ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی + راهنما مراحل

دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی چیکار باید کرد؟ فاصله زمانی دریافت مدرک موقت و دانشنامه اصلی علمی کاربردی چقدر است؟ مدارک لازم برای گرفتن اصلی مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کدام هستند؟ مراحل دریافت دانشنامه کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی چیست؟ محل دریافت اصل مدرک علمی کاربردی کجا است؟

این‌ها معمولا سوالاتی هستند که دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از خود می‌پرسند تا از نحوه دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی آگاهی یابند. از آن جا که گرفتن اصل مدرک کاردانی و کارشناسی برای مهاجرت تحصیلی یا شغلی بسیار لازم است. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی هستند. خوب است بدانید که این اقدام مانند فرآیندهای دیگر دانشگاه علمی کاربردی مدارکی نیاز دارد که این مدارک کدام هستند و آیا برای فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان است؟

به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم ضمن بیان دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی به تفاوت آن با مدرک موقت و مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اشاره کنیم. هم‌چنین در نهایت نیز به مراحل دریافت تاییدیه این مدرک، صدور دانشنامه المثنی و مدت زمان لازم جهت صدور گواهی موقت و اصلی اشاره خواهیم کرد.

اطلاعیه
طبق گزارش‌های دکتر اصغر کشتکار، قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، تمامی کلاس‌های عملی و تئوری دانشگاه جامع علمی کاربردی بعد از 14 فروردین ۱۴۰۳ به صورت حضوری برگزار می‌شوند. در این کلاس‌ها به رعایت دقیق تمام دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شده است. پیش از این با شروع ترم جدید در بهمن ماه سال گذشته کلاس‌ها به صورت ترکیبی برگزار می‌شد که در آن کلاس‌های دروس عملی به‌ صورت حضوری و کلاس‌های دروس تئوری به‌ صورت مجازی بودند.

 

 

دریافت اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
دریافت اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد صدور دانشنامه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

 

دانشنامه یا اصل مدرک کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

در ابتدا مقاله قصد داریم در مورد مدرک اصلی یا دانشنامه کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صحبت کنیم و تفاوت این دو را برای فارغ‌التحصیلان مشخص کنیم. دانشنامه یا اصل مدرک تحصیلی در واقع آخرین مدرک تحصیلی است که دانشجویان بعد از اتمام هر دوره تحصیلی دریافت می‌کنند. به طوری که در این مدرک اطلاعات جامعی در مورد صاحب مدرک، رشته و تاریخ اخذ مدرک و غیره وجود دارد. دانشگاه علمی کاربردی معمولا به دانشجویان خود بعد از اتمام هر دوره تحصیلی دو مدرک تحصیلی می‌دهد. اولین مدرک تحصیلی موقت است که تنها دانشجویان از آن به عنوان یک گواهی جهت اتمام دوره تحصیلی کاردانی، کارشناسی، ارشد، دکتری و غیره می‌توانند استفاده می‌کنند. اما مدرک اصلی که معمولا 6 ماه بعد از صدور گواهی موقت صادر می‌شود. آخرین مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان از دانشگاه علمی کاربردی خواهد بود.

مدرک اصلی یا دانشنامه، کاربرد زیادی دارد. به طوری که اگر شما قصد مهاجرت به خارج از کشور جهت تحصیل یا کار داشته باشید باید اصل مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه دریافت کنید. زیرا تنها این مدارک قابل ترجمه هستند و در خارج از کشور این مدارک را قبول می‌کنند. لذا مدرک موقت در خارج از کشور هیچ‌گونه اعتباری ندارد. لذا لازم است شما با نحوه دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

جهت آشنایی بیشتر با سامانه هم آوا علمی کاربردی کلیک نمایید.

محل دریافت اصل مدرک علمی کاربردی کجا است؟

فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی برای دریافت مدرک موقت خود می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند. اما برای دریافت اصل مدرک کاردانی و کارشناسی باید به صورت حضوری مراجعه کنند. برای این کار لازم است به بخش فارغ‌التحصیلان یا آموزش دانشگاه محل تحصیل خود رجوع کنند. سپس با ارائه کد ملی و شماره دانشجویی خود جهت دریافت مدرک علمی کاربردی اقدام کنند. البته باید مدارک زیر را نیز به همراه خود داشته باشند:

  • اصل گواهی موقت و یک برگ کپی از آن
  • کارت ملی
  • یک عدد تمبر 1000 تومانی قابل تهیه از کلیه شعب بانک ملی
  • دو قطعه عکس 4*3 زمینه سفید غیر اسکن
  • کارت پایان خدمت (برای آقایان)

 

 

برای مراحل فارغ التحصیلی علمی کاربردی کلیک کنید.

 

 

دریافت اصل مدرک کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
دریافت اصل مدرک کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 

راهنما جامع نحوه دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی

بعد از آن که شما با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل خود درخواست دریافت اصل مدرک تحصیلی را ارائه دادید می‌توانید برای پیگیری وضعیت صدور اصل مدرک کاردانی یا کارشناسی خود بر اساس سال ورودی طبق زیر اقدام کنید:

  • اگر ورودی قبل از سال 1390 هستید جهت استعلام وضعیت دانشنامه علمی کاربردی خود می‌توانید به سامانه قدیم آموزش (سجاد) مراجعه کنید.
  •  در صورتی که ورودی بعد از سال 1390 هستید جهت پیگیری اصل مدرک تحصیلی خود به سامانه سجاد یا سامانه هم آوا مراجعه کنید.

 

حال اگر اصل مدرک تحصیلی شما آماده باشد با در دست داشتن مدارک زیر به واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی رجوع کنید:

  • اصل گواهی موقت
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت (برای آقایان)
  • یک عدد تمبر 1000 تومانی قابل تهیه از کلیه شعب بانک ملی
  • دو قطعه عکس 3*4 زمینه سفید غیر اسکن

 

در صورتی که اصل مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی شما بعد از 2 الی 3 ماه آماده نشده باشد، برای پیگیری وضعیت آن با مدارک زیر به واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید:

  • کپی از گواهینامه موقت
  •  یک قطعه عکس 3*4 زمینه سفید غیر اسکن

 

البته دقت کنید که ورودی‌های قبل از سال 1390 علاوه بر کپی گواهینامه موقت باید کپی لیست سنجش را نیز از مرکز علمی کاربردی محل تحصیل خود دریافت و آن را به مراکز ذی‌ربط ارائه دهند. حال اگر شما نیاز به توضیحات بیشتری در مورد لیست سنجش دانشگاه علمی کاربردی دارید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات درباره ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی وارد شوید.

 

 

 

مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی

خوب است بدانید که مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کارشناسی در این دانشگاه یکسان است.

 

مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

 

جهت اطلاع از پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی  کلیک کنید.

 

 

به طوری که شما در مقطع کاردانی گواهی موقت مدرک کاردانی را ارائه می‌دهید و در مقطع کارشناسی گواهی موقت مقطع کارشناسی را تحویل می‌دهید. لذا کلیه مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی یکسان است که کلیه این مدارک به شکل زیر می‌باشند. البته فارغ‌التحصیلان باید دقت کنند که کلیه مدارک زیر برای دریافت اصل مدرک علمی کاربردی ارائه دهند؛ در غیر این صورت تحویل مدرک اصلی مقطوع نمی‌باشد:

  1. اصل گواهی موقت
  1. اصل کارت پایان خدمت، معافیت دائم، پزشکی، کفالت و غیره (ویژه آقایان)
  2. اصل کارت دانشجویی
  3. گواهی اشتغال به تحصیل یا فرم معافیت تحصیلی نظام وظیفه با ذکر شماره و تاریخ معافیت تحصیلی (با تاریخ اعتبار)
  4. اصل شناسنامه یا اصل کارت ملی
  5. یک قطعه عکس 4*3 پرسنلی
  6. کپی اصل مدرک کاردانی برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی
  7. ارائه نامه تسویه وام دانشجویی از صندوق رفاه وزارت علوم
  8. یک قطعه تمبر جمهوری اسلامی ایران به ارزش ده هزار ریال (قابل تهیه در کلیه شعب بانک ملی)
  9. نامه تسویه حساب واحد صندوق رفاه دانشجویان با مهر و امضاء رئیس مرکز آموزشی در صورت اخذ
    وام
  10. نامه اتمام تعهد خدمت در هر یک از مقاطع تحصیلی در صورت داشتن تعهد در متن

 

دقت کنید که در صورت نبودن فرد فارغ‌التحصیل اصل مدرک تحصیلی تنها به وکیل قانونی او داده می‌شود. لذا هر کسی نمی‌تواند اصل مدرک تحصیلی فرد دانش‌آموخته را دریافت کند. کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در مورد نحوه گرفتن وکیل قانونی جهت دریافت اصل مدرک کاردانی یا کارشناسی به شما کمک کنند. برای این کار تنها کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

اهمیت تایید اصل مدرک علمی کاربردی

معمولا کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند می‌بایست قبل از خروج از کشور اصل مدرک یا دانشنامه خود را ترجمه کنند. آن‌ها برای ترجمه دانشنامه خود تاییدیه مدارک وزارت علوم و را دریافت کنند تا دارالترجمه مدرک آن‌ها را ترجمه کند.

 

 

برای اطلاع از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی روی لینک آبی کلیک کنید.

 

 

محل دریافت اصل مدرک علمی کاربردی
محل دریافت اصل مدرک علمی کاربردی

 

در حال حاضر بر اساس اطلاعات به دست آمده از سازمان امور دانشجویی کلیه دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی برای ترجمه و اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی می‌توانند به سامانه وزارت علوم (سجاد) مراجعه کنند تا کد صحت را دریافت کنند. بعد از آن نیز جهت ترجمه با در دست داشتن مدرک دانشنامه و کد صحت به دارالترجمه مراجعه کنند.

 

منظور از کد صحت مدرک تحصیلی چیست؟

کد صحت مدرک تحصیلی، یک فایل پی‌دی‌اف است که در آن مدارک تحصیلی اسکن شده، مشخصات فردی مرتبط با درخواست وجود دارد که بعد از ثبت‌نام و تائید نهایی دانشنامه روی کارتابل شخصی درخواست کننده در سامانه سجاد قرار می‌گیرد. به طوری که بعد از مهر و امضای مترجم رسمی جهت تائید ترجمه‌ها توسط دادگستری و امور خارجه به اصل مدارک ضمیمه می‌شود. حال اگر به توضیحات بیشتری در مورد کد صحت و دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی داشته باشید می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

مراحل تایید دانشنامه تحصیلی علمی کاربردی

برای دریافت تاییدیه دانشنامه خود وارد سامانه https://portal.saorg.ir شوید و کلیه مدارک زیر را در کادر مشخص شده بارگذاری کنید:

  • تصویر پشت و روی گواهینامه موقت پایان تحصیلات/ دانشنامه
  • تصویر کارنامه کل به تفکیک هر نیمسال تحصیلی
  • تصویر فهرست پذیرفته شدگان سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به فرد متقاضی
  • تصویر مدرک نظام وظیفه (ویژه آقایان)
  • تصویر گواهی اشتغال به تحصیل و یا گواهی شروع و توقف تحصیلی برای دانشجویان محروم از تحصیل
  • تصویر مدرک تحصیلی مقطع قبل
  • تصویر پشت و روی کارت دانشجویی
  • واریز هزینه تایید و ترجمه دانشنامه
  • پرداخت هزینه تایید و ترجمه ریزنمرات
  • واریز هزینه تایید و ترجمه گواهی رتبه ممتازی

فرآیند تایید مدارک به عوامل زیادی مانند کامل بودن مدرک شما، تایید آن‌ها توسط آموزش دانشگاه و وزارت علوم بستگی دارد که جواب آن بین یک الی سه روز بعد پس از صدور درخواست شما مشخص می‌شود. در واقع از زمانی که درخواست صدور تائیدیه را در دانشگاه علمی کاربردی صادر کردید تا رسیدن مدرک به مقام استعلام کننده 15 روز زمان می‌برد.

 

مراحل دریافت تاییدیه اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی
مراحل دریافت تاییدیه اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی

 

 

جهت دریافت اطلاعات در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

 

مدت زمان صدور دانشنامه دانشگاه علمی کاربردی

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چقدر زمان می‌برد تا دانشنامه علمی کاربردی صادر شود؟ در این خصوص می‌توان بیان کرد که بعد از آن که فرم صدور دانشنامه خود را پر کردید حداقل یک سال به زمان نیاز دارید تا دانشنامه شما چاپ شود. اما در صورتی که در مدت یک سال دانشنامه شما از طریق مرکز آموزشی چاپ نشود باید از مرکز محل تحصیل خود شماره نامه و تاریخ ارسال آن را اخذ کنید. سپس آن‌ها را به واحد استانی خود ارائه دهید تا دانشنامه شما را پیگیری و چاپ کنند.

البته به یاد داشته باشید که مدت زمان صدور گواهی موقت در مقطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی نسبت به اصل مدرک کمتر است. به طوری که شما جهت دریافت گواهی‌نامه موقت 7 الی 14 روز زمان نیاز دارید. در حالی که این رقم بعد از ثبت آخرین نمره پایان ترم شما در سامانه سجاد یا هم آوا 30 روز خواهد بود.

خوب است بدانید که در حال حاضر فرآیند صدور دانشنامه فوری وجود دارد که در آن متقاضیان اعزام به خارج از کشور، افراد در شرف بازنشستگی و پذیرفته شدگان مقاطع بالاتر تحصیلی با ارائه مدارک کامل می‌توانند به‌صورت فوری و 24 ساعته دانشنامه خود را دریافت کنند.

 

 

در صورت مفقود شدن دانشنامه علمی کاربردی چیکار باید کرد؟

در صورتی که دانشنامه یا اصل مدرک کاردانی یا کارشناسی علمی کاربردی خود را گم کردید باید حداقل 3 بار با فاصله زمانی حداقل 30 روز در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار خبر مفقودی دانشنامه خود را منتشر کنید. حال اگر در این مدت خبری از دانشنامه مفقودی شما نشد می‌توانید با در دست داشتن مدارک زیر به اداره کل دانش آموختگان سازمان مرکزی مراجعه کنید:

  • ارائه اصل و کپی کارت ملی
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه
  • کپی دانشنامه مفقودی
  • ارائه دو قطعه عکس پرسنلی 3*4
  • کپی فرم استشهادیه مفقودی مدرک تحصیلی علمی کاربردی

دقت کنید که در صورت مفقود شدن گواهی موقت، المثنی برای آن صادر نمی‌شود و شما باید منتشر صدور اصل مدرک علمی کاربردی خود باشید. اما در صورت مفقود شدن اصل مدرک برای آن المثنی صادر می‌شود.

 

 

برای اطلاع از استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

 

مدارک لازم برای صدور المثنی دانشنامه علمی کاربردی
مدارک لازم برای صدور المثنی دانشنامه علمی کاربردی

 

نکات مهم به هنگام دریافت مدرک اصلی کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

  • دانشجویان به هنگام دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی خود باید مدرک موقت را به همراه داشته باشند.
  • حضور فرد دانش‌آموخته به هنگام دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی ضروری است.
  • در صورتی که فرد دانش‌آموخته به هر دلیلی نتواند به هنگام دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی حضور داشته باشد باید فرد جایگزین او به همراه وکالت‌نامه محضری مراجعه کند.
  • اگر آن دسته از دانشجویانی هستید که به هنگام تحصیل از وام دانشجویی استفاده کردید باید برای دریافت دانشنامه خود قسط‌ها را به صورت کامل پرداخت کنید و تسویه حساب کامل انجام دهید.

 

اطلاعیه: علی صدر، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، طی گزارش جدیدی اعلام کرد دانشگاه علمی کاربردی به کمک یکی از فراهم‌کننده‌های اصلی اینترنت بی‌سیم کشور توانست پهنای باند دانشگاه را از 40 مگابیت در ثانیه به 200 مگابیت در ثانیه افزایش دهد تا خدمات ارائه شده در ستاد به نحو احسن انجام شوند. البته با این ارتقا پهنای باند دانشگاه علمی کاربردی، تقویت آن در مواقع ضروری تا یک گیگا بیت در ثانیه نیز وجود دارد.

 

برای رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی یکی از ابهامات فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است. به طوری که برخی از دانشجویان با اصل مدرک یا دانشنامه علمی کاربردی آشنایی ندارند. به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل در ابتدا دانشنامه را معرفی کردیم و تفاوت آن را با گواهی موقت اعلام کردیم. سپس به نحوه دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی اشاره کردیم. هم‌چنین به مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و محل دریافت آن بسنده کردیم. در ادامه مقاله نیز برای آن دسته از دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به خارج از کشور دارند در مورد دریافت تاییدیه دانشنامه و مراحل آن صحبت کردیم.

در نهایت نیز به نحوه صدور دانشنامه المثنی و مدارک لازم برای صدور آن را برای فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی که اصل مدرک خود را گم کردند توضیح دادیم. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا به جواب برخی از سوالات و ابهامات خود نرسیدید می‌توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

در مورد مراحل دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی در مقاله بالا به صورت کامل صحبت کردیم. حال اگر هر کدام از مراحل آن برای شما نامفهوم باشد می‌توانید جهت دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کدام است؟

 مدارک لازم برای گرفتن اصل مدرک کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی یکسان است که در مورد جزییات آن‌ها در بالا صحبت کردیم.

محل دریافت اصل مدرک علمی کاربردی کجا است؟

کلیه فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی برای دریافت اصلی مدرک خود به واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند که جهت دریافت آدرس دقیق هر کدام از واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «دریافت اصل مدرک دانشگاه علمی کاربردی + راهنما مراحل»

  1. Avatar photo نیکتا والامن گفت:

    سلام وقت بخير من سال ۹۴ در رشته گرافیک حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی واحد. ۲۳ تهران فارغ التحصيل شدم الان برای ترجمه نیاز به گواهی رتبه قبولی کنکور و همچنین گواهی عدم ممانعت از تحصيل رو میخوام اما هم دانشگاه جامع تلفن رو پاسخگو نیست و اصلا نمیونم این مدارک رو از کجا بگیرم چون این دانشگاه یعنی واحد ۲۳ جمع شده ممنون میشم کمکم کنید همچین به امور دانشجو هم مراجعه کردم گفتن باحد بری دانشگاه جامع – سامانه هم اوا هم پاسخگو نیست.

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.وضعیت شما باید دقیق تر بررسی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور