ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

درصدهای قبولی داروسازی آزاد + کارنامه | ایران تحصیل

درصدهای قبولی داروسازی آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد برای داوطلبانی که می‌خواهند در این رشته ادامه تحصیل دهند، بسیار اهمیت دارد. پس از اعلام نتایج آزمون سراسری، کارنامه داوطلبان منتشر می‌شود و متقاضیان می‌توانند کد رشته محل‌ها را در فرم 150 تایی انتخاب رشته سراسری ثبت کنند.

رشته داروسازی از جمله رشته‌های پرمتقاضی در گروه تجربی به شمار می‌آید. بازار داغ ورود و تحصیل در این رشته، رقابت را در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری سخت کرده است. در این میان، اطلاع از کارنامه قبولی داروسازی آزاد و همچنین درصد دروس قبولی داروسازی آزاد می‌تواند زمینه قبولی فرد در دانشگاهی که مد نظر وی می‌باشد را فراهم سازد.

بسیاری از متقاضیان دانشگاه آزاد نیز همواره به دنبال کسب اطلاعاتی در مورد آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی آزاد و یا تراز قبولی داروسازی این دانشگاه هستند. از این رو چنانچه شما داوطلبان گرامی نیازمند کسب دریافت مشاوره در هنگام انتخابرشته داوزسازی آزاد هستید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را به شکل مناسب راهنمایی کنند.

اهمیت اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403

یکی از بزرگترین اهداف داوطلبان گروه تجربی را می‌توان قبولی در رشته داروسازی دانشگاه آزاد در نظر گرفت. این موضوع از موقعیت مناسب شغلی، جایگاه و منزلت اجتماعی و درآمد عالی حاصل از خدمت به عنوان دکتر داروساز نشأت می‌گیرد. از جمله موارد مهمی که کمک مؤثر و بسزایی در انجام عالی و بی عیب و نقص انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌کند تحلیل و بررسی درصدهای قبولی داروسازی آزاد است. با دسترسی به کارنامه قبولی داروسازی آزاد می‌توان از درصدهای قبولی داروسازی آزاد مطلع شد.

با اطلاع از درصدها و رتبه قبولی داروسازی آزاد، به وسیله کارنامه کنکور سراسری می‌توانید سروسامان بیشتری به مطالعه و برنامه ریزی خود برای قبولی و پذیرش در رشته داروسازی دانشگاه آزاد بدهید و اولویت بندی‌های خود را به شکلی انتخاب کنید که با توجه به کارنامه رتبه‌های برتر سال قبل، شانس اخذ پذیرش در بهترین کد رشته محل‌ها را داشته باشد.

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله و همزمان با انتشار کارنامه نتایج اولیه داوطلبان کنکور اقدام به تعیین درصدهای قبولی داروسازی آزاد می‌توان از تراز قبولی داروسازی آزاد و یا آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی اطلاع پیدا کرد. اینگونه به مراتب می‌توان در تصمیم بهتر و معقولانه‌تری در رابطه با برنامه ریزی یکساله خود تا آزمون ورودی دانشگاه آزاد گرفت که نهایتاً به قبولی و پذیرش در یکی از بهترین دانشگاه‌های آزاد دارنده رشته داروسازی منجر می‌شود.

توجه داشته باشید که مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد در یک بازه زمانی صورت می‌گیرد. اما فقط داوطلبان 4 رشته داوروسازی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی می‌توانند در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش کد رشته محل‌ها را ثبت کنند. باقی داوطلبان سایر رشته‌ها باید از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org فرایند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

اطلاعیه

فرایند انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد هزمان انجام می‌شود و داوطلبان رشته داروسازی باید اولویت‌های خود را در فرم انتخاب رشته سراسری درج کنند.

اهمیت اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد

برای اطلاع از رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس روی لینک کلیک کنید.

حداقل درصد دروس قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403

از جمله مهم‌ترین بخش‌های کارنامه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد بررسی و تحلیل درصدهای قبولی داروسازی آزاد در این رشته است. چیزی که باید در مورد درصدهای قبولی داروسازی آزاد بدانید این است که باید از حداقل کارنامه قبولی داروسازی آزاد درس‌های اختصاصی و حداقل درصد لازم برای دروس عمومی اطلاع کسب کنید. به دلیل اهمیت دسترسی به این آمار، در ادامه جدول حداقل درصد دروس قبولی داروسازی آزاد سال گذشته ارائه شده است.

نام دروس ارائه شده درصدهای دروس درصدهای دروس
دانشگاه محل قبولی علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران واحد دانشگاه آزاد آیت الله آملی _ ظرفیت خودگردان
شیمی 60 70
فیزیک 45 30
ریاضی 35 80
زیست شناسی 78 57
زمین شناسی 45 25
زبان انگلیسی 62 65
دین و زندگی 78 52
زبان عربی 39 50
ادبیات فارسی 80 48
تراز 9400 9300

 

باید اشاره کنیم که درصدها و ترازهای مذکور در بالا به طور تقریبی و براساس اطلاعات بدست آمده از کنکورهای سال‌های قبل نوشته شده‌اند. در نتیجه نمی‌توان به طور قطعی به آن‌ها استناد کرد.

جهت آشنایی با چیدمان انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد وارد لینک شوید.

حداقل درصد دروس قبولی داروسازی آزاد

 

برای اطلاع از کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری روی لینک کلیک کنید.

کارنامه قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403

افراد متقاضی ادامه تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه آزاد، پس از اعلام نتایج کنکور، به دنبال کسب اطلاعاتی از کارنامه قبولی داروسازی آزاد هستند تا بتوانند وضعیت کارنامه خود را که حاوی رتبه، تراز و درصدهای اکتسابی است را با رتبه و تراز داوطلبان پذیرفته شده سال قبل و همچنین درصد دروس قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403 مقایسه کنند.

این امر باعث می‌شود داوطلبان با دید بهتری بتوانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند و براساس اولویت بندی‌های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه، شانس قبولی خود را در کد رشته‌هایی که در آنها شانس پذیرش دارند را افزایش دهند.

در سال‌های اخیر نحوه پذیرش دانشگاه آزاد تغییر داشته و این دانشگاه مانند دانشگاه سراسری براساس رتبه در سهمیه مناطق پذیرش خواهد داشت. به دلیل اهمیت کسب اطلاع از کارنامه قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403 در جدول زیر اطلاعات مربوط به درصد دروس قبولی داروسازی آزاد سال تحصیلی قبل ارائه شده است

رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه آزاد
رتبه  قبولی کشوری دانشگاه محل قبولی داوطلب
7740  واحد دانشگاهی علوم داروئی
8679 واحد دانشگاه آزاد آيت ا… آملی
9009 واحد دانشگاه آزاد دامغان

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال تکمیل فرم انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد 1403 هستند،، می‌توانند با داشتن کارنامه قبولی داروسازی آزاد و اطلاع از تراز کسب شده و تراز قبولی رتبه‌های سال گذشته، احتمال پذیرش خود را در کد رشته محل‌ها بسنجند تا فرایند انتخاب رشته انتخاب دقیق‌تری داشته باشند.

اطلاعیه

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته داروسازی آزاد می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل ازطریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

کارنامه قبولی داروسازی آزاد

برای اطلاع از کارنامه قبولی داروسازی سراسری روی لینک کلیک کنید.

درصدهای قبولی داروسازی آزاد در ظرفیت خودگردان 1401 – 1403

افرادی که نمره حد نصاب را برای پذیرش در رشته داروسازی دانشگاه آزاد و سراسری اخذ نکرده‌اند، می‌توانند شانس خود را در ظرفیت مازاد خودگردان امتخان کنند. ظرفیت مازاد خودگردان دوره‌ای است که دانشگاه آزاد از طریق آزمون در ازای دریافت شهریه‌ای معادل با شهریه پردیس خودگردان برگزار می‌کند. اطلاع از کارنامه قبولی داروسازی آزاد و رتبه آخرین فرد قبولی رشته داروسازی ظرفیت مازاد خودگردان آزاد  بسیار اهمیت دارد.از این رو این اطلاعات را در جدول زیر در اختیار داوطلبان این رشته قرار داده‌ایم.

رتبه قبولی رشته داروسازی ظرفیت خودگردان آزاد
رتبه  قبولی کشوری دانشگاه محل قبولی داوطلب
9129 واحد دانشگاه آزاد علوم داروئی – ظرفيت خودگردان
9535  واحد آزاد آيت ا… آملی – ظرفيت خودگردان
9775  واحد دانشگاهی آزاد دامغان – ظرفيت خودگردان

درصدهای قبولی داروسازی آزاد در ظرفیت خودگردان

 

برای اطلاع از کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

مشاوره درصدهای قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403

در بخش قبل در ارتباط با درصدهای قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403 توضیح دادیم. هر سال پس از برگزاری آزمون سراسری و اعلام نتایج آزمون، اطلاعات مربوط به کارنامه قبولی داروسازی آزاد در اختیار افراد قرار می‌گیرد. داوطلبانی که با درصد دروس قبولی داروسازی آزاد اسلامی آشنایی دارند، انتخاب رشته موفق‌تری داشته و شانس آنها جهت اخذ پذیرش در کد رشته محل‌ها بیشتر خواهد بود. رقابت در رشته‌های زیر گروه تجربی بسیار بالاست و افرادی که به کارنامه قبولی داروسازی آزاد و همچنین درصد دروس قبولی داروسازی آزاد رتبه‌های سال قبل دسترسی دارند و تراز و رتبه آنها به رتبه آخرین فرد قبولی نزدیک بوده، احتمال قبولی بیشتری در کد رشته محل‌های انتخابی خود دارند.

برای بازار کار رشته داروسازی روی لینک کلیک کنید.

از آن جایی که عده زیادی از داوطلبان تمایل به قبولی در رشته داروسازی دانشگاه‌های آزاد، دارند تحلیل کارنامه قبولی داروسازی و تراز قبولی داروسازی آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. با داشتن جزئیات مربوط به تراز اکتسابی داوطلبان، می‌توانید از رتبه آخرین نفر قبولی داروسازی آزاد اطلاع حاصل کنید و در نتیجه برنامه ریزی حساب شده تر و با دقت بالایی را برای کنکور آزاد داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات دقیقی در رابطه با تراز قبولی داروسازی و یا آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. مشاوران برجسته و باسابقه  ایران تحصیل می‌توانند اطلاعات خوبی را با تحلیل و بررسی کارنامه قبولی داروسازی آزاد سال‌های قبل، اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهند و به بهترین نحو شما را در داشتن انتخاب رشته موفق یاری کنند.

مشاوره درصدهای قبولی داروسازی آزاد

جدیدترین اخبار رشته داورسازی آزاد 1403

اعتباربخشی رشته داروسازی دانشگاه آزاد تهران در مقطع دکتری

براساس گزارش دانشگاه ایسکانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حکم اعتبار بخشی دوره آموزشی رشته داروسازی مقطع دکتری دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران را صادر کرد.

تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و در هیچ یک از کد رشته محل‌ها پذیرش نشده‌اند، باید در انتظار تاریخ تکمیل ظرفیت داروسازی آزاد باشند. زمان تکمیل ظرفیت رشته داروسازی، پس از اعلام نتایج مربوط به مرحله انتخاب رشته سراسری و آزاد خواهد بود.

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با درصدهای قبولی داروسازی آزاد توضیح دادیم. افرادی که مایل به انتخاب رشته داروسازی هستند، با در اختیار داشتن کارنامه قبولی داروسازی آزاد سال‌های قبل می‌توانند قرایند انتخاب رشته موفق‌تری داشته باشند. اطلاع از درصد دروس قبولی داروسازی آزاد 1401 – 1403 به متقاضیان این رشته کمک می‌کند تا اولویت بندی مناسبی داشته باشند.

داوطلبان با داشتن کارنامه قبولی داروسازی آزاد می‌توانند از میان دانشگاه‌هایی که رشته داروسازی را ارائه کرده‌اند، کد رشته محل‌هایی را در فرم انتخاب رشته سنجش ثبت کنند، که شانس و احتمال قبولی آنها در این کد رشته‌ها بیشتر می‌باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده چنانچه شما داوطلبان گرامی مایل به دریافت مشاوره انتخاب رشته گروه تجربی و رشته داروسازی هستید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در این مسیر سرنوشت‌ساز شما را همراهی نمایند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد 1401 - 1403 چیست؟ 

مزیت اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد کمک به افراد و داوطلبان جهت داشتن انتخاب رشته ای بهتر است.

نحوه دسترسی به کارنامه قبولی داروسازی آزاد 1401 - 1403 چگونه است؟

در این مقاله کارنامه قبولی داروسازی آزاد 1401 - 1403 را ارائه کردیم.

درصد دروس قبولی داروسازی آزاد ظرفیت مازاد خودگردان 1401 - 1403 چیست؟

در این مطلب درصد دروس قبولی داروسازی آزاد ظرفیت مازاد خودگردان ارائه شده است.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «درصدهای قبولی داروسازی آزاد + کارنامه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حمیدرضا گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بدونم با رتبه کشوری ۸۸۰۰ و تراز ۹۲۶۰ شانس قبولی دانشگاه ازاد رشته داروسازی آمل یا تهران چقدره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      برای تهران شانستون پایین هست اما برای شهرستان احتمال بالایی دارید.

  2. Avatar photo کیمیا گفت:

    سلام من رتبه کنکورم در زیرگروه ۲ ۵۵۰۰ شده امکان قبولی برای داروسازی آزاد تهران یا شهرهای دیگه رو دارم؟
    من تو لیست دیدم با ۵۵۲۰ دارو آزاد تهران قبول شدن ولی تراز بالای ۹۰۰۰ دارن ولی من با اینکه رتبه ام یکی شده ترازم زیر ۹۰۰۰ هستش

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      رتبه و تراز هرسال بر اساس سطح سوالات و سایر داوطلبان کنکور متفاوت است و حداقل تراز قبولی باید 9000 باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور