ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کتاب درسی 1403 + ورود به سامانه | irtextbook.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
ثبت نام کتاب درسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌ نام کتاب درسی به زودی در سراسر ایران برای دانش آموزان پایه های مختلف آغاز خواهد شد. برای خرید کتاب های درسی روش های قدیمی بطور کامل منسوخ شده و ثبت نام کتاب های درسی بصورت آنلاین انجام میپذیرد.

دریافت کتاب درسی بر‌خلاف سال‌های نه چندان دور که صرفا به وسیله مدارس صورت میگرفت در حال حاضر از طریق دو وبسایت irtextbook.ir و irtextbook.com دانش‌آموزان تمام پایه‌های تحصیلی می توانند به صورت فردی و گروهی با ورود به این سایت‌ها اقدام به ثبت‌ نام کتاب درسی پایه مربوطه نمایند. این سامانه از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور با هدف نظارت دقیق بر توزیع و تهیه کتب درسی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده تا دانش‌آموزان امکان تهیه مستقیم کتب را از این سامانه داشته باشند؛ علاوه بر این در صورت عدم دسترسی یا وجود مشکل در دسترسی به این سامانه دانش‌آموزان می توانند ثبت نام کتب درسی خود را از طریق مدرسه خود پیگری نمایند.

لازم به ذکر است که هزینه کتب درسی برای هر پایه برابر با مبلغ درج شده روی جلد هر کتاب می باشد و مدارس و افراد مختلف اجازه‌ای برای دریافت هزینه‌ای بیشتر از مبلغ مندرج را نخواهند داشت.

ثبت نام کتاب درسی

در سال های اخیر، جهت بالا رفتن سرعت در توزیع کتاب های درسی دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش یک سایت راه اندازی کرده است که این سامانه برای ثبت نام کتاب های درسی بوده و به دانش آموزان کمک می کند تا کتاب های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش جهت بهبود عملکرد و افزایش نظارت خود بر روند توزیع کتاب های درسی، نسبت به راه اندازی سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی اقدام کرده است. از دیگر اهداف این امر، تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی است که مدیران مدارس، دانش آموزان و اولیای آن ها این امکان را دارند که به دو روش فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام نموده و هزینه آن را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

بنر کال تو اکشن

سامانه ثبت نام کتب درسی مدارس

وزارت آموزش و پرورش جهت افزایش سرعت توزیع کتاب در بین دانش آموزان یک سامانه به آدرس irtextbook.com یا irtextbook.ir طراحی نموده است تا دانش آموزان یا والدین آن ها به این سامانه مراجعه نموده و کتب درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

لذا همه دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره متوسطه دوم در شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و معارف اسلامی می توانند از طریق این سایت کتب درسی خود را خریداری نمایند. به علاوه دانش آموزان دوره متوسطه اول مدارس تیزهوشان نیز می توانند از طریق این سامانه کتاب های خود را سفارش داده و دریافت نمایند.

جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی باید چه کنند؟ برای مشاهده پاسخ این مورد روی لینک بزنید.

زمان ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان 1403

دانش آموزان و مدارس برای دریافت کتب تحصیلی باید در بازه اعلامی و مهلت در نظر گرفته شده برای هر پایه اقدام به نام نویسی و ثبت سفارش در سامانه irtextbook.ir نمایند؛ لازم به ذکر است که مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام کتب درسی برای پایه های مختلف تحصیلی متفاوت است و متقاضیان باید با بعد از اعلام مهلت نام نویسی از سوی این سامانه اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کتب درسی برای تمامی دانش آموزان به استثناء مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه از از روز 26 فروردین آغاز خواهد شد.

تقویم زمان بندی سفارش کتب درسی به شرح زیر است:

دوره تحصیلی مهلت شروع و پایان ثبت نام
دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم و مدارس استثنایی در پایه های آمادگی 2، اول 2، اول 3، اول تکمیلی 1403/01/27 لغایت 1403/03/26
اول ابتدایی و دانش آموزان استثنایی در مقاطع آمادگی 1، اول 1 و اول مقدماتی 1403/04/05 لغایت 1403/10/06
اصلاح سفارش پایه های تحصیلی هفتم و دهم 1403/04/05 لغایت 1403/06/10
اصلاح سفارش کتب درسی تمامی دوره های تحصیلی  1403/04/18 لغایت 1403/06/31
توزیع کتب درسی منطقه به مدرسه 1403/06/11 لغایت 1403/06/31
توزیع کتب درسی دانش آموزان توسط مدرسه 1403/06/18 لغایت 1403/07/01

نکات مورد توجه در زمان ثبت نام کتاب درسی 

در این بخش با ذکر نکاتی بسیار مهم که در زمان ثبت نام کتاب درسی مدارس در سامانه اینترنتی ثبت کتب درسی دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشید در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. یکی از مهم ترین موارد و نکات این است که رمز عبور شما در زمان ثبت نام در سامانه همان شماره سریال شناسنامه تان است.

البته نام کاربری تعیین شده از طرف وزارت آموزش و پرورش برای تمامی دانش آموزان کد ملی آن ها در نظر گرفته شده که باید به طور دقیق در فیلدهای مربوطه درج شوند.

مورد دیگر این که در صورتی که از اتباع خارجی هستید برای ورود به سامانه ثبت نام اینرنتی کتب مدارس درج کد اتباع در فیلد نام کاربری الزامی است. از آن جایی که شما جزء دانش آموزان ایرانی الاصل نیستید در فیلد رمز عبور به جای شماره سریال شناسنامه موظف به درج عدد یک تا شش بار هستید.

اطلاعیه

ثبت نام کتاب های درسی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت اعلام شده در این رابطه انجام می شود و در نتیجه نیازی به مراجعه به مدرسه نیست.

نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان 1403-1404

نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان 1403-1404

دانش آموزان همه پایه های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم برای ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ خود باید به صورت فردی یا گروهی به سامانه ثبت نام کتاب درسی مراجعه نموده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان 1403-1404

سفارش گروهی کتاب های درسی از طریق مدرسه محل تحصیل دانش آموزان انجام می شود، اما در هر دو شیوه دانش آموزان باید جهت تحویل کتاب های درسی 1403-1404 که در سامانه ثبت نام کرده اند، به مدرسه خود مراجعه کنند.

در ادامه این نوشته و جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با فرآیند ثبت نام کتاب درسی مدارس با راهنمای تصویری ثبت نام آنلاین کتاب درسی در خدمت شما دوستان و عزیزان دانش آموز هستیم و اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیارتان قرار می دهیم.

در قدم اول و برای ثبت نام کتاب درسی مدارس الزاماً باید از طریق مرورگر گوگل خود وارد آدرس irtextbook.com و یا irtextbook.ir شوید. و در ادامه بر روی گزینه به نمایش درآمده تحت عنوان سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را انتخاب کنید.

برای اطلاع از قیمت کتاب های درسی عرضه شده در دوران دبیرستان بر روی لینک کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی صفحه جدیدی برای شما باز می شود که الزاماً باید از بخش پایین این صفحه برای انتخاب گزینه ای به نام ورود دانش آموزان اقدام بفرمایید.

مرحله اول نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

بعد از زدن گزینه ورود دانش آموز باید در دو فیلد به نمایش درآمده در صفحه جدید کد ملی و همین طور شماره شناسنامه خود را وارد کرده و در ادامه بر روی گزینه آبی رنگی به نام ورود کلیک کنید.

مرحله دوم نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

قدم بعدی برای ثبت نام آنلاین کتاب درسی کلیک بر روی گزینه ای به نام فروش و توزیع مواد آموزشی و در ادامه گزینه دیگری تحت عنوان ورود به سامانه فروش در صفحه جدید به نمایش درآمده است.

مرحله سوم نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

پس از طی تمامی مراحل مذکور وارد بخش توزیع مواد آموزشی شوید. 

مرحله چهارم نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

. در مرحله بعدی نوبت به انتخاب کتاب های مورد نظر از میان پکیج های در نظر گرفته شده می رسد.

مرحله پنجم نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

در انتها و بعد از طی کلیه مراحل ذکر شده در بالا کلیه اطلاعات مربوطه به بسته انتخابی شما یعنی سال تحصیلی و قیمت آن نشان داده می شود که در صورت صحیح بودن باید گزینه ای به نام تأیید و ثبت اطلاعات را انتخاب بفرمایید.

نحوه سفارش کتاب درسی برای جاماندگان

در آخرین قدم ثبت نام کتاب درسی مدارس باید مبلغ به نمایش درآمده برای خرید کتاب ها را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که این کار به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عابر بانک انجام می شود.

نحوه ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

برای ورود به سامانه خرید کتاب درسی به نشانی irtextbook.ir بر روی لینک کلیک کنید.

هزینه ثبت نام کتاب های درسی 1403-1404

بر طبق آخرین اخبار اعلام شده در این زمینه قیمت کتاب های درسی براساس پایه تحصیلی مورد نظر متفاوت بوده و مطابق با قیمت درج شده در پشت جلد کتاب خواهد بود. بدیهی است دریافت هرگونه هزینه اضافی در این زمینه مورد اشکال است. در جدول زیر هزینه ثبت نام کتاب های درسی عنوان شده است.

هزینه ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۳ – 1403
عنوان پایه / جنسیت مبلغ
بسته آموزشی پایه اول ابتدایی 36 هزار تومان
بسته آموزشی پایه دوم ابتدایی 39 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه سوم ابتدایی 44 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه چهارم ابتدایی 44 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه پنجم ابتدایی 44 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه ششم ابتدایی 53 هزار تومان
بسته آموزشی پایه هفتم دوره اول متوسطه / پسر 87 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه هفتم دوره اول متوسطه / دختر 89 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه هشتم دوره اول متوسطه / پسر 76 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی پایه هشتم دوره اول متوسطه / دختر 75 هزار تومان
بسته آموزشی پایه نهم دوره اول متوسطه 79 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی ریاضی فیزیک دهم دوره دوم متوسطه 101 هزار تومان
بسته آموزشی علوم تجربی دهم دوره دوم متوسطه 100 هزار تومان
بسته آموزشی ادبیات و علوم انسانی دهم دوره دوم متوسطه 94 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی دهم دوره دوم متوسطه / پسر 105 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی دهم دوره دوم متوسطه / دختر 105 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی ریاضی فیزیک یازدهم دوره دوم متوسطه 107 هزار و 500 تومان
بسته آموزشی علوم تجربی یازدهم دوره دوم متوسطه 102 هزار تومان
بسته آموزشی ادبیات و علوم انسانی یازدهم دوره دوم متوسطه 93 هزار تومان
بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی یازدهم دوره دوم متوسطه 118 هزار و 100 تومان
بسته آموزشی ریاضی فیزیک دوزادهم دوره دوم متوسطه 83 هزار تومان
بسته اموزشی علوم تجربی دوازدهم دوره دوم متوسطه 78 هزار تومان
بسته آموزشی ادبیات و علوم انسانی دوازدهم دوره دوم متوسطه 85 هزار تومان
بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی دوازدهم دوره دوم متوسطه 105 هزار و 900 تومان

مدارک لازم برای تهیه کتاب های درسی

شاید این پرسش در ذهن شما دوست عزیز دانش آموز هم مطرح شود که آیا برای ثبت نام کتاب درسی مدارس به تهیه مدارکی هم نیاز است یا خیر؟

در جواب به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز دانش آموزان عرض کنیم که ثبت نام اینترنتی کتب مدارس به تهیه هیچ مدرکی نیاز نداشته و لذا نگرانی در این رابطه نداشته باشید.

کال تو اکشن تماس

آیا می توان برای خرید کتاب های درسی به صورت آزاد نیز اقدام کرد؟

شاید این پرسش برای دانش آموزان و یا والدین آن ها نیز مطرح شود که آیا می توان برای خرید کتاب های درسی به صورت آزاد و از طریق نمایندگی های معتبر نیز اقدام کرد یا خیر؟

آیا می توان برای خرید کتاب های درسی به صورت آزاد نیز اقدام کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله امکان این امر برای دانش آموزان وجود دارد اما این گونه نیست که مبالغ گفته شده در بالا را بپردازید و به مراتب قیمت کتاب ها بیشتر از زمانی است که به صورت اینترنتی و از طریق سامانه برای خرید اقدام می کنید.

دقت داشته باشید که لیست کتابفروشی های عرضه کتب مدارس را می توانید در سامانه توزیع کتب به نشانی irtextbook.ir پیدا کنید و سپس با اطمینان خاطر برای خرید اقدام فرمایید.

آیا برای ثبت نام کتاب درسی مدارس به صورت اینترنتی می توان از مدارس کمک گرفت؟

شاید والدین گرامی آشنایی لازم را با کارهای اینترنتی نداشته و توانند کار ثبت نام اینترنتی کتب درسی را برای دانش آموز انجام دهند.

اینجاست که دانش آموزان و یا والدین آن ها می توانند برای انجام ثبت نام دست به دامان مدارس شوند و برای ثبت نام از آن ها کمک بگیرند.

برای اطلاع از زمان و نحوه سفارش کتاب درسی سال اول ابتدایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه توزیع کتاب های درسی مدارس بین دانش آموزان

سؤالی که شاید برای شما هم مطرح شود این است که کتاب های درسی مدارس چگونه بین دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های مختلف تحصیلی توزیع می شوند؟ در پاسخ باید عرض کنیم که دانش آموزان بعد از ثبت نام در سامانه اعلام شده الزاماً باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه کرده و برای دریافت کتب درسی خریداری شده اقدام نمایند.

در صورت جا ماندن از ثبت نام کتاب های درسی باید چه کار کرد؟

شاید شما هم بنا به دلایلی نتوانید در زمان تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای ثبت نام اینترنتی کتب مدارس اقدام کنید و در نتیجه دچار استرس و اضطراب زیادی می شوید. اما باید عرض کنیم که جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد. زیرا همواره زمان ثبت نام کتاب درسی مدارس برای دانش آموزان تمدید می شود و آن ها می توانند در زمان تمدید شده برای ثبت نام اقدام فرمایند. اما دقت داشته باشید که خارج از این زمان تمدید شده برای ثبت نام خرید کتاب های درسی مدارس دیگر زمانی برای ثبت نام در اختیار دانش آموزان و یا والدین آن ها قرار داده نمی شود. 

برای اطلاع از نحوه خرید کتاب های درسی به صورت آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار ثبت نام کتاب درسی مدارس 

  • مهلت ثبت نام کتاب درسی

مهلت ثبت نام کتاب درس مدارس برای مقاطع تحصیلی مختلف از 28 فروردین آغاز و تا 11 شهریور ادامه دارد.

  • تمدید ثبت نام کتاب درسی کلاس اولی ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق جدول زمان بندی اعلامی از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ ریزی آموزشی، ثبت سفارش دانش‌ آموزان ورودی پایه‌ های اول، هفتم و دهم از امروز پنجم تیرماه آغاز شده و پس از ثبت‌ نام در مدرسه شروع خواهد شد و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

خلاصه مطالب

وزارت آموزش و پرورش کشور به منظور ساماندهی و افزایش سرعت توزیع کتب درسی در مدارس سایتی را راه اندازی کرده است که دانش آموزان به صورت گروهی (از طریق مدیر مدرسه) یا به شکل انفرادی کتاب های درسی خود را خریداری می نمایند. دانش آموزان جهت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ می توانند در زمان های مشخص شده به سایت ثبت کتاب مراجعه نموده و با پرداخت هزینه کتاب های درسی، کتاب های خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است همه کتاب های خریداری شده، چه به وسیله مدرسه و چه به وسیله دانش آموز، در مدرسه محل تحصیل توزیع می شوند. بر همین اساس تمام دانش آموزان در روز اول مهرماه کتاب های خود را دریافت می نمایند. چنانچه در ارتباط با نحوه سفارش کتب درسی ابهام و سوالی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای ثبت نام کتب درسی مدارس اقدام کرد؟ 

ثبت نام آنلاین کتاب درسی مدارس برای سال تحصیلی جاری از یازدهم مرداد ماه آغاز و تا چهاردهم شهریور نیز ادامه داشت.

نحوه ثبت نام اینترنتی کتب مدارس به چه صورت است؟ 

برای ثبت نام اینترنتی کتب مدارس باید از طریق سایتی به نام irtextbook.ir اقدام کرد.

آیا افراد جا مانده از ثبت نام هم می توانند برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند؟ 

بله. فرصت مجدد دیگری نیز برای این دسته از افراد در نظر گرفته می شود.

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کتاب درسی 1403 + ورود به سامانه | irtextbook.ir»

  1. Avatar photo تهامه گفت:

    سلام علیکم/// پسرم قصد داره دو سال رو جهشی بخونه میشه تو مدرسه ثبت نام کتاب درسی دو سالش رو با هم انجام بده؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر این مورد امکان پذیر نمیباشد.

  2. Avatar photo ندا گفت:

    سلام خسته نباشید. دیگه توی مدرسه ها کتاب نمیدن؟ یعنی فقط باید اینجوری ثبت نام کتاب درسی بچه رو انجام داد؟

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo Zahra گفت:

    من در شهر الشتر هستم میتونم اینجا ثبت نام کنم؟
    ینی کتابامو میارن مدرسه الشتر؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  4. Avatar photo ساحل نوروزی گفت:

    سلام
    ثبت نام کتاب درسی مدارس تیزهوشان با مدارس معمولی فرق دارن؟
    اصلا کتاباشون یکیه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله متفاوت است

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر

  5. Avatar photo شایان گفت:

    میشه از خود مدرسه ثبت نام کتاب درسی مدرسه رو انجام داد؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله به صورت حضوری هم می توانید به مدرسه مراجعه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور