ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

ثبت نام پزشکی پردیس کیش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم پزشکی کیش است. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص ثبت نام پزشکی پردیس کیش به صورت مفصل صحبت کینم.

این دانشگاه در واقع واحدی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است که در استان هرمزگان و شهر کیش قرار گرفته است. شرایط پذیرش در دانشگاه پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل کمی متفاوت تر از سایر دانشگاه ها است که مهمترین تفاوت پزشکی بدون کنکور کیش هم، میزان شهریه این دانشگاه است.

لازم به ذکر است تا بدانید که رشته های تحصیلی این دانشگاه بسیار محدود هستند، مخصوصا رشته های با کنکور این دانشگاه که فقط شامل رشته پزشکی و دندانپزشکی می شود. به یاد داشته باشید که ثبت نام پزشکی پردیس کیش بدون آزمون و یا همان پزشکی کیش بدون کنکور ممکن نیست.  اگر شما از علاقه مندان تحصیل در این رشته دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کیش هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آیا دانشگاه بین‌المللی کیش در رشته پزشکی بدون کنکور کیش دانشجو می‌پذیرد؟

با تحلیل دقیق دفترچه انتخاب رشته تجربی که در سایت سنجش موجود است، مشخص است که بیش از ۹۰ درصد از رشته محل‌های دانشگاه بین‌المللی کیش به صورت بدون کنکور ارائه می‌شوند.

دانشگاه بین‌المللی کیش زیر نظر دانشگاه تهران، به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و گسترش آموزش در مناطق آزاد و جذب متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد بین الملل، دکتری تخصصی بین الملل، دکتری پژوهش محور دانشجو می‌پذیرد.

دانشجویانی که بدون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه بین‌المللی کیش می‌شوند با دانشجویانی که از طریق آزمون سراسری وارد این دانشگاه می‌شوند هیچ تفاوتی ندارند و شهریه، ساعات کلاسی و اساتید آن‌ها مشترک است.

مسئله حائز اهمیت این است که رشته پزشکی بدون کنکور نه تنها در دانشگاه بین‌المللی کیش ارائه نمی‌شود بلکه می‌توان به‌طور قاطع گفت که هیچ دانشگاهی در ایران در هیچ کدام از رشته‌های پزشکی به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش نمی‌کنند و تنها راه ورود به این رشته‌ها آزمون سراسری برگزار‌شده‌توسط سازمان سنجش است.

بنابراین موضوع خرید صندلی پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل شایعه‌ای بیش نیست و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، تحصیل در رشته پزشکی این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور تجربی و انجام انتخاب رشته میسر است.

آیا دانشگاه بین‌المللی کیش در رشته پزشکی بدون کنکور کیش دانشجو می‌پذیرد؟

📣 اطلاعیه 📣

انصراف دهندگان از دانشگاه پردیس خودگردان مشمول جریمه نقدی خواهند بود و دانشجویان باید شهریه ثابت ترم های باقی مانده خود را پرداخت کند.

معرفی دانشگاه پردیس بین المللی کیش

همانطور که می دانید، دانشگاه تهران یکی از معتبرترین و با سابقه ترین دانشگاه های ایران است که شهرت آن نه تنها در ایران، بلکه به گوش مردمان کشورهای مختلف در خارج از کشور نیز رسیده است. این دانشگاه که به عنوان دانشگاه مادر نیز شناخته می شود، زیر مجموعه هایی دارد که تحت نظارت دانشگاه تهران مشغول به فعالیت و پذیرش دانشجویان می باشند.

یکی از این زیر مجموعه ها، دانشگاه پردیس بین المللی کیش است که در سال 1386 در جزیره کیش تاسیس شده است. دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور در چارچوب تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران و بر اساس مفاد اساسنامه و ضوابط و مقررات مربوط به آن اداره می شود.

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به استناد اساسنامه خود اهداف مختلفی را دنبال می کند که از مهمترین اهداف این پردیس می توان به تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور مطابق استانداردهای بین المللی، گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه تهران برای بین المللی شدن، ورود به عرصه رقابت بین المللی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و جذب دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی و ارتقای شاخص های علمی دانشگاه و توسعه مرزهای دانش اشاره کرد. شهر کیش با وسعت کم خود دارای 5 دانشگاه است که پردیس بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و دانشگاه صنعتی شریف در بین این پنج دانشگاه از اعتبار و اهمیت بالایی برای تحصیل برخوردار اند.

برای مشاهده آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس روی لینک کلیک کنید.

نحوه ثبت نام پزشکی پردیس کیش

همانطور که گفته شد، دانشگاه علوم پزشکی کیش زیر مجموعه ای از دانشگاه تهران است و پس از پایان تحصیل، زمانی که شما مدرک خود را دریافت می کنید نامی از دانشگاه پردیس کیش در آن برده نمی شود و آن مدرک با نام دانشگاه تهران به شما داده می شود. با این توصیفات، چرا چنین دانشگاه های بین المللی تاسیس شده اند؟

پاسخ ساده است، دانشگاه های پردیس خود گردان و یا بین المللی با هدف جلوگیری از مهاجرت دانشجویان توانمند و با وضع مالی خوب به خارج از کشور و نیز جذب دانشجویان خارجی به ایران است.

برای تحصیل در این دانشگاه ها می بایست شهریه هایی کلان بپردازید که این امکان برای هر ایرانی مهیا نیست. برای ثبت نام پزشکی پردیس کیش بدون آزمون و یا با آزمون، علاوه بر پرداخت شهریه هنگفت لازم است شرایطی را داشته باشید که در ادامه این مقاله این شرایط را برای شما متقاضیان عزیز آورده ایم.

یکی از نکات حائز اهمیت در ثبت نام پزشکی پردیس کیش این است که رتبه در سهمیه و یا به صورت کلی، سهمیه های مناطق و ایثارگری در انتخاب رشته های دانشگاه پردیس کیش بی تاثیر است و سهمیه ای لحاظ نخواهد شد.

در درجه اول رتبه کشوری شما مورد اهمیت است و مبنای سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و سپس تراز اکتسابی شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از اعلام نتایج کنکور تجربی، در صورتی که رتبه لازم را برای ثبت نام در پزشکی پردیس کیش کسب کردید، می توانید به صورت همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد رشته پزشکی این دانشگاه را انتخاب نمایید.

ثبت نام در این دانشگاه در دو نیمسال مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و داوطلب در زمان معین شده می بایست به همراه مدارکی که برای ثبت نام لازم است به سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

نحوه ثبت نام پزشکی پردیس کیش

شرایط ثبت نام دانشگاه های پردیس خودگردان

برای دریافت پذیرش در دانشگاه های خودگردان و یا بین المللی لازم است تا دارای یک سری شرایط عمومی و اختصاصی باشید تا بتوانید در این دانشگاه ها ثبت نام کنید. این شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان عبارتند از:

✅ اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در جمهوری اسلامی ایران

✅ عدم داشتن سابقه کیفری موثر

✅ عدم داشتن سابقه عضویت در سازمان ها یا گروه های غیرقانونی

✅ داشتن مدرک دیپلم نظام جدید یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا مدرک فوق دیپلم (کاردانی) یا مدرک پیش دانشگاهی

✅ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت برای داوطلبان آقل

✅ لازم است بدانید که محل تشکیل کلاس ها از سوی دانشگاه تعیین می گردد.

✅ داوطلب می بایست توانایی پرداخت شهریه برای هر نیمسال تحصیلی را داشته باشد.

✅ پذیرش داوطلبان در دانشگاه های پردیس خود گردان  به صورت متمرکز و بدون انجام مصاحبه می باشد.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شرایط ثبت نام در پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل

برای ثبت نام در دانشگاه پردیس خود گردان کیش، علاوه بر شرایط مطرح شده در بخش بالایی باید شرایط عمومی و اختصاصی دیگری نیز داشته باشید که در این بخش از مقاله مطرح خواهد شد. این شرایط عبارتند از:

✅ داوطلب باید دارای سلامت جسمانی و روانی باشد.

✅ داوطلب باید مدرک دیپلم 3ساله و پیش دانشگاهی داشته باشد.

✅ سوابق علمی داوطلب در مصاحبه حضوری بررسی خواهد شد.

✅ داوطلب باید حداقل معدل کتبی 15 را داشته باشد.

✅ داوطلبانی که مدارک بالاتر از دیپلم دارند که با واحد های پزشکی دانشگاه پردیس کیش تطابق ندارد، ثبت نام آن ها بر اساس مدرک دیپلم خواهد بود.

✅ داوطلب باید در کنکور سراسری تجربی رتبه لازم جهت پذیرش را کسب نماید.

✅ داوطلب باید مدرک زبان رسمی در یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مانند آزمون تافل و یا آزمون آیلتس را دریافت نماید.

شرایط ثبت نام در پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط تحصیل پزشکی پردیس کیش بدون آزمون

همانطور که گفته شد تمامی دانشگاه های سرتاسر ایران مجاز به پذیرش دانشجو در رشته پزشکی بدون کنکور نمی باشند. اگر داوطلبی متقاضی تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان کیش باشد، باید یک مقطع تحصیلی کامل را در خارج از کشور ایران بگذراند.

از آن جایی که رشته پزشکی در کشور ایران پذیرش بدون کنکور ندارد، داوطلبان فقط در صورتی می توانند بدون کنکور در ایران، تحصیل کنند که در از سایر کشور ها انتقالی گرفته و برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه پردیس خود گردان کیش شوند.

📌 لازم به ذکر است تا بدانید که امکان انتقالی از هر دانشگاهی وجود ندارد و تنها می توان از دانشگاه هایی که مدارک معتبر و مورد قبول وزارت بهداشت ایران را ارائه می دهند، انتقالی بگیرید. پس از دریافت انتقالی باید واحد های پاس شده را در دانشگاه پردیس خود گردان کیش تطبیق دهید. داوطلبان توجه داشته باشند که باید دیپلم علوم تجربی یا ریاضی داشته و معدل بالاتر از 16 دیپلم و معدل بالاتر از 17 پیش دانشگاهی داشته باشند.

شرایط تحصیل پزشکی پردیس کیش بدون آزمون

ظرفیت و رتبه قبولی در پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل

داوطلبین گرامی توجه داشته باشند که تنها رشته های پزشکی، پیرا پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کیش با آزمون ارائه می شود که ظرفیت هر کدام تنها 20 نفر است. طبیعتا داوطلبانی که رتبه های بالاتری را در کنکور سراسری کسب کرده اند، در اولویت پذیرش خواهند بود.

با توجه به روند سال های گذشته می توان ادعا کرد که ظرفیت اختصاص داده شده به رشته های با آزمون دانشگاه پردیس کیش یعنی پزشکی و دندانپزشکی هر ساله تغییر می کند و تنها راه دریافت تعداد دقیق این ظرفیت، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. لذا، برای آشنایی شما عزیزان، ما آخرین رتبه قبولی در این دانشگاه در سال گذشته را ارائه خواهیم کرد.

 

رتبه در سهمیه رتبه کشوری تراز
916 سهمیه 25 درصد ایثارگران 7465 9586
1219 سهمیه عادی 6461 9689
1536 سهمیه عادی 5165 9836
1957 سهمیه عادی 4070 9758
3106 سهمیه عادی 6617 9672
3428 سهمیه عادی 7315 9601
3613 سهمیه عادی 7743 9556
3842 سهمیه عادی 8115 9544

 

رتبه لازم برای رشته دندانپزشکی دانشگاه بین الملل کیش
رتبه در سهمیه رتبه کشوری تراز
1677 6216 9148
1712 6290 9216
1783 7156 9346
2100 7314 9450
2295 7560 9509
2480 7638 9580
2516 7784 9637
2864 7971 9744

 

برای اطلاع بیشتر از  آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان، روی لینک کلیک کنید.

رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان کیش

همان طور که در بخش های پیشین مقاله بیان کردیم، شما داوطلبان عزیز نمی توانید در رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان  ثبت نام کنید. به همین دلیل بهتر است تا با رشته های با آزمون دانشگاه پردیس کیش آشنا شوید. اسامی رشته های علوم پزشکی و پیرا پزشکی که با آزمون در دانشگاه پردیس خود گردان کیش ارائه می شوند عبارتند از:

پزشکی دندانپزشکی داروسازی پرستاری بینایی سنجی
شنوایی شناسی دامپزشکی رادیولوژی اتاق عمل علوم آزمایشگاهی
مامایی هوشبری فیزیوتراپی ___ ___

 

شهریه تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور کیش

در دانشگاه پردیس کیش، همانند سایر دانشگاه‌های سراسری و پردیس‌های خودگردان، سالانه بر اساس تصمیم هیئت امنای دانشگاه و ارائه امکانات مختلف مشخص می‌شود و در قالب جدولی برای هر رشته بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی پردیس کیش قرار می‌گیرد.

میزان تقریبی شهریه‌های رشته‌های دانشگاه بین‌المللی به شرح زیر است:

– پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی: حدود ۱۶ الی ۱۸ میلیون تومان – پیراپزشکی مانند پرستاری، مامایی، اتاق عمل و…: حدود ۸ الی ۱۰ میلیون تومان

– علوم انسانی: ۳ میلیون تومان

– رشته‌های فنی مهندسی: حدود ۵ میلیون تومان به همراه این موارد، دانشگاه پردیس خودگردان برای داوطلبان تمهیداتی مانند وام‌های شهریه و تخفیفات شهریه را در نظر دارد . جهت اطلاع از وام دانشجویی با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

پذیرش دانشجو در این رشته از طریق برگزاری آزمون سراسری توسط سازمان سنجش دانشجوهای مورد نیاز خود را می‌پذیرد و شهریه تحصیل در این رشته سالانه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

از این رو، شهریه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس کیش وجود ندارد و داوطلبان می‌بایست هزینه هر واحد تحصیلی خود را طبق نرخ تعیین‌شده‌از سوی دانشگاه پرداخت نمایند.

دندانپزشکی بدون کنکور کیش

رشته دندان‌پزشکی یکی از رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی است که تقاضای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از داوطلبان ممکن است نتوانند شرایط ورود به دانشگاه‌های دولتی را داشته باشند.

بنابراین، برای ورود به این رشته لازم است داوطلبان با شرکت در کنکور سراسری و کسب نمره قبولی، شرایط ورود به دانشگاه‌های مربوطه را فراهم کنند. از آنجا که رشته دندان‌پزشکی به جان و سلامت افراد جامعه مرتبط است، هنوز مجوزی در خصوص پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور پردیس صادر‌نشده‌ و داوطلبان باید از طریق شرکت در کنکور و کسب نمره قبولی، رشته دندان‌پزشکی را انتخاب کنند.

پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل، علاوه بر رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی، رشته‌های پیراپزشکی مانند پرستاری و اتاق عمل را در لیست رشته‌های علوم پزشکی خود قرار داده است. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته‌ها هستند، با انتخاب کد رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه در صورت حد نصاب نمره لازم بتوانند ادامه تحصیل دهند.

دندانپزشکی بدون کنکور کیش

پرستاری بدون کنکور کیش

پذیرش دانشجو در رشته پرستاری همانند سایر رشته‌های پیراپزشکی تنها از طریق شرکت در کنکور تجربی صورت می‌گیرد و امکان پرستاری در  پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل وجود ندارد.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور تجربی از کلیه شرایط و ضوابط لازم برای شرکت در کنکور مطلع شوند تا بتوانند در زمان مقرر نام نویسی خود را برای قبولی در رشته پرستاری انجام دهند.

در چند سال گذشته بر اساس تصمیم وزارت بهداشت در مقطع کاردانی برخی رشته‌های پیراپزشکی مناطق محروم شرایطی در نظر گرفته شد تا داوطلبان بومی آن مناطق بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی در یکی از رشته‌های ارائه‌شده‌ادامه تحصیل دهند، که البته در سال جاری شاهد چنین فرآیندی نبودیم و ممکن است در چند سال آینده دوباره این وضعیت پذیرش اتفاق بیافتد.

بنر انتخاب رشته

بنر انتخاب رشته

مزیت های دانشگاه پردیس خودگردان کیش

در این قسمت از مقاله به بررسی مزایای تحصیل در دانشگاه پردیس کیش می پردازیم. این مزایا عبارتند از:

✔️ اگر شما داوطلب کنکور سراسری باشید و دو بار در کنکور سراسری به صورت روزانه قبول شده باشید و در دانشگاه شرکت نکرده باشید، از کنکور سراسری محروم خواهید شد و دیگر نمی توانید در کنکور سراسری شرکت کنید.

ولی این مورد در رابطه با دانشگاه پردیس خودگردان چنین نیست. داوطلبی که در پردیس خودگردان قبول شده باشد، چه در دانشگاه ثبت نام کند و چه ثبت نام نکند، می تواند دوباره در کنکور سراسری شرکت کند و از ثبت نام مجدد در کنکور سراسری محروم نخواهد شد.

✔️ اگر دانشجویی که در دانشگاه روزانه مشغول به تحصیل است، بخواهد در کنکور سراسری شرکت کند می بایست تا اواخر بهمن ماه از دانشگاه خود انصراف دهد تا بتواند در کنکور سراسری شرکت کند.

علاوه بر این انصراف اجباری، حق انتخاب رشته روزانه کنکور سال بعد را نیز ندارد. اما دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان با محدودیت هایی این چنینی مواجه نیستند و می توانند بدون انصراف از دانشگاه در حال تحصیل خود، در کنکور شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنند. در این حالت می توانند پس از قبولی در رشته مورد نظر خود، از دانشگاه انصراف دهند.

پزشکی بدون کنکور کیش | پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل

اخبار مرتبط با پزشکی پردیس کیش

به کمک پول پزشک نمی شوید

معاون آموزشی وزارت بهداشت، اعلام کرد که این موضوع در وزارت بهداشت ساماندهی‌شده‌است و منجر به قانونی‌شده‌که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ‌شده‌است. دانشجویانی که در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل می‌کنند، پس از بازگشت و ارزشیابی، مشکلی برای تحصیل نخواهند داشت و مدرک آن‌ها تایید می‌شود.

اگر دانشجویانی بعد از سال ۲۰۱۹ خارج از کشور رفته باشند و در حین تحصیل بخواهند به داخل کشور برگردند، می‌بایست ۷۶ واحد حضوری بگذرانند. این موضوع به قانون تبدیل‌شده‌و شرط معدل حذف‌شده‌است.

همچنین این دانشجویان باید آزمون صلاحیت را بگذرانند.  اولین آزمون نیز از دانشجویان اوکراینی گرفته‌ شده‌ تا حق دانشجویان و نخبگان ما ضایع نشود.

پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور


 

خلاصه مقاله ثبت نام پزشکی پردیس کیش

در این مقاله به بررسی نحوه و شرایط ثبت نام پزشکی پردیس کیش پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید امکان ثبت نام پزشکی کیش بدون کنکور وجود ندارد و تنها در یک شرایط می توانید در پزشکی کیش بدون کنکور ثبت نام کنید. تنها از طریق، دریافت انتقالی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت است، می توانید در پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل ثبت نام کنید.

با مطالعه دقیق این مقاله می توانید نحوه دقیق دریافت این انتقالی و جزئیات آن را مطالعه نمایید. علاوه بر آن شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها نیز گفته شد. داوطلبان گرامی می توانند پس از مطالعه دقیق این مقاله، در صورتی که با اشکال و یا سوالی در رابطه با پزشکی بدون آزمون پردیس بین الملل مواجه شدند، با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس بگیرند و جویای پاسخ آن سوال باشند.

علاوه بر تماس، همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.

 

برای دانلود pdf کلیک کنید.

 

 

3.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان کیش به چه میزانی است؟

میزان شهریه رشته های پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان به صورت تقریبی برای هر ترم 16 الی 18 میلیون تومان تخمین زده شده است. برای کسب اطلاع دقیق از میزان این شهریه، مقاله بالا را مطالعه کنید.

پذیرش داوطلبان پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان چگونه است؟

از طریق شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم برای قبولی، داوطلبان می توانند برای ثبت نام در رشته پزشکی این دانشگاه اقدام نمایند.

آیا می توان در رشته پزشکی دانشگاه کیش بدون کنکور مشغول به تحصیل شد؟

خیر؛ پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه کیش فقط با شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، مقاله فوق را مطالعه نمایید.

نظرات

45 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه»

  1. Avatar photo emo گفت:

    سلام
    من فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی زیست شناسی از دانشگاهی در تورنتو هستم ولی دیپلم پیش دانشگاهی ندارم بنظرتون شانسی برای اقدام هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      فعلا هنوز امکانش نیست

    2. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      کم است شانس شما

  2. Avatar photo hannah گفت:

    سلام خسته نباشید الان یعنی میشه بدون کنکور پزشکی خوند توی پردیس خودگردان کیش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در کل رشته های پزشکی و پیرا پزشکی بدون کنکور پذیرش ندارند

  3. Avatar photo سمانه گفت:

    سلام پردیس بین الملل به جز پزشکی بدون کنکور دیگه چه رشته های پیراپزشکی یی داره؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر پردیس خودگردان واحد بین الملل فقط از طریق کنکور سراسری جذب دانشجو دارد و بدون ازمون به هیچ عنوان هیج رشته ای ارائه نمیدهد

  4. Avatar photo مهسا گفت:

    برای پزشکی بدون کنکور کیش باید حتما تجربی خونده باشیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله باید سوابق تحصیلی شما مرتبط باشد

  5. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من نظام جدید هستم میتونم پزشکی بدون کنکور کیش در رشته پرستاری را بخوم؟!

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تحصیل در رشته پرستاری فقط از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
  • آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان

    رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان 1401 + آخرین قبولی ها | ایران تحصیل

    همانطور که می‌دانید قبولی در پزشکی آرزوی بسیاری از افراد می‌باشد. برای قبولی در رشته پزشکی راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. یکی از راه‌هایی که برای این...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)