه افراد بدون کارت پایان خدمت

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی

نوبت گیری آنلاین کارت ملی هوشمند

پیگیری صدور کارت ملی 

راهنمای ثبت نام اینترنتی کارت ملی

استعلام شماره سریال کارت ملی

2.6/5 - (49 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استعلام شماره سریال کارت ملی به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

در اصل برای این کار سایت به خصوصی وجود ندارد. برای استعلام باید منتظر دریافت کارت باشید.

برای دریافت کد ملی می توان اینترنتی اقدام کرد؟

بله اگر کارت ملی شما هنوز صادر نشده است ، می توانید به صورت اینترنتی برای دریافت آن اقدام کنید.

برای استعلام کد ملی چه راه هایی وجود دارد؟

برای دریافت کد ملی می توانید از راه تماس تلفنی ،تلگرام و وبسایت استفاده نمایید.

نظرات

48 دیدگاه دربارهٔ «استعلام شماره سریال کارت ملی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام و درود
    من کارت میلم گم شده و به شماره پشت کارت نیاز دارم باید چه کار کنم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید به پلیس +10 مراجعه کنید.

  2. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام و درود.
    من کارت ملیم گم شده و می خواهم کارت به نام خودم درست کنم و به شماره پشت کارت نیاز دارم اما در دسترسم نیت باید چه کار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      می بایست به سازمان ثبت احوال اعلام مفقودی کرده و درخواست صدور کارت المثنی داشته باشید تا کد پیگیری در اختیارتان قرار گیرد

  3. Avatar photo ويدا گفت:

    سلام، من اخيرا براي دريافت كارت ملي هوشمند ثبت نام كردم. فعلا كارت ملي موقت دارم.براي ثبت نام سامانه بام بانك ملي احتياج به شماره سريال پشت كلرت دارم. چون كارت اصلي رو هنوز دريافت نكردم، از مد رهگيري استفاده مي كنم اما شماره كد رهگيري رو تاييد نمي كنه و مي گه در سيستم وجود نداره. راه خل چيست لطفا؟ متشكرم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شماره سریال شناسنامه عکس دارتون رو وارد بفرمایید

  4. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، سه سوال داشتم، پیشاپیش از پاسختون تشکر میکنم
    ایا در المثنی کارت ملی هم شماره سریال پشت کارت همان قبلی است؟
    و اینکه فرد دیگری با داشتن شماره سریال پشت کارت ملی من چه خطراتی متوجه من است؟ ممنون میشم کامل خطرات را توضیح بدید
    در اخر اینکه با توجه به دسترسی دیگری به شماره سریال کارت من، چه کاری باید انجام دهم تا جلوی سواستفاده او را بگیرم؟ سپاس

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سریال کارت ملی تغییر خواهد کرد و با سریال کارت ملی آن چنان کاری نمیشه کرد

  5. Avatar photo الیاس گفت:

    سلام وقت بخیر شماره سریال کارت ملی ام رو جطور پیدا کنم
    کارت ملی در دسترسم نیست شماره سریال رو هم لازم دارم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت مفقودی کارت ملی تان و اعلام به سازمان ثبت احوال سریال تان قابل استعلام خواهد بود

  6. Avatar photo هادی گفت:

    سلام شناسنامه المثنی راگم کردم الان توسایت ثناسریال شناسنامه میخوادمن شماره سریال قدیمی روواردمکنم قبول نمیکند ازچه راهی بدست اورم سپاس

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما حضورا تشریف ببریدثبت احوال

  7. Avatar photo مهرشاد محمدی بخشانی گفت:

    باعرض سلام.کارت ملی م قبلاً گم شده بود اعلام مفقودی کردم ثبت احوال ،الان پیداکردم کارت ملی،چجوری میتونم اعلام مفقودیش از داخل ثبت احوال حذف کنم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. قابل حذف کردن نمیباشد و نیازی به اینکار نمیباشد.

  8. Avatar photo سلام گفت:

    سلام سوال بپرسم جواب میدید؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله سوالتون رو مطرح کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور